abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13370131
Om gelijk maar even het hele verhaal te schetsen en bij het begin te beginnen:

Ik zit lekker met m'n luie reet op het prachtige strand van elba te genieten, wanneer ik een telefoontje van m'n zus krijg. Tot nu toe natuurlijk niet zo speciaal, totdat ze me vertelde dat mijn moeders nichtje, net 30 jaar, plotseling overleden is. Opzichzelf al een hele schok, maar toen ik hoorde dat ze twee uur nadat ze zich onwel begon te voelen aan een hartinfarct overleden was moest ik toch wel een paar keer slikken... M'n oom die toevallig ook in Italia vertoefde was al op het vliegtuig terug naar huis toen duidelijk werd dat de recherche zich er mee begon te bemoeien. Niemand begreep waar dat voor nodig was tot dat er diezelfde middag gemeld werd dat het misschien uit ging lopen tot een moordzaak. Op het werk waar Judith onwel was geworden had ze vlak voor ze het bewustzijn verloor nog aan haar collega's weten te vertellen dat ze net een broodje pindakaas op had dat haar vriend voor haar gesmeerd had. Dit tot het verdriet van de hele familie natuurlijk, want hoe kon deze, sociale en liefhebbende jonge vrouw nou zo aan haar einde gekomen zijn? Het enige bericht wat we van bart kregen is dat hij niet wist waar ze het over hadden.
Natuurlijk werd kwam dit er niet in bij ons, vooral toen we bedachten hoe judith en bart bij elkaar zijn gekomen (na het overlijden van bart's vorige vriendin, wat dus nooit duidelijk is geworden hoe dat gebeurd was) Judith had hem hierna zo goed opgevangen en voor hem gezorgd, want zo was ze gewoon, altijd eerst zorgen voor de ander en dan pas voor zichzelf.
Maar goed eerst moest er gewacht worden op de uitslag van de bloedtest die pas enkele weken later arriveerde, met de uitslag dat er een veel grotere concentratie cyanide in haar bloed was aangetroffen dan wat natuurlijk is ... Dit riep bij mij nogal wat vragen op aangezien deze stof erg makkelijk te detecteren is, je krijgt namelijk een sterke amandelen geur om je heen na je dood. Maar hier had bart waarschijnlijk ook aan gedacht, aangezien hij na haar dood in het ziekenhuis verscheen met een grote fles parfum om er voor te zorgen dat 'ze haar vertrouwlijke geur' weer terug kreeg...
Maar op dat moment was er nog te weinig bewijs dat haar vriend, die als chemicus bij een bedrijf werkte en alle stoffen in zijn buro had staan om deze specifieke stof te maken, dit op zijn geweten had en zelf bleef hij het ontkennen. We zagen de problemen al weer aankomen, aangezien Judiths ouders zich inzetten voor mensen die het veel slechter hebben dan wij, en daardoor natuurlijk nooit het geld hebben om eventueel een advocaat te nemen. Dus er werd besloten om een soort familie pot te maken waarin iedereen wat geld in zou leggen om te helpen! natuurlijk een fantastisch idee, maar de harde bewijzen waren zo gering ook al lag het zo voor de hand wie het geweest had moeten zijn. En dan was er nog de vraag: waarom? waarom zou haar vriend, degene waarmee ze net in een nieuw huis was getrokken en met wie ze binnenkort zou gaan trouwen, waarom zou zo iemand haar vermoorden? wij wisten het ook niet, tot dat ik vanmiddag terug uit m'n schooltje kwam en hier als altijd fok op sprong.. M'n hart sloeg even over toen ik het kopje zag met 'Limburger bekent gifmoord op vriendin'.. het zou toch niet dacht ik bij mezelf, maar het was het dus wel..

Ik ben blij dat het zo afgelopen is en ik hoop dat ze die gast lang genoeg weg houden uit de sameleving tot dat hij echt beseft waar hij mee bezig is geweest!!

pi_13370210
quote:
Heerlenaar bekent gifmoord op vriendin

Uitgegeven: 22 september 2003 14:02

MAASTRICHT - Een 27-jarige man uit Heerlen heeft tegenover de politie bekend dat hij zijn 30-jarige vriendin Judith Notermans heeft gedood. Hij deed dat door gif te smeren op een broodje pindakaas. Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) in Maastricht maandag bekendgemaakt.

http://www.nu.nl/news.jsp?n=207930&c=13
pi_13372526
Hmm echt raar dat jullie niet ff worden ingelicht door de politie, maar dat iedereen op fok het dus eerder wist dan jullie
  maandag 22 september 2003 @ 23:16:48 #4
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_13373210
quote:
Op maandag 22 september 2003 22:55 schreef lazze het volgende:
Hmm echt raar dat jullie niet ff worden ingelicht door de politie, maar dat iedereen op fok het dus eerder wist dan jullie
Gun die persoon aub ff wat tijd om het te verwerken, en confronteer hem/haar niet gelijk met randzaken...

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_13373288
quote:
Op maandag 22 september 2003 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Gun die persoon aub ff wat tijd om het te verwerken, en confronteer hem/haar niet gelijk met randzaken...

.. wat een onzin! Familie in onzekerheid laten zitten is natuurlijk erger dan de confrontatie, die toch wel komt..

Ps, ziek verhaal. En lame.

pi_13373417
pfff ziek ja..

sterkte..

Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')