Ik woon in Boz, en kom regelmatig in Roosendaal. Ik zal mn ogen goed voor je openhouden!quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:55 schreef mystressdarqyr het volgende:
[..]
ik kan er geen vinden..(althans niet op internet...) ik weet niet waar ik anders kan zoeken voor een kamer in Bergen op Zoom
jaquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:08 schreef 2x4 het volgende:
Heeft nog iemand een grote kamer in ehv centrum?
Heeft jullie huis een gezamelijke woonkamer (vind ik altijd zo gedwongen sociaal), en die meubels + tv blijft die erin staan of wat moet ik me erbij voorstellen???quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:01 schreef tomster het volgende:
[..]
ja
hmm ik vind het een beetje te kort, maar iig succes ermeej!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:01 schreef tomster het volgende:
[..]
ja
blijft erin staan ja.. en als sommige mensen niet de sociale vaardigheden hebben om in een woonkamer te zitten met anderen zijn ze sowieso niet geschikt om hier te wonen.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:31 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Heeft jullie huis een gezamelijke woonkamer (vind ik altijd zo gedwongen sociaal), en die meubels + tv blijft die erin staan of wat moet ik me erbij voorstellen???
Heb je dit adres al?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:38 schreef meami het volgende:
Ik zoek een kamer in SITTARD
- huur tot ongv 230 euro
- voor onbepaalde tijd
- liefst een kamer van ongv 14m2 of groter
- geen groot studentenhuis
Hey, ik heb net een kamer gevonden in Leeuwardenquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:37 schreef intothewhite het volgende:
OK dan hier maar eens proberen...Alsof het helpt, maar misschien..je weet maar nooit..
Ik zoek een kamer in LEEUWARDEN, minstens 16m2, tussen de 200 en 225 inclusief.
Liefst een eigen wasbak of keuken of douche of toilet of weet ik veel wat voor extra voorziening, of allemaal bij elkaar. Ik zit in Noord op school, maar ergens rond het centrum zou ook mooi zijn.
Je kunt me mailen naar kadisma@hotmail.com.
N.B. Ik wil zo snel mogelijk hier weg dus help me alsjeblieft even ja!
En oja ik ben een meisje van 18 (zie foto <--)
Verder?
Niets toch?
^_*
Ik wacht..![]()
Is het niet duurder als je via een makelaar huurt? Of valt dat allemaal wel mee?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:33 schreef Aikido het volgende:
[..]
Hey, ik heb net een kamer gevonden in LeeuwardenIk ben er inmiddels achter dat in Leeuwarden veel kamers door makelaars worden verhuurd, en niet door de huisgenoten zeg maar via kamernet oid. Ik zou dus de telefoongids pakken en een rijtje makelaars bellen. Ik zit via a.s. faber en bij mij in huis staan kamers leeg (maar ik weet niet of die verhuurd zijn of niet, ik ben er twee dagen geweest om te verbouwen en verder was er niemand). Maar het schijnt er wel moeilijker te zijn als enschede (waar ik eerst woonde) maar even belen en je hebt zo een kamer
Oh daarom voegde je me weer toe op msnquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:57 schreef SuperwomanXXX het volgende:
Dringend Gezocht!:
Een kamer in een studentenflat of woonflat in NIJMEGEN! Vanaf September!
Heeft iemand iets?
Mail me dan aub: jenny16_nl@yahoo.com
Bedankt alvast!
Groetjes Jenny
Nee, ik betaal nu minder dan via mijn vorige huisbaas voor een veeeel grotere kamer. Het is niet dat er meer mensen tussenkomen ofzo, alleen heeft deze huisbaas er ook nog de verkoop van huizen bij.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:39 schreef SuperwomanXXX het volgende:
[..]
Is het niet duurder als je via een makelaar huurt? Of valt dat allemaal wel mee?
Grtz Jenny
Moet je bij hun ook inschrijfkosten, bemiddelingskosten betalen?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Oh daarom voegde je me weer toe op msn.
probeer dit eens
http://www.wfa-nijmegen.nl
"via" daar heb ik ook mijn kamer, als ik nog wat hoor voor bij ons in huis zal ik het je wel laten weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |