quote:Precies. Met een mes dan wat rondsteken is terecht, ja toch.
Op dinsdag 23 september 2003 17:08 schreef Brugmatic het volgende:
Pfff aan je eigen reacties te zien..... TERECHT...Hoe bedoel je Generaliseren... Kan merken dat je praat uit ontwetendheid....
ik ontwetend? neej heb in die streken gevoetbald en zo rascitisch als de pest.
quote:Er zijn ook heel veel goeie hoor...
Op dinsdag 23 september 2003 16:27 schreef xtravical het volgende:
wtf het ligt niet aan de school maar aan die negers
Maargoed, ik hoop dat alles goed komt met je vriend. Aangezien de buik toch een erg zwakke plek is.
quote:Maakt het leven wel spannender
Op dinsdag 23 september 2003 17:12 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Precies. Met een mes dan wat rondsteken is terecht, ja toch.
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 17:12 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Precies. Met een mes dan wat rondsteken is terecht, ja toch.
quote:Of een mongooltje, net als jij?
Op dinsdag 23 september 2003 17:17 schreef DubbelFrisss het volgende:[..]
quote:OMG, mijn mond valt open van jouw reactie. Ben jij zo gigantisch naief of gewoon enorm dom/achterlijk... hahahahaha skinheads maken meer slachtoffers dan Marokkanen/Antillianen. Zeker nog nooit in Amsterdam(-WEST) geweest? Shiiiit, doe je ogen eens open!!
Op dinsdag 23 september 2003 17:07 schreef RetepV het volgende:Skinheads maken tegenwoordig nog steeds slachtoffers, maar dan onder die Marokkanen en Antillianen die jij noemt. En dan lees jij en half Nederland er overheen, want het gaat 'toch maar om een allochtoon'.
Zoek het maar op. Ga maar naar de bibliotheek en zoek alle krantenartikelen maar op. Dan zul je zien dat als een Marokkaan of een Antilliaan iets doet het groot op de voorpagina staat, terwijl als een skinhead iets doet, het op pagina 4 komt te staan. Tussen het andere nieuws dat geen groot kader 'verdient'. Maar een dode is een dode, het maakt niet uit door wij hij gedood is, hij is niet meer levend.
[Dit bericht is gewijzigd door MaSTaH_KiLLaH op 23-09-2003 17:19]
quote:Wil de gene die zei dat nederlanders dit niet doen graag even opstaan en zich doodschamen?
Op dinsdag 23 september 2003 16:41 schreef RetepV het volgende:[..]
Een vriend van mij is doodgestoken door een blanke skinhead wiens familie al heel wat generaties in Nederland gevestigd was, gezien zijn naam: F. Kattenberg. Ik praat over Michael Poyé. Die is doodgestoken omdat hij lang haar had. We hadden hem godverdomme net met een paar vrienden overgehaald om mee te gaan met ons naar het Ska-feest in de Tagrijn in Hilversum. Hij zou met een andere vriend terug naar huis rijden, maar is voor het station doodgebloed.
http://www1.ca.nizkor.org/hweb/orgs/american/adl/skinhead-international/skins-holland.html
En dat zijn dan Nederlanders.
Ik moet er ook even bij zeggen dat ik kots op jullie gegeneraliseer en gepolariseer hier, jullie zijn niets beter dan die fucking skinhead die Michael heeft doodgestoken.
Voor de rest sterkte aan die vriend, maar als hij er op de één of andere manier om gevraagd heeft, heeft hij zijn verdiende loon te pakken.
Weet je vriend al hoe vreselijk veel geluk hij heeft gehad? Hij is aan zijn oor gewond, de steker heeft dus op zijn keel gericht maar gemist...
Echt hoor, medeleven tonen ok, maar als je gaat roepen dat die negers en marokkanen allemaal messentrekkers zijn, ben je zelf niks beter. Je lost niks op, je maakt het probleem alleen maar groter.
Edit:
Ik zie geen reacties meer. Geschrokken van wat ik hier schreef? Je bent geen kerel door een grote bek te hebben wanneer je iets aangedaan is. Je bent een kerel als je je hoofd erbij kunt houden tijdens moeilijke momenten. Jij bent echt niet de eerste die zoiets overkomt en je zult ook niet de laatste zijn.
Denk daar maar eens goed over na.
Ik hoop dat je vriend het redt.
Sterkte!
quote:Was wel beter geweest, had-ie alleen een gummetje tegen z'n knar gehad.
Op dinsdag 23 september 2003 17:20 schreef heijx het volgende:
Iets zegt me dat het niet op het Stedelijk Gymnasium was.
Sterkte!
quote:Je mist compleet mijn point.
Op dinsdag 23 september 2003 17:11 schreef speedfreakssj het volgende:
Waarom zou je niet moeten zeggen dat veel van dat "soort" messen trekt om niets? van de week ook weer bedreigd. je kan toch wel zien dat het veelal antilianen en marokkanen zijn?kijk eens naar het nieuws ofzo.
en dan NIET SBS6 of RTL4 maar NOS ofzo.
Hoeveel mensen hier begrijpen eigenlijk dat het nieuws je alleen maar dingen laat zien die 'actueel' zijn en dat er iemand is die beslist wat 'actueel' is? Dat jij dus maar selectief nieuws te zien krijgt?
Heb je er al eens bij stil gestaan waarom het 'nieuws' op de TV helemaal niet 'nieuws' maar 'journaal' wordt genoemd? Dat komt omdat ze maar een selectie van het nieuws van die dag geven, en die selectie wordt door iemand gemaakt aan de hand van wat 'actueel' is en goed bekeken wordt. De minder actuele dingen zie je gewoon niet, daar moet je kranten voor lezen. En niet één krant, maar meerdere. Elke krant is wel gekleurd. Zo lang je dat niet doet heb je een mening die jij zelf heel belangrijk vindt, maar die in werkelijkheid waardeloos is.
Je geeft zelf al aan dat jouw mening gebaseerd is op die kleine selectie van de gebeurde dingen op een dag die het journaal laat zien. De waarde van jouw mening is net zo groot als de selectie van het nieuws dat je te zien krijgt. Met Fok! is dat al iets meer dan alleen het journaal, maar Fok! is natuurlijk ook alleen maar een selectie van een selectie.
Mijn post wordt te lang, ik hou het hier bij.
Ik geef alleen nog even mijn mening dat de grootste ellende altijd te vinden is daar waar de mensen elkaar het minst begrijpen en ze zich het meest terugtrekken in hun eigen kliek. Wat dat betreft beschrijf ik inderdaad het grensvlak tussen de allochtonen en autochtonen van Nederland.
Maar besef dat een grensvlak TWEE kanten heeft. Jouw houding tegenover allochtonen is in feite net zo'n probleem als de houding van allochtonen tegenover jou. De houding is namelijk helemaal niet het probleem, de breedte van het grensvlak DAT is het probleem. En die breedte wordt door BEIDE partijen in stand gehouden.
Maar goed, blijf geloven dat jouw mening Nederland gaat redden...
quote:Doe jij je ogen ook eens open. Jij verandert de betekenis van mijn tekst in je hoofd zo effe van 'skinheads maken ook slachtoffers' naar 'skinheads maken meer slachtoffers dan allochtonen'.
Op dinsdag 23 september 2003 17:18 schreef Mischa het volgende:[..]
OMG, mijn mond valt open van jouw reactie. Ben jij zo gigantisch naief of gewoon enorm dom/achterlijk... hahahahaha skinheads maken meer slachtoffers dan Marokkanen/Antillianen. Zeker nog nooit in Amsterdam(-WEST) geweest? Shiiiit, doe je ogen eens open!!
Wie is er hier nu niet goed bij zijn hoofd?
Beetje conclusies trekken uit verkeerd gelezen informatie. Tsk, ik heb het nog eens terug gelezen en ik zie echt niet waar ik schrijf wat jij beweert hoor.
Mijn mond valt open van de plaat die jij voor je hoofd hebt.
Wat heb jij op school gedaan behalve met je vrienden omgaan?
Het meest achterlijke is nog dat je mijn tekst er gewoon bij quote ook nog, hahahahaha.
[Dit bericht is gewijzigd door RetepV op 23-09-2003 17:32]
Eziekel 25:17
The Path of the righteous man is beset on all sides, by the inequities of the selfish, and the tyranny of evil men. Blessed are those, who in the name of charity and justice, shepard the weak, through the valley of darkness. For he is truly his brother's keeper, and the finder of lost children. And I will STRIKE down upon thee with GREAT vengeance and FURIOUS anger, THOSE, who attempt to poison and destroy my brothers! And you will know, my name is the LORD, when I lay my vengeance upon thee!
quote:Dan is de slachtoffer alvast al weggegaan uit verveling.
Op dinsdag 23 september 2003 17:37 schreef Vampier het volgende:
Een beetje neger trekt tenminste nog zijn gun en zegt voor ie schiet :-Bijbeltekst-
quote:Als ze dat mes niet trekken hoef ik niet met m'n vingertje te wijzen.
Op dinsdag 23 september 2003 17:31 schreef kingmob het volgende:
Stelletje klootviolen, kappen met die wijzende vingertjes.
Snappen jullie dan niet dat DAT juist de problemen veroorzaakt. Ga maar lekker door met de volgende aankomende messentrekker over het randje te duwen, dan kan je lekker weer je wereldbeeld bevestigd zien. Fijn is dat he?
^$^%$(*^%)(@
Dom geouwehoer dit zeg, je hoeft niet mensen te verdedigen OM het verdedigen hoor...
quote:Geweldige film
Op dinsdag 23 september 2003 17:37 schreef Vampier het volgende:
Een beetje neger trekt tenminste nog zijn gun en zegt voor ie schiet :Eziekel 25:17
The Path of the righteous man is beset on all sides, by the inequities of the selfish, and the tyranny of evil men. Blessed are those, who in the name of charity and justice, shepard the weak, through the valley of darkness. For he is truly his brother's keeper, and the finder of lost children. And I will STRIKE down upon thee with GREAT vengeance and FURIOUS anger, THOSE, who attempt to poison and destroy my brothers! And you will know, my name is the LORD, when I lay my vengeance upon thee!
quote:Uiteraard. Beetje kankeren is veel gevaarlijker dan met messen mensen doodsteken.
Op dinsdag 23 september 2003 17:16 schreef Jerruh het volgende:
tis gewoon weer een triest incident, gemaakt door een personage en niet door een heel volk. Het is gewoon een schande dat jongeren steeds vaker met messen over straat gaan en dat mensen elkaar om het minste geringste al doodsteken. het feit dat mensen zich laten opjutten wat betreft rassen volkeren en da soort zaken vind ik veel gevaarlijker dan het feit dat mensen messcherper zijn geworden...
quote:Er zijn gedurende de vorige eeuw miljoenen mensen in Europa omgekomen in de strijd om dit soort mentaliteit uit te bannen. En buiten Europa blijven vanwege dit soort ideeen miljoenen mensen omkomen.
Op dinsdag 23 september 2003 16:12 schreef xtravical het volgende:
Er was niks en in 1 x begon hij tegen hem aan te schreeuwen en werd die neergestoken verdomme
ik hoop dat die neger voor altijd de bak in gaat dat die gewoon dood gaat
Een 'neger' is geen cent meer of minder waar dan jij of ik! ![]()
Dat de dader van deze (overigens walgelijke) actie toevallig een 'neger' is wil niet zeggen dat alleen 'negers' misdaden plegen.
Maar ach, als de dader blank was geweest, dan had je daar natuurlijk geen expliciete melding van gemaakt.
Organisaties zoals Kafka hebben kennelijk wel degelijk nog altijd bestaansrecht.
quote:De Joodse Defensie Liga ook
Op dinsdag 23 september 2003 17:54 schreef motown het volgende:
Organisaties zoals Kafka hebben kennelijk wel degelijk nog altijd bestaansrecht.
quote:20 jaar terug waren er niet zo veel buitenlanders, om nog maar niet te spreken over de generatie hangjongeren die nu overlast veroorzaken.
Op dinsdag 23 september 2003 16:41 schreef RetepV het volgende:Een verhaal over skinheads
Op dat moment zijn een paar skinheads wel het ergste om over te schrijven ja, maar tijden veranderen.
Nofi trouwens, het is vreselijk dat je je vriend zo hebt moeten verliezen, en elke moordenaar is een moordenaar, welke kleur dan ook.
[Dit bericht is gewijzigd door NiteSpeed op 23-09-2003 17:59]
quote:Ik verdedig niemand, ik beschuldig eenieder die op deze manier bijdraagt aan het probleem. Maar blijkbaar is dat te ingewikkeld voor je?
Op dinsdag 23 september 2003 17:47 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Als ze dat mes niet trekken hoef ik niet met m'n vingertje te wijzen.
Dom geouwehoer dit zeg, je hoeft niet mensen te verdedigen OM het verdedigen hoor...
Het grootste probleem is dat mensen in hun hoofd het overgrote deel al uitmaken voor iets, zonder dat ook echt te hebben meegemaakt. In de trein gaat er werkelijk NIEMAND naast een marokkaan zitten, dan kan er immers ook niks vervelends gebeuren. In de hoofden van iedereen die liever gaat staan hebben ze deze jongen al veroordeeld. Dat is wat ze onthouden, niet dat er niks gebeurd is...
Zelfs als je overduidelijk ziet dat je met een nette kerel te maken hebt, kun je er nog vanuit gaan dat de stoel naast hem leeg is. Dit is een werklijk gigantische aanwijzing dat er iets mis is met de gemiddelde persoon in die trein en niet per definitie met die marokkaan. Bangmakerij door de media, en we slikken het allemaal.
[Dit bericht is gewijzigd door kingmob op 23-09-2003 18:02]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |