Maarree...hoe gaat het met een linkie naar het vorige deel?? Ikke nog niet weten!!
edit: Jippie toch gelukt...was niet zo moeilijk haha...
quote:Zo, die staat op springen!
Op maandag 6 oktober 2003 00:18 schreef Grijs het volgende:
Hier dan eindelijk weer een paar buikfoto's (36 weken en 4 dagen zwanger):
quote:Door je foto op het net te zetten en de url van je foto tussen [img] en [/img] te plaatsen
Op maandag 6 oktober 2003 13:12 schreef Yfke het volgende:
Ik heb ook wel een foto van me buikje, maar hoe kan ik die plaatsen hier?
spoiler:
Verder moet ik niet te vaak in dit topic zitten, want zwanger zijn, was toch zo'n mooie ervaring en dan zie ik die foto's, tja dan kriebelt het echt weer...
quote:@spoiler: Dat denk ik dus ook (en mijn schoonma ook).
Op dinsdag 7 oktober 2003 21:32 schreef melonovy het volgende:
Mooie buiken, ik wil even een gokje wagen... spoilertags aan, omdat ik het wel erg vaak goed heb...spoiler:
Grijs, ik denk dat er een jongentje in zit en Yfke zal, vermoed ik, een meisje krijgen...Verder moet ik niet te vaak in dit topic zitten, want zwanger zijn, was toch zo'n mooie ervaring en dan zie ik die foto's, tja dan kriebelt het echt weer...
En hier nog eentje, ze zijn beiden niet helemaal mooi, maar ja ze zijn s'avonds genomen bij kunstlicht
quote:Ik ben nu in totaal zo'n 6 kilo aangekomen, dat valt ook wel mee, maar ik toon vanaf het begin best dik. Ik schijn nogal veel lucht in mijn buik te hebben.
Op zondag 12 oktober 2003 11:30 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ja ik zat ook al te vergelijken maar jij en ik lopen aardig gelijk met de buiken. Kwa kilo's kom ik ook niet zoveel aan. Ik ben nu 9 kilo zwaarder en dat loopt niet super op met de week. Misschien komt dat nog.
Ik kwam met Freek in totaal 30 kilo aan en vond toen dat je daar niet zo heel veel van zag. Totdat ik van de week eens een stukje video terug keek....
Lies, ik heb met een big smile naar jullie inrichting zitten kijken, wat keurig allemaal! Ben benieuwd hoe de foto's er over een jaar uitzien, met een slopertje over de vloer.
*gefrustreerd om zich heen kijkt, en struikelt over een autootje*
quote:ja schrikken is dat dan he. En dat terwijl ik op de foto's beslist niet echt dik oogde maar sommige beelden zijn toch behoorlijk confronterend dan.
Op zondag 12 oktober 2003 14:13 schreef Leah het volgende:
Mooie buiken dames!Ik kwam met Freek in totaal 30 kilo aan en vond toen dat je daar niet zo heel veel van zag. Totdat ik van de week eens een stukje video terug keek....
* 27 kilo is aangekomen (gerekend vanaf startgewicht, waar vervolgens eerst 6 kilo vanaf ging in de eerste drie maanden, dus in totaal 33 kilo's gegeten.)
* 34 kilo is kwijtgeraakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |