abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13390162
Ok deeltje twee alweer!! Ikke was de laatste in de vorige, dus open ik gelijk maar een nieuwe...die buikies moeten natuurlijk wel gespot kunnen blijven worden!!

Maarree...hoe gaat het met een linkie naar het vorige deel?? Ikke nog niet weten!!

Het grote buik topic

edit: Jippie toch gelukt...was niet zo moeilijk haha...

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 6 oktober 2003 @ 00:18:02 #2
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_13679264
Hier dan eindelijk weer een paar buikfoto's (36 weken en 4 dagen zwanger):

"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_13679284
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 00:18 schreef Grijs het volgende:
Hier dan eindelijk weer een paar buikfoto's (36 weken en 4 dagen zwanger):

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zo, die staat op springen!
123
  maandag 6 oktober 2003 @ 13:12:26 #4
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_13686682
Ik heb ook wel een foto van me buikje, maar hoe kan ik die plaatsen hier?
&lt; iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft &gt;
pi_13694440
quote:
Op maandag 6 oktober 2003 13:12 schreef Yfke het volgende:
Ik heb ook wel een foto van me buikje, maar hoe kan ik die plaatsen hier?
Door je foto op het net te zetten en de url van je foto tussen [img] en [/img] te plaatsen
Maar dan de spaties weglaten.
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 20:23:55 #6
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_13724009
mijn buikfoto:
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 20:50:50 #7
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_13724716
Mooie buikfoto Yfke!
Grijs, toevallig, ik heb dezelfde broek en blouse die jij aan hebt op de foto!
Ik zal deze week ook nog snel eens een foto proberen te plaatsen!
pi_13725806
Mooie buiken, ik wil even een gokje wagen... spoilertags aan, omdat ik het wel erg vaak goed heb...

spoiler:

Grijs, ik denk dat er een jongentje in zit en Yfke zal, vermoed ik, een meisje krijgen...

Verder moet ik niet te vaak in dit topic zitten, want zwanger zijn, was toch zo'n mooie ervaring en dan zie ik die foto's, tja dan kriebelt het echt weer...

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_13728830
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:32 schreef melonovy het volgende:
Mooie buiken, ik wil even een gokje wagen... spoilertags aan, omdat ik het wel erg vaak goed heb...

spoiler:

Grijs, ik denk dat er een jongentje in zit en Yfke zal, vermoed ik, een meisje krijgen...

Verder moet ik niet te vaak in dit topic zitten, want zwanger zijn, was toch zo'n mooie ervaring en dan zie ik die foto's, tja dan kriebelt het echt weer...

@spoiler: Dat denk ik dus ook (en mijn schoonma ook).
Nog een paar weekjes....
123
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 19:31:48 #10
24188 Belana
kloon van belana
pi_13813571
Niet de mooiste foto, maar wel de meest recente, namelijk 2 weken geleden, 23 weken zwanger:
stormy waters...
sailin'
pi_13816249
En hier komt dan die buik van mij, hier was ik 30 weken:

En hier nog eentje, ze zijn beiden niet helemaal mooi, maar ja ze zijn s'avonds genomen bij kunstlicht

pi_13816272
Goh hieperdepiep, het is gelukt met mijn foto's
  zondag 12 oktober 2003 @ 10:11:06 #13
24188 Belana
kloon van belana
pi_13823263
Leuk Lewis! Mooie buik hoor!
(We zijn bijna even dik.... )
stormy waters...
sailin'
pi_13823939
Ja ik zat ook al te vergelijken maar jij en ik lopen aardig gelijk met de buiken. Kwa kilo's kom ik ook niet zoveel aan. Ik ben nu 9 kilo zwaarder en dat loopt niet super op met de week. Misschien komt dat nog.
  zondag 12 oktober 2003 @ 12:38:16 #15
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_13824822
Hier eindelijk weer eens een foto van mijn buik!
Vandaag gemaakt, precies 38 weken!

zondag 12 oktober 2003 @ 12:42:09 #16
24188 Belana
kloon van belana
pi_13824873
Oe Lies, wat een mooie!!!!
Het wordt echt tijd, dat kan je wel zien
Zometeen val je om...
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 oktober 2003 @ 12:44:02 #17
24188 Belana
kloon van belana
pi_13824899
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 11:30 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ja ik zat ook al te vergelijken maar jij en ik lopen aardig gelijk met de buiken. Kwa kilo's kom ik ook niet zoveel aan. Ik ben nu 9 kilo zwaarder en dat loopt niet super op met de week. Misschien komt dat nog.
Ik ben nu in totaal zo'n 6 kilo aangekomen, dat valt ook wel mee, maar ik toon vanaf het begin best dik. Ik schijn nogal veel lucht in mijn buik te hebben.
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 oktober 2003 @ 12:52:38 #18
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_13825028
Mooie buiken!
Zo kan ik alvast kijken wat me te wachten staat..
Alleen ben ik al 12 kilo aangekomen en ik heb echt geen flauw idee waar dat allemaal zit. Behalve mijn buik ben ik niet echt dikker geworden.. er zit overal een klein 'reservelaagje' maar ik pas nog gewoon alles wat ik in het begin ook paste aan kleding. (behalve de broeken dan) En om nou te zeggen dat ik een plofbuik heb.. valt ook wel mee, gewoon een mooi balletje.. Van de achterkant zie je ook niet echt dat ik zwanger ben.
Zal vandaag of morgen wel weer eens een nieuwe foto neerzetten
(en over die extra kilo's maak ik me helemaal niet druk.. De een komt in het begin veel aan, de ander juist op het einde, hoeft niets te zeggen en zolang ik niet meer snoep dan dat ik deed gaat het allemaal goed volgens de vk)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 12 oktober 2003 @ 13:04:23 #19
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_13825186
Je weet het inderdaad niet met dat aankomen. Als ik mezelf zie, dan denk ik ook van, jeetje..... Ik zie dat ik toch ook wel ben aangekomen in mijn gezicht en vooral ook op mijn bovenbenen. Toch ben ik in totaal nu maar 10 a 11 kilo aangekomen. Dus dat is eigenlijk heel mooi, vind ik zelf. Mijn buik zit nu ook echt helemaal vanonder sinds de kleine is ingedaald en dat oogt nog eens dikker. Ik merk wel dat de laatste weken heel wat blikken op mijn buik gericht zijn. Gistern gingen we nog even een hapje eten saampjes (nog even genieten, nu het nog kan) en toen vonden we het gewoon even vervelend .Al die mensen die kijken. Terwijl ik dat in het begin juist geweldig vond!
  zondag 12 oktober 2003 @ 14:01:27 #20
24188 Belana
kloon van belana
pi_13826081
Ja ach, die kilo's.... wat geeft het. Bij mij zie je van achter ook niks net als bij jou ET. Maar de extra vetjes zijn wel in mijn billen gaan zitten en bovenbenen. Maar zo gelijkmatig dat je er eigenlijk weinig van ziet. Het is ook maar 6 kilo natuurlijk.
Gaat er allemaal wel weer af hoor.
Striae heb ik alleen op mijn borsten, aan de onderkant, nog niet op mijn buik, maar ook als dat wel komt, hoort er allemaal bij.
stormy waters...
sailin'
  zondag 12 oktober 2003 @ 14:13:54 #21
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_13826248
Mooie buiken dames!

Ik kwam met Freek in totaal 30 kilo aan en vond toen dat je daar niet zo heel veel van zag. Totdat ik van de week eens een stukje video terug keek....

Lies, ik heb met een big smile naar jullie inrichting zitten kijken, wat keurig allemaal! Ben benieuwd hoe de foto's er over een jaar uitzien, met een slopertje over de vloer.
*gefrustreerd om zich heen kijkt, en struikelt over een autootje*

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zondag 12 oktober 2003 @ 14:50:11 #22
47203 -Lies-
Onwijs trotse mama
pi_13826827
Haha Leah! Dat is ook mijn grooste angst! In een ander topic over schoonmaken en opruimen met kinderen had ik al geschreven dat ik daar zeker een stuk makkelijker in moet gaan worden!
Nu ben ik nog een pietje precies wat dat betreft.
Maar aan de andere kant mag het er wel wat kindvriendelijker en kindgezelliger uit komen te zien hoor! Rondslingerende speelgoed hoort er dan gewoon helemaal bij!
  zondag 12 oktober 2003 @ 16:30:15 #23
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_13828508
Bij mijn buikfoto was ik 29 weken zwanger, ben nu 31,5 en denk dat ik ongeveer 12 of 14 kg ben aangekomen (de VK weegt niet, sta af en toe op de weegschaal als ik bij me ouders ben, de laatste keer was ik toen precies 10 kg aangekomen en dat is ongeveer 6 of 8 week gelee). Was een mooi gemiddelde zei de VK. Ben van mezelf al een vrij stevige meid, was voor me zwangerschap ruim 20 kg afgevallen (spontaan door stress), het maakt me allemaal niet veel uit, de zwangerschap gaat verders goed.
pi_13830477
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 14:13 schreef Leah het volgende:
Mooie buiken dames!

Ik kwam met Freek in totaal 30 kilo aan en vond toen dat je daar niet zo heel veel van zag. Totdat ik van de week eens een stukje video terug keek....

ja schrikken is dat dan he. En dat terwijl ik op de foto's beslist niet echt dik oogde maar sommige beelden zijn toch behoorlijk confronterend dan.

* 27 kilo is aangekomen (gerekend vanaf startgewicht, waar vervolgens eerst 6 kilo vanaf ging in de eerste drie maanden, dus in totaal 33 kilo's gegeten.)
* 34 kilo is kwijtgeraakt

pi_13831206
Dan heb ik nog wel mazzel gehad met die misselijkheid aan het begin. "per saldo" ben ik uiteindelijk zo'n tien kilo aangekomen (eerst tien eraf, toen twintig erbij). En inmiddels is dat er weer allemaal af en ben ik twee kilo lichter dan vlak voordat ik zwanger werd. Ik zie op foto's wel dat ik een enorm bolle kop had van de hormonen, da's nu ook min of meer weg.
Kon vandaag voor het eerst weer mijn allerstrakste spijkerbroek aan, tot nu toe zaten mijn heupen erg in de weg, maar da's dus ook geslonken. Heb eigenlijk een perfect figuur nu met die grote tieten, sixpack nog iets terug en ik mag op voor miss universe.
mooi he, alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')