Ik zoek woonruimte voor 2 personen in Groningen (de stad ja ). Maximaal 600 euro per maand. Waar in Groningen maakt niet uit. Het liefste iets zelfstandigs.
Wanneer? Natuurlijk zo snel mogelijk, maar toch wel zeker voor augustus 2004.
Weet je iets, denk je iets te weten, whatever...laat het me weten!
Mail me dan: achterop23@hotmail.com
Thanks!
quote:fuck man volgens mij zijn we dan buren...
Op dinsdag 3 februari 2004 18:52 schreef mcsluis het volgende:
Wij, studentenhuis gelegen achter het station in groningen. zoeken een nieuwe huisgenote (20+) voor onbepaalde tijd.
Stuur een e-mailtje naar mcsluis@home.nl (tot 9/2/4) waarin je wat over jezelf verteld. op basis hiervan wordt je uitgenodigd voor een hospitatie in week 2 van februari.Douche/keuken/Wc gedeeld. 5 Huisgenoten (Mix).
Kamer is 16 m2 met wastafel. uitzicht op straat.
Station 50m // Supermarkt 150m // kroeg 10m // centrum 5 min.
3 kamerwoning begane grond, Vestia nieuwbouw in Delft Wippolder 398 euro. Gezocht 2, 3 of 4 kamerwoning in Delft, centrum, hof van delft of voordijkshoorn. Maximaal 450 euro.
Appartement in Enschede. Rond de 400 euro. Als je iets weer: jeroen@belegt.nl
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:29 schreef JackRyan het volgende:
Gezocht:Appartement in Enschede. Rond de 400 euro. Als je iets weet: jeroen@belegt.nl
Gezocht: (Liefst zelfstandige) woonruimte in Zwolle, Max huur 500EUR incl. voor een niet-rokende werkende lieve vrouw. Ze neemt twee schattige katjes mee
Aangeboden: Kamer in Amersfoort, eventueel complete zolder, op loopafstand van Station Schothorst (17 min naar Utrecht Centraal). ADSL aanwezig, huis moet gedeeld worden met een sympathieke niet-rokende werkende man(29). Huis staat in een goede buurt!
[Dit bericht is gewijzigd door WJUC op 17-02-2004 20:21]
quote:Kan je meer informatie verstrekken over deze kamer???
Op dinsdag 17 februari 2004 20:14 schreef WJUC het volgende:
[Te Ruil/Gezocht/Aangeboden]Gezocht: (Liefst zelfstandige) woonruimte in Zwolle, Max huur 500EUR incl. voor een niet-rokende werkende lieve vrouw. Ze neemt twee schattige katjes mee
Aangeboden: Kamer in Amersfoort, eventueel complete zolder, op loopafstand van Station Schothorst (17 min naar Utrecht Centraal). ADSL aanwezig, huis moet gedeeld worden met een sympathieke niet-rokende werkende man(29). Huis staat in een goede buurt!
quote:Kun je me wat meer informatie sturen? Ik weet waarschijnlijk wel iemand die er per direct heel graag wil wonen.. (mijn vriendin namelijk)
Op dinsdag 17 februari 2004 20:14 schreef WJUC het volgende:
tnx
[Dit bericht is gewijzigd door SePuLtUrA op 17-02-2004 22:03]
[Dit bericht is gewijzigd door togt op 18-02-2004 07:41]
Zodra ik voor mijn ex een locatie heb gevonden gaat zij uit huis, daarna wil ik z.s.m. een huurder vinden. Deze kamer is dus op dit moment alleen bedoeld als een RUIL-object.
De winnende tip voor het vinden van ruimte in Zwolle krijgt van mij ook nog 150EUR.
EDIT: Sepultura: Mocht je vriendin heel erg hoog zitten kunnen we TIJDELIJK zoiezo iets regelen om een moeilijke periode te overbruggen, maar NO OFFENSE: ik ga als m(29) niet zomaar een v(19) in huis nemen . . .
Wat betreft die kamer: Ik zit nog te kijken of ik de zolder of de logeerkamer ga verhuren.
quote:Ze zit erg hoog.. maar ze heeft ook al een andere kamer op het oog maar ik zal het onthouden.
Op woensdag 18 februari 2004 07:41 schreef WJUC het volgende:
EDIT: Sepultura: Mocht je vriendin heel erg hoog zitten kunnen we TIJDELIJK zoiezo iets regelen om een moeilijke periode te overbruggen, maar NO OFFENSE: ik ga als m(29) niet zomaar een v(19) in huis nemen . . .
Wat betreft die kamer: Ik zit nog te kijken of ik de zolder of de logeerkamer ga verhuren.
Vanaf sept. 2004 een kamer in Nijmegen!
mail naar iwantyou739@hotmail.com als je iets weet
Woonruimte in Zaanstad/Wormerland voor 2 volwassenen en 1 kind.
Het liefst dus min. 2 slaapkamers.
Huurprijs: max. 400 euro
Reacties: woning@zcfc9.nl
per 1 maart ga ik aan de slag bij Oce in Venlo, maar ik woon in Enschede. Daarom ben ik dringend op zoek naar woonruimte, bij voorkeur een kamer in een studentenhuis.
Weet jij iets, of iemand die iets weet?
Mail me dan op ils_rules@hotmail.com!
Alvast bedankt!
quote:Helaas wel.. Woningnood heet dat..
Op woensdag 18 februari 2004 22:41 schreef VeerMans het volgende:
Meer gezocht als aangeboden zien ik
quote:Ja dat zouden ze nou eens moeten afschaffen he
Op woensdag 18 februari 2004 22:54 schreef SePuLtUrA het volgende:[..]
Helaas wel.. Woningnood heet dat..
quote:Als jij het kan afschaffen dan ben ik je eeuwig dankbaar
Op donderdag 19 februari 2004 16:51 schreef VeerMans het volgende:[..]
Ja dat zouden ze nou eens moeten afschaffen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |