Dit weekend dus de kwartfinale in den Bosch ( Brabanthallen ) tegen de Duitsers.
Het kan natuurlijk weer een deceptie worden, tis immers tegen Duitsers, maar het kan ook enerverend, emotioneel, en sensationeel zijn.
Dus plaats hier je prognose, je commentaar etc. En niet te veel gescheld op de Duitsers bitte ?
Nou ja een klein beetje dan.
maar aangezien duitsland ook niet zo heel veel meer voorsteld (geen ECHTE toppers meer)
maken we wel kans denk ik
quote:Precies.
Op 05 april 2001 22:48 schreef Machiel het volgende:
Eigenlijk is er al een Daviscuptopic maar ok Nederland - Duitsland heeft toch wat speciaals
De 2de partij vandaag zal zijn Sluiter tegen Prinosil.
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 06-04-2001 14:14]
siemerink roelt
Siemerink dus gewonnen, blijkens teletekst met schitterend spel. Knap van 'm op z'n ouwe dag. Maar niet te snel gejuicht, het blijven Duitsers.
[Dit bericht is gewijzigd door tong80 op 06-04-2001 16:00]
JA HIJ DOET ET !!
sluiter is DE man
2-0
morgen de dubbel ff in pocket steken en zondag lekker gallerij-tennis laten zien
Raeman Sluiter wint met 3-1 en bezorgt Nederland een 2-0 voorsprong,
Raemon bedankt
quote:Jaaaaaaaaaaaaaaa op de ARD bedankt voor tip.
Op 06 april 2001 16:47 schreef SpankSpankeronie het volgende:
2-0 de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
En toen werd het heel stil op de ARD.
Ein compliment führ der Schljuiter.
quote:*kuch* 3-0 *kuch*
Op 06 april 2001 16:49 schreef tong80 het volgende:
Raeman Sluiter wint met 3-1
quote:
Op 06 april 2001 16:54 schreef KELDER het volgende:
*kuch* 3-0 *kuch*
quote:Ik denk dat Nederland in ieder geval 2 matches wint. Ik denk dat de dubbel ook gewonnen kan worden.
Op 05 april 2001 17:54 schreef CAZZO het volgende:
Mijn voorspelling:0-5
Duitsland-Nederland wordt een leuke pot.
quote:Helemaal mee eens.
Op 06 april 2001 14:43 schreef Abe het volgende:
De dubbel wordt cruciaal
quote:Oh dus dan stoppen ze gewoon bij 2-1 voor en gaan de duitsers door
Wie dat wint is een ronde verder
Wat het Duitse dubbel ook mag zijn die krijgen het verdomd moeilijk tegen Haarhuis/Schalken!
quote:Wat een 'hatelijke' opmerking Machiel(what are we hating for)
Op 06 april 2001 20:19 schreef Machiel het volgende:
Oh dus dan stoppen ze gewoon bij 2-1 voor en gaan de duitsers doorWat een gelul je doet alsof ze dan ineens kansloos zijn in twee enkelspelen hahaha
![]()
Ik dacht dat jij wel zou begrijpen dat wanneer die duitsers de dubbel winnen zij volgens mij een goede kans hebben aan het langste end te trekken (met die dubbel hebben ze dan als het ware een anschlus tor gemaakt)
Zelf hoop en denk dat Steeb cs. het niet gaan trekken,want de gezichten stonden op onweer. Zou me niets verbazen dat er grote heibel ontstaat en exit of Steeb of Kiefer.
Vond t maar een stelletje arrogant uitziende gasten...
T blijven Duitsters he!
PS: lichtpuntje was afg. donderdag het verlies van Kaiserslautern in de UEFA cup tegen Alaves met 5-1
3 penalty's tegen
Hebben hun ook es het gevoel van een kl*tescheids
Maar goed ik dwaal af...
Ik denk dat Nederland t wel gaat redden dit weekend.
Bis Tjudels,
schalken ook wel
maar man o man, wat is die haarhuis met zn 35 toch nog goed, en vooral ook belangerijk, voor dit nederlandse team
Kijken of ik tegen die tijd kaartjes kan regelen, al ben ik geen KNLTB/Levob relatie.
quote:Ik zeg alleen maar dat ik t gelul vind heeft weinig met haat temaken...
Op 07 april 2001 12:06 schreef Abe het volgende:
Wat een 'hatelijke' opmerking Machiel(what are we hating for)
quote:Een goede kans ja is iets anders dan dat Nederland dan kansloos is. Wat je in feite zegt als je zegt dat degene die de dubbel wint ook gelijk doorgaat naar de halve finale.
Ik dacht dat jij wel zou begrijpen dat wanneer die duitsers de dubbel winnen zij volgens mij een goede kans hebben aan het langste end te trekken (met die dubbel hebben ze dan als het ware een anschlus tor gemaakt)
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 07-04-2001 16:54]
Weer thuis in de halve-finale, biedt perspectief.
btw er was maar 1 arrogante Duitser en dat was de coach, Carl Uwe Steeb.
quote:Beste Machiel heb je de ' ' streepjes niet gezien. Niet te serieus graag.Die eerste opmerking over de dubbel heb ik gepost toen ik nog geen enkele uitslag had gezien/gelezen.Ik had dus ook nooit gedacht dat het al 2-0 zou staan voordat de dubbel gespeeld zou worden (volgens mij had niemand dat verwacht!!)
Op 07 april 2001 16:51 schreef Machiel het volgende:
Een goede kans ja is iets anders dan dat Nederland dan kansloos is. Wat je in feite zegt als je zegt dat degene die de dubbel wint ook gelijk doorgaat naar de halve finale.
gr Abe
Ze leren het nooit, ze lullen, ze ouwehoeren, ze zwetsen, maar na een geweldige winst in een memorabele match denken ze dat iedereen dat al 's middags heeft gezien. Niet dus. Eikels.
quote:Dat had ik me even niet gerealiseerd sorry daarvoor. Dan was het idd al iets minder gelul geweest al was t dan nog steeds niet 100% beslist geweest.
Op 07 april 2001 20:40 schreef Abe het volgende:
Die eerste opmerking over de dubbel heb ik gepost toen ik nog geen enkele uitslag had gezien/gelezen.Ik had dus ook nooit gedacht dat het al 2-0 zou staan voordat de dubbel gespeeld zou worden (volgens mij had niemand dat verwacht!!)
Was de stand bijv. 1-1 dan was die opmerking van mij over die ronde verder niet echt gelul geweest.
Maargoed allemaal achteraf gelul van mijn kant Ik ben verdomd blij met deze fantastische prestatie van het Nederlands tennis team!
Een grote dag in de geschiedenis van t Nederlands tennis.
quote:In de geschiedenis van de Nederlandse sport zelfs. In mijn eerste topic op dit sport forum stelde ik al de vraag of Nederland een sportland is, niet dus. Er zijn misschien wel 200 landen die aan de Davis-cup meedoen, een wereldsport dus. Maar net zo als met het halen van een halve-finale tijdens een WK-of-EK voetbal heb ik niet de indruk dat men beseft wat voor een wereld prestatie er wordt geleverd.
Op 07 april 2001 23:45 schreef Machiel het volgende:
Een grote dag in de geschiedenis van t Nederlands tennis.
Nederland heeft evenveel bewoners als New York, of Rio de Janeiro.
Maar in Nederland dient men een gouwe medaille te halen bij een marginale sport zoals pijltjes gooien of schaatsen om een held te zijn.
Echte wereldtoppers ziet men niet.
Korfbal is trouwens wel topsport.
quote:Kom op Korfbal is een bezigheidstherapy,als die lui nou allemaal eens gingen Basketballen.
Op 08 april 2001 00:29 schreef tong80 het volgende:Korfbal is trouwens wel topsport.
Volgende wedstrijd tegen Frankrijk. Zeker geen makkelijke tegenstander maar na de afgelopen twee Davis Cup ontmoetingen lijkt het me dat ook die wedstrijd alle kanten op kan! Ik ben benieuwd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |