quote:Bij deze ben ik er op gewezen dat ik een paar van de mooiste foto's ff doorstuur naar de printer... zou eeuwig zonde zijn ja. Balen hoor.
Op dinsdag 6 januari 2004 13:45 schreef Angel22 het volgende:[..]
Ik zou wel willen toot maar ben door een pc crash mijn buikfoto's kwijt....
quote:Die wil ik wel eens zien met 38 weken... da's een flink begin!
Op dinsdag 6 januari 2004 14:28 schreef Tan het volgende:Hieronder zie je mijn buikje van vandaag, ik schreef een pagina terug dat ik nu ruim 25 weken ben, maar ik had me verteld, ben morgen pas 25 weken.
quote:Ik maak eens in de zoveel tijd een backup op CD-Rom. En heb sowieso alle foto's op de D-schijf staan, bij een crash gaat meestal alleen de C-schijf eraan.
Op woensdag 7 januari 2004 15:02 schreef kimpiedimpie het volgende:[..]
Bij deze ben ik er op gewezen dat ik een paar van de mooiste foto's ff doorstuur naar de printer... zou eeuwig zonde zijn ja. Balen hoor.
quote:Een pagina ervoor staat mijn buik op het eind van de zw.schap toen ik zwanger was van de derde. Zoals je ziet is het wel dik, maar gaat het op het laatst niet meer zo hard als in het begin.
Op woensdag 7 januari 2004 15:04 schreef kimpiedimpie het volgende:[..]
Die wil ik wel eens zien met 38 weken... da's een flink begin!
quote:wilde ik ook doen ware het niet dat de printer al een aardig tijdje overleden is....
Op woensdag 7 januari 2004 15:02 schreef kimpiedimpie het volgende:[..]
Bij deze ben ik er op gewezen dat ik een paar van de mooiste foto's ff doorstuur naar de printer... zou eeuwig zonde zijn ja. Balen hoor.
Ik had ze ook op inet gezet maar weet niet meer waar....
quote:Ik had ze op de thuisserver staan maar na een format c en nog iets (iets met NTFS en FAT32
Op woensdag 7 januari 2004 15:34 schreef Tan het volgende:[..]
Ik maak eens in de zoveel tijd een backup op CD-Rom. En heb sowieso alle foto's op de D-schijf staan, bij een crash gaat meestal alleen de C-schijf eraan.
KNIPJE
quote:Da's flink balen dan
Op woensdag 7 januari 2004 15:50 schreef Angel22 het volgende:[..]
Ik had ze op de thuisserver staan maar na een format c en nog iets (iets met NTFS en FAT32
)anders was alles ineens gefotmatteerd ipv alleen de c schijf....
Der zit ook nog een d en een e schijf in maar die deden ook helemaal niets meer.....
Sorry voor de rest voor dit offtopic geleuter ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Tan op 07-01-2004 16:03]
quote:[offtopic]
Op woensdag 7 januari 2004 15:34 schreef Tan het volgende:[..]Ik maak eens in de zoveel tijd een backup op CD-Rom.
16 weken
20 weken
24 weken
28 weken
31 weken
33 weken
35 weken
36 weken
36 weken van voren
37 weken
en toen werd ik opgenomen in het ziekenhuis. Dit is de laatste foto waarop ik zwanger was. Ik kijk niet vrolijk want ze zijn hier begonnen met inleiden en dat was even niet zo lekker lees, ik stierf van de pijn
[Dit bericht is gewijzigd door easy-going op 09-01-2004 19:01]
quote:NEE
Op vrijdag 9 januari 2004 13:44 schreef easy-going het volgende:
zo beter?
ja, het lukt nu, strax verder, eerst Sven in bad doen
[Dit bericht is gewijzigd door easy-going op 09-01-2004 18:10]
Foto's uit de oude doos:
16 weken
20 weken
24 weken
28 weken
31 weken
33 weken
35 weken
36 weken
36 weken van voren
37 weken
en toen werd ik opgenomen in het ziekenhuis. Dit is de laatste foto waarop ik zwanger was. Ik kijk niet vrolijk want ze zijn hier begonnen met inleiden en dat was even niet zo lekker lees, ik stierf van de pijn
Ik ben er alleen nog niet helemaal uit of dit gewoon mijn buik is, zoals die is ben nooit 1 van de slankste geweest, of dat er toch iets zwangerigs bij zit.. Ik ben nooit blij geweest
met mijn buik en dit is dus voor het eerst dat ik hem zo expliciet laat zien zeg maar. vinnik ook wel erg eng eigenlijk
13 weken en 4 dagen
quote:Ben je toch een lieve scheet BabyS!!! Echt wel zwangerig hoor je buikkie, misschien niet altijd even zichtbaar voor niet zwangeren, maar mijn buikalarm zou zeker afgaan als ik je zou tegenkomen op straat
Op maandag 12 januari 2004 21:34 schreef LadyS het volgende:![]()
![]()
![]()
Peter heeft net een buikfoto gemaakt..Ik ben er alleen nog niet helemaal uit of dit gewoon mijn buik is, zoals die is ben nooit 1 van de slankste geweest, of dat er toch iets zwangerigs bij zit.. Ik ben nooit blij geweest
met mijn buik en dit is dus voor het eerst dat ik hem zo expliciet laat zien zeg maar. vinnik ook wel erg eng eigenlijk13 weken en 4 dagen
[afbeelding]
quote:JAAAAA, heerlijk, Loena laat gelijk haar buikkie lekker hangen!!!
Op maandag 12 januari 2004 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Gek wijfJe hebt helemaal niets om je voor te schamen, oke!!!! En het lijkt mij een babyronding hoor! Maar hoe dan ook, je kunt de kleine nu toch lekker de schuld geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |