quote:Die titel wou ik liever aan jou toekennen
Op zaterdag 11 oktober 2003 16:11 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Jij bent de Aafke van dit forum! Zaniken! Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!
Ben echt benieuwd wat het geheim van Niels is, daar komen we vrijdag achter.
quote:Vanavond om kwart over twaalf op TT-pagina 241 kijken en je weet het
Op zondag 12 oktober 2003 20:14 schreef Markie-Mark het volgende:
We moeten trouwens al weer een nieuwe topictitel bedenken. Ik stel voor iets met Tara te doen, hoewel die niet echt een rol heeft nu (ja, de weddenschap met Joost over Daan )
Met Joost komt het, hoop ik, nog goed. JP doet wel onredelijk tegen Daan. Als hij het eerder had gezegd kwam de klap net zo hard aan.
quote:Dat zou wel mooi zijn
Op maandag 13 oktober 2003 20:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! En nou hoop ik dat JP die Serge eens lekker met een muilpeer dat bakkes van 'm polijst.
quote:Ja dat vond ik ook al ja.
JP doet wel onredelijk tegen Daan. Als hij het eerder had gezegd kwam de klap net zo hard aan.
quote:Hij heeft dus blijkbaar echt een gezin daar in Brussel. Of tenminste een vriendin/vrouw. Met z'n mooie belgische accent
Op zondag 12 oktober 2003 20:14 schreef Markie-Mark het volgende:
Nou ja, ze zullen ongetwijfeld met die twaalf weken wel wat sjoemelen, dus dat zien we hoogstens een dag of twee...
En zal nu wel spannend worden met Serge, hopelijk blijft ie nog wel even in de serie.
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 23:00 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat is er toch met Niels, nu weer een vaag belgisch accent.
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 21:09 schreef Svensational het volgende:
Hij heeft dus blijkbaar echt een gezin daar in Brussel. Of tenminste een vriendin/vrouw. Met z'n mooie belgische accent
quote:Ja dus??????
Op maandag 13 oktober 2003 23:19 schreef Svensational het volgende:[..]
[..]
Volgens mij doelde Serge met die plek op de landkaart op Zwolle want daar zit toch iemand die hem behandelt heeft of iets dergelijks. Dat zal wel zijn volgende slachtoffer worden.
quote:Hoe kon je in hemelsnaam zien dat het Zwolle was? Maar goed, Serge wilde wel wraak nemen op de mensen die ervoor gezorgd hebben dat hij opgesloten werd, dus het zou best kunnen kloppen.
Op maandag 13 oktober 2003 23:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Volgens mij doelde Serge met die plek op de landkaart op Zwolle want daar zit toch iemand die hem behandelt heeft of iets dergelijks. Dat zal wel zijn volgende slachtoffer worden.
quote:Dat zei Serge tijdens dat telefoongesprek waarbij Duuk hem stoorde aan het begin van de aflevering.
Op maandag 13 oktober 2003 23:35 schreef Svensational het volgende:[..]
Hoe kon je in hemelsnaam zien dat het Zwolle was? Maar goed, Serge wilde wel wraak nemen op de mensen die ervoor gezorgd hebben dat hij opgesloten werd, dus het zou best kunnen kloppen.
Bij de bovenste plaatjes zie je duidelijk dat het Wendy Brouwer is. Op die onderste, is dat haar nou ook?
Vind het nog steeds jammer dat ze eruit is
Ja ik mis Margot ook wel, maar Victor nog veel meer.
Ik kan niet duidelijk zien of het Wendy Brouwer is, de bovenste foto's wel ja.
quote:Jop de Vries werkt achter de schermen dus een (kleine) comeback is altijd mogelijk.
Op maandag 13 oktober 2003 23:53 schreef Svensational het volgende:
Ja ik zit ook nog altijd te hopen op een comeback van Victor. Of Cor de Zeeuw
Wat ook altijd nog mogelijk is, is dat Frank Reitsema terugkeert. Hij is dan wel dood maar we hebben zijn lichaam nooit gezien, er kan een foutje gemaakt zijn in dat ziekenhuis. Zou wel leuk zijn voor de verhaallijnen met Ellen en Joyce.
quote:Ja, dat zou ik ook helemaal te gek vinden. Maar dan wel Frank 1 (Herman Boerman) Die speelt trouwens als ik me niet vergis volgende week een gastrol in IC op RTL4 (Maandag, 20.30)
Op maandag 13 oktober 2003 23:56 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Wat ook altijd nog mogelijk is, is dat Frank Reitsema terugkeert. Hij is dan wel dood maar we hebben zijn lichaam nooit gezien, er kan een foutje gemaakt zijn in dat ziekenhuis. Zou wel leuk zijn voor de verhaallijnen met Ellen en Joyce.
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 23:56 schreef Markie-Mark het volgende:
Best aardig
Daan is er dus nog steeds niet achter wie Serge is en over Niels weten we ook nog niks
BEN IK HET VERGETEN
help! iemand een vorige week update?
Gisteren wèl weer gekeken...
quote:de 2e set? da's AVRO en MCW was TROS...
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:08 schreef Markie-Mark het volgende:
De foto's van Joyce zijn zo te zien uit Medisch Centrum West
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |