quote:Wat ik weet, is dat er op de Maagdenbergweg nr. 9 nog een aantal kamers vrij zijn voor ong. ¤400,-. Maar eigenaar ofzo, dat weet ik niet!
Op maandag 5 januari 2004 19:00 schreef stokkie.com het volgende:
Gezocht: Appartement in Venlo of omgeving.
Budget: tegen de ¤400-¤450
Periode: half februari tot eind juniDit ivm stage.
quote:Heb je al bij kamernet gekeken, want daar komen komen vrij vaak kamers vrij in Rotterdam.
Op woensdag 28 januari 2004 10:04 schreef Marleentje215 het volgende:
Gezocht: appartement in Rotterdam, liefst aan de Vierambachtstraat of zijstraat daarvan. Max. huur 400 euro excl.
Omschrijving
De Gildekamp 11-08 te Nijmegen
In stadsdeel "Lindeholt" nabij scholen, winkels en uitvalswegen gelegen royale TUSSENWONING met aanpandige berging en tuin met achterom op zuidoosten.
Indeling: Begane grond: royale hal/entree met garderobehoek, meterkast, bergkast en vernieuwd toilet met fonteintje. Ruime L-vormige tuingerichte woonkamer en luxe moderne open keuken met diverse inbouwapparatuur aan voorzijde. De begane grond is voorzien van fraaie plavuizenvloer.
1e Verdieping: overloop, 3 slaapkamers en moderne luxe badkamer (vernieuwd in 2003) met hoekbad, douchecabine, wastafelmeubel en mogelijkheid voor toilet.
2e Verdieping: via vaste trap naar ruime zolder met diverse gebruiksmogelijkheden o.a. mogelijkheid voor 4e en 5e slaapkamer. Thans, HR C.V.-ketel (2003) en wasmachineaansluiting.
Algemeen: Woning is gebouwd in 1981. Buitenkant is in 2001 geschilderd. Inhoud ca. 370m³. Achtertuin (42m²) gelegen op het zuidoosten. Perceelsoppervlakte 127m².
Aanvaarding in overleg.
Makelaar:
Hans Janssen
Van Heemstraweg 71
6641 AB Beuningen Gld
Tel 024-6777776
Fax 024-6777775
E-mail INFO@HANSJANSSEN.NL
nieuwe vraagprijs ¤179.000
[Dit bericht is gewijzigd door nexhil op 29-01-2004 14:27]
quote:Maar ik wil geen kamer, ik wil een zelfstandige woonruimte...
Op donderdag 29 januari 2004 02:53 schreef Crashcat het volgende:[..]
Heb je al bij kamernet gekeken, want daar komen komen vrij vaak kamers vrij in Rotterdam.
quote:Kom bij mij wonen... ik ben er toch niet zo vaak, redelijk zelfstandig toch ??
Op donderdag 29 januari 2004 11:36 schreef Marleentje215 het volgende:[..]
Maar ik wil geen kamer, ik wil een zelfstandige woonruimte...
Oh wat lijkt het dan groot.
quote:wtf?
Op donderdag 29 januari 2004 13:20 schreef WJUC het volgende:
haha, ik zie die fotos van nexhil en lach me rot dat de fotos met fish-eye lens gemaakt worden![]()
fish eye lens? gewoon een digicam....
ga maar even ergens anders "lachen"
quote:1 Da's een groothoek geen fisheye, anders was het beeld wel meer vertekend.
Op donderdag 29 januari 2004 13:20 schreef WJUC het volgende:
haha, ik zie die fotos van nexhil en lach me rot dat de fotos met fish-eye lens gemaakt worden![]()
2 Voor binnen foto's gebruik je meestal een groothoek lens omdat je anders geen drol in beeld krijgt. (geen overzicht.)
Lachen joh
Kamer in GRONINGEN per 1 AUGUSTUS 2004
Toekomstige studente aan de RuG zoekt een kamer. De kamer mag ook wel iets eerder of later vrijkomen! Gaat er iemand rond die tijd uit zijn of haar kamer? Laat het me dan alsjeblieft even weten! Mijn emailadres is sindel@ilse.nl .
Douche/keuken/Wc gedeeld. 5 Huisgenoten (Mix).
Kamer is 16 m2 met wastafel. uitzicht op straat.
Station 50m // Supermarkt 150m // kroeg 10m // centrum 5 min.
Ik wil een verse doorstart gaan maken na ontslagen te zijn.. ik ga event. werken en studeren.. (man:28)
Als blijk van goede wil stel ik een p4-2.4/256/geforce2/80Gb/plextor/19" ter beschikking voor in de gezamelijke ruimte. Ik heb namelijk zelf een laptop en heb dus de desktop over.
[Dit bericht is gewijzigd door Omkron op 06-02-2004 08:24]
Mocht iemand wat weten mail het mij en dan zal ik het doorsturen.
(Bijna) alles is wel goed of het nu tijdelijk is of niet.
Tnx
Dus wie gaat er half 2005 uit zn kamer? .
Kamer in Leiden
Ik heb alleen wel twee eisen:
eigen keuken en
maximale huur 250 euro (heb helaas niet meer te besteden
Alvast bedankt!
quote:Tevens heb ik de beschikking over een auto (altijd handig met boodschappen doen enzo..) en kan ik een koelkast meenemen en een schitterende magnetron.
Op vrijdag 6 februari 2004 08:18 schreef Omkron het volgende:
Ik zoek een kamer in Leiden.. Richtprijs ongeveer 200 Euro.Ik wil een verse doorstart gaan maken na ontslagen te zijn.. ik ga event. werken en studeren.. (man:28)
Als blijk van goede wil stel ik een p4-2.4/256/geforce2/80Gb/plextor/19" ter beschikking voor in de gezamelijke ruimte. Ik heb namelijk zelf een laptop en heb dus de desktop over.
-2 kamers, 1tje van 5m2, 1tje van 10m2 (handig in te delen als studeerkamer en slaapkamer)
-huis in centrum, 2 min lopen van station
-luxe keuken met inbouwapparatuur, 2 badkamers waarvan 1 met bubbelbad
-wasmachine en kabelinternet (kleine bijdrage vereist)
-6 huisgenoten, 3V, 3M
-shoarmatent tegenover!!
-285E
Heb je interesse, stuur dan een leuk mailtje met informatie over jezelf naar rosannefranken@hotmail.com en wie weet krijg je uitnodiging voor kijkavond!
quote:Gaan we nou ook al zeggen in welke straat we willen wonen!? Wees blij als je uberhaupt iets krijgt!
Op woensdag 28 januari 2004 10:04 schreef Marleentje215 het volgende:
Gezocht: appartement in Rotterdam, liefst aan de Vierambachtstraat of zijstraat daarvan. Max. huur 400 euro excl.
Vanaf augustus/september 2004 zoek ik een leuke kamer in Groningen. Het liefst min of meer in de buurt van het centrum. Ik heb ongeveer 200-300 euro per maand over voor een leuke kamer.
Ben je zo tegen de zomer klaar met studeren in Groningen of heb je een leuke kamer over mail dan even (adres staat wel in profiel).
Mooie studentenkamer te huur vanaf 01-03-04 in het centrum van Utrecht, aan het water op de Leidseweg in de wijk Lombok.
Huurprijs is ¤ 368,75 inclusief, met daarnaast ook nog eens ADSL (Basic van XS4ALL) inbegrepen. Nabijlegen zijn 3 supermarkten, veel winkels, 10 buslijnen en sneltram en de afstand tot Utrecht CS is 5 min.
Heb je interesse of ken je iemand die een kamer zoekt? Mail dan naar martijnvds@gmx.net voor meer info! Graag z.s.m.!
Zie http://www.moblife.nl/martijn/index2.html en dan ::room:: voor foto's van het huis, kamer en omgeving.
Ik zit nu in een tijdelijke kamer, tot 1 aug 2004. Daarna sta ik dus op straat.
Ik zoek dus: woonruimte in R'dam. Max. 250 euro per maand. Liefst geen bezemkast en een enigszins fatsoenlijke buurt.
Het hoeft geen studentenkamer te zijn, zit in m'n laatste jaar en als er dus iemand is die gaat verhuizen uit een klein appartementje ofzo, dan zou dat helemaal perfect zijn!!
quote:Kamers kun je vinden op een goede en gratis site.
Op dinsdag 10 februari 2004 15:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook maar vast even wat neerzetten danIk zit nu in een tijdelijke kamer, tot 1 aug 2004. Daarna sta ik dus op straat.
Ik zoek dus: woonruimte in R'dam. Max. 250 euro per maand. Liefst geen bezemkast en een enigszins fatsoenlijke buurt.
Het hoeft geen studentenkamer te zijn, zit in m'n laatste jaar en als er dus iemand is die gaat verhuizen uit een klein appartementje ofzo, dan zou dat helemaal perfect zijn!!
[/quote]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |