Het viel me trouwens op dat Lizzy 06 intoetste op dr mobieltje en dat toen de huistelefoon van micha af ging
quote:Bij Mischa klopt er wel meer niet ...
Op donderdag 25 september 2003 21:31 schreef ien_ter_net het volgende:
Het viel me trouwens op dat Lizzy 06 intoetste op dr mobieltje en dat toen de huistelefoon van micha af ging
quote:Misschien had ie z'n mobiel doorgeschakeld
Op donderdag 25 september 2003 21:31 schreef ien_ter_net het volgende:
Hij heeft dus weer een nieuwe naam voor Niels.
En Claire heeft ook helemaal gelijk : Wat is die Ariël toch een kutkind zeg
quote:Ze word een beetje irritant
Op zaterdag 27 september 2003 00:50 schreef Svensational het volgende:
En Claire heeft ook helemaal gelijk: Wat is die Ariël toch een kutkind zeg
een beetje heel erg irritant of er moet nu echt iets heftigs gaan gebeuren met haar en anders moet ze maar opzoute
quote:Ariël of Claire?
Op zaterdag 27 september 2003 00:51 schreef Riann het volgende:[..]
Ze word een beetje irritant
een beetje heel erg irritant of er moet nu echt iets heftigs gaan gebeuren met haar en anders moet ze maar opzoute
quote:Hij zei het heel zachtjes, ik moest de tape een paar keer terugdraaien.
Op zaterdag 27 september 2003 00:50 schreef Svensational het volgende:
PiemeltjeHeb ik niet gehoord. Hij zei wel weer stinkerd!!!!
quote:Ik vrees dat ik Dash 3 In 1 momenteel qua karakter leuker dan Claire vind. Claire is echt een typhusbitch aan het worden. Voelt zich veilig met Tuur in haar rug. Voor een carrièremove zou zij 'm ook nog wel pijpen.
En Claire heeft ook helemaal gelijk: Wat is die Ariël toch een kutkind zeg
quote:Claire vind ik eigenlijk ook wel een beetje ittitant. Ze voelt zich echt heel wat nu ze hoofd SEH is. "Ik ben hier de manager, ik run hier de tent en je hebt naar mij te luisteren"
Op zaterdag 27 september 2003 01:44 schreef weet_ik_veel het volgende:Ik vrees dat ik Dash 3 In 1 momenteel qua karakter leuker dan Claire vind. Claire is echt een typhusbitch aan het worden. Voelt zich veilig met Tuur in haar rug. Voor een carrièremove zou zij 'm ook nog wel pijpen.
Maar die opmerking van haar vond ik dan weer wel goed
quote:Ik hoop dat ze snel eens goed op haar bek gaat.........
Op zaterdag 27 september 2003 15:53 schreef Svensational het volgende:[..]
Claire vind ik eigenlijk ook wel een beetje ittitant. Ze voelt zich echt heel wat nu ze hoofd SEH is. "Ik ben hier de manager, ik run hier de tent en je hebt naar mij te luisteren"
Maar die opmerking van haar vond ik dan weer wel goed
quote:Misschien komt het tussen haar en Ariel tot een botsing?
Op zaterdag 27 september 2003 17:00 schreef soapie het volgende:[..]
Ik hoop dat ze snel eens goed op haar bek gaat.........
[Dit bericht is gewijzigd door weet_ik_veel op 27-09-2003 17:04]
quote:In de tvgids staat dat ze flinke bonje krijgen.....
Op zaterdag 27 september 2003 17:02 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Misschien komt het tussen haar en Ariel tot een botsing?
[Dit bericht is gewijzigd door soapie op 27-09-2003 17:05]
quote:Komt er ook nog tekst?
Op zaterdag 27 september 2003 17:04 schreef soapie het volgende:[..]
quote:Foutje
Op zaterdag 27 september 2003 17:05 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Komt er ook nog tekst?
quote:Wat wil je als Arie L. tegen je oploopt!?
Op zaterdag 27 september 2003 17:04 schreef soapie het volgende:[..]
In de tvgids staat dat ze flinke bonje krijgen.....
![]()
quote:Ja, want Sander presenteert het programma
Op zaterdag 27 september 2003 19:59 schreef soapie het volgende:
Jop Joris was net bij 'Yorin goes out' was wel geinig, en raad eens.......
Hij zat samen met Sander in een restaurant te eten!!!!!!![]()
Afgelopen donderdag waren Robin Rienstra en Jop Joris in Typisch Negentig op Yorin. Dat ging over Fort Alpha. Jop zat er wel bij, maar heeft verder niks gezegd. In de rest van de aflevering zag je oa. Sander Foppele en Tamara Brinkman commentaar geven
quote:Fuck fuck fuck.... gemist!!!
Op zaterdag 27 september 2003 22:53 schreef Svensational het volgende:Afgelopen donderdag waren Robin Rienstra en Jop Joris in Typisch Negentig op Yorin. Dat ging over Fort Alpha. Jop zat er wel bij, maar heeft verder niks gezegd. In de rest van de aflevering zag je oa. Sander Foppele en Tamara Brinkman commentaar geven
Fort Alpha was cool! Heb 't tweede seizoen nog helemaal op video. Is wel leuk dat al die jonkies het zo ver geschopt hebben (Robin, Jop, Daan Schuurmans, Tatum Dagelet, Jennifer de Jong, Cas Jansen, John Wijdenbosch, enz enz...)
quote:Ik heb ook de meeste afleveringen op video,maar het zou leuk zijn als het op dvd zou uitkomen.
Op zondag 28 september 2003 14:19 schreef babette21 het volgende:[..]
Fuck fuck fuck.... gemist!!!
![]()
Fort Alpha was cool!
Heb 't tweede seizoen nog helemaal op video. Is wel leuk dat al die jonkies het zo ver geschopt hebben (Robin, Jop, Daan Schuurmans, Tatum Dagelet, Jennifer de Jong, Cas Jansen, John Wijdenbosch, enz enz...)
Maar eh, dat JP op internet ging zoeken voor 'n foto sloeg nergens op: had die Anneke heb al onder z'n neus gedouwd met de mededeling "dit is Carlo, je zoon"...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |