Voorbereiding :
Zaterdag hebben we eerst lekker uitgeslapen.
's Morgens met een een heerlijke bak koffie achter de computer gekropen en nog wat laatste tips/ervaringen opgezocht van andere clubbezoekers. Om toch nog persoonlijk mensen te vragen over hun ervaringen, heb ik een chat-sessie gestart op Chatgirl met de vraag ofdat Fun4two of Fata Morgana geschikt zou zijn voor onze 1ste club bezoek. Ik raakte aan de praat met een leuk stel uit Rdam die ook die avond naar een club gingen. We voelde ons zo op ons gemak met hun dat we snel onze MSN adres hebben uitgewisseld om verder kontakt te vermakkelijken. Uiteindelijk onze foto's uitgewisseld (met hoofd, lucky bastards ) en hebben wijs advies gehad over omgangregels en kledij. Zelf had 2Sweet al een leuk setje (zie foto) die we al tijdje gelden bij de V&D hadden gekocht. Maar ik wilde een mooie zwarte boxershort. (had ik wel, maar was vaal geworden van het wassen)
Zij raadde ons aan om naar Lingerie Shop "Temptation" in Barendrecht te gaan. We hebben elkaars Telnr's uitgewisseld en zijn in de auto gesprongen om daar eens te gaan neuzen. En inderdaad, een mooie winkel met schitterende/uitdagende lingerie voor hem en voor haar. Niet zoals als alle andere lingerie shops of erotiek shops, nee echte lingerie om in uit te gaan voor een club. Snel had ik de "zwarte" short gevonden die me perfekt stond, en raad eens door deze type's short komt je "prakkie" beter tot z'n recht
En natuurlijk konden we het niet laten om ook voor haar ook een nieuw setje uit te zoeken. De "zeer vriendelijke" eigenaresse wees ons precies op de juiste setjes die je als clubganger kunt dragen voor de eerste keer. Uiteindelijk een prachtige string met BH gekozen met een leuk decoratief printje erop. Op de terugreis hebben we dat stel gebeld om te vertellen dat we helemaal geslaagd waren. Na een leuk gesprek gelijk een afspraak gemaakt om die avond af te spreken bij een bezinestation langs de snelweg, om vervolgens met beide auto's naar de club te gaan. Heel toevallig ging er met hun nog een stel mee die voor het eerst gingen. Terug thuis gekomen wat opgefrist en elkaar uitgedaagd in ons nieuwe lingerie (het huis was te klein
)
Nadat de rust weer weder was gekeerd hebben we heerlijk gedouched/geschoren en opgefrist voor onze eerste avond
(TIP : mannen zorg dat je oksel haar getrimd is )
Toen we eenmaal in de auto zaten keken we elkaar aan en besefte dat zenuwen nu echt begonnen te komen. Maar wie A zegt moet....
Precies op tijd op de afgesproken plek ontmoeten we de 3 stellen (1 stel waren bekende van hun), na aan elkaar voorgesteld te hebben stapten we met z'n 8'en in ieders auto en reden richting Muiden.
Hehehe Het was inderdaad Parenclub Fata Morgana geworden.
Het Bezoek:
We parkeerde onze auto's en stapte vervolgens naar de entree. (wel aanbellen bij de voordeur) Bij ontvangst kregen we een pasje en een armbandje met sleuteltje voor je opbergkastje. Met heel wat zenuwen liepen we heel nog onwennig naar de bar (zelfbediening). Onder het genot van een
(zelf getapt ) biertje brak het ijs en vertelde het stel ons dat ze ervaren bezoekers waren. Ze gaven ons heel veel tips over hoe om te gaan met andere clubbezoekers. Uiteindelijk (voordat de dress-code inging) hebben ze ons een rondleiding gegeven door de gehele club. De ambience was knus en deed zeer huiselijk aan. Eenmaal gewend aan de sfeer (zeer gemoedelijk) gingen we ons ontkleden van onze uitgaanskledij. En owwwww wat voel je jezelf dan bloot, maar na 5 min begon dat al snel te wennen en voelde we ons erg prettig bij. We zijn zelf nog een rondje gaan maken en gingen ons vermaken op de dansvloer. Toen werden we toch wel heel nieuwsgierig hoe het daarboven (aktieve ruimtes) er aan toe ging. We gingen de trap op en zagen door de kijkgaten vrijende mensen. Stellen die met elkaar bezig waren maar ook stellen die met z'n 4'en zich vermaakte
We schaamde ons wel een beetje om zo te gluren. Uiteindelijk hebben we ons hier nog meerdere malen aan vermaakt en stonden in twijfel om zelf ergens te gaan liggen vrijen. Maar door al deze nieuwe ervaringen voelde ik me toch geremd en hebben we toch maar besloten om het thuis nog eens dunnetjes over te doen en alles eerst te verwerken.
Uiteindelijk is alles ons zeer meegevallen
En hebben al een mogelijke date opgedaan voor de volgende keer.
2 dingen hebben we ondervonden daar :
- Niks moet , alles mag.
- Iedereen respecteert elkaar zonder ongewenste aanrakingen.
En dat is toch waar we ons zo onzeker over voelden.
En over de onzekerhied me dikte van me penis... daar ben ik helemaal van genezen
Zelf gaan we ook wel eens naar een parenclub puur voor de relaxte sfeer die er hangt. (Die is echt vele malen beter dan in "normale" uitgaansgelegenheden)
Dat ligt hier zo'n 8km vandaan
quote:Wees duidelijk en eerlijk naar elkaar, praat er veel over wat elkaars ideeen hierover zijn. Wij gaan puur voor de (ont)spanning en de seksuele lust. Bij ons is bijv. tongzoenen uit den boze bij een ander. En is partnerruil alleen aan de orde als het erg goed klikt met een ander stel. We zien het meer als een uitbreiding op ons eigen seksspel waarin andere stellen in mee mogen meedoen
omdat we niet zeker weten of we het aankunnen. je moet natuurlijk niet jaloers worden
quote:Zeker een aanrader... en ga met z'n tweeen er vanuit dat er niks gebeurd op die avond (niet pushen). Ook al doe je niks seksueels op z'n eerste avond, dan zal toch een hoop gesprekstof achteraf met elkaar hebben.
gewoon een keertje gaan kijken is natuurlijk wel een goed idee.
Op Vrjidag 31 Oktober gaan wij weer naar de fata-morgana... ditmaal met een ander stel waar we zeer goed kontakt mee hebben en al een spannende avond mee hebben beleefd.
quote:chatgirl
Op woensdag 22 oktober 2003 18:16 schreef 2Night het volgende:[..]
Wees duidelijk en eerlijk naar elkaar, praat er veel over wat elkaars ideeen hierover zijn. Wij gaan puur voor de (ont)spanning en de seksuele lust. Bij ons is bijv. tongzoenen uit den boze bij een ander. En is partnerruil alleen aan de orde als het erg goed klikt met een ander stel. We zien het meer als een uitbreiding op ons eigen seksspel waarin andere stellen in mee mogen meedoen
[..]Zeker een aanrader... en ga met z'n tweeen er vanuit dat er niks gebeurd op die avond (niet pushen). Ook al doe je niks seksueels op z'n eerste avond, dan zal toch een hoop gesprekstof achteraf met elkaar hebben.
Op Vrjidag 31 Oktober gaan wij weer naar de fata-morgana... ditmaal met een ander stel waar we zeer goed kontakt mee hebben en al een spannende avond mee hebben beleefd.
quote:Oftewel jullie raden die club aan om als 1e heen te gaan ?
Op zondag 28 september 2003 22:54 schreef 2Night het volgende:
T'is inderdaad Zondag tijd om onze fokkers op de hoogte te stellen.Voorbereiding :
Zaterdag hebben we eerst lekker uitgeslapen.
's Morgens met een een heerlijke bak koffie achter de computer gekropen en nog wat laatste tips/ervaringen opgezocht van andere clubbezoekers. Om toch nog persoonlijk mensen te vragen over hun ervaringen, heb ik een chat-sessie gestart op Chatgirl met de vraag ofdat Fun4two of Fata Morgana geschikt zou zijn voor onze 1ste club bezoek. Ik raakte aan de praat met een leuk stel uit Rdam die ook die avond naar een club gingen. We voelde ons zo op ons gemak met hun dat we snel onze MSN adres hebben uitgewisseld om verder kontakt te vermakkelijken. Uiteindelijk onze foto's uitgewisseld (met hoofd, lucky bastards) en hebben wijs advies gehad over omgangregels en kledij. Zelf had 2Sweet al een leuk setje (zie foto) die we al tijdje gelden bij de V&D hadden gekocht. Maar ik wilde een mooie zwarte boxershort. (had ik wel, maar was vaal geworden van het wassen)
Zij raadde ons aan om naar Lingerie Shop "Temptation" in Barendrecht te gaan. We hebben elkaars Telnr's uitgewisseld en zijn in de auto gesprongen om daar eens te gaan neuzen. En inderdaad, een mooie winkel met schitterende/uitdagende lingerie voor hem en voor haar. Niet zoals als alle andere lingerie shops of erotiek shops, nee echte lingerie om in uit te gaan voor een club. Snel had ik de "zwarte" short gevonden die me perfekt stond, en raad eens door deze type's short komt je "prakkie" beter tot z'n recht![]()
En natuurlijk konden we het niet laten om ook voor haar ook een nieuw setje uit te zoeken. De "zeer vriendelijke" eigenaresse wees ons precies op de juiste setjes die je als clubganger kunt dragen voor de eerste keer. Uiteindelijk een prachtige string met BH gekozen met een leuk decoratief printje erop. Op de terugreis hebben we dat stel gebeld om te vertellen dat we helemaal geslaagd waren. Na een leuk gesprek gelijk een afspraak gemaakt om die avond af te spreken bij een bezinestation langs de snelweg, om vervolgens met beide auto's naar de club te gaan. Heel toevallig ging er met hun nog een stel mee die voor het eerst gingen. Terug thuis gekomen wat opgefrist en elkaar uitgedaagd in ons nieuwe lingerie(het huis was te klein
)
Nadat de rust weer weder was gekeerd hebben we heerlijk gedouched/geschoren en opgefrist voor onze eerste avond
(TIP : mannen zorg dat je oksel haar getrimd is)
Toen we eenmaal in de auto zaten keken we elkaar aan en besefte dat zenuwen nu echt begonnen te komen. Maar wie A zegt moet....
Precies op tijd op de afgesproken plek ontmoeten we de 3 stellen (1 stel waren bekende van hun), na aan elkaar voorgesteld te hebben stapten we met z'n 8'en in ieders auto en reden richting Muiden.
HeheheHet was inderdaad Parenclub Fata Morgana geworden.
Het Bezoek:
We parkeerde onze auto's en stapte vervolgens naar de entree. (wel aanbellen bij de voordeur) Bij ontvangst kregen we een pasje en een armbandje met sleuteltje voor je opbergkastje. Met heel wat zenuwen liepen we heel nog onwennig naar de bar (zelfbediening). Onder het genot van een
(zelf getapt) biertje brak het ijs en vertelde het stel ons dat ze ervaren bezoekers waren. Ze gaven ons heel veel tips over hoe om te gaan met andere clubbezoekers. Uiteindelijk (voordat de dress-code inging) hebben ze ons een rondleiding gegeven door de gehele club. De ambience was knus en deed zeer huiselijk aan. Eenmaal gewend aan de sfeer (zeer gemoedelijk) gingen we ons ontkleden van onze uitgaanskledij. En owwwww wat voel je jezelf dan bloot, maar na 5 min begon dat al snel te wennen en voelde we ons erg prettig bij. We zijn zelf nog een rondje gaan maken en gingen ons vermaken op de dansvloer. Toen werden we toch wel heel nieuwsgierig hoe het daarboven (aktieve ruimtes) er aan toe ging. We gingen de trap op en zagen door de kijkgaten vrijende mensen. Stellen die met elkaar bezig waren maar ook stellen die met z'n 4'en zich vermaakte
We schaamde ons wel een beetje om zo te gluren. Uiteindelijk hebben we ons hier nog meerdere malen aan vermaakt en stonden in twijfel om zelf ergens te gaan liggen vrijen. Maar door al deze nieuwe ervaringen voelde ik me toch geremd en hebben we toch maar besloten om het thuis nog eens dunnetjes over te doen en alles eerst te verwerken.Uiteindelijk is alles ons zeer meegevallen
En hebben al een mogelijke date opgedaan voor de volgende keer.2 dingen hebben we ondervonden daar :
- Niks moet , alles mag.
- Iedereen respecteert elkaar zonder ongewenste aanrakingen.En dat is toch waar we ons zo onzeker over voelden.
En over de onzekerhied me dikte van me penis... daar ben ik helemaal van genezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |