vrijstaand? niet gewoon 2onder1kap?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:34 schreef Karimo het volgende:
Mischien beetje raar om hier neer te posten, maar ik doe het gewoon.![]()
Kopers zijn lastig te vinden, maar je moet het overal een beetje proberen he , niet geschoten is altijd mis.
[afbeelding]
Vrijstaand huis te Apeldoorn
Specs
http://www.funda.nl/koop/(...)4&searchmode=normaal
Pics
http://www.funda.nl/koop/(...)4&searchmode=normaal
Wat wil je incl. gwl per maand max uitgeven?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:06 schreef mystressdarqyr het volgende:
optie 1:
-kamer in breda, roosendaal, bergen op zoom en omg.
-max. 180 euro(en ga nou niet zeggen dat dit onmogelijk is, ik weet dat ze er zijn. ook ben ik al ingeschreven op kamernet dus dat soort tips hoef ik ook niet)
-voorlopig alleen in de weekenden.
-onbepaalde tijd
-grootte etc maakt niet uit
optie 2: mensen(studenten) die samen met mij een huis willen huren en de kosten willen delen(in breda, roosendaal, bergen op zoom en omg.
optie 3: -antikraakwoningen(in breda, roosendaal, bergen op zoom en omg.)
het liefst maximum 180 euro...of rond die prijs..rond de 200 moet ik ook wel kunnen redden denk ik, maar dat moet ik even uitrekenenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:32 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Wat wil je incl. gwl per maand max uitgeven?
Helaas, dan kom je niet in aanmerking voor de woningen die ik gevonden hebquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:10 schreef mystressdarqyr het volgende:
[..]
het liefst maximum 180 euro...of rond die prijs..rond de 200 moet ik ook wel kunnen redden denk ik, maar dat moet ik even uitrekenen
Zijn brandschoon, hoor. Zoals ik al zei: ik heb nog niet eens in de kamer geslapen, maar ik had er al spullen heengebracht. De kamer was helemaal woonklaar, en toen ging het feest niet door.quote:on_the_mike schreef dinsdag 29 juni 2004 @ 02:11 in dat andere reeds gesloten topic:
lakens overnemen.... iiieeeeeeeeuuuuuwwww....... jakkes
Geïnteresseerd?quote:verder prijs kwaliteit wel redelijk naar mij dunkt...
Ik bergen op zoom moet het niet zo heel moeilijk zijn om aan een kamer te komen toch?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:06 schreef mystressdarqyr het volgende:
optie 1:
-kamer in breda, roosendaal, bergen op zoom en omg.
-max. 180 euro(en ga nou niet zeggen dat dit onmogelijk is, ik weet dat ze er zijn. ook ben ik al ingeschreven op kamernet dus dat soort tips hoef ik ook niet)
-voorlopig alleen in de weekenden.
-onbepaalde tijd
-grootte etc maakt niet uit
optie 2: mensen(studenten) die samen met mij een huis willen huren en de kosten willen delen(in breda, roosendaal, bergen op zoom en omg.
optie 3: -antikraakwoningen(in breda, roosendaal, bergen op zoom en omg.)
ik kan er geen vinden..(althans niet op internet...) ik weet niet waar ik anders kan zoeken voor een kamer in Bergen op Zoomquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:36 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Ik bergen op zoom moet het niet zo heel moeilijk zijn om aan een kamer te komen toch?
Update: voor die kamer is inmiddels al een huurder gevonden.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:14 schreef motown het volgende:
Wegens het niet doorgaan van een afstudeeropdracht heb ik mijn kamer in Rotterdam niet meer nodig.
Schandelijk...quote:Op woensdag 30 juni 2004 15:25 schreef Underdoggy het volgende:
gezocht kamer in groningen
aankomend student zoekt kamer in groningen, Studie begint 1 sept. en zit dus nog zonder kamer
Druk opzoek, maar wil nog niet echt vlotten (kamernet etc) dus als iemand een kamer weet, let me know
Beloning 60 euro
Huur tot 300 euro inclusief en meer dan 12m². Bij voorkeur een gezellig studentenhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |