quote:Well, als jij met een mes op zak loopt en je wordt bedreigd door een hele grote neger die je in elkaar wil gaan slaan. Wat doe jij dan? Trek jij dan niet je mes omdat je jezelf daarmee onder de mensen schaart die je verfoeit?
Op dinsdag 23 september 2003 17:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Als ze dat mes niet trekken hoef ik niet met m'n vingertje te wijzen.Dom geouwehoer dit zeg, je hoeft niet mensen te verdedigen OM het verdedigen hoor...
Nee, natuurlijk niet, jij denkt niet na trekt je mes en gaat dreigen. En als die beregrote neger op je af komt zul je hem nog steken ook. En dan ben je niets beter dan een allochtoon die steekt,
Is het dan niet al fout gegaan op het moment dat je dat mes op zak stak?
Als jij geen mes op zak had gehad, was je dan ueberhaupt wel in die situatie gekomen?
Met andere woorden: jij praat alsof dingen je gewoon overkomen, en het is voor jou dus altijd een ander zijn schuld.
Well, dan zal er NOOIT een oplossing zijn, is het wel? Jij bent voor jezelf in je hoofd al NOOIT degene die iets op kan lossen, het is namelijk altijd een ander zijn schuld.
Daar is een naam voor: 'looser'.
quote:Waarom bestaat de meerderheid van de gevangenen dan uit allochtonen? Komt zeker door de extreem-rechtse justitie die alle neo-nazi's vrijspreekt
Op dinsdag 23 september 2003 17:07 schreef RetepV het volgende:
Nee, het verschil is dat tegenwoordig -blaat blaat-
![]()
Het feit dat jij voor een voorbeeld van geweld door neo-nazi's moet teruggrijpen naar een artikel van bijna 20 jaar geleden zegt toch al genoeg, terwijl criminaliteit door allochtonen zo'n beetje dagelijks gebeurd.
Volgens mij heb je je iets teveel laten hersenspoelen door organisaties als Kafka
[Dit bericht is gewijzigd door Marijnissen op 23-09-2003 18:06]
Ik bedoel dr maar alleen mee dat ONGEACHT (voordat je weer gaat flippen) de huidskleur/geaardheid/soortbedovertrek NIEMAND het recht heeft te gaan steken!
En als het dan bekent wordt wie het heeft gedaan, logisch dus dat er mensen met vingertjes gaan wijzen.
quote:Ik denk eerder afkeer wegens het feit dat ik vroeger als ik ruzie had, altijd werd opgewacht door een allochtoon, en niet door een Nederlander.
Op dinsdag 23 september 2003 17:58 schreef kingmob het volgende:
Bangmakerij door de media, en we slikken het allemaal.
De media zorgt er alleen voor dat steeds meer mensen durven te zeggen dat het nou inderdaad 'toch weer die allochtonen' zijn.
quote:Ik heb nooit een mes op zak en zal ik niet hebben ook. Dus heb ik in dat geval pure pech. En aan "als" doen we niet, want dat mag ik ook nooit als ik iets te klagen heb over een allochtoon.
Op dinsdag 23 september 2003 18:00 schreef RetepV het volgende:[..]
Well, als jij met een mes op zak loopt en je wordt bedreigd door een hele grote neger die je in elkaar wil gaan slaan. Wat doe jij dan? Trek jij dan niet je mes omdat je jezelf daarmee onder de mensen schaart die je verfoeit?
quote:Zie boven. Het interesseert me niet wie of wat er steekt. Het gaat mij erom dat iemand dat ding uberhaupt al mee heeft.
Nee, natuurlijk niet, jij denkt niet na trekt je mes en gaat dreigen. En als die beregrote neger op je af komt zul je hem nog steken ook. En dan ben je niets beter dan een allochtoon die steekt,
quote:Hee er begint wat te dagen!
Is het dan niet al fout gegaan op het moment dat je dat mes op zak stak?
quote:Nee want mensen die die dingen mee nemen hebben iets op hun geweten en zijn meestal sociaal onderlegd tot crimineel te noemen.
Als jij geen mes op zak had gehad, was je dan ueberhaupt wel in die situatie gekomen?
quote:Waar zeg ik dat? Is het je al eens opgevallen dat je jezelf tegenlult?
Met andere woorden: jij praat alsof dingen je gewoon overkomen, en het is voor jou dus altijd een ander zijn schuld.
quote:He? Waar heb je het over? Ga eens iets anders doen dan huilen!
Well, dan zal er NOOIT een oplossing zijn, is het wel? Jij bent voor jezelf in je hoofd al NOOIT degene die iets op kan lossen, het is namelijk altijd een ander zijn schuld.Daar is een naam voor: 'looser'.
En het is loser.
quote:Nee dus, want het is duidelijk dat het erger wordt gevonden dat het door een allochtoon erger wordt gevonden. Ik vind het allerminst logisch dat er dan met vingertjes wordt gewezen naar mensen. Dat terwijl iedereen 'innocent untill proven guilty' zou moeten zijn.
Op dinsdag 23 september 2003 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Ho nou effe, niet meteen zo hoor...Ik bedoel dr maar alleen mee dat ONGEACHT (voordat je weer gaat flippen) de huidskleur/geaardheid/soortbedovertrek NIEMAND het recht heeft te gaan steken!
En als het dan bekent wordt wie het heeft gedaan, logisch dus dat er mensen met vingertjes gaan wijzen.
quote:Da's bijzonder, bij mij waren het altijd sjonnies, autochtonen dus. Misschien zijn jouw ervaringen geen model voor alle allochtonen. Nee, het zou toch niet waar zijn?
Ik denk eerder afkeer wegens het feit dat ik vroeger als ik ruzie had, altijd werd opgewacht door een allochtoon, en niet door een Nederlander.
[Dit bericht is gewijzigd door kingmob op 23-09-2003 18:08]
quote:Ik loop niet met een mes op zak. Ik vind een mes een smerig wapen.
Op dinsdag 23 september 2003 18:00 schreef RetepV het volgende:[..]
Well, als jij met een mes op zak loopt en je wordt bedreigd door een hele grote neger die je in elkaar wil gaan slaan. Wat doe jij dan? Trek jij dan niet je mes omdat je jezelf daarmee onder de mensen schaart die je verfoeit?
En ik ben mans genoeg om zowiezo die grote neger in elkaar te meppen
quote:En eerst was het een neger
Op dinsdag 23 september 2003 18:08 schreef xtravical het volgende:
Nou het was dus een marrokaan van 13 jaar !!! die hem heeft neergestoken... hij ligt nu dus in slechte toestand in et ziekenhuis
quote:Je kent het verschil tussen een neger en een marokkaan niet?
Nou het was dus een marrokaan van 13 jaar !!! die hem heeft neergestoken... hij ligt nu dus in slechte toestand in et ziekenhuis
quote:Is voor hem waarschijnlijk allemaal hetzelfde.
Op dinsdag 23 september 2003 18:10 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
En eerst was het een neger
Maar hoe oud is die vriend van jou dan, als die marrokaan 13 is?
quote:Volgens mij gaat het de komende tijd flink onweren op jouw school.
quote:Ook nofi, maar 20 jaar geleden waren er hier al Indonesiers, Ambonezen, Turken, Antillianen, etc.
Op dinsdag 23 september 2003 17:58 schreef NiteSpeed het volgende:
20 jaar terug waren er niet zo veel buitenlanders, om nog maar niet te spreken over de generatie hangjongeren die nu overlast veroorzaken.
20 jaar geleden woonde jij zeker in Bloemendaal ofzo?
quote:Nee hoor, er kijken gewoon meer mensen naar het nieuws als het over allochtonen gaat dan als het over skinheads gaat. Nieuws raakt ook een keertje uitgekauwd, iedereen weet nu wel dat skinheads enge mannen zijn die mensen vermoorden. Nu zijn de allochtonen aan de beurt.
Op dat moment zijn een paar skinheads wel het ergste om over te schrijven ja, maar tijden veranderen.
quote:Het was niet leuk, ik ken de hele situatie daar in Hilversum. Ik weet nog hoe ik gewoon mijn evenwicht verloor toen ik het de volgende morgen hoorde. Als ik er te veel over ga nadenken wordt ik boos en bitter dat er mensen zijn die andere mensen vermoorden en wordt ik nog bozer op mensen die proberen een 'schuld' bij een bepaalde bevolkingsgroep te leggen omdat ze niet zonder zondebok kunnen.
Nofi trouwens, het is vreselijk dat je je vriend zo hebt moeten verliezen, en elke moordenaar is een moordenaar, welke kleur dan ook.
Maar ik heb maar één vriend verloren, in Afghanistan, Irak, Oezbekistan, Israel, waar dan ook waar oorlog is, zijn mensen die iedereen hebben verloren die ze ooit kenden. Dat vind ik nog veel erger, dat is mijn pijn en trauma maar dan x-tig keer vermenigvuldigd.
Het klinkt misschien erg, maar aan deze thread storen mij de racistische opmerkingen tientallen keren meer dan het feit dat er weer een jongen is neergestoken. Het is erg dat dat soort dingen nog steeds gebeurt, maar de haat die door diverse mensen vervolgens wordt opgeroepen is iets waar ik me als Nederlander voor doodschaam.
Ik ben ook niet boos om xtravical's reactie, ik kan me wel voorstellen hoe hij zich nu voelt. Maar ik hoop wel dat hij naar redelijke mensen luistert in plaats van dat groepje fascisten hier na gaat brallen.
quote:In de VS is de meerderheid van de bajesgasten neger ja. Hoe het hier in Nederland verdeeld is wil ik wel eens weten, kom eens met een linkje...?
Op dinsdag 23 september 2003 18:00 schreef Marijnissen het volgende:
Waarom bestaat de meerderheid van de gevangenen dan uit allochtonen? Komt zeker door de extreem-rechtse justitie die alle neo-nazi's vrijspreekt
quote:Ja sorry hoor, ik haal iets uit mijn EIGEN ERVARING erbij! Dat dat 20 jaar geleden gebeurd is en ik er NU NOG STEEDS kwaad bij wordt zegt denk ik wel hoeveel indruk het op mij gemaakt heeft.
Het feit dat jij voor een voorbeeld van geweld door neo-nazi's moet teruggrijpen naar een artikel van bijna 20 jaar geleden zegt toch al genoeg, terwijl criminaliteit door allochtonen zo'n beetje dagelijks gebeurd.
quote:Kafka geeft tenminste broninformatie, jij alleen een mening.
Volgens mij heb je je iets teveel laten hersenspoelen door organisaties als Kafka
quote:http://www.fhj.nl/afstudeerwerk/tdaamen/Corridor/corridorachtergrond.htm
Op dinsdag 23 september 2003 18:17 schreef RetepV het volgende:[..]
In de VS is de meerderheid van de bajesgasten neger ja. Hoe het hier in Nederland verdeeld is wil ik wel eens weten, kom eens met een linkje...?
Nog geen 10% vd bevolking veroorzaakt meer dan de helft van de gevangenispopulatie. En dit telt niet eens 2e generatie allochtonen mee...
http://statline.cbs.nl/StatWeb/table.asp?PA=37264&D1=a&D2=0&D3=a&D4=0&D5=(l-11)-l&DM=SLNL&LA=nl&TT=2
quote:Kan je nagaan hoe boos mensen zijn die dat dagelijks nog meemaken.¨
Ja sorry hoor, ik haal iets uit mijn EIGEN ERVARING erbij! Dat dat 20 jaar geleden gebeurd is en ik er NU NOG STEEDS kwaad bij wordt zegt denk ik wel hoeveel indruk het op mij gemaakt heeft.
quote:Nee, Kafka geeft GEEN broninformatie. Kafka liegt en bedriegt, waar ze al herhaaldelijk voor veroordeeld zijn.
Kafka geeft tenminste broninformatie, jij alleen een mening.
Hulde !! ![]()
(moet ik nog meer zeggen??)
quote:Wat een onzin! Ga terug in je hol en hou je mond dicht...
Op dinsdag 23 september 2003 18:17 schreef RetepV het volgende:
Kafka geeft tenminste broninformatie, jij alleen een mening.
quote:[Taalpurist mode]
Op dinsdag 23 september 2003 18:29 schreef acorn het volgende:
RetepV is de ENIGSTE die realistisch blijft!!Hulde !!
(moet ik nog meer zeggen??)
En I Disagree, hij heeft zeer goede punten maar staat zeker niet alleen.
quote:20 jaar geleden bestond hij waarschijnlijk nog geeneens
Op dinsdag 23 september 2003 18:13 schreef RetepV het volgende:[..]
Ook nofi, maar 20 jaar geleden waren er hier al Indonesiers, Ambonezen, Turken, Antillianen, etc.
20 jaar geleden woonde jij zeker in Bloemendaal ofzo?
[..]
quote:Zal ik jou eens door een bushokkie tieven? kut-newbie
Op dinsdag 23 september 2003 18:30 schreef janimie het volgende:[..]
20 jaar geleden bestond hij waarschijnlijk nog geeneens
Leeftijd zegt niet alles
quote:Jemig, als dit forum al agressiefiteit opwekt tussen verschillende users, hoe moet dat dan in het echt. Ik bedoel, het is niet een rustige, kalme opmerking...
Op dinsdag 23 september 2003 18:29 schreef Mischa het volgende:[..]
Wat een onzin! Ga terug in je hol en hou je mond dicht...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |