Oohw.. ik dacht al: moet ik het weer allemaal gaan vertellen.. maar de kamer van Jasmijn is 24m2 geloof ik en 300 euro.. ook vrij dicht bij het centrum en heeft stuk of 6 huisgenoten. 2 wc's en 1 douche..quote:Op maandag 17 mei 2004 16:53 schreef carfreak het volgende:
[..]
Ok; maar ik bedoelde eigenlijk de kamer van je vriendinVan jou kamer had je al gezegd
![]()
Tja, de wereld zit oneerlijk in elkaarquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:38 schreef _Suzanne_ het volgende:
[..]
Oohw.. ik dacht al: moet ik het weer allemaal gaan vertellen.. maar de kamer van Jasmijn is 24m2 geloof ik en 300 euro.. ook vrij dicht bij het centrum en heeft stuk of 6 huisgenoten. 2 wc's en 1 douche..
(een stuk beter dan wat ik heb,
Je moet geen hoge eisen stellen.. dan duurt het nog wel ff..quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:36 schreef carfreak het volgende:
[..]
Tja, de wereld zit oneerlijk in elkaar![]()
Maar met z'n zevenen in een douche zie ik niet echt zitten; bedankt voor de info iig!!![]()
Ik weet het....quote:Op donderdag 20 mei 2004 09:34 schreef _Suzanne_ het volgende:
[..]
Je moet geen hoge eisen stellen.. dan duurt het nog wel ff..
voor eur300,- zul je toch minder veeleisend moeten zijn in Rotterdam. En die katten zullen zeker achter moeten blijven..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:30 schreef Ms_Furious het volgende:
Dringend op zoek naar iets zelfstandigs in Rotterdam.
Ik wil iets zelfstandigs omdat ik ook nog 3 katten meeneem. Agz ik nog studeer liever niet boven de 300 euro. Met een studio neem ik al genoegen....
Ik ben 21 jaar, niet rokend en een vrouw....
Ik heb gistermorgen gereageerd op dat mailadres, maar geen reactie gehad ofzo? Betekent dit dat de kamer al verhuurt is?quote:Op zondag 6 juni 2004 14:51 schreef Cellar het volgende:
Kamerhuur 214 euro excl.
+/- 20 m^2
gedeeld douche, toilet, keuken, dakterras
1 hoog met lift
Utrecht Lunetten
10 min. lopen van station
reacties op: kamergezochtinutrecht@hotmail.com
En je bent ook erg slim ja..quote:Op maandag 14 juni 2004 18:19 schreef cnorrietak het volgende:
0650235744
of via de mail:
cnorrietak@hotmail.com
groetjes Corinne Tak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |