quote:Je kunt al een volledig nummer van het aankomende album downloaden, probeer het eens uit! Het nummer zal overigens niet representatief zijn voor het hele album, technisch interessanter werk zal er zeker op komen te staan. Volgens mij wordt dit het meest poppy nummer. De gitaarsolo rond 4 minuten is zeker erg mooi/gevoelig, daar komen er vast meer van op te staan, uiteraard ook shredwerk
The album, titled "Sun Caged", will be released by Lion Music on October 22nd. It can already be pre-ordered here.
Ouder Demo (2001) nummer, dat wat meer laat horen van de band, want bovenstaand nummer is volgens mij niet echt representatief. http://artists.iuma.com/site-bin/mp3gen/70652/IUMA/Bands/Sun_Caged/audio/Sun_Caged_-_Four_Guilders.mp3
En zijn er al meer mensen die ervaringen hebben met Marcel Coenen?
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 22-09-2003 22:45]
Word wel leuk album, ik hoop alleen dat het niet in herhaling valt.
En voor Marcel, die dit nu gaat lezen:P Hallow
quote:Man ik heb Bruce Dickinson van Iron Maiden in me lijst
Op maandag 22 september 2003 22:34 schreef TheFallenAngel het volgende:
Wat noem je ervaring? Hij staat in m'n msn-lijst *jeej*, ben ik nu stoer?En voor Marcel, die dit nu gaat lezen:P Hallow
quote:Denk het niet, Marcel Coenen's solo cd was al erg afwisselend, en erg pakkend
Op maandag 22 september 2003 22:32 schreef Carn het volgende:
Ik heb meer ervaring met Rob van der LooWord wel leuk album, ik hoop alleen dat het niet in herhaling valt.
Welk dream theater nummer dan ? Ben nu wel benieuwd ....
Op de CD komt van heel heavy spul tot rustige stukken op te staan, Hollow is het meest catchy nummer van de CD met de minste technische snufjes in zowat, zelfde als Unchanging. De CD wordt een stuk afwisselender als geheel
Hier al een review:
http://www.seaoftranquility.org/reviews.php?op=showcontent&id=924
Marcel
quote:Adressen uitwisselen???
Op maandag 22 september 2003 22:35 schreef OphiOn het volgende:[..]
Man ik heb Bruce Dickinson van Iron Maiden in me lijst
quote:bruce@ironmaiden.com
Op maandag 22 september 2003 22:46 schreef TheFallenAngel het volgende:[..]
Adressen uitwisselen???
![]()
Ben wel van plan dat album te gaan halen als hij uit is. Vind zoiezo dat SC leuk bezig is
Tokus, kun jij iets over de CD zeggen?
Hoe het verder klinkt?
Wat dit spreekt me heel erg aan.
En hoor ik de hand of invloed van Arjen Lucassen?
quote:afgezien van dat het een goeie cd is kan ik er niet zoveel over zeggen, ik heb 'm inmiddels niet meer. Hij ligt ergens bij een reviewer, momenteel. Maar als je van progmetal houdt istie zeker het aanschaffen waard.
Op maandag 22 september 2003 23:13 schreef yvonne het volgende:
Tokus, kun jij iets over de CD zeggen?
Hoe het verder klinkt?
Wat dit spreekt me heel erg aan.En hoor ik de hand of invloed van Arjen Lucassen?
Arjen Lucassen heeft 'm gemixt, geloof ik.
Garpje
quote:Niet echt een specifiek nummer opzich, maar toen ik het luisterde moest ik gelijk aan dream theater denken
Op maandag 22 september 2003 22:42 schreef mcoenen het volgende:
Welk dream theater nummer dan ? Ben nu wel benieuwd ....
die gitarist uhmm .... coennen ben ff zn naam kwijt
die heb ik wel is gesproken en wat een eikel zeg arrogante lul
maar iig ik vind t niet zo super die zanger lijkt wel op Jensen hijs trouwens al 35 maja ik heb ze iets te vaak gezien en ik vind t verschrikkelijk maja :-)
mijn mening
quote:De zang lijkt er niet echt op. Drums wel soms. Maar daar let jij niet echt op toch. Bij DT klinkt elk nummer anders, dus dat het op "Dream Theater" lijkt is nogal vaag
Op dinsdag 23 september 2003 22:23 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Niet echt een specifiek nummer opzich, maar toen ik het luisterde moest ik gelijk aan dream theater denken
quote:Wat jij allemaal zegt heeft helemaal niets met muziek te maken.
Op dinsdag 23 september 2003 22:25 schreef century_child het volgende:die gitarist uhmm .... coennen ben ff zn naam kwijt
maar iig ik vind t niet zo super die zanger lijkt wel op Jensen hijs trouwens al 35 maja ik heb ze iets te vaak gezien en ik vind t verschrikkelijk maja :-)
mijn mening
-edit: reageer normaal.-
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 23-09-2003 22:48]
quote:Ehm, je hebt het wel tegen iemand die hier post, wat genuanceerder zou zeker geen kwaad kunnen...
Op dinsdag 23 september 2003 22:25 schreef century_child het volgende:die gitarist uhmm .... coennen ben ff zn naam kwijt
mijn mening
quote:dat hoor je heel goed inderdaad. Arjen Lucassen heeft het album gemixt (tegen al zijn principes in). Joost van den Broek -van Sun Caged- heeft namelijk op zijn Star One project meegedaan...
Op maandag 22 september 2003 23:13 schreef yvonne het volgende:En hoor ik de hand of invloed van Arjen Lucassen?
meer info hierover op: www.arjenlucassen.com
quote:Ja, en het onderwerp interpunctie mag ie ook nog wel overdoen
Op dinsdag 23 september 2003 22:49 schreef Seborik het volgende:
Ehm, je hebt het wel tegen iemand die hier post, wat genuanceerder zou zeker geen kwaad kunnen...
Maargoe, ik vond Marcel juist wel aardig overkomen met dat Limburgs accentje op een clinic hier in Roosendaal (Tierolff)
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 23-09-2003 22:57]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |