abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20334261
Heeft nog iemand een grote kamer in ehv centrum?
pi_20343344
OK dan hier maar eens proberen...Alsof het helpt, maar misschien..je weet maar nooit..

Ik zoek een kamer in LEEUWARDEN, minstens 16m2, tussen de 200 en 225 inclusief.
Liefst een eigen wasbak of keuken of douche of toilet of weet ik veel wat voor extra voorziening, of allemaal bij elkaar. Ik zit in Noord op school, maar ergens rond het centrum zou ook mooi zijn.
Je kunt me mailen naar kadisma@hotmail.com.

N.B. Ik wil zo snel mogelijk hier weg dus help me alsjeblieft even ja!
En oja ik ben een meisje van 18 (zie foto <--)
Verder?

Niets toch?
^_*

Ik wacht..
relax, turn around and take my hand
  vrijdag 2 juli 2004 @ 14:32:50 #253
3415 Webby
1 omhoog!
pi_20361958
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 16:55 schreef mystressdarqyr het volgende:

[..]

ik kan er geen vinden..(althans niet op internet...) ik weet niet waar ik anders kan zoeken voor een kamer in Bergen op Zoom
Ik woon in Boz, en kom regelmatig in Roosendaal. Ik zal mn ogen goed voor je openhouden!

</buttercup>
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_20374452
Ik zoek een kamer in SITTARD
- huur tot ongv 230 euro
- voor onbepaalde tijd
- liefst een kamer van ongv 14m2 of groter
- geen groot studentenhuis
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  zaterdag 3 juli 2004 @ 17:35:45 #255
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_20387297
Hier had ik 'm nog niet gezet, dus wie weet. Voor in de weekenden ben ik op zoek naar iemand die een kamertje vrij heeft in Den Haag of Scheveningen. Ik zal er dus enkel in de weekenden zijn, dus ideaal voor een student die in de weekenden bij de ouders zit, of mensen die toevallig een kamertje over hebben

Ik zou het erg mooi vinden als ik er ook een heel klein beetje opslagruimte bij kon krijgen, maar dat is natuurlijk geen must.
pi_20452885
Hey hallo iedereen.

Ik ben opzoek naar woonruimte in Almaar, helaas willen mijn ouders op zeer kort termijn verhuizen richting Almere, en wegens mijn werk moet ik in Alkmaar blijven.

Ik ben opzoek naar een huurhuis of een kamer waar 2 personen in mogen, gedeelde wc, keuken etc is geen probleem.

In 1e instantie zou het gaan om 1 persoon maar na 1 jaar wil mijn vriendin erbij in trekken.

Heeft of weet iemand ruimte in Alkmaar?

Even over mijzelf:
Thomas de Jong
18 Jaar oud, en nu wonend in Heerhugowaard. Ik studeer niet meer maar werk fulltime.
E-Mail staat bij mijn gegevens.

Ps. heb marktplaats/Kamernet/Kamerhulp/Woninbouw cörporatie/etc al ingeschreven.
Soon Showcase @ www.tdjproductions.com
pi_20499972
Wie kan mijn vriend en ik verder helpen?

We willen gaan samenwonen in Eindhoven, als liefst in een 2 kamer apartement (of meer kamers mag natuurlijk ook, maar een 1 kamer apartement lijkt ons een beetje krap, hoewel we dat eventueel ook wel bereid zijn te doen!)

We willen kopen of huren (max tot 450 euro incl gas, water en electriciteit) en zijn ingeschreven bij SWS en marktplaats en kijken ook regelmatig op websites van allerhande makelaars wat zij aan te bieden hebben.

Heeft er iemand ideetjes waar we eventueel nog kunnen gaan kijken/ inschrijven? (En eventueel goede raad als het aankomt op kopen?)

(Het zou erg fijn zijn als we asap een woonruimte hebben, omdat ik nog in België woon en ons dat best wel veel geld aan heen en weer reizen kost.. )

Alvast bedankt!
  zaterdag 10 juli 2004 @ 13:57:35 #258
93947 tomster
De weg naar je doel is t leven
pi_20529486
Van 25 augustus tot 15 december mag je hier wonen

-13 m2 kamer met kast en bed en bureau etc er nog in.
-Badkamer met ligbad
-Kabelinternet
-Dolby Digital setje in de woonkamer incl 100Hz TV
-Je mag roken in huis, niet op je kamer
-No pets allowed
-Vaatwasser
-Wasmachine
-Wasdroger
-Fietsenhok
-Eventueel parkeerplek, in overleg
-40 m2 woonkamer
-ligging: midden in het centrum van Eindhoven, 1 minuut lopen van Stratums Eind

En dat alles voor maar 250 pleuro

Er is geen kijkavond, afspraak maken kan via mail: westergas2004@hotmail.com

Bow slave.. and polish my shoes | Don't Look
  zaterdag 10 juli 2004 @ 14:01:54 #259
93947 tomster
pi_20529578
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 13:08 schreef 2x4 het volgende:
Heeft nog iemand een grote kamer in ehv centrum?
ja
  zaterdag 10 juli 2004 @ 19:31:12 #260
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_20536204
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 14:01 schreef tomster het volgende:

[..]

ja
Heeft jullie huis een gezamelijke woonkamer (vind ik altijd zo gedwongen sociaal), en die meubels + tv blijft die erin staan of wat moet ik me erbij voorstellen???
pi_20548411
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 14:01 schreef tomster het volgende:

[..]

ja
hmm ik vind het een beetje te kort, maar iig succes ermeej!
  maandag 12 juli 2004 @ 20:09:37 #262
93947 tomster
pi_20581294
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 19:31 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Heeft jullie huis een gezamelijke woonkamer (vind ik altijd zo gedwongen sociaal), en die meubels + tv blijft die erin staan of wat moet ik me erbij voorstellen???
blijft erin staan ja.. en als sommige mensen niet de sociale vaardigheden hebben om in een woonkamer te zitten met anderen zijn ze sowieso niet geschikt om hier te wonen.
pi_20583990
quote:
Op vrijdag 2 juli 2004 22:38 schreef meami het volgende:
Ik zoek een kamer in SITTARD
- huur tot ongv 230 euro
- voor onbepaalde tijd
- liefst een kamer van ongv 14m2 of groter
- geen groot studentenhuis
Heb je dit adres al?

Stichting Studentenhuisvesting
Kloosterplein 1, 6130 AC Sittard
046 - 458 2254

Ik zal woensdag eens kijken wat er op het prikbord hangt bij ons (HS Zuyd)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_20599145
Mijn vriend en ik willen gaan samenwonen en zijn dringend op zoek naar een woning.
Liefst iets in Amsterdam (want daar werkt mijn vriend) van maximaal 600 excl./750 incl.
Ook zouden we ons het liefst willen inschrijven bij de gemeente, en is het de bedoeling dat het minimaal voor een jaar of drie is.

Eventueel kijken we ook naar leuke aanbiedingen uit Alkmaar, Haarlem of andere plaatsen waarvandaan Amsterdam goed bereikbaar is.
Toch jammer dat "origineel" een compliment is...
pi_21168564
Topic lijkt wat dood maar ik probeer het toch maar

Ben op zoek naar een kamer in Leiden. Ben aankomend student, rook niet, geen huisdieren. Studentenhuis is leuk maar geen must. Als iemand iets leuks weet hou ik me aanbevolen:)
pi_21228791
Dringend Gezocht!:

Een kamer in een studentenflat of woonflat in NIJMEGEN! Vanaf September!

Heeft iemand iets?

Mail me dan aub: jenny16_nl@yahoo.com

Bedankt alvast!

Groetjes Jenny
pi_21229586
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 19:37 schreef intothewhite het volgende:
OK dan hier maar eens proberen...Alsof het helpt, maar misschien..je weet maar nooit..

Ik zoek een kamer in LEEUWARDEN, minstens 16m2, tussen de 200 en 225 inclusief.
Liefst een eigen wasbak of keuken of douche of toilet of weet ik veel wat voor extra voorziening, of allemaal bij elkaar. Ik zit in Noord op school, maar ergens rond het centrum zou ook mooi zijn.
Je kunt me mailen naar kadisma@hotmail.com.

N.B. Ik wil zo snel mogelijk hier weg dus help me alsjeblieft even ja!
En oja ik ben een meisje van 18 (zie foto <--)
Verder?

Niets toch?
^_*

Ik wacht..
Hey, ik heb net een kamer gevonden in Leeuwarden Ik ben er inmiddels achter dat in Leeuwarden veel kamers door makelaars worden verhuurd, en niet door de huisgenoten zeg maar via kamernet oid. Ik zou dus de telefoongids pakken en een rijtje makelaars bellen. Ik zit via a.s. faber en bij mij in huis staan kamers leeg (maar ik weet niet of die verhuurd zijn of niet, ik ben er twee dagen geweest om te verbouwen en verder was er niemand). Maar het schijnt er wel moeilijker te zijn als enschede (waar ik eerst woonde) maar even belen en je hebt zo een kamer
pi_21229729
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 11:33 schreef Aikido het volgende:

[..]

Hey, ik heb net een kamer gevonden in Leeuwarden Ik ben er inmiddels achter dat in Leeuwarden veel kamers door makelaars worden verhuurd, en niet door de huisgenoten zeg maar via kamernet oid. Ik zou dus de telefoongids pakken en een rijtje makelaars bellen. Ik zit via a.s. faber en bij mij in huis staan kamers leeg (maar ik weet niet of die verhuurd zijn of niet, ik ben er twee dagen geweest om te verbouwen en verder was er niemand). Maar het schijnt er wel moeilijker te zijn als enschede (waar ik eerst woonde) maar even belen en je hebt zo een kamer
Is het niet duurder als je via een makelaar huurt? Of valt dat allemaal wel mee?

Grtz Jenny
  donderdag 12 augustus 2004 @ 17:30:51 #269
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_21237031
Wegens minder prettige omstandigheden zoek ik met SPOED een kamer (of meer) in Nijmegen. Omvang en prijs vind ik niet belangrijk.

Meer informatie over mij op aanvraag in dit topic.
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 18:37:17 #270
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_21238637
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 10:57 schreef SuperwomanXXX het volgende:
Dringend Gezocht!:

Een kamer in een studentenflat of woonflat in NIJMEGEN! Vanaf September!

Heeft iemand iets?

Mail me dan aub: jenny16_nl@yahoo.com

Bedankt alvast!

Groetjes Jenny
Oh daarom voegde je me weer toe op msn .
probeer dit eens
http://www.wfa-nijmegen.nl
"via" daar heb ik ook mijn kamer, als ik nog wat hoor voor bij ons in huis zal ik het je wel laten weten.
pi_21265655
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 11:39 schreef SuperwomanXXX het volgende:

[..]

Is het niet duurder als je via een makelaar huurt? Of valt dat allemaal wel mee?

Grtz Jenny
Nee, ik betaal nu minder dan via mijn vorige huisbaas voor een veeeel grotere kamer. Het is niet dat er meer mensen tussenkomen ofzo, alleen heeft deze huisbaas er ook nog de verkoop van huizen bij.
pi_21293740
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 18:37 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Oh daarom voegde je me weer toe op msn .
probeer dit eens
http://www.wfa-nijmegen.nl
"via" daar heb ik ook mijn kamer, als ik nog wat hoor voor bij ons in huis zal ik het je wel laten weten.
Moet je bij hun ook inschrijfkosten, bemiddelingskosten betalen?
Op hun site is het niet te vinden...
pi_21332919
GEZOCHT:
Ik zoek een zelfstandige woning of appartement in de regio Veenendaal / Utrecht. Geen voorkeur qua plaats, maar wel graag met station en als het kan ook nog dichtbijj een snelweg. De voorkeur gaat uit naar 2 slaapkamers.

Huur: max 600 exclusief of 750 inclusief gas/water/electra
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 01:15:50 #274
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_21338229
Gezocht:

Studentenkamer in Utrecht.
Heb niet erg veel voorwaarden, behalve:
* minimaal 12m2
* huur niet boven de 250

Komt er bij iemand nog wat vrij?
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 01:22:44 #275
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_21338342
dringend gezocht:
Studentenkamer in Nijmegen.
*12m² of meer
*niet te ver van uni/stad
*minder dan ¤275 huur p/m "inclusief"

[b]@RemiLehmann[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties