quote:Helemaal plat met een kleine vetmarge
Op maandag 5 januari 2004 13:09 schreef kimpiedimpie het volgende:
Jee zeg, idd wat een buik joh! en helemaal plat na de bevalling???
Moet er trouwens ook wel eerlijk bij zeggen dat het vel er niet strakker op wordt na iedere bevalling. De buik is dan wel weer plat, maar het is zelfs met buikspieroefeningen niet strak te krijgen

en als je echt wil schrikken:

Zo'n strak buikie dat de flits weerkaatst, 't is toch wat...
Ach, nog maximaal 25 dagen
...
Als ik zo naar jullie buiken kijk, kan ik me haast niet voorstellen dat mijne ook ooit zo groot wordt
Belana
wat ben je dik maar o zo mooi!
quote:Dat viel mij ook al op, echt een hele mooie buik. Is dat je eerste?
Op dinsdag 6 januari 2004 12:36 schreef Lois het volgende:
en ik zie nog helemaal geen straie!
Ik zie dat jij wel heel erg naar voren draagt he.... Bij damey droeg ik "rond" dus je kon van achteren ook goed zien dat ik zwanger was en ruim!!!! 30 kilo aangekomen....
Met Iris, 40 weken en 69 kilo:
quote:Veel vocht (overmatig vruchtwater en ik was echt opgezwollen), veel kilo's (zwangerschapssuiker maar ook gewoon van het vele eten) en bij Iris was ik puur misselijk de 1e 3 maanden en had ik gewoon veel beweging met een klein Evaatje in huis.
Op dinsdag 6 januari 2004 13:01 schreef lily het volgende:
jeetje wat een verschil in gewicht Lois(vocht ofzo)?
En Kimpiedimpie, wat een prachtige buik ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door miss_dynastie op 06-01-2004 13:09]
quote:Ik zou wel willen toot maar ben door een pc crash mijn buikfoto's kwijt....
Op dinsdag 6 januari 2004 12:45 schreef Catootje het volgende:
Doe nog es een rondje oude buiken: bix, Lois, Angel, enzovoorts...(heb ik Rewimo wel es zwanger gezien??)......pleeeezzzz!!
quote:same here
Op dinsdag 6 januari 2004 13:45 schreef Angel22 het volgende:
Ik zou wel willen toot maar ben door een pc crash mijn buikfoto's kwijt....
[Dit bericht is gewijzigd door lily op 06-01-2004 13:56]
quote:27 kilootjes 'baby-vet", nog geen week voor de bevaling
Op dinsdag 6 januari 2004 12:45 schreef Catootje het volgende:
Doe nog es een rondje oude buiken: bix, Lois, Angel, enzovoorts...(heb ik Rewimo wel es zwanger gezien??)......pleeeezzzz!!
Hieronder zie je mijn buikje van vandaag, ik schreef een pagina terug dat ik nu ruim 25 weken ben, maar ik had me verteld, ben morgen pas 25 weken.
Deze is wat duidelijker:
quote:Yep, geen streepje op buik te zien en een paar hele kleintjes op m'n heup, maar ze zeggen dat je pas na de bevalling de schade ziet. Tot nu toe ben ik er errug blij mee!
Op dinsdag 6 januari 2004 12:39 schreef Tan het volgende:[..]
Dat viel mij ook al op, echt een hele mooie buik. Is dat je eerste?
Je ziet btw aan mijn achterkant nog steeds niet dat ik zwanger ben, behalve dan voor de kenners die weten dat ik gewoonlijk niet zo 'breed' ben.
Mocht er een 2e komen dan hoop ik op herhaling van deze zwangerschap! Maarreh.. eerst maar eens van deze af zien te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |