abonnement Unibet Coolblue
pi_13390162
Ok deeltje twee alweer!! Ikke was de laatste in de vorige, dus open ik gelijk maar een nieuwe...die buikies moeten natuurlijk wel gespot kunnen blijven worden!!

Maarree...hoe gaat het met een linkie naar het vorige deel?? Ikke nog niet weten!!

Het grote buik topic

edit: Jippie toch gelukt...was niet zo moeilijk haha...

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 6 oktober 2003 @ 00:18:02 #2
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_13679264
Hier dan eindelijk weer een paar buikfoto's (36 weken en 4 dagen zwanger):

"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_13679284
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 00:18 schreef Grijs het volgende:
Hier dan eindelijk weer een paar buikfoto's (36 weken en 4 dagen zwanger):

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Zo, die staat op springen!
123
  maandag 6 oktober 2003 @ 13:12:26 #4
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_13686682
Ik heb ook wel een foto van me buikje, maar hoe kan ik die plaatsen hier?
&lt; iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft &gt;
pi_13694440
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 13:12 schreef Yfke het volgende:
Ik heb ook wel een foto van me buikje, maar hoe kan ik die plaatsen hier?
Door je foto op het net te zetten en de url van je foto tussen [img] en [/img] te plaatsen
Maar dan de spaties weglaten.
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 20:23:55 #6
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_13724009
mijn buikfoto:
&lt; iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft &gt;
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 20:50:50 #7
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_13724716
Mooie buikfoto Yfke!
Grijs, toevallig, ik heb dezelfde broek en blouse die jij aan hebt op de foto!
Ik zal deze week ook nog snel eens een foto proberen te plaatsen!
pi_13725806
Mooie buiken, ik wil even een gokje wagen... spoilertags aan, omdat ik het wel erg vaak goed heb...

spoiler:

Grijs, ik denk dat er een jongentje in zit en Yfke zal, vermoed ik, een meisje krijgen...

Verder moet ik niet te vaak in dit topic zitten, want zwanger zijn, was toch zo'n mooie ervaring en dan zie ik die foto's, tja dan kriebelt het echt weer...

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_13728830
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:32 schreef melonovy het volgende:
Mooie buiken, ik wil even een gokje wagen... spoilertags aan, omdat ik het wel erg vaak goed heb...

spoiler:

Grijs, ik denk dat er een jongentje in zit en Yfke zal, vermoed ik, een meisje krijgen...

Verder moet ik niet te vaak in dit topic zitten, want zwanger zijn, was toch zo'n mooie ervaring en dan zie ik die foto's, tja dan kriebelt het echt weer...


@spoiler: Dat denk ik dus ook (en mijn schoonma ook).
Nog een paar weekjes....
123
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 19:31:48 #10
24188 Belana
kloon van belana
pi_13813571
Niet de mooiste foto, maar wel de meest recente, namelijk 2 weken geleden, 23 weken zwanger:
stormy waters...
sailin'
pi_13816249
En hier komt dan die buik van mij, hier was ik 30 weken:

En hier nog eentje, ze zijn beiden niet helemaal mooi, maar ja ze zijn s'avonds genomen bij kunstlicht

pi_13816272
Goh hieperdepiep, het is gelukt met mijn foto's
  zondag 12 oktober 2003 @ 10:11:06 #13
24188 Belana
kloon van belana
pi_13823263
Leuk Lewis! Mooie buik hoor!
(We zijn bijna even dik.... )
stormy waters...
sailin'
pi_13823939
Ja ik zat ook al te vergelijken maar jij en ik lopen aardig gelijk met de buiken. Kwa kilo's kom ik ook niet zoveel aan. Ik ben nu 9 kilo zwaarder en dat loopt niet super op met de week. Misschien komt dat nog.
  zondag 12 oktober 2003 @ 12:38:16 #15
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_13824822
Hier eindelijk weer eens een foto van mijn buik!
Vandaag gemaakt, precies 38 weken!

  zondag 12 oktober 2003 @ 12:42:09 #16
24188 Belana
kloon van belana
pi_13824873
Oe Lies, wat een mooie!!!!
Het wordt echt tijd, dat kan je wel zien
Zometeen val je om...
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 oktober 2003 @ 12:44:02 #17
24188 Belana
kloon van belana
pi_13824899
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 11:30 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ja ik zat ook al te vergelijken maar jij en ik lopen aardig gelijk met de buiken. Kwa kilo's kom ik ook niet zoveel aan. Ik ben nu 9 kilo zwaarder en dat loopt niet super op met de week. Misschien komt dat nog.
Ik ben nu in totaal zo'n 6 kilo aangekomen, dat valt ook wel mee, maar ik toon vanaf het begin best dik. Ik schijn nogal veel lucht in mijn buik te hebben.
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 oktober 2003 @ 12:52:38 #18
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_13825028
Mooie buiken!
Zo kan ik alvast kijken wat me te wachten staat..
Alleen ben ik al 12 kilo aangekomen en ik heb echt geen flauw idee waar dat allemaal zit. Behalve mijn buik ben ik niet echt dikker geworden.. er zit overal een klein 'reservelaagje' maar ik pas nog gewoon alles wat ik in het begin ook paste aan kleding. (behalve de broeken dan) En om nou te zeggen dat ik een plofbuik heb.. valt ook wel mee, gewoon een mooi balletje.. Van de achterkant zie je ook niet echt dat ik zwanger ben.
Zal vandaag of morgen wel weer eens een nieuwe foto neerzetten
(en over die extra kilo's maak ik me helemaal niet druk.. De een komt in het begin veel aan, de ander juist op het einde, hoeft niets te zeggen en zolang ik niet meer snoep dan dat ik deed gaat het allemaal goed volgens de vk)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 12 oktober 2003 @ 13:04:23 #19
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_13825186
Je weet het inderdaad niet met dat aankomen. Als ik mezelf zie, dan denk ik ook van, jeetje..... Ik zie dat ik toch ook wel ben aangekomen in mijn gezicht en vooral ook op mijn bovenbenen. Toch ben ik in totaal nu maar 10 a 11 kilo aangekomen. Dus dat is eigenlijk heel mooi, vind ik zelf. Mijn buik zit nu ook echt helemaal vanonder sinds de kleine is ingedaald en dat oogt nog eens dikker. Ik merk wel dat de laatste weken heel wat blikken op mijn buik gericht zijn. Gistern gingen we nog even een hapje eten saampjes (nog even genieten, nu het nog kan) en toen vonden we het gewoon even vervelend .Al die mensen die kijken. Terwijl ik dat in het begin juist geweldig vond!
  zondag 12 oktober 2003 @ 14:01:27 #20
24188 Belana
kloon van belana
pi_13826081
Ja ach, die kilo's.... wat geeft het. Bij mij zie je van achter ook niks net als bij jou ET. Maar de extra vetjes zijn wel in mijn billen gaan zitten en bovenbenen. Maar zo gelijkmatig dat je er eigenlijk weinig van ziet. Het is ook maar 6 kilo natuurlijk.
Gaat er allemaal wel weer af hoor.
Striae heb ik alleen op mijn borsten, aan de onderkant, nog niet op mijn buik, maar ook als dat wel komt, hoort er allemaal bij.
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 oktober 2003 @ 14:13:54 #21
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_13826248
Mooie buiken dames!

Ik kwam met Freek in totaal 30 kilo aan en vond toen dat je daar niet zo heel veel van zag. Totdat ik van de week eens een stukje video terug keek....

Lies, ik heb met een big smile naar jullie inrichting zitten kijken, wat keurig allemaal! Ben benieuwd hoe de foto's er over een jaar uitzien, met een slopertje over de vloer.
*gefrustreerd om zich heen kijkt, en struikelt over een autootje*

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zondag 12 oktober 2003 @ 14:50:11 #22
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_13826827
Haha Leah! Dat is ook mijn grooste angst! In een ander topic over schoonmaken en opruimen met kinderen had ik al geschreven dat ik daar zeker een stuk makkelijker in moet gaan worden!
Nu ben ik nog een pietje precies wat dat betreft.
Maar aan de andere kant mag het er wel wat kindvriendelijker en kindgezelliger uit komen te zien hoor! Rondslingerende speelgoed hoort er dan gewoon helemaal bij!
  zondag 12 oktober 2003 @ 16:30:15 #23
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_13828508
Bij mijn buikfoto was ik 29 weken zwanger, ben nu 31,5 en denk dat ik ongeveer 12 of 14 kg ben aangekomen (de VK weegt niet, sta af en toe op de weegschaal als ik bij me ouders ben, de laatste keer was ik toen precies 10 kg aangekomen en dat is ongeveer 6 of 8 week gelee). Was een mooi gemiddelde zei de VK. Ben van mezelf al een vrij stevige meid, was voor me zwangerschap ruim 20 kg afgevallen (spontaan door stress), het maakt me allemaal niet veel uit, de zwangerschap gaat verders goed.
&lt; iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft &gt;
pi_13830477
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 14:13 schreef Leah het volgende:
Mooie buiken dames!

Ik kwam met Freek in totaal 30 kilo aan en vond toen dat je daar niet zo heel veel van zag. Totdat ik van de week eens een stukje video terug keek....


ja schrikken is dat dan he. En dat terwijl ik op de foto's beslist niet echt dik oogde maar sommige beelden zijn toch behoorlijk confronterend dan.

* 27 kilo is aangekomen (gerekend vanaf startgewicht, waar vervolgens eerst 6 kilo vanaf ging in de eerste drie maanden, dus in totaal 33 kilo's gegeten.)
* 34 kilo is kwijtgeraakt

pi_13831206
Dan heb ik nog wel mazzel gehad met die misselijkheid aan het begin. "per saldo" ben ik uiteindelijk zo'n tien kilo aangekomen (eerst tien eraf, toen twintig erbij). En inmiddels is dat er weer allemaal af en ben ik twee kilo lichter dan vlak voordat ik zwanger werd. Ik zie op foto's wel dat ik een enorm bolle kop had van de hormonen, da's nu ook min of meer weg.
Kon vandaag voor het eerst weer mijn allerstrakste spijkerbroek aan, tot nu toe zaten mijn heupen erg in de weg, maar da's dus ook geslonken. Heb eigenlijk een perfect figuur nu met die grote tieten, sixpack nog iets terug en ik mag op voor miss universe.
mooi he, alles
  Jubileum moderator zondag 12 oktober 2003 @ 20:57:27 #26
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_13834272
Lies ik herkende eigenlijk alleen het stereosetje van Mich, jemig meid wat ben jij anders zo.
Geweldig mooie buik ook!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 12 oktober 2003 @ 21:56:39 #27
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_13836316
Kilo's erbij, een ander kapsel, een andere haarkleur en vooral zwanger zijn, doen veel he! Nu vind ik mijn gezicht absoluut niet super uitkomen op de foto hoor!

Lois, even offtopic maar toen wij op kraamvisite waren voor Eva waren we helemaal weg van jullie mobiel in de box (die met die felle kleurtjes en de klassieke muziek). Toen zeiden we al, als we ooit zelf een kleine hebben.........Nou, we hebben hem vanmiddag gekocht hoor! Hij blijft geweldig! We hebben er hard om zitten lachen samen!

  Jubileum moderator dinsdag 14 oktober 2003 @ 12:08:06 #28
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_13871505
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 21:56 schreef -Lies- het volgende:

Lois, even offtopic maar toen wij op kraamvisite waren voor Eva waren we helemaal weg van jullie mobiel in de box (die met die felle kleurtjes en de klassieke muziek). Toen zeiden we al, als we ooit zelf een kleine hebben.........Nou, we hebben hem vanmiddag gekocht hoor! Hij blijft geweldig! We hebben er hard om zitten lachen samen!


Gaaf
bij ons is hij helaas kapot, niet bestand tegen kindjes van 2,5 die hem willen aansmijten voor hun kleine zusje maar ik sluit niet uit dat sinterklaas er nog 1 koopt voor Iris
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_13876459
Lies, dat is echt leuk om te zien hoe mensen eruit zien op foto's, vooral als je tegen ze zit te praten over het internet Je buik is inderdaad mooi. En je huis ziet er ook leuk uit. Ja zo netjes ben ik nou ook alleen heb ik meer spullen overal, knusser en het is bij ons kleiner.

Ik ben benieuwd hoe mijn bankstel het gaat doen nadat de baby er is Die van mij is creme kleurig en stof. Nou ziet het er nog goed uit met een dolle boxer en zwarte kat die af en toe binnen komen met git zwarte poten. Maar ja straks met een kindje en kleffe handjes weet ik dat nog niet

  dinsdag 14 oktober 2003 @ 20:49:05 #30
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_13884098
Tja, de bankstellen. Onze twee bankstellen waren ook beiden ver versleten, mede door ons hondje en de poes. Ook omdat ze cremekleurig zijn. Nu hebben we pas 1 bankstel weggedaan en vervangen door twee leuke kleine zeteltjes. Het andere bankstel hebben we laten staan, ook met het idee, straks met de kleine...........
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 21:01:11 #31
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_13884409
Wij hebben een donkere, stoffen bank waar we met het oog op eventuele kindertjes een beschermlaag op hebben laten zetten zodat eventuele vlekken makkelijk te verwijderen zouden zijn.

Dat is ook zo, ik sta nu dagelijks de kwijlvlekken van de bank te boenen .

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_13889432
off-topic: wij hebben echt een geweldig bankstel. Middenbruin buffelleer. Buiten de vorm (zo'n hoekbank, dus je kunt er echt op leven) is het materiaal geweldig omdat het alle vlekken "opeet". Ik geloofde mijn ogen niet de eerste keer dat er een glas rode wijn overheen ging, dacht dat de bank verpest was, maar een dag later was er niets meer van de vlek te zien. Opgeslorpt door het leer. En dat gebeurt dus bij alles. Zelfs het gekras van Isa's kleine nageltjes herstelt zich na een paar dagen. Ik hoef me dus ook nergens druk om te maken, als er hier kinderen zijn mogen ze naar hartelust knoeien, de bank heeft er weer een maaltijdje bij.
mooi he, alles
pi_13935225
buikfoto met 35 weken zwangerschap! (afgelopen zaterdag dus)

Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 07:53:49 #34
24188 Belana
kloon van belana
pi_13936899
Wow luckepuck, je mag er wezen! Maar het is dan ook bijna zover...
stormy waters...
sailin'
pi_13939981
Jeetje Luckepuck, je bent inderdaad aardig aan de grote kant. Maar ja inderdaad het is dan ook al bijna zover. Die laatste weken doen echt veel met je buik, bij mij in ieder geval wel. Je kunt echt per week verschil zien nu.
  zondag 19 oktober 2003 @ 11:42:17 #36
24188 Belana
kloon van belana
pi_13980275
ff gewoon een buikvraagje...
Mijn buik kan zo "zeer" doen, al dat getrek van die spieren e.d.
Ik heb daar echt last van. Ik heb al eens aan andere mensen gevraagd of ze daar ook last van hadden, maar dat was niet het geval.
Mijn buik staat ook altijd helemaal strak en is hard.
Ben ik nou de enige die daar last van heeft?
stormy waters...
sailin'
  zondag 19 oktober 2003 @ 12:53:29 #37
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_13981546
neehoor Belana, ik heb ook veel last van me buik.

Harde buik, pijnlijke banden, krampen, zeurderig e.d. Pijnlijk trekkend gevoel in de rechterlies vaak, schijnt bandenpijn te zijn, zei de vk.
De harde buik e.d. komt bij mij door stress, teveel doen enzo.
Bij de laatste controle bij de vk (vorige week) zei de vk dat ik mogelijk ook al oefenweeen had (ben nu 32/33 week zwanger)

&lt; iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft &gt;
  maandag 20 oktober 2003 @ 10:31:27 #38
24188 Belana
kloon van belana
pi_14000768
Nou Yfke, ik heb gelukkig geen harde buiken meer (wel een paar gehad met de stress van mijn werk), maar mijn buik is gewoon hard, staat strak, trekt, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen. Ach, het hoort erbij gewoon, maar soms mag je klagen toch? Het is zo vermoeiend soms...
En pijn in de liezen idd! Is allemaal gewoon bandenpijn, zei mijn vk ook al. Het is ook niet dat ik me zorgen maak, ik vind het gewoon soms zo lastig. Ik kan al bijna niks vanwege mijn rug en dan dit weer, pfffff.

ok, klaaguurtje weer gehad...

stormy waters...
sailin'
pi_14028585
Wordt het niet tijd voor weer nieuwe foto's van Catoot en ET??
En dan vanaf dezelfde kant genomen? Dan kunnen we kijken, vergelijken en raden wat erin zit!
pi_14166888
Jaaaaaah! vind ik ook!!

Catootje dr buikkie heb ik live gezien en is mooi buikje hoor!

Zolang er was is, is er leven.
pi_14168760
..ik doe van de week een foto nemen, want ET maakt nu op haar vakantie buikfotookes van buikkie in badpak (echt, dan issie zo skattig he) en dan kunnen we weer exact vergelijken !
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_14200096
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 11:53 schreef Catootje het volgende:
..ik doe van de week een foto nemen, want ET maakt nu op haar vakantie buikfotookes van buikkie in badpak (echt, dan issie zo skattig he) en dan kunnen we weer exact vergelijken !
Leuk!! Ik ben benieuwd! Ben je al een beetje aan het waggelen of valt het nog mee?
pi_14331759


Tadaaaaaaaaaaaa!! Volgens mij heeft Karin nu inmiddels heel wat buikkies op haar site staan ! Dit is Gertje, 23 weken oud. Enne ET: ik verwacht toch volgende week wel een vergelijkende buik (wb, btw )

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 november 2003 @ 22:28:47 #44
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_14331919
Ow Catoot, Gertje zit er echt hè...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_14331966
quote:
Op zondag 2 november 2003 22:28 schreef Rewimo het volgende:
Ow Catoot, Gertje zit er echt hè... [afbeelding]
Soms klont ik ergens met mijn buik tegenaan, of blijf ik haken...word ik zoo gelukkig van (buiten het domme gevoel dat je dan toch wel hebt ) Gertje plokt trouwens steeds harder, straks issie hamer !!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  zondag 2 november 2003 @ 22:38:19 #46
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_14332206
22 weken en 6 dagen

(buik in badpak zag er niet echt geweldig uit.. vanaf het hoogste punt van mijn borsten liep 't rechtdoor naar 't hoogste punt van m'n buik zeg maar... (door de ingebouwde BH en door de stof)

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_14332283
owww ET wat herkenbaar dat badpak-gevoel!! En wat een kei-lief buikkie, echt nog wat kleiner dan ik volgens mij) (HE! Je bent mijn ijkpunt!! Niet me laten inhalen!)...in ieder geval anders van vorm, zo gek om zo'n buik te zien..zo hoort het neit, hij hoort op die van mij te lijken ..hijs mega-kjoet.....!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 november 2003 @ 22:41:54 #48
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_14332319
quote:
Op zondag 2 november 2003 22:40 schreef Catootje het volgende:
echt nog wat kleiner dan ik volgens mij)
Ik denk dat de foto wat vertekent
Hij is redelijk aan de maat.
pi_14332357
quote:
Op zondag 2 november 2003 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik denk dat de foto wat vertekent
Hij is redelijk aan de maat.


Maar al die krullen die dat kind gaat krijgen, die moeten daar ook maar allemaal in!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  zondag 2 november 2003 @ 22:45:04 #50
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_14332414
Ik vind 'm trouwens mooier met kleding en buikband eroverheen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 2 november 2003 @ 22:46:58 #51
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_14332475
quote:
Op zondag 2 november 2003 22:30 schreef Catootje het volgende:

[..]

Soms klont ik ergens met mijn buik tegenaan, of blijf ik haken...word ik zoo gelukkig van (buiten het domme gevoel dat je dan toch wel hebt ) Gertje plokt trouwens steeds harder, straks issie hamer !!


Ik gooide vanavond bijna een koekepan op de grond met m'n buik Formaat buik en steel van de pan zijn niet echt op elkaar afgestemd geloof ik..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_14332850
Luckepuck wat een joekel he, nog effies meid

Catoot en Et wat een mooie buiken!!!
Mooi strak nog (let op het woordje nog )

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_14335990
quote:
Op zondag 2 november 2003 22:46 schreef E.T. het volgende:

[..]

Ik gooide vanavond bijna een koekepan op de grond met m'n buik Formaat buik en steel van de pan zijn niet echt op elkaar afgestemd geloof ik..


Jahaa pas daar maar mee op, mijn hele trui en buik dus hebben in de fik gestaan, omdat ik met mijn (tweeling)buik dus òver het gasstel hing. Dat ging echt van WHOEM en een grote vlam kroop over mijn 7 maanden buik.
Was snel uit gelukkig, maar ben me gek geschrokken!
(tis me dus 2x gebeurt... )

Maarre... mooie buiken dames!!

Screw them.
We're going home.
pi_14335993
-dubbel-
Screw them.
We're going home.
  maandag 3 november 2003 @ 11:40:14 #55
71257 JeetjeMina
Kvinnutammaniemirnemaal
pi_14340396
Mijn buik bij 7 maanden zwangerschap, inmiddels bijna 3 jaar geleden.
Deze foto hebben we ook als geboortekaartje gebruikt.
pi_14340549
Hey wat een mooie formaat buikjes ET en Catoot. Nu nog wel
Wacht maar tot je de 25 weken passeert. Dan gaat het opeens heel snel en helemaal als je de laatste 10 weken ingaat.

Ik zal vanavond ook even mijn buikie showen. Is wel weer tijd.

pi_14343728
ik blijf hartstikke strak en petit (aaai)

Wat een fantastisch mooie foto van (hoe heet je ook alweer, sorry) !! Wat zo heel heel heel erg lief zeg, en geen streepje of lijntje of oneffenheidje te zien!!! WOEI!

Lewis, hit me with your best shot!

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  maandag 3 november 2003 @ 14:32:15 #58
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_14345605
Mooie buikjes, alweer. Dat er geen lijntjes te zien zijn is trouwens bedriegelijk hoor. Ik heb nu ook weer een mooie buikfoto gemaakt (ik zal kijken of ik hem één dezer dagen kan plaatsen, ik moet toch oefenen met foto's plaatsen voor als de kleine geboren is ) waar geen striem op te zien is, maar ze zitten er wel degelijk helemaal onderaan. De buik hangt er gewoon nu nog overheen. Ik weet nog hoe verbaasd ik was na de geboorte van Katja dat ik wel degelijk behoorlijke striae had. Was me tijdens de zwangerschap gewoon nooit opgevallen
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!fossiel maandag 3 november 2003 @ 21:14:25 #59
2628 Karin
pi_14357793
quote:
Op zondag 2 november 2003 22:45 schreef E.T. het volgende:
Ik vind 'm trouwens mooier met kleding en buikband eroverheen
Dat willen we natuurlijk ook met eigen ogen beoordelen

Neehoor mooie buikjes Catoot en ET. Dat groeit lekker door

Wat een mooie foto JeetjeMina! Leuk idee om deze op het geboortekaartje te zetten.

pi_14405466

Zo hier weer een foto van mijn bump. Bijna 35 weekjes nu.

  woensdag 5 november 2003 @ 15:51:31 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_14405733
Wat een mooie buik Lewis!
Om jaloers op te worden.

Lijkt wel een beetje op het buikje van mij avatar!

[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 05-11-2003 15:52]

***
pi_14406051
prachtig lewis heeeeeeeeeel beschaafd!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_14407040
Dank je, is inderdaad een beschaafd buikje. Maar ja ik ben ook vrij lang dus dan wordt buik ook niet zo dik he. Ik weet me die van Logician nog wel te herinneren, daar stond ik echt met open mond naar te staren, van shit hey die is echt groot Trouwens die van Moussy mocht er toen ook wezen zeg.
  woensdag 5 november 2003 @ 16:57:11 #64
24188 Belana
kloon van belana
pi_14407739
Wat een mooie buik Lewis!
Ik moet ook nodig weer eens een foto maken...
ben alweer bijna 29 weken en de laatste is genomen met 23 weken...
stormy waters...
sailin'
pi_14408465
Belana, ik ben ook altijd laat met dit soort dingen. Ik ben pas foto's gaan maken toen ik 30 weken zwanger was.

Mijn neef heeft nog foto's van mij toen ik 20 weken zwanger was. Dus ik wil die wel eens zien.

  FOK!fossiel woensdag 5 november 2003 @ 17:26:23 #66
2628 Karin
pi_14408533
Wat een mooie buik Lewis! Nog geen streepje te zien (of zien we die toevallig niet op de foto?)
pi_14409495
Nee helemaal mooi glad is ie Van de week dacht ik er eentje te ontdekken maar gelukkig was dat loos alarm.
pi_14411063
Misschien een tip voor het maken van foto´s: Wij namen iedere keer een foto als we naar de verloskundige waren geweest. Dan zit er een aardige regelmaat in, en het tijdstip is ook terug te vinden
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † woensdag 5 november 2003 @ 19:02:54 #69
7074 moussy
kuttekop
pi_14411143
Wat een mooie buik lewis!!

Dat ik zo'n grote buik had komt ook door dat ik maar een klein opdondertje ben. Dan lijkt het al snel heel wat.

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_14411367
quote:
Op woensdag 5 november 2003 19:02 schreef moussy het volgende:
Wat een mooie buik lewis!!

Dat ik zo'n grote buik had komt ook door dat ik maar een klein opdondertje ben. Dan lijkt het al snel heel wat.


Ja, was met Logician (oww Logician, where are thou) ook zo: ook petit, en zie dan maar es een hele buik te herbergen !
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_14423796
Ah easy going dat is een goeie tip. voor mij helaas nu wat laat. Maar voor de nieuwen onder ons wel een strak plan als je de buik bij wil houden.
  vrijdag 7 november 2003 @ 12:10:11 #72
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_14455196
Wat een mooie ET en toot buikkies
doei
pi_14986516

Buikje was nooit helemaal plat, maar de onderkant begint nu echt rond te worden

(wat is het toch lastig om een beetje galant op zo'n foto te komen )

  donderdag 27 november 2003 @ 23:00:44 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_14987462
Kijk, dat is nou es een mooi begin buikje. En dan vanaf nu elke maand een update, dan kunnen we de progressie goed volgen.

Er was hier toch iemand die steeds als ze naar de VK moest een foto maakte, voor het verloop?

***
pi_14993263
Jeetje pluis ik ben toch benieuwd hoe groot jouw buik gaat worden met het verloop van je zwangerschap. Kan nog weleens een flinke kanjer worden. Je kunt het nu al aardig zien hoor
  vrijdag 28 november 2003 @ 09:58:25 #76
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_14994467
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 08:51 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Jeetje pluis ik ben toch benieuwd hoe groot jouw buik gaat worden
Je wil niet weten hoe blij ik was dat er op de echo maar eentje te zien was, en niet 6
pi_14996166
Hihihi kan het me voorstellen. Ik weet namelijk van iemand die dus voor de eerste keer ging en te horen kreeg dat ze een drieling kreeg. Zo volgens mij sta je dan echt met een bek vol tanden
pi_14997709
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 11:21 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Hihihi kan het me voorstellen. Ik weet namelijk van iemand die dus voor de eerste keer ging en te horen kreeg dat ze een drieling kreeg. Zo volgens mij sta je dan echt met een bek vol tanden
Weet wel hoe het voelt als je er opeens 2 krijgt, ik dacht dat ik door het bed zakte van de schrik en het ongeloof

Mooie buikkies hoor, zou haast heimwee krijgen

Screw them.
We're going home.
pi_14997775
Mn zus is ook zwanger ze zit nu iets over de helft en schijnt behoorlijk dik te worden. Ik vind het maar een beetje raar, ze ziet er ook ineens zo raar uit
Delivered without an information leaflet
  zaterdag 29 november 2003 @ 08:33:09 #80
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_15017653
Ik ging donderdagavond een jas passen ergens en Peter kreeg ineens een hartstuip, want hij vond mijn buik in ene zo dik ()
Hij vroeg of ik wel zeker wist dat het maar 8 weken was...
Maar hij is er zeker van dat ie dikker is Maar bij mij is dat gewoon heeel lastig te zien want ik heb normaal ook altijd al een dikke buik
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_15017907
LadyS, hier nog zo eentje hoor, die normaal al een zacht kussentje heeft ipv een wasbordje
Misschien dat je het daardoor ook wat eerder ziet, maar volgens de verloskundige komt het ook door de hormonen dat je buik opzet. Bij de een gaat dat wat rapper dan bij de ander.

Wij hebben blijkbaar hormonen in overvloed

  zaterdag 29 november 2003 @ 09:56:30 #82
30488 coolbabe
My little pwny
pi_15017973
Wat een mooie buikkies allemaal, ik wil oohook
Ik heb vannacht gedroomd dat ik weer zwanger was ^_^
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  zondag 30 november 2003 @ 20:29:40 #83
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_15043865
Pluisje, ik heb normaal dus echt een dikke buik.. Ben sowieso al behoorlijk gezet en dan past mijn buik niet bij mijn lichaam zeg maar (die is nog dikker, zeg maar ) Maar goed... Ik denk dus dat het in mijn geval is dat je het kan zien wanneer je het wil zien en dat je het niet ziet als je niet weet dat ik zwanger ben.... beetje warrig, maar hopelijk is het duidelijk wat ik bedoel...

voorlopig geen buikfoto van mij dus

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  zondag 30 november 2003 @ 21:47:18 #84
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_15046336
Ik heb er onbedoeld weer een paar buikfoto's bij

Zat wat foto's te maken voor een artikel op de FP, en vroeg me na afloop af wat dat rode randje wat onderaan bijna elke foto stond toch was. Nadere inspectie leerde dat dat dus mijn, in een rode trui gehulde, buik was

Ik denk niet dat mensen die het niet weten nu al direct zullen zien dat ik zwanger ben, ik ben wat mollig zeg maar, en volgens mij zie je het dan altijd minder snel dan wanneer je superslank bent. Maar mensen die het al weten, zien het natuurlijk wel

  dinsdag 2 december 2003 @ 14:41:19 #85
24188 Belana
kloon van belana
pi_15089500
Eindelijk een update (we hebben een cardreader gekocht)
32.5 weken nu.

stormy waters...
sailin'
  dinsdag 2 december 2003 @ 17:19:52 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_15094275
Wow, da's een mooi buikje.
Wat zit-ie al mooi laag, of ligt dat aan mij?
***
  † In Memoriam † dinsdag 2 december 2003 @ 17:21:55 #87
43556 miss_dynastie
pi_15094338
Wow Belana, wat heb jij een lief buikje
Echt een hele mooie ronde vorm!
Wie durft te gokken op een jongen of meisje Melonovy, jij was daar toch goed in?
  dinsdag 2 december 2003 @ 17:34:28 #88
24188 Belana
kloon van belana
pi_15094706
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 17:19 schreef Brighteyes het volgende:
Wow, da's een mooi buikje.
Wat zit-ie al mooi laag, of ligt dat aan mij?
Dat zei mijn man toevallig ook vandaag nog, dat ie het idee had dat het lager was gaan zitten.
Ik weet het niet eigenlijk. Het kindje heeft altijd laag gelegen, ik heb niet gemerkt dat het nog lager is gegaan. Ik heb meer het idee dat ie steeds dikker wordt en dus mijn onderbuik ook, omdat ie dus zo laag ligt.
Vanindalen oid is nog niet echt sprake lijkt me bij 32,5 weken???
stormy waters...
sailin'
pi_15094954
Hey Belana, het wordt een jongetje, je hebt net zo'n buik als ik. Het ligt mooi van voren. Dus ik gok op een jongetje. Ik zal van de week ook weer eens spammen met mijn buik. Die is echt gegroeid en ligt nu ook heel erg laag. Maar ja kindje indalen na 32.5 week. Ik weet niet of dat kan, lijkt mij wel. Je kunt toch ook een vroeg geboorte hebben. Maar misschien lijkt het wel zo op de foto. Je hebt trouwens wel een lekker bol gezicht gekregen hoor
  dinsdag 2 december 2003 @ 18:24:25 #90
24188 Belana
kloon van belana
pi_15095979
Hahaha, ja, de kilootjes zitten er wel aan ja....
Moet je mijn billen en bovenbenen zien in vergelijking tot 8 maanden geleden...
We zullen wel zien wat het wordt!
Toch denk ik niet dat het al ingedaald is, het heeft altijd laag gezeten.
ik neem aan dat ik het wel hoor van de vk volgende week als het wel zo is.
Ben wel heel benieuwd ook naar jouw buikie!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 2 december 2003 @ 19:02:45 #91
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_15096928
Belana, mooi buikje hoor.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
pi_15097359
Goed, als proefcrewlid mag ik jullie mijn buik ook niet onthouden... op de foto 32 weken, nu ben ik 1,5 week verder. Ben in totaal 12 kilo aangekomen tot nu en het wordt een jongen. Mensen zeggen dat je aan de achterkant niet kan zien dat ik zwanger ben, maar of ik dat nou als compliment moet zien of dat ze vinden dat ik sowieso een dikke reet heb

http://images.fok.nl/upload/32 weken mini.jpg

O, trouwens, dat indalen kan best bij 32 weken hoor. Vooral als het niet de 1e is dan kan het zelfs al iets eerder beginnen.

[Dit bericht is gewijzigd door kimpiedimpie op 02-12-2003 19:41]

Als je niet weet waar je heen gaat kom je er altijd...
pi_15099456
Mooie buik Belana.En dat indalen kan al bij 32 weken.
En even ter geruststelling die extra kilo's vliegen erzo weer af na de bevalling. Dan heb je het zo druk met de baby dat je soms vergeet om te eten
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
pi_15100236
kimpiedimpie, hele mooie buik!
pi_15102486
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 18:24 schreef Belana het volgende:
Hahaha, ja, de kilootjes zitten er wel aan ja....
Moet je mijn billen en bovenbenen zien in vergelijking tot 8 maanden geleden...
We zullen wel zien wat het wordt!
Toch denk ik niet dat het al ingedaald is, het heeft altijd laag gezeten.
ik neem aan dat ik het wel hoor van de vk volgende week als het wel zo is.
Ben wel heel benieuwd ook naar jouw buikie!
Ik ben tot mijn grote schrik erachter gekomen dat ik toch van die nare stretch marks heb Gedver de gedver. Was wel heel erg confronterend vanmiddag in de spiegel bij de douches in het zwemband. En ja mijn billen en bovenbenen zijn ook nogal spekkig. Ach joh we moeten maar zo denken het is voor een goed doel he
  dinsdag 2 december 2003 @ 23:48:30 #96
24188 Belana
kloon van belana
pi_15104649
Ik maak me niet zo druk hoor om al die kilo's, komt allemaal wel goed. Striae heb ik op mijn billen/heupen en onder mijn borsten, op de buik is niks te zien, maf he?
Goh, dat het al ingedaald kan zijn, dat wist ik niet. Nou ja, wie weet is dat dan wel zo.

bedankt verder voor de complimentjes! Ik vind mijn buik ook wel heel mooi eigenlijk...

edit: vergeet ik helemaal te zeggen dat ik de buik van kimpiedimpie ook errug mooi vind!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Belana op 02-12-2003 23:57]

stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 2 december 2003 @ 23:50:28 #97
43556 miss_dynastie
pi_15104705
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 19:17 schreef kimpiedimpie het volgende:
Mensen zeggen dat je aan de achterkant niet kan zien dat ik zwanger ben, maar of ik dat nou als compliment moet zien of dat ze vinden dat ik sowieso een dikke reet heb
Ik vind echt dat je een prachtige buik hebt Weet niet hoe je kont is, maar je benen zien er in elk geval niet dik uit

een beetje jaloers is op alle dikke buiken, maar verstandelijk gezien toch nog maar een paar jaartjes gaat wachten

  woensdag 3 december 2003 @ 11:31:47 #98
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_15111782
kimpiedimpie (hoooooi ) en Belana: ik hoop dat ik net zo'n mooi buikie als jullie ga krijgen
  Jubileum moderator woensdag 3 december 2003 @ 11:57:49 #99
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_15112483
Mooie buiken zeg!

Zo gek veel dikker ben je niet geworden Belana sinds ik je laatst gezien heb, het is alleen veel lager gaan zitten lijkt wel.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_15207156
Bedankt voor alle complimenten! Heb ik wel ff nodig... ben vandaag alweer 34 weken en het lijkt elke dag zwaarder te worden, maar goed, nog ff en ik heb het weer zelf voor het zeggen, intern gesproken dan! Het allerleukste aan zwanger zijn vind ik trouwens dat je per fase precies het boekje volgt: in het begin o zo voorzichtig, ertussenin blij om zwanger te zijn en de laatste periode kijk je uit naar de bevalling... fantastisch, die natuur! Nooit gedacht dat ik zin zou krijgen om een bevalling te doen...
Als je niet weet waar je heen gaat kom je er altijd...
pi_15476655

grrrrr, weet niet hoe ik een foto moet plaatsen en heb geen tijd meer..maar dit zijn dus buikfoto's van 30 weken buikkie....de bovenste is redelijk ver weg, dus eerlijkheidshalve ook nog eentje van dichterbij


Ik heb ook nog een frontale Maar daar staat mijn griephoofd ook op ...maar geloof me: zijkant foto's zijn flaterend !! (owwww, ET hoest met jouw buikkie)

Met dank aan Karin!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Catootje op 17-12-2003 10:56]

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_15476752

PS. Je moet de url tussen img-tags zetten

code:
[img]url van plaatje[/img]
pi_15476839
ahaaaaaaaaaaaaaaaa, ik deed er ook nog [afbeelding] tussen en heb allerlei combi's met die geprobeerd, maar dat hoeft dus niet! Tnx Knor!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  woensdag 17 december 2003 @ 10:58:48 #104
24188 Belana
kloon van belana
pi_15476925
Catoot, ik vind dat je een heel bescheiden buikje hebt, heeeeel mooi!!! Mag je trots op zijn!!!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 17 december 2003 @ 11:09:51 #105
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_15477253
oooh, Toot, mooie buik!

edit: jemig....30 weken alweer! Het gaat echt hard he? Ik kan me nog helemaal herinneren dat je het pas net wist enzo...

pi_15477536
Ok hier nog eentje van mij. Is afgelopen weekend gemaakt maar was te lui om het even op het net te zetten.

  woensdag 17 december 2003 @ 11:23:34 #107
24188 Belana
kloon van belana
pi_15477606
Baby Lewis, nou moet je eens goed luisteren...je past niet meer in mama's buik, dat kunnen we allemaal duidelijk zien...dus kom er nu maar uit, ok???
stormy waters...
sailin'
  woensdag 17 december 2003 @ 11:45:29 #108
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_15478169
Kom op baby, je moeders veerkracht heeft haar max bereikt.....kom nu maar tevoorschijn!
  woensdag 17 december 2003 @ 12:28:35 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_15479256
Kijk Toot, nou is het pas echt duidelijk. Daar zit zeker weten een Gertje in! Mooi hoor!

Enne idd baby Lewis. Moven met die handel, we willen je zien!

***
pi_15479345
Catoot wat een prachtig buikje en 30 weken wat gaat dat hard!!!!! Weet nog goed dat je net zwanger was, dat lijkt hemelaal geen 30 weken terug. Vind je het zelf ook zo snel gaan?


En Lewis ook al zo'n mooie strakke buik. Gaaf shirt heb je aan trouwens.

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 december 2003 @ 12:55:34 #111
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_15480134
Gertje

BabyLewis, kom eruit voordat je 'pang' hoort hoor!

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_15481470
wauw, wat een mooie buiken meiden!
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 17 december 2003 @ 16:06:00 #113
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_15485785
O Catootje, een echte buik! Ik ben nu toch ook wel heeel nieuwsgierig naar de buik van E.T....

En Lewis buik staat echt op knappen!

Mooie buiken

"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  woensdag 17 december 2003 @ 18:14:28 #114
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_15489230

Ik kan niet meer achter blijven nu Catootje en Lewis hun buik hebben laten zien vandaag.

Dit is mijn buik van precies 24 weken. Hij is erg gegroeid de laatste 2 weken.

Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
  woensdag 17 december 2003 @ 18:33:18 #115
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_15489678
Mooie buikies hoor meiden!

Jeumig, Jambo flinke buik hoor, voor 24 weken! Is dit je eerste zwangerschap?( want voor een eerste zwangerschap is ie echt groot)
Je krijgt zeker vaak de vraag of je er wel 1 krijgt?( kreeg Loena ook heel haar zwangerschap tot het vervelendst toe te horen, Loena kreeg er echt de bibbers van, want hoe zou het gaan bij de bevalling van zo`n dikkerd, nou gewoon prima dus en Ewen was 4100 gram)

Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  woensdag 17 december 2003 @ 18:47:29 #116
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_15490054
Loena, ik denk dat mijn buik wat groter lijkt dan ie is. Hij is van vrij dichtbij genomen nl. omdat er niemand in de buurt was die de foto kon nemen.
Maar de meningen over mijn buik zijn verdeeld. De 1 vind hem groot, de ander vind hem klein. En de vk vond 'm gewoon goed.
Ach, je hebt er verder toch weinig invloed op dus ik zie wel hoe groot die buik is geworden na 40 weken.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
pi_15490391
Jeetje Jambo, ben jij al weer 24 weken??

Wat gaat dat toch allemaal snel.

Mooie buiken weer allemaal! Leuk topic ook dit

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_15491243
Jambo ik vind het een mooie buik hoor en niet extreem groot ofzo. Mooi strak ook. Net zoals het ene kind wat groter is als het andere zo is dat ook met je buik. Het hoeft overgens niks te zeggen dat als je buik klein is je een klein kindje krijg of grote buik een groot kindje.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 17 december 2003 @ 19:58:29 #119
24188 Belana
kloon van belana
pi_15491961
Wat een mooie buik Jambo! (je hebt nog een navel )
stormy waters...
sailin'
  FOK!fossiel woensdag 17 december 2003 @ 20:07:10 #120
2628 Karin
pi_15492227
Wat een vreselijk mooie buiken zeg! Krijg er helemaal heimwee van *weemoedige blik*
  donderdag 18 december 2003 @ 08:51:14 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_15504406
quote:
Op woensdag 17 december 2003 19:00 schreef easy-going het volgende:
Jeetje Jambo, ben jij al weer 24 weken??

Wat gaat dat toch allemaal snel.

Mooie buiken weer allemaal! Leuk topic ook dit


Dat dacht ik idd ook. 24 weken? Ze was toch nog maar net zwanger?
Zo zie je maar, is bijna niet meer bij te houden wie in welke 'boom' zat.
***
pi_15505333
Tanks dames, voor de complimenten! Jambo alweer zo ver...jeu! OOk een heeele mooie buik! De foto's van mij zijn door mijn vriend gemaakt en de vorige door mezelf, en dat scheelt idd!! Maar we hebben inderdaad mooie buikjes!! Alleen Lewis begint nu op echt serieus buikniveau te komen zo op het eind, maar weer een hele mooie! Dat doen we toch wel gezellig he: dat buiken met zijn allen!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_15511456
Mooie buiken allemaal zeg, ik word er bijna jaloers van
pi_15511741
hartstikke mooie buiken, meiden! geniet er van!
  donderdag 18 december 2003 @ 18:57:03 #125
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_15520600
quote:
Op woensdag 17 december 2003 19:00 schreef easy-going het volgende:
Jeetje Jambo, ben jij al weer 24 weken??

Wat gaat dat toch allemaal snel.

Mooie buiken weer allemaal! Leuk topic ook dit


Ik schrik er zelf ook weleens van hoe snel het allemaal gaat. Aan de ene kant kan het niet snel genoeg april zijn, en aan de andere kant denk ik "laat het nog maar even duren". Er is nog zoveel dat ik moet doen de komende tijd!
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
  donderdag 18 december 2003 @ 19:54:38 #126
26444 ezzi
mama van ilse
pi_15521992
quote:
Ik schrik er zelf ook weleens van hoe snel het allemaal gaat. Aan de ene kant kan het niet snel genoeg april zijn, en aan de andere kant denk ik "laat het nog maar even duren". Er is nog zoveel dat ik moet doen de komende tijd!
Dat heb ik dus precies zo. Ik ben ook in april uitgerekend. Ik zal ook een recente foto maken van mijn buikie voor dit topic.
  donderdag 18 december 2003 @ 22:06:31 #127
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_15525924
quote:
Op donderdag 18 december 2003 19:54 schreef ezzi het volgende:

[..]

Dat heb ik dus precies zo. Ik ben ook in april uitgerekend. Ik zal ook een recente foto maken van mijn buikie voor dit topic.


Doen Ezzi! Ik ben wel nieuwsgierig naar jouw buikie. We zijn tenslotte bijna net zo ver.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
  vrijdag 19 december 2003 @ 15:36:15 #128
26444 ezzi
mama van ilse
pi_15543186
Ik heb alleen geen webspace om foto's op te zetten. Iemand tips hoe dat hier meestal gedaan wordt?
pi_15543379
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 15:36 schreef ezzi het volgende:
Ik heb alleen geen webspace om foto's op te zetten. Iemand tips hoe dat hier meestal gedaan wordt?
Misschien kan Karin of Lois je helpen Ezzi, want het moet op het net staan geloof ik wil je de foto kunnen zien.
  vrijdag 19 december 2003 @ 17:17:05 #130
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_15545987
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 15:36 schreef ezzi het volgende:
Ik heb alleen geen webspace om foto's op te zetten. Iemand tips hoe dat hier meestal gedaan wordt?
Ik zet ze meestal hierop: http://picserver.student.utwente.nl/
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
  FOK!fossiel zondag 21 december 2003 @ 09:18:39 #131
2628 Karin
pi_15574243
quote:
Op vrijdag 19 december 2003 15:36 schreef ezzi het volgende:
Ik heb alleen geen webspace om foto's op te zetten. Iemand tips hoe dat hier meestal gedaan wordt?
sorry voor de late reactie, ik had het wel gelezen, zou erop gaan reageren maar toen werd ik weggeroepen en opeens bedacht ik me vanacht dat ik hier nog helemaal niet op gereageerd had

Je kan je foto's naar mij mailen karin@fok.nl Dan wil ik ze wel voor je online zetten.

pi_15691199

Mijn kont lijkt ook wel zwanger

pi_15691286
Mooi buikkie hoor en gave jurk ook!!!!!

en die kont ach je bent een vrouw hoor daar hoort vlees aan te zitten

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 25 december 2003 @ 13:46:43 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_15692551
quote:
Op donderdag 25 december 2003 12:50 schreef pluisje het volgende:
[afbeelding]

Mijn kont lijkt ook wel zwanger


Mooi kerst buikje hoor!
***
  FOK!fossiel vrijdag 26 december 2003 @ 14:50:00 #135
2628 Karin
pi_15718558
Mooi buikie!
  vrijdag 26 december 2003 @ 20:14:23 #136
24188 Belana
kloon van belana
pi_15725589
Wat een mooie buik Pluis!
stormy waters...
sailin'
  FOK!fossiel vrijdag 26 december 2003 @ 20:17:50 #137
2628 Karin
pi_15725655
Heb jij nog verse buikfoto's Belana? De laatste is ook alweer bijna een maand oud.
  vrijdag 26 december 2003 @ 21:24:49 #138
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_15727074
U vraagt, wij draaien karin..
Belana zit ff uit te buiken op de bank.. vandaar dat ik het ff doe.

Wat is ze mooi he?

life is all about priorities
  zaterdag 27 december 2003 @ 00:11:03 #139
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_15731341
Het is een mooie bescheiden buikje vind ik wel..belana
  zaterdag 27 december 2003 @ 07:34:25 #140
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_15736914
Nog effies Belana

ps: je piek staat scheef

  † In Memoriam † zaterdag 27 december 2003 @ 08:59:10 #141
43556 miss_dynastie
pi_15737121
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 07:34 schreef pluisje het volgende:

ps: je piek staat scheef


Lief buikje Belana!

  zaterdag 27 december 2003 @ 10:46:00 #142
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_15737598
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 07:34 schreef pluisje het volgende:

ps: je piek staat scheef


LOL
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  FOK!fossiel zaterdag 27 december 2003 @ 11:28:51 #143
2628 Karin
pi_15738076
Ow wat een mooie buik Belana! Mooi bescheiden inderdaad. Maar misschien lijkt dat ook wel zo omdat hij zo laag zit.
Bedankt Kbot voor het plaatsen
  zaterdag 27 december 2003 @ 15:08:39 #144
24188 Belana
kloon van belana
pi_15742248
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 07:34 schreef pluisje het volgende:
ps: je piek staat scheef
Neeeeee, het huis is scheef.....

Goh, wat leuk dat iedereen het een bescheiden buik vind, ik voel me tientonner, hihihi.

stormy waters...
sailin'
pi_15752451
Geloof me je hebt écht een heel bescheiden mooie buik!......
Zolang je er nog niet zo één hebt..... (niet op m'n giegel letten!!!)



Heb al 8 maand die dikke buik niet meer..... maar als ik hier rond kijk kriebelt het enorm.... (maar ik moet nog even wachten... als Wilyan een jaar is mag ik weer stoppen met die rare kleine pilletjes )
W ~ H ~ T
  zaterdag 27 december 2003 @ 22:44:18 #146
24188 Belana
kloon van belana
pi_15753791
Oe jonnetje, ik stel idd niks voor
Maar Wilyan was bij de geboorte flink he? Had jij ook veel vruchtwater?
* Belana voelt zich weer slank...

Jullie zouden me alleen moeten zien lopen....dat kan ik dus nog amper, ik word waggel genoemd door mijn man. Heeft meer met het indalen en mijn zere bekken en rug te maken hoor, magoe...

stormy waters...
sailin'
pi_15754347
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 22:44 schreef Belana het volgende:
Oe jonnetje, ik stel idd niks voor
Maar Wilyan was bij de geboorte flink he? Had jij ook veel vruchtwater?
* Belana voelt zich weer slank...

Jullie zouden me alleen moeten zien lopen....dat kan ik dus nog amper, ik word waggel genoemd door mijn man. Heeft meer met het indalen en mijn zere bekken en rug te maken hoor, magoe...


Wilyan woog bij zijn geboorte 4550gr (9,1 pond) en ongeveer 55cm behoorlijk flink..... Of ik veel vruchtwater had weet ik eigenlijk niet, heb ik ze bij de VK, gyn, en op de verlosafd. eigenlijk verder niet over gehoord.
En wat dat waggelen betreft... ehhhh heel herkenbaar! (ik had trouwens BI, daardoor ga je ook lekker waggellen)

Maar met die buik he?...................
Ik zag een paar maanden later op Beschuit met muisjes een mevrouw met net zo'n grote buik als ik had........... (alleen was zij zwanger.... van een tweeling )

W ~ H ~ T
  zondag 28 december 2003 @ 08:19:06 #148
24188 Belana
kloon van belana
pi_15760609
Ja, das een flinke jongen! (vind het trouwens een moppie hoor!!!)
Ik heb ook wel wat last van BI denk ik, ben er nooit echt achteraan gegaan, maar het is in de loop van de tijd steeds erger geworden. Ben nu ook alweer wakker, na een nacht van iedere keer een uur, hooguit 2 uur slaap vanwege de pijn. Magoe, het is nog maar effetjes.
En wat die andere vrouw betreft, ach, de een is nou eenmaal veel dikker dan de ander. Kan nog per zwangerschap heel erg anders zijn ook, weet ik van Lois. Die was de eerste keer echt Huge en van Iris was het een heel bescheiden buikje.
stormy waters...
sailin'
pi_15760747
quote:
Op zaterdag 27 december 2003 23:05 schreef Jonnetje het volgende:
Wilyan woog bij zijn geboorte 4550gr (9,1 pond) en ongeveer 55cm behoorlijk flink..... Of ik veel vruchtwater had weet ik eigenlijk niet, heb ik ze bij de VK, gyn, en op de verlosafd. eigenlijk verder niet over gehoord. Maar met die buik he?................... Ik zag een paar maanden later op Beschuit met muisjes een mevrouw met net zo'n grote buik als ik had........... (alleen was zij zwanger.... van een tweeling )
Pleuris! 9 pond?!!! Die kan je dan toch gelijk inschrijven voor de kleuterschool? Dan maakt de hoeveelheid vruchtwater ook niks meer uit. Tweelingen spelen wel vals ja, maar die worden helaas ook vaak veel te vroeg geboren met alle ellende vandien...

Hierbij nog een plaatje van m'n poezelig buikje :
http://images.fok.nl/upload/buik37weken.jpg
Godzijdank wordt het verwacht een dikke 7 ponder, leek mij al meer dan genoeg

[Dit bericht is gewijzigd door kimpiedimpie op 28-12-2003 10:16]

Als je niet weet waar je heen gaat kom je er altijd...
  zondag 28 december 2003 @ 10:23:20 #150
24188 Belana
kloon van belana
pi_15760801
Oe Kimpie, mooie buik!!!

offtopic, ik kom niet erg aan vivaforum toe, je valt er zo laat in dan en ik ken de mensen niet goed, had ik ff eerder moeten weten

stormy waters...
sailin'
pi_15762597
heeeerlijke buiken hoor dames, wat eenv erschil ook he!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  FOK!fossiel zondag 28 december 2003 @ 13:13:03 #152
2628 Karin
pi_15763123
quote:
Op zondag 28 december 2003 10:04 schreef kimpiedimpie het volgende:

[..]

Godzijdank wordt het verwacht een dikke 7 ponder, leek mij al meer dan genoeg [afbeelding]


Mooie buik Kimpiedimpie!!
Ik wil je niet bang maken hoor maar bij mij dachten ze ook 7 pond toen ik met 37 weken een echo kreeg, toen Bram eindelijk geboren was na 42 weken was hij 4650 gram! Een echo zegt helaas niet altijd alles.
  zondag 28 december 2003 @ 13:20:03 #153
34891 melonovy
La Kutschie
pi_15763285
Hahaha en ik met die megabuik verwachtte een 8ponder, minimaal, maar ze was 3300 gram:

Even een foto uit een ander topic spammen:

Het zijn 3 foto's van mijn zwangerschap, genomen met 16, 27 en 38 weken zwanger zijn.

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_15763355
quote:
Op zondag 28 december 2003 13:13 schreef Karin het volgende:
Mooie buik Kimpiedimpie!!
Ik wil je niet bang maken hoor maar bij mij dachten ze ook 7 pond toen ik met 37 weken een echo kreeg, toen Bram eindelijk geboren was na 42 weken was hij 4650 gram! Een echo zegt helaas niet altijd alles.
hier was 't andersom: men had Piet geschat op 8,5 pond, en hij was 7.5. dus die schattingen zeggen inderdaad niet zoveel.

maar mooie buiken hoor!

nog even een bijna 40 weken foto van mijn buik in de herhaling:

wat lijkt dat lang geleden zeg! had gedacht dat ik er veel meer heimwee naar zou hebben, valt me reuze mee. alleen ben ik nog niet zo mooi teruggeplooid als ik gewild had. maarja.

  zondag 28 december 2003 @ 13:26:31 #155
30488 coolbabe
My little pwny
pi_15763443
Over dikke buiken en niet te grote babytjes gesproken:

3310 gram zat hier in verpakt
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  FOK!fossiel zondag 28 december 2003 @ 13:30:37 #156
2628 Karin
pi_15763536
Ow nou durf ik mijn buik ook wel in herhaling te gooien. Groot kind en heel veel vruchtwater.

39 weken:

41 weken:

als ik het zie heb ik toch wel een klein beetje heimweer hoor Bix, maar voornamelijk naar het gezellige getrappel

pi_15764471
quote:
Op zondag 28 december 2003 13:13 schreef Karin het volgende:

[..]

Mooie buik Kimpiedimpie!!
Ik wil je niet bang maken hoor maar bij mij dachten ze ook 7 pond toen ik met 37 weken een echo kreeg, toen Bram eindelijk geboren was na 42 weken was hij 4650 gram! Een echo zegt helaas niet altijd alles.


OOOWWW, laat me nou nog even de illusie houden dat het allemaal wel mee gaat vallen!
Helaas is dat geschatte gewicht op basis van ervaring van de verloskundigen en niet eens van een echo... Ik hoop dat ik niet overtijd ga want ik heb altijd gezegd dat Stompie een week eerder gemaakt is, dus als het echt zover komt zal ik (in mijn ogen) pas na 43 weken ingeleid worden, terwijl ik deze week eigenlijk ook al prima vind...
Als je niet weet waar je heen gaat kom je er altijd...
pi_15765056
quote:
Op zondag 28 december 2003 14:14 schreef kimpiedimpie het volgende:

[..]

OOOWWW, laat me nou nog even de illusie houden dat het allemaal wel mee gaat vallen!
Helaas is dat geschatte gewicht op basis van ervaring van de verloskundigen en niet eens van een echo... Ik hoop dat ik niet overtijd ga want ik heb altijd gezegd dat Stompie een week eerder gemaakt is, dus als het echt zover komt zal ik (in mijn ogen) pas na 43 weken ingeleid worden, terwijl ik deze week eigenlijk ook al prima vind...


alicia was maar 340 gram zwaarder als de schatting die ze 4 dagen ervoor maakten, dus soms zitten ze er best goed in de buurt. Misschien dat dat je weer wat "hoop" geeft.
pi_15765331
quote:
Op zondag 28 december 2003 14:14 schreef kimpiedimpie het volgende:

[..]

OOOWWW, laat me nou nog even de illusie houden dat het allemaal wel mee gaat vallen!
Helaas is dat geschatte gewicht op basis van ervaring van de verloskundigen en niet eens van een echo... Ik hoop dat ik niet overtijd ga want ik heb altijd gezegd dat Stompie een week eerder gemaakt is, dus als het echt zover komt zal ik (in mijn ogen) pas na 43 weken ingeleid worden, terwijl ik deze week eigenlijk ook al prima vind...


Bij mij werd een week voor Sven zijn geboorte een schatting gedaan door de gynaecoloog en 4 dagen voor zijn geboorte kreeg ik een echo. Er zat een verschil van 2 pond in de schatting en de gynaecoloog had gelijk
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_15766128
Wat een mooie buiken allemaal.

Belana, je hebt nog een paar weken, in die tijd maakte mijn buik een super spurt. Dus die van jouw kan ook nog wel behoorlijk groeien.

  † In Memoriam † zondag 28 december 2003 @ 22:36:46 #161
7074 moussy
kuttekop
pi_15779301
Mijn uik van Cas nog maar even in de herhaling. Ik was hier bijna 37 weken en dit was een paar dagen voor de bevalling.

Grote buik, veel vruchtwater en een ventje van 2760 gram.

Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 29 december 2003 @ 00:31:55 #162
24188 Belana
kloon van belana
pi_15782880
Leuk om al die "ouwe" buiken weer ff terug te zien.
Wat gaat die tijd toch hard, pffffff...
stormy waters...
sailin'
pi_15792455
Ja Belana, mijn buik is afgelopen week ook nog een stuk gegeroeid. Ik dacht dat de groeie er nu wel uit zou zijn, maar blijkbaar dus niet...

Bedankt voor jullie bemoedigende verhalen mbt gewicht enzo, maarreh..
Ik ben net terug van een bezoekje aan de verloskundige en ze zei dat mijn Stompie toch nog zelfs ietsjes groter wordt dan wij dachten: nu zou 'ie al zo'n 7 pond zijn, en als 'ie op de uitrekendatum pas komt wordt 'ie zeker zo'n 8 pond. Ik hoop dus niet dat meneer nog langer blijft zitten dan half januari want dan wordt 'ie me echt te groot hoor! Kan toch niet gezond zijn voor een mens??? Ben maar kleine meid... (gloep). Ik ben overigens 1.65 en had kledingmaat 38, net zoals m'n schoenmaat. Mijn man is 1.84, dus ook niet zo groot.
Ik heb haar ook verteld van die "oefen" weeen enzo die ik al een paar dagen bijna continue voel en ze zei dat dat inderdaad wel klopte, het kunnen voorweeen zijn of zelfs hele lichte echte (daar lijken ze ook op), maar dat kan zo nog weken doorgaan of het kan in 1 keer het echte werk worden , daar valt natuurlijk niks van te zeggen maar het is een goed teken dat er in ieder geval iets gebeurd!

Nog 19 dagen tot B-day...

Als je niet weet waar je heen gaat kom je er altijd...
  maandag 29 december 2003 @ 13:43:15 #164
24188 Belana
kloon van belana
pi_15794016
quote:
Op maandag 29 december 2003 12:52 schreef kimpiedimpie het volgende:
Ja Belana, mijn buik is afgelopen week ook nog een stuk gegeroeid. Ik dacht dat de groeie er nu wel uit zou zijn, maar blijkbaar dus niet...
Lewis waarschuwde ook al. Dat dat nog zo groeit he die laatste weken... ik begin nu ook wat lichte verschijnselen van striae te vertonen...
stormy waters...
sailin'
pi_15795275
quote:
Op maandag 29 december 2003 13:43 schreef Belana het volgende:

[..]

Lewis waarschuwde ook al. Dat dat nog zo groeit he die laatste weken... ik begin nu ook wat lichte verschijnselen van striae te vertonen...


Ja dat had ik ook, plotseling zat het helemaal onder. Omdat het kindje indaalt rekt het de huid onderaan de buik uit ineenkeer. En dat gaf me dus alsnog een enorme streepjescode
pi_15795592
quote:
Op maandag 29 december 2003 13:43 schreef Belana het volgende:
Lewis waarschuwde ook al. Dat dat nog zo groeit he die laatste weken... ik begin nu ook wat lichte verschijnselen van striae te vertonen...
Ik nog niet gelukkig (schijnt ook met leeftijd te maken te hebben, hoe ouder hoe minder kans op) maar wat niet is kan nog komen (zei ze lekker optimistisch)! Maar hopen dat het allemaal meevalt.

Lewis, zie je ze na de bevalling ook nog steeds heel erg? Ik hoop dat het een heel eind weer wegtrekt, mooi is anders. Helaas hoort het er ook een beetje bij...

Als je niet weet waar je heen gaat kom je er altijd...
  woensdag 31 december 2003 @ 10:06:40 #167
26444 ezzi
mama van ilse
pi_15849263
quote:
Je kan je foto's naar mij mailen karin@fok.nl Dan wil ik ze wel voor je online zetten.
Karin, ik heb je twee foto's gestuurd, ik hoop dat je ze een keer online kan zetten voor me. Ik ga ondertussen op zoek naar wat webspace want als de beeb eris, zal ik wel vaker foto's willen posten denk ik.

Op de foto's ligt mijn kat op m'n schoot m'n buik te inspecteren. De baby reageert heel erg als ze op m'n schoot zit, erg leuk is dat.

pi_15849636
ezzi, ik zet mijn foto´s altijd hier: http://picserver.student.utwente.nl
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  FOK!fossiel woensdag 31 december 2003 @ 13:10:18 #169
2628 Karin
pi_15853599
ezzi ik heb ze niet gehad
Nu zit er ook een heel strenge spamfilter op een @fok mailadres want er komt me daar een partijtje spam op binnen, echt belachelijk veel. Misschien is hij er door de spamfilter dus uitgehaald.
Zou je ze nogmaals kunnen sturen?
  zondag 4 januari 2004 @ 13:10:53 #170
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_15951261

Mijn buiken toen ik zwanger was van de derde. De eerste foto was met 9 weken, en daarna zijn er iedere 3 à 4 weken foto's gemaakt tot een week voor de bevalling.

Nu ben ik ruim 25 weken, maar deze foto hieronder is met 22 weken gemaakt. Zal vriendlief vragen een nieuwe foto te maken vandaag, dan post ik die later nog wel.

  zondag 4 januari 2004 @ 13:16:43 #171
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_15951423
Zo, dat zijn flinke toeters! Ik krijg ook al steeds van die opmerkingen dat mijn buik al zo groot is (14 weken en 1 dag nu), maar zo te zien is dat dus echt per persoon verschillend.

Mooi hoor, zo'n overzichtje!

  zondag 4 januari 2004 @ 17:24:26 #172
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_15957828
Ohhh.. Wat een mooie buiken allemaal zeg!
Dit is mijn buik met 37 weken, 3,5 week later ben ik bevallen. Ik ben 30 kg aangekomen tijdens de zw.schap en Alyssa woog 3900 gram bij de geboorte.

Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  zondag 4 januari 2004 @ 19:10:22 #173
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_15960428
WOW, Tan wat was je buik al groot bij negen weken toen je zwanger was van de derde! Ik ben zelf nu zwanger van onze derde, moet zeggen dat ik bij de tweede ook al vrij snel een dikke buik had, mensen zagen dat ik zwanger was bij tien weken zwangerschap. Maar als ik jouw buik zie, belooft dat nog wat voor mij!!!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  zondag 4 januari 2004 @ 19:36:32 #174
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_15961107
quote:
Op zondag 4 januari 2004 19:10 schreef Loena-tik- het volgende:
WOW, Tan wat was je buik al groot bij negen weken toen je zwanger was van de derde! Ik ben zelf nu zwanger van onze derde, moet zeggen dat ik bij de tweede ook al vrij snel een dikke buik had, mensen zagen dat ik zwanger was bij tien weken zwangerschap. Maar als ik jouw buik zie, belooft dat nog wat voor mij!!!
Het ging inderdaad in het begin vreselijk hard (ik was iedere keer na de bevallingen gewoon weer helemaal plat), maar later in de zwangerschap - na de 30 weken - ging het een stuk minder snel.

Deze laatste zwangerschap ging ook weer vreselijk hard, met 8 weken zagen mijn dochters het al.

Nu heb ik ook alweer een flinke toeter, ik ben ongeveer net zo dik nu als ik op het eind was met de eerste.

pi_15979769
Jee zeg, idd wat een buik joh! en helemaal plat na de bevalling??? Ikwilhet ikwilhet ik wilhet... Heb er nu zo'n 14 kilo aanzitten dus mag niet klagen hoor!
Ik heb gisteren een foto laten maken waarin je de flits van de camera ziet, zo strak staat alles , wel grappig om te zien.
Als je niet weet waar je heen gaat kom je er altijd...
  maandag 5 januari 2004 @ 14:01:23 #176
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_15981288
quote:
Op maandag 5 januari 2004 13:09 schreef kimpiedimpie het volgende:
Jee zeg, idd wat een buik joh! en helemaal plat na de bevalling???
Helemaal plat met een kleine vetmarge Laat ik het zo zeggen, net zo plat als ik was voor de bevalling, ik ben nooit een supermodel met een giga strak buikje geweest. Het scheelde ook dat ik bij alle zwangerschappen erg weinig aankwam en van mezelf niet dik ben.

Moet er trouwens ook wel eerlijk bij zeggen dat het vel er niet strakker op wordt na iedere bevalling. De buik is dan wel weer plat, maar het is zelfs met buikspieroefeningen niet strak te krijgen

  maandag 5 januari 2004 @ 21:03:48 #177
24188 Belana
kloon van belana
pi_15991579
37 weken:
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † maandag 5 januari 2004 @ 22:29:32 #178
43556 miss_dynastie
pi_15994885
Belana, wat een leuke foto! En wat een bescheiden buikje, nu maar hopen dat je in de laatste twee, drie weken niet enorm groeit
  dinsdag 6 januari 2004 @ 11:29:45 #179
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16004933
Kindje zit mooi laag, al helemaal ingedaald zeker?
  dinsdag 6 januari 2004 @ 11:31:28 #180
24188 Belana
kloon van belana
pi_16004984
Hij heeft altijd laag gezeten, maar 1,5 week terug zei de vk wel dat ie nu aan het indalen was ja.
stormy waters...
sailin'
pi_16006043
Skon plaatje Belana! Inderdaad wel heel bescheiden en laag zeg, ik durf bijna de mijne niet te plaatsen:

en als je echt wil schrikken:

Zo'n strak buikie dat de flits weerkaatst, 't is toch wat...

Ach, nog maximaal 25 dagen ...

Als je niet weet waar je heen gaat kom je er altijd...
  dinsdag 6 januari 2004 @ 12:10:42 #182
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16006097
Soooooo! Ontploffingsgevaar!!

Als ik zo naar jullie buiken kijk, kan ik me haast niet voorstellen dat mijne ook ooit zo groot wordt

  dinsdag 6 januari 2004 @ 12:10:50 #183
24188 Belana
kloon van belana
pi_16006101
Wow Kimpie, mooi!!!!
Wel zwaar zow denk? Als ik bedenk hoe zwaar ik het vind....en ik zie nu wel dat ik eigenlijk bescheiden gebuikt ben jah...
stormy waters...
sailin'
pi_16006333
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! Kimpie!! *hoopt op Belana model* Alhoewel je een vreselijk nette buik hebt Kimp, dat meot gezegd, maar zoo grooooot!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Jubileum moderator dinsdag 6 januari 2004 @ 12:36:07 #185
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16006676
Wow wat een mooie buik kimpiedimpie en ik zie nog helemaal geen straie!

Belana wat ben je dik maar o zo mooi!

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 6 januari 2004 @ 12:39:42 #186
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16006763
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 12:36 schreef Lois het volgende:
en ik zie nog helemaal geen straie!
Dat viel mij ook al op, echt een hele mooie buik. Is dat je eerste?
pi_16006825
Kimpiedimpie..... jeu wat een buik.... zo dik was ik met 8 maanden al van Damien.....

Ik zie dat jij wel heel erg naar voren draagt he.... Bij damey droeg ik "rond" dus je kon van achteren ook goed zien dat ik zwanger was en ruim!!!! 30 kilo aangekomen....

pi_16006871
Doe nog es een rondje oude buiken: bix, Lois, Angel, enzovoorts...(heb ik Rewimo wel es zwanger gezien??)......pleeeezzzz!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Jubileum moderator dinsdag 6 januari 2004 @ 12:57:56 #189
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16007169
Met Eva, 35-36 weken en bijna 100 kilo :

Met Iris, 40 weken en 69 kilo:

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_16007262
jeetje wat een verschil in gewicht Lois (vocht ofzo)?
  dinsdag 6 januari 2004 @ 13:01:54 #191
24188 Belana
kloon van belana
pi_16007278
Ow, wat een verschil toch he Lois! Maar bij alle 2 was je prachtig!!!
Maar ik ben niet objectief natuurlijk...
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator dinsdag 6 januari 2004 @ 13:02:40 #192
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16007296
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:01 schreef lily het volgende:
jeetje wat een verschil in gewicht Lois (vocht ofzo)?
Veel vocht (overmatig vruchtwater en ik was echt opgezwollen), veel kilo's (zwangerschapssuiker maar ook gewoon van het vele eten) en bij Iris was ik puur misselijk de 1e 3 maanden en had ik gewoon veel beweging met een klein Evaatje in huis.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † dinsdag 6 januari 2004 @ 13:03:56 #193
43556 miss_dynastie
pi_16007318
Hoe kan dat nou, Lois, zo'n verschil Al heb je bij Eva wel een veel boller koppie, dus zal wel vocht zijn... Edit: Oh, je was net iets sneller

En Kimpiedimpie, wat een prachtige buik

[Dit bericht is gewijzigd door miss_dynastie op 06-01-2004 13:09]

pi_16008310
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 12:45 schreef Catootje het volgende:
Doe nog es een rondje oude buiken: bix, Lois, Angel, enzovoorts...(heb ik Rewimo wel es zwanger gezien??)......pleeeezzzz!!
Ik zou wel willen toot maar ben door een pc crash mijn buikfoto's kwijt....
  dinsdag 6 januari 2004 @ 13:51:12 #195
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_16008423
Wauw wat een mooie buiken allemaal
pi_16008429
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:45 schreef Angel22 het volgende:
Ik zou wel willen toot maar ben door een pc crash mijn buikfoto's kwijt....
same here (ik had er maar een paar maar nu niks meer)

[Dit bericht is gewijzigd door lily op 06-01-2004 13:56]

pi_16009042
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 12:45 schreef Catootje het volgende:
Doe nog es een rondje oude buiken: bix, Lois, Angel, enzovoorts...(heb ik Rewimo wel es zwanger gezien??)......pleeeezzzz!!
27 kilootjes 'baby-vet", nog geen week voor de bevaling

  dinsdag 6 januari 2004 @ 14:28:36 #198
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16009469
Mooie foto's Knorretje, wel ehm... gedurfd, zo bloot

Hieronder zie je mijn buikje van vandaag, ik schreef een pagina terug dat ik nu ruim 25 weken ben, maar ik had me verteld, ben morgen pas 25 weken.

Deze is wat duidelijker:

  dinsdag 6 januari 2004 @ 20:01:00 #199
24188 Belana
kloon van belana
pi_16018308
Ow Tan....das al een flinke! En je moet nog wel een tijdje!
Wel een hele mooie buik hoor!
stormy waters...
sailin'
pi_16038848
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 12:39 schreef Tan het volgende:

[..]

Dat viel mij ook al op, echt een hele mooie buik. Is dat je eerste?


Yep, geen streepje op buik te zien en een paar hele kleintjes op m'n heup, maar ze zeggen dat je pas na de bevalling de schade ziet. Tot nu toe ben ik er errug blij mee!

Je ziet btw aan mijn achterkant nog steeds niet dat ik zwanger ben, behalve dan voor de kenners die weten dat ik gewoonlijk niet zo 'breed' ben.

Mocht er een 2e komen dan hoop ik op herhaling van deze zwangerschap! Maarreh.. eerst maar eens van deze af zien te komen

Als je niet weet waar je heen gaat kom je er altijd...
pi_16038900
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 13:45 schreef Angel22 het volgende:

[..]

Ik zou wel willen toot maar ben door een pc crash mijn buikfoto's kwijt....


Bij deze ben ik er op gewezen dat ik een paar van de mooiste foto's ff doorstuur naar de printer... zou eeuwig zonde zijn ja. Balen hoor.
Als je niet weet waar je heen gaat kom je er altijd...
pi_16038964
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 14:28 schreef Tan het volgende:

Hieronder zie je mijn buikje van vandaag, ik schreef een pagina terug dat ik nu ruim 25 weken ben, maar ik had me verteld, ben morgen pas 25 weken.


Die wil ik wel eens zien met 38 weken... da's een flink begin!
Als je niet weet waar je heen gaat kom je er altijd...
  woensdag 7 januari 2004 @ 15:34:57 #203
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16039744
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:02 schreef kimpiedimpie het volgende:

[..]

Bij deze ben ik er op gewezen dat ik een paar van de mooiste foto's ff doorstuur naar de printer... zou eeuwig zonde zijn ja. Balen hoor.


Ik maak eens in de zoveel tijd een backup op CD-Rom. En heb sowieso alle foto's op de D-schijf staan, bij een crash gaat meestal alleen de C-schijf eraan.
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:04 schreef kimpiedimpie het volgende:

[..]

Die wil ik wel eens zien met 38 weken... da's een flink begin!


Een pagina ervoor staat mijn buik op het eind van de zw.schap toen ik zwanger was van de derde. Zoals je ziet is het wel dik, maar gaat het op het laatst niet meer zo hard als in het begin.
pi_16040110
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:02 schreef kimpiedimpie het volgende:

[..]

Bij deze ben ik er op gewezen dat ik een paar van de mooiste foto's ff doorstuur naar de printer... zou eeuwig zonde zijn ja. Balen hoor.


wilde ik ook doen ware het niet dat de printer al een aardig tijdje overleden is....

Ik had ze ook op inet gezet maar weet niet meer waar....

pi_16040190
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:34 schreef Tan het volgende:

[..]

Ik maak eens in de zoveel tijd een backup op CD-Rom. En heb sowieso alle foto's op de D-schijf staan, bij een crash gaat meestal alleen de C-schijf eraan.


KNIPJE


Ik had ze op de thuisserver staan maar na een format c en nog iets (iets met NTFS en FAT32 )anders was alles ineens gefotmatteerd ipv alleen de c schijf....
Der zit ook nog een d en een e schijf in maar die deden ook helemaal niets meer.....
  woensdag 7 januari 2004 @ 15:58:14 #206
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16040362
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:50 schreef Angel22 het volgende:

[..]

Ik had ze op de thuisserver staan maar na een format c en nog iets (iets met NTFS en FAT32 )anders was alles ineens gefotmatteerd ipv alleen de c schijf....
Der zit ook nog een d en een e schijf in maar die deden ook helemaal niets meer.....


Da's flink balen dan Heb je geen brander? Of dat je af en toe wat op een diskette zet wat je écht wil bewaren?

Sorry voor de rest voor dit offtopic geleuter

[Dit bericht is gewijzigd door Tan op 07-01-2004 16:03]

pi_16060356
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 15:34 schreef Tan het volgende:[..]

Ik maak eens in de zoveel tijd een backup op CD-Rom.


[offtopic]
Dat doen we hier ook, vergeet ik alleen steeds te doen, ben nog van de diskette generatie en ben altijd bang dat je dan toch nog alles kwijt raakt Moet er maar eens vaker aan denken dat ceedee prima werkt! Gelukkig denkt mannie er wel eens aan!
[/offtopic]
Als je niet weet waar je heen gaat kom je er altijd...
pi_16085155
ik ben er net achter gekomen hoe de scanner werkt dus ik zal binnenkort eens mijn buikenserie hier posten. Foto´s gaan hier namelijk nog ouderwets.kunnen ze ook niet crashen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_16099421
Foto´s uit de oude doos:

16 weken

20 weken

24 weken

28 weken

31 weken

33 weken

35 weken

36 weken

36 weken van voren

37 weken

en toen werd ik opgenomen in het ziekenhuis. Dit is de laatste foto waarop ik zwanger was. Ik kijk niet vrolijk want ze zijn hier begonnen met inleiden en dat was even niet zo lekker lees, ik stierf van de pijn

[Dit bericht is gewijzigd door easy-going op 09-01-2004 19:01]

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_16099482
je moet wel je foto's op public zetten want nu kjunnen we ze niet zien easy
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2004 @ 13:27:55 #211
43556 miss_dynastie
pi_16099492
Ze doen het niet
pi_16099996
zo beter?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 9 januari 2004 @ 13:45:08 #213
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_16100017
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 13:44 schreef easy-going het volgende:
zo beter?
NEE zie ze nog steeds niet !
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_16100590
Nu nog, niet????
Dan zal ik later nog wel eens kijken, mijn speelkwartiertje is voorbij....Sven is wakker
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_16107783
Ik heb ze eraf gehaald en opnieuw erop gezet. Ik hoop dat ze nu wel zichtbaar zijn

ja, het lukt nu, strax verder, eerst Sven in bad doen

[Dit bericht is gewijzigd door easy-going op 09-01-2004 18:10]

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 9 januari 2004 @ 18:02:06 #216
24188 Belana
kloon van belana
pi_16107827
jaaaa, ze doen het!!! Leuk, want die had ik nooit gezien!
stormy waters...
sailin'
pi_16109147
Nou, volgens mij staan ze er nu op, ik kan geen buik meer zien
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_16179900
Hier nog een keer een poging dan ............en dit is echt de allerlaatse

Foto's uit de oude doos:

16 weken

20 weken

24 weken

28 weken

31 weken

33 weken

35 weken

36 weken

36 weken van voren

37 weken

en toen werd ik opgenomen in het ziekenhuis. Dit is de laatste foto waarop ik zwanger was. Ik kijk niet vrolijk want ze zijn hier begonnen met inleiden en dat was even niet zo lekker lees, ik stierf van de pijn

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_16184530
He leuk easy going dat je je buik zo bijgehouden hebt op de foto.
Ik ben dat beide keren vergeten. Zo jammer achteraf.
En ik denk niet dat ik ooit die kans nog krijg
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 12 januari 2004 @ 20:30:04 #220
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_16196100
JAAAAAA, Leuk Easy-going, eindelijk buikfoto`s!!!
Altijd weer leuk en mooi om te zien!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  maandag 12 januari 2004 @ 21:34:21 #221
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16199203

Peter heeft net een buikfoto gemaakt..

Ik ben er alleen nog niet helemaal uit of dit gewoon mijn buik is, zoals die is ben nooit 1 van de slankste geweest, of dat er toch iets zwangerigs bij zit.. Ik ben nooit blij geweest
met mijn buik en dit is dus voor het eerst dat ik hem zo expliciet laat zien zeg maar. vinnik ook wel erg eng eigenlijk

13 weken en 4 dagen

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 12 januari 2004 @ 21:38:25 #222
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_16199396
quote:
Op maandag 12 januari 2004 21:34 schreef LadyS het volgende:

Peter heeft net een buikfoto gemaakt..

Ik ben er alleen nog niet helemaal uit of dit gewoon mijn buik is, zoals die is ben nooit 1 van de slankste geweest, of dat er toch iets zwangerigs bij zit.. Ik ben nooit blij geweest
met mijn buik en dit is dus voor het eerst dat ik hem zo expliciet laat zien zeg maar. vinnik ook wel erg eng eigenlijk

13 weken en 4 dagen
[afbeelding]

[afbeelding]


Ben je toch een lieve scheet BabyS!!! Echt wel zwangerig hoor je buikkie, misschien niet altijd even zichtbaar voor niet zwangeren, maar mijn buikalarm zou zeker afgaan als ik je zou tegenkomen op straat
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  † In Memoriam † maandag 12 januari 2004 @ 21:39:43 #223
43556 miss_dynastie
pi_16199450
Gek wijf Je hebt helemaal niets om je voor te schamen, oke!!!! En het lijkt mij een babyronding hoor! Maar hoe dan ook, je kunt de kleine nu toch lekker de schuld geven
pi_16199531
LadyS dit is echt wel een zwanger buikkie hoor
De vorige meeting had je deze buik echt nog niet!!!
Dus pronken met die buik, nu kan het
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 12 januari 2004 @ 21:41:34 #225
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_16199536
quote:
Op maandag 12 januari 2004 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Gek wijf Je hebt helemaal niets om je voor te schamen, oke!!!! En het lijkt mij een babyronding hoor! Maar hoe dan ook, je kunt de kleine nu toch lekker de schuld geven
JAAAAA, heerlijk, Loena laat gelijk haar buikkie lekker hangen!!!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  maandag 12 januari 2004 @ 22:08:11 #226
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16201003
oww.... die stomme hormonen werd in het andere topic al over gesproken, geloof ik
Ik vind jullie berichtjes zoooo lief, dat ik er bijna van moest huilen

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  † In Memoriam † maandag 12 januari 2004 @ 22:22:11 #227
43556 miss_dynastie
pi_16201629
quote:
Op maandag 12 januari 2004 22:08 schreef LadyS het volgende:
oww.... die stomme hormonen werd in het andere topic al over gesproken, geloof ik
Ik vind jullie berichtjes zoooo lief, dat ik er bijna van moest huilen


En ik scheld je nog wel uit ook ... nee hoor, je hebt echt een prachtige babybuik! En die hormonen zullen nog wel even blijven
  maandag 12 januari 2004 @ 23:03:41 #228
24188 Belana
kloon van belana
pi_16203319
LadyS, je hebt een heerlijke zwangere buik!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 13 januari 2004 @ 10:53:43 #229
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16213415
Jaaa, een echte BabyS hoor! Ik moest bij mezelf in het begin ook goed kijken, maar ik zag al snel dat ik opeens 2 buikjes onder elkaar had, terwijl het normaal 1 geheel was zeg maar

Inmiddels begint het weer een beetje 1 groot geheel te worden volgens mij, ik zal volgende week weer een foto posten (doe ik steeds als ik bij de VK ben geweest, dan vergeet ik het niet en heb ik een mooi overzicht na afloop).

  dinsdag 13 januari 2004 @ 11:05:37 #230
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16213753
Nou ik ben blij dat jullie een "zwangere buik" zien en niet gewoon een "dikke buik"

* LadyS gaat meteen winkelen vandaag

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_16213972
LadyS, winkelen jij!! Ik moet ook weer es een buikfoto maken...gezellig, al die buikkies! Jessie, maar jij had toch ook buikfoto's?
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  † In Memoriam † dinsdag 13 januari 2004 @ 21:51:48 #232
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_16234260
Ej LadyS, wat goed zeg! Leuk om je zwangere buikkie te zien en lekker vervolgbuiken posten hoor, dan kunnen we mooi de vorderingen bijhouden

Enneh Catootje, ik vroeg me al af wanneer jij nou weer met een verse buikfoto zou komen, het is al veeeeel te lang geleden

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 14 januari 2004 @ 20:15:43 #233
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_16262898
Buikie van mijn vrouw, 19 weken... Inmiddels is ze bijna 22, dus binnenkort weer nieuwe maken!

http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/03Y386A2M5/128

Krijg die domme picserver link niet zichtbaar als foto GRRR

17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
Faith Cathryn heet onze kleine trots!!
  woensdag 14 januari 2004 @ 20:21:36 #234
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_16263133
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 20:15 schreef Psyche2003 het volgende:
Buikie van mijn vrouw, 19 weken... Inmiddels is ze bijna 22, dus binnenkort weer nieuwe maken!

http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/03Y386A2M5/128

Krijg die domme picserver link niet zichtbaar als foto GRRR


Al een heeeeeeel zwanger buikkie hoor, leuk!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  woensdag 14 januari 2004 @ 21:58:12 #235
24188 Belana
kloon van belana
pi_16265992
psyche, je vrouw heeft een prachtige zwangere buik!
Ik vind dat zo leuk he die trotse mannen!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † woensdag 14 januari 2004 @ 21:59:33 #236
43556 miss_dynastie
pi_16266032
Heeft Belana ook nog een mooie buik te showen of ben je stiekem al bevallen en hou je dat verborgen om mij te pesten

En Psyche, inderdaad een hele mooie buik

pi_16345605

Wie het laatst lacht.... over 6 uur hebben we de 40 weken gehaald

Als je niet weet waar je heen gaat kom je er altijd...
  zaterdag 17 januari 2004 @ 18:08:18 #238
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_16345912
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 17:55 schreef kimpiedimpie het volgende:
[afbeelding]

Wie het laatst lacht.... over 6 uur hebben we de 40 weken gehaald


WOW, echt een mooie buik!!! Kan echt niet groter volgens mij, "babykimpie kom eruit!!!"
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  zaterdag 17 januari 2004 @ 18:38:26 #239
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16346693
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 17:55 schreef kimpiedimpie het volgende:
[afbeelding]

Wie het laatst lacht.... over 6 uur hebben we de 40 weken gehaald


Help!! Explosiegevaar
  zaterdag 17 januari 2004 @ 18:40:31 #240
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_16346741
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 17:55 schreef kimpiedimpie het volgende:
[afbeelding]

Wie het laatst lacht.... over 6 uur hebben we de 40 weken gehaald


Baby-kimpie ERUIT! Je mama staat op knappen
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
Faith Cathryn heet onze kleine trots!!
pi_16346917
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 17:55 schreef kimpiedimpie het volgende:
[afbeelding]

Wie het laatst lacht.... over 6 uur hebben we de 40 weken gehaald


Ik zal me doodlachen als ik vannacht de verloskundige nodig heb...heb de Eddingstift hiervoor gebruikt en lekker erop laten zitten...
ach, dan valt er nog iets te lachen tussen de weeen door positive thinking
Als je niet weet waar je heen gaat kom je er altijd...
pi_16348427
Wat een leuke foto kimpiedimpie. Maarre die buik kan echt niet lang meer hoor
En wat is een eddingstift? Een merkstift ofzo?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2004 @ 20:27:57 #243
43556 miss_dynastie
pi_16349379
Ohhhh Kim ... als ik jou was zou ik hem/haar er gauw even uitwerken... wat een buik!
  zaterdag 17 januari 2004 @ 20:31:33 #244
24188 Belana
kloon van belana
pi_16349457
Kimpie!
stormy waters...
sailin'
  FOK!fossiel zaterdag 17 januari 2004 @ 20:34:05 #245
2628 Karin
pi_16349510
Hahahaha wat grappig dat gezichtje! Ik dacht dat ik hem zag dat je hem erop gefotoshoped had ofzo maar hij zit echt op je buik Ik hoop echt dat het vanacht begint, wat zal de vk lachen zeg!
Maar jeutje wat een toeter. Kan me voorstellen dat je het ondertussen goed zat bent.
  zaterdag 17 januari 2004 @ 20:45:54 #246
24188 Belana
kloon van belana
pi_16349769
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Heeft Belana ook nog een mooie buik te showen of ben je stiekem al bevallen en hou je dat verborgen om mij te pesten
Ik zal morgen ff een nieuwe plaatsen miss D....speciaal voor jou!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 17 januari 2004 @ 21:21:09 #247
24188 Belana
kloon van belana
pi_16350583
Doe nu maar ff.

belana 39 weken.

deze post is copyrighted by kbot2000, oftewel door hem gepost

stormy waters...
sailin'
  FOK!fossiel zaterdag 17 januari 2004 @ 21:24:53 #248
2628 Karin
pi_16350670
Zohee Belana, die is flink gegroeid!
pi_16351344
je kijkt er ook altijd zo vrolijk bij! misschien ook eens tijd voor een edding-stift?
  zaterdag 17 januari 2004 @ 22:05:34 #250
24188 Belana
kloon van belana
pi_16351734
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 21:49 schreef bixister het volgende:
je kijkt er ook altijd zo vrolijk bij! misschien ook eens tijd voor een edding-stift?
Dat mag je zeggen
Nou heb ik erg veel pijn vandaag, is dat een goeie smoes...???
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 17 januari 2004 @ 22:10:16 #251
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_16351882
Wat een heerlijke buiken Kimpiedimpie en Belana.
Ik kreeg bijna even heimwee naar mijn zwangere buik.
Maar toen bedacht ik me hoe die laatste weekjes en dagen voelde en de heimwee was snel voorbij
Zet hem op allebei! Nog eventjes.......
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2004 @ 22:18:16 #252
43556 miss_dynastie
pi_16352131
Belana
Humptie, kom nu maar gauw hoor, tante Dynastie kan niet wachten en mama zo te zien ook niet

Wij willen babies, go go go!!!

  Jubileum moderator zaterdag 17 januari 2004 @ 22:18:27 #253
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16352132
Wow!! *bek openval smilie* Belana wat een buik
Ik vind vooral je gezicht echt enorm veranderd WOW!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 17 januari 2004 @ 22:43:21 #254
24188 Belana
kloon van belana
pi_16352882
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 22:18 schreef Lois het volgende:
Wow!! *bek openval smilie* Belana wat een buik
Ik vind vooral je gezicht echt enorm veranderd WOW!
Ik heb gewoon een plofkop....hahaha...zeg het maar hoor....waarom denk je dat ik zo sneu kijk?

*spreekt inmiddels humptie streng toe: luister naar miss D!!!*

stormy waters...
sailin'
  zaterdag 17 januari 2004 @ 23:03:23 #255
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_16353462
Mooi buikkie hoor belana, glimt als een....in de maneschijn
Sorry nog steeds een beetje melig
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  zondag 18 januari 2004 @ 09:06:53 #256
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16360561
Handig, partner van Belana heeft geen spiegel meer nodig, bij het scheren. Wat een mooie glimmende buik zeg!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')