quote:Ik bedoel niet zuster Ingrid uit Medisch Centrum West, maar de huidige zuster Ingrid in ONM gespeeld door Stella Gommans
Op dinsdag 7 oktober 2003 03:24 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Lekker wijf, toch?
[..]Nee, dat is geen optie, want zuster Ingrid werd door Annemiek Verdoorn (Joyce Couwenberg) gespeeld.
Volgens mij is dit hem ook onder het masker
Rolverdeling: Paolo Seganti (Largo), Sydney Penny (Joy), Diego Wallraff (Simon), Serge Houde (Sullivan), Geordie Johnson (Kerensky), Charles Powell (Michel Cardignac), Amy Sloan (Liane Helms), Linda Smith (Sylvia Helms), Cyril Lecomte (Hans Van Vlymen), Kenan Raven (Jimmy), Véronyke Ryke (Nancy)
[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 08-10-2003 08:16]
quote:Hij speelde ook in Franse producties.
Op woensdag 8 oktober 2003 07:54 schreef Svensational het volgende:
Onse eigen Duukie-boy.
quote:Als het zo is ga ik echt wat met m'n gave doen.... al mijn voorspellingen komen uit!!!!
Op dinsdag 7 oktober 2003 20:42 schreef Svensational het volgende:
Krijg trouwens steeds meer het vermoeden dat hij inderdaad een gezinnetje heeft in Brussel. Volgende week wordt daar meer over duidelijk.
Maar eh, heb gister geen ONM gezien. Wat heb ik zoal gemist?!?!
quote:Niels stripte in het openbaar.
Op woensdag 8 oktober 2003 12:47 schreef babette21 het volgende:
Maar eh, heb gister geen ONM gezien. Wat heb ik zoal gemist?!?!
quote:Dan moet ik zondag toch maar naar de herhaling kijkuh...
Op woensdag 8 oktober 2003 15:18 schreef weet_ik_veel het volgende:Niels stripte in het openbaar.
Maar eh waarom ging Niels
strippuh dan?!?
quote:Om jou op te geilen, meissie! Hahahahahahahahahaha!
Op woensdag 8 oktober 2003 16:09 schreef babette21 het volgende:[..]
Dan moet ik zondag toch maar naar de herhaling kijkuh...
ownee dan zit ik in Madrid....
Maar eh waarom ging
Niels
strippuh dan?!?
quote:Voor 5 euro per tape lever ik wel een kopie. (Excl. verzendkosten)
Op woensdag 8 oktober 2003 16:09 schreef babette21 het volgende:[..]
Dan moet ik zondag toch maar naar de herhaling kijkuh...
ownee dan zit ik in Madrid....
quote:haha ben gekke henkie niet... als ik 't zo belangrijk zou vinden zou ik 't zelf wel opnemen... wel zo handig! maar eh, leuk geprobeerd!!
Op woensdag 8 oktober 2003 16:33 schreef weet_ik_veel het volgende:Voor 5 euro per tape lever ik wel een kopie. (Excl. verzendkosten)
quote:daar hoeft ie niet voor uit de kleren hoor...
Op woensdag 8 oktober 2003 16:29 schreef weet_ik_veel het volgende:Om jou op te geilen, meissie! Hahahahahahahahahaha!
quote:Nee, jij bent lekkere Baabittttje! (Zo zou Olaf het uitspreken
Op woensdag 8 oktober 2003 17:58 schreef babette21 het volgende:[..]
haha ben gekke henkie niet...
quote:Heeft hij dan een kop als een pik?
Op woensdag 8 oktober 2003 18:00 schreef babette21 het volgende:[..]
daar hoeft ie niet voor uit de kleren hoor...
Hahahahahahahahaha!
quote:En wat dacht je van de volwassen cavia die op de kop van Frits Jansma groeit?
Op woensdag 8 oktober 2003 19:20 schreef Markie-Mark het volgende:
ONM was net de coverstory bij RTL Boulevard. Ging over de opnames van de 2000e aflevering in Kroatie. En bovendien bestaat ONM bijna 10 jaar dus mocht de hele cast mee op vakantie. In de 2000e aflevering bezoeken Kyra en JP, Daan (waarschijnlijk op zijn vakantiepark). Was wel grappig om te zien met een dronken Dominique van Vliet die er niet dus ook niet bepaald nuchter uitzag
quote:shit gemist.... strax ff herhaling kijkuh....
Op woensdag 8 oktober 2003 19:20 schreef Markie-Mark het volgende:
ONM was net de coverstory bij RTL Boulevard. Ging over de opnames van de 2000e aflevering in Kroatie. En bovendien bestaat ONM bijna 10 jaar dus mocht de hele cast mee op vakantie. In de 2000e aflevering bezoeken Kyra en JP, Daan (waarschijnlijk op zijn vakantiepark). Was wel grappig om te zien met een dronken Dominique van Vliet die er niet dus ook niet bepaald nuchter uitzag
quote:Het duurde opzich maar heel even hoor. Verders was Bettina Berger weer van de partij en was Sander Foppele ook behoorlijk dronken en wist te melden dat hij maar homo werd. Tom Mickers ( Carlo) blijkt twee keer wereldkampioen line-dancen te zijn en gaf een line dans lesje weg. Ook werd verteld dat door de goede kijkcijfers ONM nog zeker twee jaar doorgaat.
Op woensdag 8 oktober 2003 19:51 schreef babette21 het volgende:[..]
shit gemist.... strax ff herhaling kijkuh....
Die coverstory was wel leuk bij RTL Boulevard. En wat fijn om Hidde Maas eindelijk eens normaal te horen praten zonder al dat Amerikaans er steeds tussendoor. Hij wat trouwens heel positief over ONM en zei dat het het leukste was wat hij ooit gedaan had
En we zagen de regisseur Bob Simons even voorbijkomen Jammer dat Victor niet even in beeld kwam
quote:Het is "autootje" ....
Op woensdag 8 oktober 2003 20:07 schreef Markie-Mark het volgende:
Wow mooi auto'tje heeft Joyce, ik kan me voorstellen dat ze die niet snel wil uitlenen.
quote:Je bedoelt Pim Vosmaer ...
Op woensdag 8 oktober 2003 21:05 schreef Svensational het volgende:
En we zagen de regisseur Bob Simons even voorbijkomenJammer dat Victor niet even in beeld kwam
quote:Het is "vette slee"
Op woensdag 8 oktober 2003 21:07 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Het is "autootje" ....
quote:Ja en ik bedoel ook Jop de Vries
Op woensdag 8 oktober 2003 21:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je bedoelt Pim Vosmaer ...
quote:En dit is een ONM topic, geen spellingstopic
Op woensdag 8 oktober 2003 21:07 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Het is "autootje" ....
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 21:47 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
En dit is een ONM topic, geen spellingstopic
quote:Precies... zeiken doe je maar op de plee...
Op woensdag 8 oktober 2003 21:47 schreef Markie-Mark het volgende:En dit is een ONM topic, geen spellingstopic
ga ook advocaatje worden, kan ik ook zo'n leuke beetle kopen...
Vond 't trouwens beetje duffe uitzending. Alleen scene met joyce en lizzy was grappig... en natuurlijk alle scenes met joost, maar da's niks nieuws haha...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |