quote:Dat denk ik ook wel en dat had zijn machtspositie pas helemaal ondermijnd. Eigenlijk jammer dat dat niet gebeurd is.
Op maandag 22 september 2003 15:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als ze hadden moeten blijven staan ben ik ervan overtuigd dat Bjorn eerder had losgelaten.
quote:Ja precies... die meiden hadden beter moeten weten!! Ze hadden gewoon moeten gaan stemmen. Maar hoeveel stemmen kreeg die Esther nou uiteindelijk? Allemaal 2?
Op maandag 22 september 2003 15:00 schreef -Mk- het volgende:[..]
Dat is elk jaar zo, als er iemand vrijwillig uit gaat moeten ze alsnog stemmen. Maar wel lekker tijdens de eilandraad, dat was dan wel weer smerig
quote:Ja 2 ja
Op maandag 22 september 2003 15:10 schreef Golfen het volgende:[..]
Ja precies... die meiden hadden beter moeten weten!! Ze hadden gewoon moeten gaan stemmen. Maar hoeveel stemmen kreeg die Esther nou uiteindelijk? Allemaal 2?
quote:Esther kreeg 2 stemmen, en Jutta en Franca ook....toch????
Op maandag 22 september 2003 15:10 schreef Golfen het volgende:[..]
Ja precies... die meiden hadden beter moeten weten!! Ze hadden gewoon moeten gaan stemmen. Maar hoeveel stemmen kreeg die Esther nou uiteindelijk? Allemaal 2?
Hoe zit dat nou?
quote:En toen ging Bjorn zo moeilijk denken, terwijl Esther allang wist dat die stem voor haar was. Dat deed Bjorn wel ontzettend expres zeg!!
Op maandag 22 september 2003 15:11 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Esther kreeg 2 stemmen, en Jutta en Franca ook....toch????
Sorry schatje
Marlieke ging vrijwillig weg, en toen werd er gestemd voor een extra stem mee te nemen naar de volgende eilandraad. Esther, Jutta en Franca-Maria hadden evenveel stemmen en toen moest de leider beslissen wie de extra stem zou krijgen. Dat werd dus Esther.
quote:Marlieke moest al het eiland verlaten voordat ze gingen stemmen, omdat de productie het natuurlijk wist dat ze weg wilde.
Op maandag 22 september 2003 15:13 schreef Boefke het volgende:
Wat gebeurde er nou gisteren met de stemming?? Kwas net aan de telefoon! Marlieke wilde toch dat ze haar er uit zouden stemmen? En daarna werd er nog een keer gestemd en ging "hoe heet ze" eruit!Hoe zit dat nou?
Daarna is nog gewoon gestemd, toen werd het gelijkspel tussen 3 dames geloof ik. Toen mocht Bjorn de beslissende stem geven en stemde (na hevig nadenken) toch op Esther.
Die heeft nu 1 stem bij het begin van de volgende eilandraad.
quote:Die Marlieke mocht vrijwillig vertrekken... en toen moesten ze alsnog gaan stemmen. Esther kreeg (zo ongeveer) de meeste stemmen, dus die heeft nu al een tegenstem op zak voor de volgende eilandraad,
Op maandag 22 september 2003 15:13 schreef Boefke het volgende:
Wat gebeurde er nou gisteren met de stemming?? Kwas net aan de telefoon! Marlieke wilde toch dat ze haar er uit zouden stemmen? En daarna werd er nog een keer gestemd en ging "hoe heet ze" eruit!Hoe zit dat nou?
quote:Dus het is aannemelijk dat Bjorn volgende week weer een plannetje bedenkt zodat zij verliezen.
Op maandag 22 september 2003 15:15 schreef Golfen het volgende:[..]
Esther kreeg (zo ongeveer) de meeste stemmen, dus die heeft nu al een tegenstem op zak voor de volgende eilandraad,
Of heb ik dit gewoon zelf verzonnen en gaat ze lekker naar paps en mams?
quote:ik haat plannetjes...
Op maandag 22 september 2003 15:18 schreef schatje het volgende:[..]
Dus het is aannemelijk dat Bjorn volgende week weer een plannetje bedenkt zodat zij verliezen.
Net als op het manneneiland. We hadden afgesproken om Simon eruit te stemmen en toch kreeg ik 3 stemmen tegen....
bah
quote:1 extra stem.
Op maandag 22 september 2003 15:16 schreef Boefke het volgende:
O dus Esther heeft alvast 1 stem gekregen! Vaag zeg!
Dat was vorig jaar ook al zo hoor.
quote:Pas na de samensmelting, gaan diegene die weggestemd waorden niet naar huis, maar blijven in een hotel.
Op maandag 22 september 2003 15:20 schreef Floffy het volgende:
Ik dacht (en misschien zit ik er wel helemaal naast) dat als ze van t eiland af kwamen op het vaste land in een hotel moesten blijven totdat het programma ten einde was en dat ze dan allemaal tegelijk terug naar NL gaan. Maar wat voor zin heeft het voor Marlieke dan om naar huis te gaan????? .
quote:Denk ik niet.. die vrouwen zijn wel zo slim dat ze doorhebben dat als Bjorn weg is ze hun eigen boontjes moeten doppen en ze zullen toch wel snappen dat het dan snel achteruit gaat met t vrouweneiland....
Op maandag 22 september 2003 15:20 schreef dolle_hond het volgende:
bjorn vliegt er gewoon uit als hij immuniteit kwijt is
quote:Dan kan ze tenminste bellen en schrijven en emailen, EN relaxen
Op maandag 22 september 2003 15:20 schreef Floffy het volgende:
Ik dacht (en misschien zit ik er wel helemaal naast) dat als ze van t eiland af kwamen op het vaste land in een hotel moesten blijven totdat het programma ten einde was en dat ze dan allemaal tegelijk terug naar NL gaan. Maar wat voor zin heeft het voor Marlieke dan om naar huis te gaan????? .
quote:Ah ik snap.. Thanks!
Op maandag 22 september 2003 15:21 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Pas na de samensmelting, gaan diegene die weggestemd waorden niet naar huis, maar blijven in een hotel.
quote:
Op maandag 22 september 2003 14:49 schreef mbn het volgende:Wow, totaal mee eens.
quote:Volgens mij zijn die vrouwen op het Bjorn-eiland uitgekozen om hun domheid. Echt niet te geloven gewoon. Slaafs gedrag.
Als man zijnde snap ik er geen fuck van dat de vrouwen in Bjorn trappen en al helemaal niet dat er ook maar iemand in Ryan trapt.
quote:En dat is toch wel zo dom.
Op maandag 22 september 2003 15:18 schreef schatje het volgende:[..]
Dus het is aannemelijk dat Bjorn volgende week weer een plannetje bedenkt zodat zij verliezen.
De man denkt "tactisch" bezig te zijn, maar die lul snapt niet dat 1 persoon die je niet zo aardig vindt in de groep, altijd nog beter is dan een persoon minder.
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:24 schreef MUUS het volgende:[..]
En dat is toch wel zo dom.
De man denkt "tactisch" bezig te zijn, maar die lul snapt niet dat 1 persoon die je niet zo aardig vindt in de groep, altijd nog beter is dan een persoon minder.
quote:En die je kunnen helpen een proef te winnen.
Op maandag 22 september 2003 15:26 schreef paria_heemskerk het volgende:
die je eten moet geven....
[..]
Maar Esther moet zonodig dwars liggen. Ze heeft nog maar weinig aan de groep bijgedragen, maar ondertussen loopt ze wel te blèren alsof zij het daar voor het zeggen heeft. Volgens mij is ze van huis uit gewoon verwend en heeft ze een probleem met gezag.
Het klopt dat Björn af en toe weinig ruimte voor discussie laat, maar hij heeft steeds weer bewezen dat hij de juiste beslissingen kan maken. Als je een andere mening hebt, oké, maar breng dat dan respectvol of desnoods eerst onder 4 ogen. Zoals Esther dat doet, wordt de sfeer in de groep alleen maar minder. Bovendien maakt het haar kansen om weggestemd te worden alleen maar groter. Als ze slim was, had ze haar commentaar voor zich gehouden tot na de samensmeling. Dan heeft iedereen immers weer gelijke kansen.
Ik ben het niet echt eens met de beslissing van Björn om opzettelijk de proef te verliezen zodat Esther eruit gestemd te worden, maar ik begrijp zijn zienswijze wel. Hij ziet haar als storende factor in zijn groep en wil haar daarom zo snel mogelijk eruit werken, voordat ze de kans krijgt om de sfeer nog meer te ondermijnen. Beter was geweest om privé met haar een gesprek te voeren over wat haar zo dwars zit en er met z'n alleen proberen uit te komen. Maar Björn ziet dit blijkbaar als nutteloze verspilling van energie en kiest voor de rigoreuze aanpak, zoals een echte killer betaamt.
Je kan in ieder geval niet zeggen dat het geen leuke televisie is!
Heb al gezocht op ER sites, maar kan die regeltjes niet vinden.
quote:Volgens mij zijn ze idd na een week hun immuniteit kwijt. Bjorn kan weg wat mij betreft
Op maandag 22 september 2003 15:51 schreef Gia het volgende:
Even een vraagje: Zijn de leiders nu wel of niet na 7 dagen de imuniteit kwijt?Heb al gezocht op ER sites, maar kan die regeltjes niet vinden.
quote:
Op zondag 21 september 2003 22:27 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
En die arme Marlieke stond daar maar met dat druipende stuk vlees tussen haar benen.
Misschien dat we bij elk nieuw sequentieel topic een 'Memorable quote' op moeten nemen.
quote:Volgens mij wel. In ieder geval vanaf de samensmelting, maar weet niet of die na 7 dagen plaatsvindt.
Op maandag 22 september 2003 15:51 schreef Gia het volgende:
Even een vraagje: Zijn de leiders nu wel of niet na 7 dagen de imuniteit kwijt?Heb al gezocht op ER sites, maar kan die regeltjes niet vinden.
quote:Mja, dat bedoel ik.
Op maandag 22 september 2003 15:53 schreef Isabeau het volgende:[..]
Volgens mij zijn ze idd na een week hun immuniteit kwijt. Bjorn kan weg wat mij betreft
quote:Maar het was toch al dag 8?
Volgens mij zijn ze idd na een week hun immuniteit kwijt. Bjorn kan weg wat mij betreft
quote:Volgens mij had Ernst-Paul het al over dag 11.
Op maandag 22 september 2003 15:57 schreef -Mk- het volgende:[..]
Maar het was toch al dag 8?
Vervalt dus na de samensmelting .
quote:Nee-hee. Bjorn is de tweede Nolleke, hij moet bljiven.
quote:LOL
En die arme Marlieke stond daar maar met dat stuk druipende vlees tussen haar benen
Vond trouwens wel dat Esther op een gegeven moment begon te overdreven, ze raakte naar mijn mening wat te overtuigd (waarschijnlijk omdat niemand, behalve Bjorn, haar tegensprak) van haar anti-kip-eet-stelling..En Bjorn had ook best wel gelijk in sommige dingen..zoals Marlieke ook al zei..hij is rustig en wil geen chaos in de groep..al vind ik het ook weer een rare vent..maar ok..een typische belg he
...
quote:bjorn samen met ryan: leuk
Op maandag 22 september 2003 16:01 schreef berney het volgende:[..]
Nee-hee. Bjorn is de tweede Nolleke, hij moet bljiven.
.
quote:Toch wel typisch dat de vrouwen van vorig jaar ook al van die mutsen waren.
Op maandag 22 september 2003 15:23 schreef MUUS het volgende:
Volgens mij zijn die vrouwen op het Bjorn-eiland uitgekozen om hun domheid. Echt niet te geloven gewoon. Slaafs gedrag.. Geen eigen mening.
. Ogen neerslaan en vooral niks zeggen als Esther haar eigen mening uit.
. Je 24 uur per dag laten aanspreken met "meisje".
.
óf de vrouwen die aan zo'n programma deelnemen zijn geen goede afspiegeling van de samenleving, óf de meeste vrouwen blijken gewoon een stel meningloze mutsen te zijn als ze bij elkaar zijn. Ik wacht met spanning op de rest van de vrouwelijke eigenschappen, achterdocht, jaloezie, haat enz.
quote:Inderdaad. Thuis eet ze wel lekker vlees en nu is het ineens van "Hoe haal je in je hoofd om die kip te gaan slachten, och arm beestje." Ga nou toch gauw zeg.
Op maandag 22 september 2003 16:05 schreef sweetgirly het volgende:[..]
LOL
ja inderdaad..petje af trouwens hoor..vond wel dat ze lef had..ging Bjorn nog even weg..en Marlieke bleef gewoon droog met die halfdode kip tussen haar benen staan
Vond trouwens wel dat Esther op een gegeven moment begon te overdreven, ze raakte naar mijn mening wat te overtuigd (waarschijnlijk omdat niemand, behalve Bjorn, haar tegensprak) van haar anti-kip-eet-stelling..En Bjorn had ook best wel gelijk in sommige dingen..zoals Marlieke ook al zei..hij is rustig en wil geen chaos in de groep..al vind ik het ook weer een rare vent..maar ok..een typische belg he
...
Björn heeft gewoon het beste voor met de groep, wil winnen, en doet wat daarvoor nodig is. En gelijk heeft ie, het is verdorie geen luilekker-vakantie!
De mensen die voor de samensmelting eruit gaan gaan naar huis terug.
Afvallers die na de samensmelting eruit gaan blijven in het resort tot de expeditie is afgelopen.
quote:Achjah, dat heb je met mensen he, als ze zien wat er geslacht gaat worden (dier dat nog in leven is) dan eten ze het niet.
Op maandag 22 september 2003 16:11 schreef Svensson het volgende:[..]
Inderdaad. Thuis eet ze wel lekker vlees en nu is het ineens van "Hoe haal je in je hoofd om die kip te gaan slachten, och arm beestje." Ga nou toch gauw zeg.
Maar zodra het in de supermarkt ligt (natuurlijk al lekker verpakt) denkt ze "oh, vanavond eten we lekker kip".
Typisch..
quote:Niks overdrevens aan. Esther had gelijk. Het was nog nergens voor nodig om die kip te slachten. Zeker niet voor de illiminatieproef, want die wilde Björn toch al verliezen.
Op maandag 22 september 2003 16:05 schreef sweetgirly het volgende:[..]
LOL
ja inderdaad..petje af trouwens hoor..vond wel dat ze lef had..ging Bjorn nog even weg..en Marlieke bleef gewoon droog met die halfdode kip tussen haar benen staan
...
Dat Björn haar daarna er alsnog toe probeert te dwingen door ineens de rijst te rantsoeneren, vind ik een zeer laffe move.
Esther heeft groot gelijk dat je dergelijke beslissingen niet in je eentje neemt. De voorraad is van allemaal.
Björn is geen leider, hij is een despoot.
quote:"Meiske"
Op maandag 22 september 2003 15:23 schreef MUUS het volgende:[..]
.
[..]Volgens mij zijn die vrouwen op het Bjorn-eiland uitgekozen om hun domheid. Echt niet te geloven gewoon. Slaafs gedrag.
. Geen eigen mening.
. Ogen neerslaan en vooral niks zeggen als Esther haar eigen mening uit.
. Je 24 uur per dag laten aanspreken met "meisje".
.
Maar idd ik vind het maar trieste meiden zonder eigen mening, hopelijk veranderd dat nog een beetje de komende dagen (op TV weken).
quote:Ze zei heel duidelijk dat ze zich realiseerde dat die kip dood moest. Ze vond het alleen onzin om dat te doen ten tijde van overvloed en ik kan het niet anders dan met haar eens zijn. Maar dat moet ze dan weer op zo'n mutserige wijze brengen, waarmee ze alles direct ondermijnt.
Op maandag 22 september 2003 16:14 schreef -Mk- het volgende:[..]
Achjah, dat heb je met mensen he, als ze zien wat er geslacht gaat worden (dier dat nog in leven is) dan eten ze het niet.
Maar zodra het in de supermarkt ligt (natuurlijk al lekker verpakt) denkt ze "oh, vanavond eten we lekker kip".
Typisch..
quote:Het besluit om de proef te verliezen kwam pas later. Met die beslissing ben ik het dan weer niet eens, maar goed.
Op maandag 22 september 2003 16:15 schreef Gia het volgende:[..]
Niks overdrevens aan. Esther had gelijk. Het was nog nergens voor nodig om die kip te slachten. Zeker niet voor de illiminatieproef, want die wilde Björn toch al verliezen.
Dat Esther standvastig blijft en de kip weigert te eten, vind ik bewonderenswaardig.Dat Björn haar daarna er alsnog toe probeert te dwingen door ineens de rijst te rantsoeneren, vind ik een zeer laffe move.
Esther heeft groot gelijk dat je dergelijke beslissingen niet in je eentje neemt. De voorraad is van allemaal.
En wat extra krachtvoer kan nooit kwaad. Na zoveel tijd heeft je lichaam behoorlijke behoefte aan proteïne en het is verstandig om die kip daarvoor op te offeren. Juist dom en ondankbaar van Esther om er dan niet van te eten.
quote:nee ik vind van niet
Niks overdrevens aan. Esther had gelijk. Het was nog nergens voor nodig om die kip te slachten. Zeker niet voor de illiminatieproef, want die wilde Björn toch al verliezen.
Dat Esther standvastig blijft en de kip weigert te eten, vind ik bewonderenswaardig.Dat Björn haar daarna er alsnog toe probeert te dwingen door ineens de rijst te rantsoeneren, vind ik een zeer laffe move.
quote:Pas ruim een week hoor.
Op maandag 22 september 2003 16:24 schreef Svensson het volgende:[..]
En wat extra krachtvoer kan nooit kwaad. Na zoveel tijd heeft je lichaam behoorlijke behoefte aan proteïne en het is verstandig om die kip daarvoor op te offeren. Juist dom en ondankbaar van Esther om er dan niet van te eten.
quote:Dat ze die kip wouden verorberen (ook al vond ik het ook sneu voor die kip) om juist op krachten te blijven (goeie zet) kan ik me wel in vinden. Ik vond én Bjorn én Esther op een gegeven moment gewoon kinderachtig doen. Esther omdat ze wel erg in haar element was en daardoor geen respect meer toonde en Bjorn omdat hij ook kinderachtig (idd zoals met die rijst opeens) begon te doen.
Twee kleuters die gelijk willen krijgen..ze hadden beiden water bij de wijn kunnen doen, want als ze slimmer zouden zijn (vooral Bjorn als leider en Esther als eigenwijs) weten ze dat dit niet echt stimulerend voor de groepsband is. Vooral sommige meiden in de groep zijn (of lijken) daar wat gevoeliger voor en dat drukt ook weer een stempel. Niet denken met het verstand, maar met het gevoel (ego)..Tja das is het leuke ook weer van ER..In het begin was die band helemaal goed en wonnen ze ook alles..dat begint nu al minder te worden..
...
quote:Esther zeikt omdat haar al die kleine irritante dingetjes van Bjorn allemaal op hun plaats vallen. Ze heeft hem door. Ze hebben genoeg te eten omdat er genoeg te eten op het eiland is.
Op maandag 22 september 2003 15:49 schreef Svensson het volgende:
Ik snap echt niet waarom Esther zo loopt te zeiken, zeg. Juist dankzij de directe no-nonsense aanpak van Björn gaat het zo goed. Er is genoeg te eten, ze hebben tot dan toe álle proeven gewonnen en de sfeer in het kamp is relaxed. De taak van Björn is om iedereen gezond en fit naar de samensmelting te brengen en dat doet hij prima. Geen reden tot klagen dus.
quote:Ik bewonder dat gewoon. Ze is niet zo'n smiecht die dat voor d'r houdt tot ze de macht heeft om Bjorn weg te stemmen.
Zoals Esther dat doet, wordt de sfeer in de groep alleen maar minder. Bovendien maakt het haar kansen om weggestemd te worden alleen maar groter. Als ze slim was, had ze haar commentaar voor zich gehouden tot na de samensmeling. Dan heeft iedereen immers weer gelijke kansen.
quote:Bjorn bezit de communicatieve vaardigheden niet om een prive gesprek met haar te beginnen. Als Bjorn een dergelijk gesprek begint zou hij de persoon met wie hij praat al na 1 minuut compleet laten doordraaien.
Beter was geweest om privé met haar een gesprek te voeren over wat haar zo dwars zit en er met z'n alleen proberen uit te komen.
quote:Helemaal mee eens
Je kan in ieder geval niet zeggen dat het geen leuke televisie is!
En nu, zoals al in deel #7 opgemerkt, staat het in geen enkele tv-gids vermeld (heb er al verschillende op nageslagen). Op zondagavond kan ik het niet kijken (andere zaakjes) en een video heb ik ook niet tot mijn beschikking...
Ik hoop dat het een massale fout in alle gidsen is, ik ga vanavond gewoon stug de hele avond Net 5 checken.
quote:Het word vannacht om 23:55 herhaald geloof ik...
Op maandag 22 september 2003 16:31 schreef Arinna het volgende:
Ik ga echt heel erg balen als het vanavond inderdaad niet op tv blijkt te komen. Ik had al helemaal besloten dat dit mijn maandagavondbesteding ging worden (vorige week gekeken rond elf uur 's avonds op Net 5).En nu, zoals al in deel #7 opgemerkt, staat het in geen enkele tv-gids vermeld (heb er al verschillende op nageslagen). Op zondagavond kan ik het niet kijken (andere zaakjes) en een video heb ik ook niet tot mijn beschikking...
Ik hoop dat het een massale fout in alle gidsen is, ik ga vanavond gewoon stug de hele avond Net 5 checken.
quote:Da's ook waar. Esther had gewoon moeten inzien dat de wereld rare kostgangers heeft en er gewoon mee leren leven dat Bjorn niet iemand is met wie je een gesprek op niveau kan voeren.
Op maandag 22 september 2003 16:27 schreef sweetgirly het volgende:Twee kleuters die gelijk willen krijgen..ze hadden beiden water bij de wijn kunnen doen, want als ze slimmer zouden zijn (vooral Bjorn als leider en Esther als eigenwijs) ...
quote:Pas een week
Op maandag 22 september 2003 16:27 schreef schatje het volgende:[..]
Pas ruim een week hoor.
quote:Zondag wordt door Net5 voor de vaste hap een korte samenvatting van de week ervoor uitgezonden.
Op maandag 22 september 2003 16:31 schreef Arinna het volgende:
Ik ga echt heel erg balen als het vanavond inderdaad niet op tv blijkt te komen. Ik had al helemaal besloten dat dit mijn maandagavondbesteding ging worden (vorige week gekeken rond elf uur 's avonds op Net 5).En nu, zoals al in deel #7 opgemerkt, staat het in geen enkele tv-gids vermeld (heb er al verschillende op nageslagen). Op zondagavond kan ik het niet kijken (andere zaakjes) en een video heb ik ook niet tot mijn beschikking...
Begint om 19:50 .
quote:Erg handig als je op zondagavond nooit thuis bent en geen video hebt
Op maandag 22 september 2003 16:34 schreef schatje het volgende:[..]
Zondag wordt door Net5 voor de vaste hap een korte samenvatting van de week ervoor uitgezonden.
Begint om 19:50
.
quote:precies, ik-kom-uit-amsterdam-esther kon ook al niet slapen vanwege de bobbeltjes en de zandvloeien en dan wil ze ook geen kip ( "thuis wel hoor, maar hier vind ik het zielig en onnodig" ) , dat ze niet lekker mee gaat doen aan temptation Island, kan ze lekker bubbelen op een waterbed en kip eten die al geslacht is.
Op maandag 22 september 2003 16:11 schreef Svensson het volgende:[..]
Inderdaad. Thuis eet ze wel lekker vlees en nu is het ineens van "Hoe haal je in je hoofd om die kip te gaan slachten, och arm beestje." Ga nou toch gauw zeg.
Björn heeft gewoon het beste voor met de groep, wil winnen, en doet wat daarvoor nodig is. En gelijk heeft ie, het is verdorie geen luilekker-vakantie!
Bjorn had gewoon gelijk, variatie in het eten geeft kracht en goede sfeer, esther heeft door haar gestook bij het eten de sfeer verpest , niet Bjorn.
Voor alle duidelijkheid, ik ben geen Bjorn-fan, maar in deze had hij gelijk.
quote:Genoeg ander voedsel in de voorraadkist, o.a. blikvoedsel enzo.
Op maandag 22 september 2003 16:33 schreef Svensson het volgende:[..]
Pas een week
![]()
Eet jij maar eens een week geen eiwit, en zie hoe verslapt je raakt. Je lichaam gaat al na een dag of twee je eigen spiermassa "opeten" om in de proteïne-behoefte te voorzien.
quote:Volgens de TVgids kijk je rond die tijd naar Will & Grace, vorige week was het dus wel zo, maar nu???
Op maandag 22 september 2003 16:33 schreef SoesGSX600 het volgende:[..]
Het word vannacht om 23:55 herhaald geloof ik...
Ze wisten dat ze hoe dan ook een voordeel hadden qua voedsel en dus qua kracht. De kip op dit moment slachten was een overbodige actie. Ik zou hebben gewacht met het slachten van de kip tot het voedsel op het eigen eiland pas echt schaars zou worden.
Bjorn is een ranzige vent. Hij gaat over lijken en is trots dat hij over lijken bereid is te gaan. Ik zou me niet veilig voelen met zo'n stuk vreten op een eiland door te brengen.
Ik zat nog te twijfelen toen hij op rooftocht ging, of hij niet gewoon alles dat hij niet mee kon nemen, kort en klein zou slaan, terwijl het schuim hem op de mond staat en hij als een helse Rasputin krijst dat ze maar moeten sterven.
Walgelijk figuur.
quote:Ow nee toch niet... Ik las op het E.R 2003 forum dat er geen herhaling komt, alleen volgende week zondag om 19:55, maar daar heb je dan ook weinig aan
Op maandag 22 september 2003 16:37 schreef Arinna het volgende:[..]
Volgens de TVgids kijk je rond die tijd naar Will & Grace, vorige week was het dus wel zo, maar nu???
quote:Ben je vergeten dat Björn de allereerste proef had gewonnen en hiermee een grote kist eten verdiend had al voordat er ook maar 1 vrouw op het eiland was?
Op maandag 22 september 2003 16:31 schreef Vamos het volgende:[..]
Esther zeikt omdat haar al die kleine irritante dingetjes van Bjorn allemaal op hun plaats vallen. Ze heeft hem door. Ze hebben genoeg te eten omdat er genoeg te eten op het eiland is.
quote:Ze hoeft het ook niet voor zich te houden. Zoals ik al zei, ze kan het normaal brengen en als ze dat niet kan, onder 4 ogen met Björn. Zo als ze nu doet, haalt ze de sfeer omlaag. En nogmaals, er is zeer weinig reden tot klagen. Iedereen is het erover eens dat ze het zeer goed hebben op dat eiland, dus waarom gaan zeuren over kleinigheden? Wees blij met wat je hebt en spaar je energie voor later of voor belangrijkere dingen die beslist nog zullen komen.
Ik bewonder dat gewoon. Ze is niet zo'n smiecht die dat voor d'r houdt tot ze de macht heeft om Bjorn weg te stemmen.
quote:Ben het met je eens dat het niet zo'n prater is, dat is inderdaad een min-punt.
Bjorn bezit de communicatieve vaardigheden niet om een prive gesprek met haar te beginnen. Als Bjorn een dergelijk gesprek begint zou hij de persoon met wie hij praat al na 1 minuut compleet laten doordraaien.
[offtopic]
Kugari Ken? Je sig klopt niet helemaal. In het japans maakt je met 'ka' de zin vragend de '?' is dus overbodig.
[/offtopic]
quote:Lekker: bij deze is ER2003 dus na een week meteen al afgelopen voor mij. Dacht ik ook weer eens iets te kunnen volgen......
Op maandag 22 september 2003 16:40 schreef SoesGSX600 het volgende:[..]
Ow nee toch niet... Ik las op het E.R 2003 forum dat er geen herhaling komt, alleen volgende week zondag om 19:55, maar daar heb je dan ook weinig aan
quote:Nee, je hebt groot gelijk gelijk, eerst het blikvoer aan de kippen voeren en dan pas de kippen slachten
Op maandag 22 september 2003 16:20 schreef kingmob het volgende:[..]
Ze zei heel duidelijk dat ze zich realiseerde dat die kip dood moest. Ze vond het alleen onzin om dat te doen ten tijde van overvloed en ik kan het niet anders dan met haar eens zijn. Maar dat moet ze dan weer op zo'n mutserige wijze brengen, waarmee ze alles direct ondermijnt.
quote:Er zal toch wel iemand bereid zijn om het voor je op video op te nemen?
Op maandag 22 september 2003 16:44 schreef Arinna het volgende:
Lekker: bij deze is ER2003 dus na een week meteen al afgelopen voor mij. Dacht ik ook weer eens iets te kunnen volgen......
quote:Ik denk niet dat dat blikvoer zo'n hoge voedingswaarde heeft als een kip. En als dat zo zou zijn, waarom maak je je dan zo druk dat ze die kip opeten? Eten is toch immers eten? Of er nu een paar blikjes minder zijn of een kip, er moet iets gegeten worden.
Op maandag 22 september 2003 16:37 schreef schatje het volgende:[..]
Genoeg ander voedsel in de voorraadkist, o.a. blikvoedsel enzo.
quote:Precies. Ze hadden ook allang dat geplunderde visnet kunnen gebruiken. Hadden ze ook eiwitten binnen gekregen.
Op maandag 22 september 2003 16:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
De kip had niet geslacht te hoeven worden. Bjorn wist dat het andere eiland vergeleken met 'zijn' eiland nauwelijks tot geen voedsel had, en hij heeft ze hun visnet afgenomen waardoor hun geringe voedsel voorraad nog meer slinkt.Walgelijk figuur.
Maar Björn zal wel zo paranoïa zijn dat hij denkt dat de anderen misschien ook kunnen komen plunderen en heeft alles op een geheime plaats begraven, i.p.v. het te gebruiken.
quote:En dan bij andere mensen moeten gaan kijken, ook niet prettig. Nee, ik geloof dat ik me er maar bij neer ga leggen
Op maandag 22 september 2003 16:46 schreef Isabeau het volgende:[..]
Er zal toch wel iemand bereid zijn om het voor je op video op te nemen?
quote:Inderdaad. Mensen vergeten hier dat die kippen zelf ook te eten moeten hebben.
Op maandag 22 september 2003 16:45 schreef GFP het volgende:[..]
Nee, je hebt groot gelijk gelijk, eerst het blikvoer aan de kippen voeren en dan pas de kippen slachten
quote:Esther is gewoon een vrouw die zegt waar op het staat
Op maandag 22 september 2003 16:37 schreef starbuck het volgende:[..]
sesther heeft door haar gestook bij het eten de sfeer verpest ,Voor alle duidelijkheid, ik ben geen Bjorn-fan, maar in deze had hij gelijk.
Hulde aan haar .
Bjorn is gewoon een egoïstisch manneke.Hij vroeg de anderen ook helemaal niet wat zij vonden van zijn voorstel om de kip te slachten.Hij had ook voor kunnen stellen om te stemmen.Op een gegeven zal zijn houding dan ook in zijn nadeel werken.Met Nolleke werd ook na de samensmelting afgerekend
.
quote:Ach Bjorn is gewoon een enge Raspoetin. Hij lijkt bezeten te zijn door de duivel zelf.
Op maandag 22 september 2003 16:44 schreef boku het volgende:
Ze hadden inderdaad nog wel even iets langer kunnen wachten met het slachten van die kip. Zo erg hebben ze het op dit moment ook weer niet.[offtopic]
Kugari Ken? Je sig klopt niet helemaal. In het japans maakt je met 'ka' de zin vragend de '?' is dus overbodig.
[/offtopic]
Mensen die boven halen dat er kleine dingetjes worden opgeblazen, en dat ze het over het algemeen het hardstikke goed hebben op dat eiland, vergeten dat het juist die kleine dingen zijn die de relaties onderling vrijwel onmogelijk kunnen maken.
Je zit dag en nacht met dezelfde mensen opgescheept, een klein minpuntje is lang niet meer zo klein als je daar tig keer per dag tegenaan komt te lopen.
Bjorn is absoluut geen goede leider, hij denkt dat hij een leider is, hij is ervan overtuigd dat hij een leider is, maar als de zon over de horizon zakt, is hij nog altijd de enige die die mening heeft. De rest knikt af en toe, ze glimlachen wat akelig naar hem, noemen ze naam en plakken er positieve woorden voor en achter, maar niemand op dat eiland, behalve Bjorn, denk dat die Raspoetin ook maar in de buurt komt van het zijn van een goede leider.
De schijn van leiderschap wil niet zeggen dat er ook echt leiderschap is. Op dit moment is Esther een natuurlijke leidster gebleken, omdat ze opkomt voor zichzelf en voor de groep, en het gedrag van de aangewezen leider in twijfel trekt.
Bjorn is leider 'omdat het zo nu eenmaal is'.
off-topic
er zijn nog wel meer dingen fout met mijn sig. Je spreekt Desu niet uit zoals je het schrijft, en I kura bestaat niet eens.
/off topic
Of leggen deze kipjes geen eieren
quote:In een groep kan je niet altijd zeggen waar het op staat, als je de goede sfeer in de groep wil bewaren althans, maar moet je de dingen met tact aanpakken. Nou dit amsterdamse babyfantje heeft dus net zoveel tact als een stekelvarken op een springkussen.
Op maandag 22 september 2003 16:50 schreef schatje het volgende:[..]
Esther is gewoon een vrouw die zegt waar op het staat
.
Hulde aan haar
.
Bjorn is gewoon een egoïstisch manneke.Hij vroeg de anderen ook helemaal niet wat zij vonden van zijn voorstel om de kip te slachten.Hij had ook voor kunnen stellen om te stemmen.Op een gegeven zal zijn houding dan ook in zijn nadeel werken.Met Nolleke werd ook na de samensmelting afgerekend
![]()
.
quote:en hoeveel voedsel hebben deze kippetjes nodig om een ei te produceren?
Op maandag 22 september 2003 16:54 schreef Isabeau het volgende:
Misschien een domme opmerking, maar eh...kip = eierenOf leggen deze kipjes geen eieren
quote:Dit is het jaar 2003. Voor een paar tientjes heb je een 2e hands video recorder op elke willekeurige markt of internetveiling en voor 100 euro een nieuwe. Als je die paar tientjes er niet voor over hebt, dan ben je geen echte Robinson fan
Op maandag 22 september 2003 16:49 schreef Arinna het volgende:
En dan bij andere mensen moeten gaan kijken, ook niet prettig. Nee, ik geloof dat ik me er maar bij neer ga leggen![]()
Iig bedankt voor de vele suggesties...
quote:Ach geef een vrachtwagenchauffeur een leidersrol en hij denkt dat hij koning is. Hij heeft nooit geleerd om zaken democratisch aan te pakken. Ben erg benieuwd hoe dat bij zijn vriendin gaat.
Op maandag 22 september 2003 16:52 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
Ach Bjorn is gewoon een enge Raspoetin. Hij lijkt bezeten te zijn door de duivel zelf.
Mensen die boven halen dat er kleine dingetjes worden opgeblazen, en dat ze het over het algemeen het hardstikke goed hebben op dat eiland, vergeten dat het juist die kleine dingen zijn die de relaties onderling vrijwel onmogelijk kunnen maken.
Je zit dag en nacht met dezelfde mensen opgescheept, een klein minpuntje is lang niet meer zo klein als je daar tig keer per dag tegenaan komt te lopen.Bjorn is absoluut geen goede leider, hij denkt dat hij een leider is, hij is ervan overtuigd dat hij een leider is, maar als de zon over de horizon zakt, is hij nog altijd de enige die die mening heeft. De rest knikt af en toe, ze glimlachen wat akelig naar hem, noemen ze naam en plakken er positieve woorden voor en achter, maar niemand op dat eiland, behalve Bjorn, denk dat die Raspoetin ook maar in de buurt komt van het zijn van een goede leider.
De schijn van leiderschap wil niet zeggen dat er ook echt leiderschap is. Op dit moment is Esther een natuurlijke leidster gebleken, omdat ze opkomt voor zichzelf en voor de groep, en het gedrag van de aangewezen leider in twijfel trekt.Bjorn is leider 'omdat het zo nu eenmaal is'.
off-topic
er zijn nog wel meer dingen fout met mijn sig. Je spreekt Desu niet uit zoals je het schrijft, en I kura bestaat niet eens.
/off topic
"Zeg meiske....is het eten al klaar?"
[offtopic] desu spreek je uit zonder u dus gewoon des.
[offtopic]
[Dit bericht is gewijzigd door boku op 22-09-2003 17:02]
quote:spoiler:
Op maandag 22 september 2003 16:55 schreef GFP het volgende:[..]
maar Esther zorgt wel voor een splitsing, nee sorry geen splitsing, want de andere dames zijn te timide om een kant te kiezen, jammer voor Esther, maar ik zie ze nog geen coup plegen...
Bjorn voelt zich beter dan de rest omdat ie toevallig als leider is aangewezen en gedraagt zich behoorlijk denigrerend. Bovendien zie ik hem niet op een normale manier communiceren met anderen en was het slachten van die kip nu echt niet nodig. Hij levert wel leuke televisie op.
Wat positief aan Esther is, is dat ze haar mond durft open te trekken. Wat negatief is, is de manier waarop ze dat doet: aanvallend en irritatieverhogend.
Op maandag 22 september 2003 17:03 schreef schatje het volgende:
spoiler:Bjorn wordt in aflevering 4 gedwongen het eiland te verlaten.Dus wat nou goede leider??
quote:Hoe kun je deze spoilers lezen zonder eerst op de reageer-toets te drukken?
Op maandag 22 september 2003 17:03 schreef schatje het volgende:[..]
spoiler:
Bjorn wordt in aflevering 4 gedwongen het eiland te verlaten.Dus wat nou goede leider??
Enneh....waar haal jij die info vandaan?
quote:Goed lezen he schatje, maar ik heb nergens gezegd dat Bjorn een goede leider is...
Op maandag 22 september 2003 17:03 schreef schatje het volgende:[..]
spoiler:
Bjorn wordt in aflevering 4 gedwongen het eiland te verlaten.Dus wat nou goede leider??
quote:Esther is een vrouw die onnodig loopt te zeuren en niet nadenkt over de consequenties die dit kan hebben voor de sfeer in de groep en daarmee ook nog eens het leiderschap van Björn in twijfel trekt, terwijl hij tot dan toe alleen nog maar goede beslissingen heeft genomen.
Op maandag 22 september 2003 16:50 schreef schatje het volgende:[..]
Esther is gewoon een vrouw die zegt waar op het staat
.
Hulde aan haar
.
![]()
.
Björn is een fanatieke killer die heel graag wil winnen en daar alles voor wil doen wat nodig is, maar die ook het beste voorheeft met de groep. Hij is niet altijd even democratisch als het aankomt op het nemen van beslissingen, maar weet wel goed waar hij mee bezig is en is daarom toch een goede leider.
[Dit bericht is gewijzigd door Svensson op 22-09-2003 17:10]
quote:Kippen leggen meestal een tijd geen eieren als ze in een nieuwe omgeving komen. Maar ik had ook eerst de kalkoen geslacht.
Op maandag 22 september 2003 16:54 schreef Isabeau het volgende:
Misschien een domme opmerking, maar eh...kip = eierenOf leggen deze kipjes geen eieren
quote:Met de muis het gebied selecteren
Op maandag 22 september 2003 17:06 schreef Gia het volgende:[..]
Hoe kun je deze spoilers lezen zonder eerst op de reageer-toets te drukken?
Enneh....waar haal jij die info vandaan?
quote:Aha, bedankt, vond het al zo omslachtig met die reageertoets.
Op maandag 22 september 2003 17:09 schreef GFP het volgende:[..]
Met de muis het gebied selecteren
Op maandag 22 september 2003 17:06 schreef elcastel het volgende:[..]
spoiler:
Dat is voorkennis, beetje makkelijk om aan de hand daarvan te concluderen. Er zijn genoeg andere actuele redenen te vinden. Slap hoor.
Maar goed, dan vind je het maar slap.Ik ben niets anders van je gewend
Duh
quote:Oké..het spijt me.
Op maandag 22 september 2003 17:08 schreef GFP het volgende:[..]
Goed lezen he schatje, maar ik heb nergens gezegd dat Bjorn een goede leider is...
quote:No problem
Op maandag 22 september 2003 17:18 schreef schatje het volgende:[..]
Oké..het spijt me.
quote:Dus iedereen die weet waar ie mee bezig is, is een goede leider? Hij zit bij de eilandraad zo overduidelijk te acteren dat het stuitend is, communiceert totaaal niet op een normale manier, verdeelt de taken niet, kan niet omgaan met mensen die kritiek hebben en komt niet al te slim over... Ik vind hem nu niet bepaald een geode leider.
Op maandag 22 september 2003 17:09 schreef Svensson het volgende:
Hij is niet altijd even democratisch als het aankomt op het nemen van beslissingen, maar weet wel goed waar hij mee bezig is en is daarom toch een goede leider.
quote:Precies!
Op maandag 22 september 2003 16:50 schreef schatje het volgende:
_.Bjorn is gewoon een egoïstisch manneke.Hij vroeg de anderen ook helemaal niet wat zij vonden van zijn voorstel om de kip te slachten.Hij had ook voor kunnen stellen om te stemmen.Op een gegeven zal zijn houding dan ook in zijn nadeel werken.Met Nolleke werd ook na de samensmelting afgerekend
![]()
.
En trouwens : HIJ wil een kip slachten en hangt dan die kip vervolgens bij Marlieke tussen d'r benen en dan mag Marlieke z'n kop afzagen. (Afzagen nog wel . Hak dan meteen die kop eraf) Guttegut, wat zal die man moe zijn van al dat slachten.
.
Op maandag 22 september 2003 17:17 schreef schatje het volgende:
quote:Ehm....waar was die spoilertag voor nodig
Op maandag 22 september 2003 17:23 schreef elcastel het volgende:[..]
spoiler:
Ooooeeeehhh rustig maar hoor Esther schatje.![]()
Gelul ook elke keer, Björn heeft zelfs bij mij punten verloren, maar dat kun je natuurlijk niet basseren op waarschijnlijkheden die nog moeten plaatsvinden. Het hele Esther verhaal zit je kennelijk nogal hoog.
Ik zal niet meer klagen.
quote:Is privé.
Op maandag 22 september 2003 17:27 schreef GFP het volgende:
Ehm....waar was die spoilertag voor nodig
quote:Nee, zo bedoelde ik het niet. Ik zeg zeker niet dat het een ideale leider is, maar hij doet gewoon wat er gedaan moet worden. Ik begrijp je punten van kritiek, maar kijk naar de resultaten. Het gaat ze op hun eiland echt voor de wind, en ik kan me met alle moeite niet bedenken wie van die vrouwen het beter zou kunnen doen dan hij. Ze hebben gewoon niet de killer-mentaliteit, die daarvoor nodig is en met uitzondering van Esther zijn het allemaal afwachtende types.
Op maandag 22 september 2003 17:21 schreef Ripley het volgende:[..]
Dus iedereen die weet waar ie mee bezig is, is een goede leider? Hij zit bij de eilandraad zo overduidelijk te acteren dat het stuitend is, communiceert totaaal niet op een normale manier, verdeelt de taken niet, kan niet omgaan met mensen die kritiek hebben en komt niet al te slim over... Ik vind hem nu niet bepaald een geode leider.
Kijk naar Fatima op eiland Timo. Zij is net zo'n type als die dames van Björn. Aardige meid, maar weet niet voldoende van aanpakken en durft nauwelijks belangrijke beslissingen te nemen.
Nee, dan zou ik liever met harde hand geregeerd willen worden. Bovendien is het niet zo dat ze maanden naar hem moeten luisteren ofzo. Over een paar dagen heeft hij weer net zo weinig te zeggen als zij en zal hij opnieuw moeten laten zien of hij zijn plaats op het eiland waardig is na de samensmelting. Tot dan heeft Björn het voor het zeggen en dat vergeet Esther volgens mij regelmatig.
quote:Oké, dit komt er misschien een beetje fout uit...
Op maandag 22 september 2003 17:37 schreef Svensson het volgende:[..]
Nee, dan zou ik liever met harde hand geregeerd willen worden.
quote:Je hebt gelijk, maar ik reageerde op een spoiler, dus ik bleef er een beetje in hangen. Game on.
Op maandag 22 september 2003 17:36 schreef Gert het volgende:
Dus geniet maar spoil met mate pleaz.
Ik weet dat die spoiler een relatief nieuw speeltje is en daarom leuk, en ik weet ook dat ik niet de eerste ben die er over begint, maar toch een verzoek aan de heavy-users om je te realiseren dat een bladzijde als de vorige niet héél erg prettig leest. Dus geniet maar spoil met mate pleaz.
Wat me ook opvalt op Fok! hier, is dat er wel door de vrouwen veel gekankerd wordt op Bjorn, maar dat de mannen hier op Fok! bijna helemaal geen kritiek op Fatima hebben . Schijnbaar is t voor de vrouwen moeilijk te aanvaarden dat de vrouwen op t eiland een man als leider hebben met in hun ogen zn barbaarse gewoontes ofzo
Discussie over die kip: Niet zeiken, die kip moest toch n keer dood, en nu zit er teminste nog wat vlees aan, over 2 weken is t ook zon mager scharminkel geworden. Dus kun je m beter nu opeten dan dat je t arme beest nog 2 weken honger laat lijden.
al met al n leuk programma, volg t al sinds de 1e Expeditie en t gaat gewoon nooit vervelen
quote:Esther is zo stom om niet te snappen dat het een spél is. Ze laat zich leiden door haar emoties. Die emoties zeggen haar dat ze het als assertieve zelfstandige "Amsterdamse" niet moet pikken dat Bjorn bepaalt wat er gebeurt.
Op maandag 22 september 2003 17:37 schreef Svensson het volgende:
Tot dan heeft Björn het voor het zeggen en dat vergeet Esther volgens mij regelmatig.
Als ik nou wat tactiek kon bespeuren bij Esther, zou ik meer respect voor haar hebben, maar ze laat zich gewoon gaan als de eerste de beste domme Viva-doos.
Op maandag 22 september 2003 17:39 schreef schatje het volgende:[..]
spoiler:
Niet zeiken vent
quote:God, wat een Bjorn-uitdrukking.
Op maandag 22 september 2003 17:37 schreef Svensson het volgende:
Ze hebben gewoon niet de killer-mentaliteit
quote:Ehm, omdat je toevallig dat stempeltje "leider" hebt gekregen, betekent het nog niet dat je daar met harde hand in je eentje moet gaan staan brullen natuurlijk. Je kunt ook gewoon besluiten dat leiderschap overboord te gooien en dingen in de groep te gooien en op die manier samen dingen te besluiten.
Kijk naar Fatima op eiland Timo. Zij is net zo'n type als die dames van Björn. Aardige meid, maar weet niet voldoende van aanpakken en durft nauwelijks belangrijke beslissingen te nemen.Nee, dan zou ik liever met harde hand geregeerd willen worden. Bovendien is het niet zo dat ze maanden naar hem moeten luisteren ofzo. Over een paar dagen heeft hij weer net zo weinig te zeggen als zij en zal hij opnieuw moeten laten zien of hij zijn plaats op het eiland waardig is na de samensmelting. Tot dan heeft Björn het voor het zeggen en dat vergeet Esther volgens mij regelmatig.
Samen iets besluiten bevordert de sfeer in een groep.
quote:Ik kreeg er het Margriet gevoel bij, ze deed me trouwens denken aan Margriet uit BB4.
Op maandag 22 september 2003 17:42 schreef Gert het volgende:
Viva-doos.
quote:Als je het interview van hem leest dan is het eigenlijk een gewoon persoon. Ligt ook aan de manier van monteren, hoe NET5 het doet.
Op maandag 22 september 2003 17:42 schreef TheGHunter het volgende:
Zijn hier een aantal mensen die Bjorn zo afkraken, maar kom op zeg, Net5 heeft die man niet voor niks uitgekozen. Die mafkees wast zich achterom in zn eigen vijver
. Total freak dus
quote:Zijn belachelijke uitspraken monteert NET5 niet in elkaar, hoor.
Op maandag 22 september 2003 17:57 schreef -Mk- het volgende:[..]
Als je het interview van hem leest dan is het eigenlijk een gewoon persoon. Ligt ook aan de manier van monteren, hoe NET5 het doet.
Ik weet dat die spoiler een relatief nieuw speeltje is en daarom leuk, en ik weet ook dat ik niet de eerste ben die er over begint, maar toch een verzoek aan de heavy-users om je te realiseren dat een bladzijde als de vorige niet héél erg prettig leest. Dus geniet maar spoil met mate pleaz.
quote:Nee, daar heb je gelijk in, maar het was nu een beetje overkill aan rare acties
Op maandag 22 september 2003 18:01 schreef MUUS het volgende:[..]
Zijn belachelijke uitspraken monteert NET5 niet in elkaar, hoor.
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:40 schreef SoesGSX600 het volgende:[..]
Ow nee toch niet... Ik las op het E.R 2003 forum dat er geen herhaling komt, alleen volgende week zondag om 19:55, maar daar heb je dan ook weinig aan
quote:hmmm, ik kom er ook net achter dat ik het gemist heb,... jammers hoor dat het niet herhaald wordt...
Op maandag 22 september 2003 19:33 schreef Tjingtjangtjong het volgende:[..]
![]()
![]()
Gdvrrrrr!!!
Zoals anderen mensen al zeiden: Gewoon bespreken met Bjorn privé en als dat écht niet lukt je er bij neerleggen. Zo werk je jezelf tegen en zorg je ervoor dat de sfeer slecht wordt.
quote:
ER 2003 wordt op het moment niet herhaald maar zal later dit jaar wel volledig herhaald worden.Hier is voor gekozen omdat we van de zondag avond DE ER-avond willen maken/houden. We willen niet dat het kijkers-publiek verspreid wordt over 2 avonden.
quote:
De Amsterdamse Esther van Kamp Noord kon niet meer slapen. We hebben het over Expeditie Robinson. Ik vind dat helemaal niet gek. Ik zou geen oog dichtdoen met Björn, de krankzinnige mensengeit, om me heen. Björn, leider van kamp Noord en in een vorig leven een stuk ingedroogd Japans zeewier, ontpopt zich als een lugubere leider met totalitaire trekjes.Lees verder op: http://www.veronica.nl/modules.php?name=special&site=babesnieuws&sid=719
quote:
Op maandag 22 september 2003 20:46 schreef -Mk- het volgende:
Column Nico Dijkshoorn:
quote:Bwaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaa..
Column Nico Dijkshoorn:
[..]
Trouwens, ik zou ook niet slapen als ik die Esther om me heen had hoor, wat een rans-wijf. Ik moest zo lachen toen Bjorn d'r zowat door dat gat moest duwen.. en toen ze ging springen om bovenop de kooi te komen.. bwahahahahahahahahaha.. ik heb me echt kostelijk vermaakt.
quote:Vroeg ik me ook al af.... zoeken ze niet goed? Is het bewust gedaan?
Op maandag 22 september 2003 20:56 schreef sjak het volgende:[..]
Ik ben nog niet alle topics doorgeworsteld, maar vraag me af (en waarschijnlijk is de vraag al eens beantwoord) hoe het komt dat in kamp noord zo veel eten is en het andere kamp zo weinig. Ik kan me niet voorstellen dat de mannen en fatima zo slecht zoeken.
Ik vind het eigenlijk gewoon erg oneerlijk!
quote:Niet meer zo verrassend eigenlijk.
Column Nico Dijkshoorn:
[..]
quote:Bij gebrek aan Big Brother dit jaar stort iedereen zich maar op Expeditie Robinson. RLS in combi met Fok.
Op maandag 22 september 2003 15:22 schreef schatje het volgende:
Lijkt trouwens Big Brother wel, wie het snelste is met topic openen.
als Hummie deze "verslavingsverschijnselen" ziet zal ze wel snel weer BB produceren.
quote:Vond ik ook al, af en toe is het nog wel leuk, maar voornamelijk is het op dezelfde manier schoppen tegen bekende zaken.
Op maandag 22 september 2003 22:43 schreef schatje het volgende:[..]
Niet meer zo verrassend eigenlijk.
quote:Meer van hetzelfde inderdaad..
Op maandag 22 september 2003 22:43 schreef schatje het volgende:[..]
Niet meer zo verrassend eigenlijk.
quote:de programmamakers laten ze heus niet dood gaan... ik neem aan dat ze ingrijpen als het helemaal uit de hand loopt.
Op maandag 22 september 2003 22:58 schreef mazaru het volgende:Zeker niet als dat nog veel langer zo doorgaat.
Dat kan niet gezond zijn.
quote:Er zal wel een proef komen waar veel spierkracht voor nodig is en waar erg veel rijst mee te verdienen valt
Op maandag 22 september 2003 23:00 schreef cptmarco het volgende:[..]
de programmamakers laten ze heus niet dood gaan... ik neem aan dat ze ingrijpen als het helemaal uit de hand loopt.
quote:Is dat wel eens gebeurd dan?
Op maandag 22 september 2003 23:00 schreef cptmarco het volgende:[..]
de programmamakers laten ze heus niet dood gaan... ik neem aan dat ze ingrijpen als het helemaal uit de hand loopt.
quote:Maar dat is dan toch hartstikke oneerlijk, die mensen hebben amper nog kracht over door gebrek aan voedsel.
Op maandag 22 september 2003 23:03 schreef SoesGSX600 het volgende:[..]
Er zal wel een proef komen waar veel spierkracht voor nodig is en waar erg veel rijst mee te verdienen valt
quote:Als je weet dat je door het winnen van een proef eten krijgt, moet je eens kijken wat je er dan nog uit kan persen...
Op maandag 22 september 2003 23:04 schreef mazaru het volgende:[..]
Maar dat is dan toch hartstikke oneerlijk, die mensen hebben amper nog kracht over door gebrek aan voedsel.
quote:Hehe ik bedoel een proef die in mannelijk voordeel is
Op maandag 22 september 2003 23:04 schreef mazaru het volgende:[..]
Maar dat is dan toch hartstikke oneerlijk, die mensen hebben amper nog kracht over door gebrek aan voedsel.
quote:Ik hoop het, want ze doen zo hun best.
Op maandag 22 september 2003 23:07 schreef SoesGSX600 het volgende:[..]
Hehe ik bedoel een proef die in mannelijk voordeel is
quote:Ontberingen brengen een groep tot elkaar, ' luxe ' zorgt voor twist...
Op maandag 22 september 2003 23:09 schreef mazaru het volgende:[..]
Ik hoop het, want ze doen zo hun best.
En op dat andere eiland is het net luilekkerland.
quote:In 2002 werd in aflevering 4 de gehele boel (mannen en vrouwen) weer opnieuw ingedeeld, waarom dat precies was weet ik niet meer.
Op maandag 22 september 2003 23:03 schreef mazaru het volgende:[..]
Is dat wel eens gebeurd dan?
quote:
Op maandag 22 september 2003 23:11 schreef GFP het volgende:[..]
Ontberingen brengen een groep tot elkaar, ' luxe ' zorgt voor twist...
quote:Hehehe, ik zie die Ryan al samen met Bjorn op 1 eiland zitten.
Op maandag 22 september 2003 23:15 schreef -Mk- het volgende:[..]
In 2002 werd in aflevering 4 de gehele boel (mannen en vrouwen) weer opnieuw ingedeeld, waarom dat precies was weet ik niet meer.
[Dit bericht is gewijzigd door mazaru op 22-09-2003 23:17]
quote:Hehehe en die Richard (toch
Op maandag 22 september 2003 23:17 schreef -Mk- het volgende:
Oja, de herindeling was omdat de vrouwen het niet lang meer zouden hebben volgehouden, dus om een drama te voorkomen zijn werden er nieuwe kampen gevormd.
quote:Raymond
Op maandag 22 september 2003 23:19 schreef SoesGSX600 het volgende:[..]
Hehehe en die Richard (toch
) helemaal huilen; Mn kamp
quote:Een groep waarvan hij toevallig wel de leider is ja. Björn wil gewoon heel graag winnen en houdt niet van dat halfzachte gedoe. Dat is het grote verschil tussen Björn en de rest. Zij zien het meer als gezellig uitje en Björn ziet het echt als zijn levensmissie. Geef zo'n kerel ook eens de kans om zich helemaal te geven joh.
Op maandag 22 september 2003 17:49 schreef MUUS het volgende:God, wat een Bjorn-uitdrukking.
. Alsof je daar over lijken moet gaan. Je moet zien te overleven in een GROEP. Geen inboorlingen uitmoorden ofzo.
.
quote:Zo kan het inderdaad ook ja, maar dat is nu eenmaal niet de manier die Björn heeft gekozen. En zo lig je misschien beter in de groep als leider, maar dat wil nog niet zeggen dat het dan ook als groep persé beter hoeft te gaan.
Ehm, omdat je toevallig dat stempeltje "leider" hebt gekregen, betekent het nog niet dat je daar met harde hand in je eentje moet gaan staan brullen natuurlijk. Je kunt ook gewoon besluiten dat leiderschap overboord te gooien en dingen in de groep te gooien en op die manier samen dingen te besluiten.Samen iets besluiten bevordert de sfeer in een groep.
Nogmaals de vergelijking met het andere eiland: Fatima doet het daar precies zoals jij beschrijft, namelijk de groep laten besluiten en zelf half langs de kant gaan staan. Maar ik kan niet echt zeggen dat daar een goede sfeer heerst. Mensen lopen zich daar constant aan elkaar te irriteren dat de een te veel hooi op z'n vork neemt om zichzelf te bewijzen, terwijl die zich weer stoort aan de ander omdat die het altijd beter denkt te weten. De spanningen tussen groep Ryan <-> groep Geert om het zo maar te zeggen.
Nu kun je zeggen dat mannen zich ten opzichte van elkaar altijd willen bewijzen en dat het hongergevoel het alleen maar erger maakt, maar ik ben er zeker van dat wanneer Fatima de touwtjes strenger in handen had genomen, dit veel minder zou zijn geweest. Nu gaat iedereen een beetje z'n eigen gang en het is logisch dat je je dan aan elkaar gaat lopen ergeren.
En tot die aanvaring met Esther was de sfeer heel goed in het vrouwenkamp. Ze vonden Björn natuurlijk wel een apart mannetje, maar iedereen was vol lof over hem en hij werd gerespecteerd om zijn aanpak. En waarom zouden ze ook zeuren? Er is voedsel in overvloed, ze hebben zowat alle proeven gewonnen en Esther kan lekker slapen op haar luchtbedje. Beetje respectloos om Björn dan aan te vallen alsof hij alleen maar pijn en ellende heeft gebracht en slechte beslissingen neemt.
quote:Misschien, maar waarom lopen zich dan zoveel mensen aan elkaar te ergeren op Timo?
Op maandag 22 september 2003 23:11 schreef GFP het volgende:[..]
Ontberingen brengen een groep tot elkaar
quote:Had je eens moeten kijken hoe ze zich aan elkaar zouden ergeren als ze geen honger hadden gehad, nu uiten ze het wel, maar willen ze toch als een groep eten vinden...
Op dinsdag 23 september 2003 00:03 schreef Svensson het volgende:[..]
Misschien, maar waarom lopen zich dan zoveel mensen aan elkaar te ergeren op Timo?
quote:Inderdaad, ineens transformeerde ze tot volleerd feministisch vrijheidsstrijdster met stoom uit haar oren.
Op maandag 22 september 2003 17:42 schreef Gert het volgende:[..]
Esther is zo stom om niet te snappen dat het een spél is. Ze laat zich leiden door haar emoties. Die emoties zeggen haar dat ze het als assertieve zelfstandige "Amsterdamse" niet moet pikken dat Bjorn bepaalt wat er gebeurt.
Als ik nou wat tactiek kon bespeuren bij Esther, zou ik meer respect voor haar hebben, maar ze laat zich gewoon gaan als de eerste de beste domme Viva-doos.
quote:Hallo??
Op maandag 22 september 2003 23:59 schreef Svensson het volgende:[..]
Beetje respectloos om Björn dan aan te vallen alsof hij alleen maar pijn en ellende heeft gebracht en slechte beslissingen neemt.
Jutta zorgde voor dat luchtbedje
.
quote:Dus eigenlijk mogen de dames hun mond niet open doen??
Op dinsdag 23 september 2003 00:09 schreef Svensson het volgende:[..]
Inderdaad, ineens transformeerde ze tot volleerd feministisch vrijheidsstrijdster met stoom uit haar oren.
quote:Precies, daarom zeg ik: Met harde hand regeren die hap!
Op dinsdag 23 september 2003 00:07 schreef GFP het volgende:[..]
Had je eens moeten kijken hoe ze zich aan elkaar zouden ergeren als ze geen honger hadden gehad, nu uiten ze het wel, maar willen ze toch als een groep eten vinden...
quote:En daar had Björn toch geen bezwaar tegen? Ik zie niet in waarom dat hem tot boeman maakt.
Op dinsdag 23 september 2003 00:09 schreef schatje het volgende:[..]
Hallo??
Jutta zorgde voor dat luchtbedje
![]()
.
quote:Lees je wel wat ik schrijf eigenlijk? Natuurlijk mogen ze hun mond open doen, maar Esther doet dat nu niet bepaald op een respectvolle manier. Eerder aanvallend en irritatie-bevorderend.
Op dinsdag 23 september 2003 00:10 schreef schatje het volgende:[..]
Dus eigenlijk mogen de dames hun mond niet open doen??
quote:Nou, het is een beetje laat, dus vergeef me.
Op dinsdag 23 september 2003 00:16 schreef Svensson het volgende:[..]
Lees je wel wat ik schrijf eigenlijk?
quote:Tuurlijk joh, ik ga ook slapen.
Op dinsdag 23 september 2003 00:18 schreef schatje het volgende:[..]
Nou, het is een beetje laat, dus vergeef me.
quote:Weltrusten
Op dinsdag 23 september 2003 00:27 schreef Svensson het volgende:[..]
Tuurlijk joh, ik ga ook slapen.
![]()
quote:See, you're not so bad after all...
Op dinsdag 23 september 2003 00:27 schreef schatje het volgende:[..]
Weltrusten
.
quote:Dacht je dat dan??
Op dinsdag 23 september 2003 00:30 schreef Svensson het volgende:[..]
See, you're not so bad after all...
quote:Nee joh, ik zit je alleen maar wat te pesten
Op dinsdag 23 september 2003 00:31 schreef schatje het volgende:[..]
Dacht je dat dan??
ik vind bjorn dus echt een eikel
"nee marlieke je mag niet gaan, ik mis mijn vriendin ook" pinkt een traatje weg
KOTS KOTS
quote:In Nederland is het nog nooit gebeurd, geloof ik
Op dinsdag 23 september 2003 07:56 schreef amaranta het volgende:
is het trouwens ooit voorgekomen dat 2 expeditieleden iets met elkaar kregen?
quote:Dus jij vindt honger, constante ruzie en zandvlooien niét erotiserend?
Op dinsdag 23 september 2003 08:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
In Nederland is het nog nooit gebeurd, geloof ik. Maar ik geloof dat je als je op dat eiland zit ook niet aan sex denkt ofzo.
quote:Eerlijk gezegd niet nee.
Op dinsdag 23 september 2003 08:08 schreef Gert het volgende:
Dus jij vindt honger, constante ruzie en zandvlooien niét erotiserend?
quote:Gert is dan ook een oude man.
Op dinsdag 23 september 2003 08:13 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Eerlijk gezegd niet nee.
quote:Pfff, doe jij je mond nou maar voor andere dingen open dan dat geblaat.
Op dinsdag 23 september 2003 08:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Gert is dan ook een oude man.
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 08:23 schreef Gert het volgende:[..]
Pfff, doe jij je mond nou maar voor andere dingen open dan dat geblaat.
quote:Natuurlijk niet kind.
Op dinsdag 23 september 2003 08:31 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik me nou afvraag hè.....hoe was het gegaan als Bjorn leider was geworden van het mannenkamp? Hadden ze hem geaccepteerd als leider denk je?
Die kerels hadden nog meer in een deuk gelegen van het lachen.De samensmelting zal dan ook interessant zijn.Ik verwacht dat ze hem direct wegstemmen.
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 08:29 schreef schatje het volgende:[..]
![]()
.
quote:Tja, da's moeilijk te bepalen. Maar: Bjorn mag er in ieder geval inblijven tot aan de samensmelting. Hij geniet momenteel erg van zijn machtsrol; ik denk dat hij er veel moeite mee zal hebben om straks over te schakelen en 'just one of the guys' te worden! Heeft-ie ineens geen leidershut meer enzo, afzien hoor!
Op dinsdag 23 september 2003 08:31 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik me nou afvraag hè.....hoe was het gegaan als Bjorn leider was geworden van het mannenkamp? Hadden ze hem geaccepteerd als leider denk je?
quote:Nou onderschat je hem toch wel, denk ik. Het is wel een aanpakker, desnoods had hij in zijn eentje dat hele eiland doorgestruind totdat hij wat te eten had gevonden voor z'n team.
Op dinsdag 23 september 2003 08:42 schreef Isabeau het volgende:
Het was helemaal een ramp geweest voor hem; want er was nog geen voedsel geweest ook...
Maar goed, dit is allemaal wel erg koffiedik kijken.. speaking about:
quote:Nou, hier ben ik het wel met je eens. Hij had wel veel meer zijn best gedaan!
Op dinsdag 23 september 2003 08:53 schreef Gert het volgende:Het is wel een aanpakker, desnoods had hij in zijn eentje dat hele eiland doorgestruind totdat hij wat te eten had gevonden voor z'n team.
quote:Dit kan ik beamen, er werd alleen maar aan eten gedacht, of aan familie thuis, maar niet aan sex...
Op dinsdag 23 september 2003 08:02 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
In Nederland is het nog nooit gebeurd, geloof ik
. Maar ik geloof dat je als je op dat eiland zit ook niet aan sex denkt ofzo.
quote:Maar al die vrouwen met dikke tetten (Eva) in bikini dan?
Op dinsdag 23 september 2003 09:25 schreef GFP het volgende:[..]
Dit kan ik beamen, er werd alleen maar aan eten gedacht, of aan familie thuis, maar niet aan sex...
quote:
http://www.expeditierobinson.vt4.be/
De Fusie
In aflevering 7, halverwege de expeditie, worden alle overgebleven 'survivors' uit beide groepen samengebracht. Deze expeditieleden verhuizen naar een nieuw onbewoond eiland: Kelapa.
Vanaf dan is het dus 'ieder voor zich', alhoewel, ze voor het fysieke overleven nog steeds op elkaar aangewezen blijven. Ook nu zijn er elke vier dagen twee confrontaties:
De winnaar van de eerste strijd krijgt een individuele beloning die z'n eigen verblijf even aangenamer zal maken.
De winnaar van de tweede confrontatie verkrijgt immuniteit: dit wil zeggen dat hij of zij niet kan worden weggestemd in de eerstvolgende 'Eilandraad'. Als symbool van deze immuniteit krijgt deze eilandbewoner de Robinson-amulet.
Alle eilandbewoners die na deze 'fusie' wegvallen, blijven nog wel vanaf een naburig eiland het wel en wee van hun lotgenoten volgen. Hun rol is immers nog niet uitgespeeld
quote:Nou, daar word je opgewonden van zeg
Op dinsdag 23 september 2003 11:43 schreef Drinkemaatje het volgende:[..]
Maar al die vrouwen met dikke tetten (Eva) in bikini dan?
quote:Nou het kan klikken tussen mensen en ik ken wel mensen die 30 dagen zonder sex een verschrikking vinden en het niet vol zouden kunnen houden.
Op dinsdag 23 september 2003 11:59 schreef GFP het volgende:[..]
Nou, daar word je opgewonden van zeg
Ik had Jutta trouwens ouder geschat dan 30.
quote:En hoeveel van die mensen hebben op een eiland gezeten waar bijna geen eten is?
Op dinsdag 23 september 2003 12:10 schreef mbn het volgende:[..]
Nou het kan klikken tussen mensen en ik ken wel mensen die 30 dagen zonder sex een verschrikking vinden en het niet vol zouden kunnen houden.
Ik had Jutta trouwens ouder geschat dan 30.
quote:En wie was diegene dan?
Op dinsdag 23 september 2003 14:02 schreef GFP het volgende:[..]
Ik ken ook zo iemand die een gezond seksleven heeft en het ook niet zou willen missen, maar op dat eiland dacht hij alleen maar aan eten hoor...
quote:Judge toch? Of was het iemand anders die Judge kent? Als Lee, dan.
Op dinsdag 23 september 2003 15:20 schreef stewardoosje het volgende:[..]
En wie was diegene dan?
quote:Ik vind Eva wel lekker eigenlijk...
Op dinsdag 23 september 2003 11:59 schreef GFP het volgende:[..]
Nou, daar word je opgewonden van zeg
quote:idd Judge...
Op dinsdag 23 september 2003 16:01 schreef Gia het volgende:[..]
Judge toch? Of was het iemand anders die Judge kent? Als Lee, dan.
quote:edit: spoiler verwijderd.
Op dinsdag 23 september 2003 17:19 schreef Afwezig het volgende:
Ik vroeg me af he, weet iemand zeker tot wanneer die kampleiders immuniteit hebben? Tot de samensmelting zou beetje jammer wezen
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 24-09-2003 10:22]
quote:OMG die een na laatste foto
Op dinsdag 23 september 2003 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
Esther
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 21:15 schreef super_honda het volgende:[..]
OMG die een na laatste foto
![]()
Een winnares in spé.
quote:nou nou winnares......
Op dinsdag 23 september 2003 21:23 schreef tong80 het volgende:[..]
Geweldig toch ?
Een winnares in spé.
Ik hoop dat ze er zo snel mogelijk uitvliegt!
quote:Ja, vrouwen met een mening. Bah.
Op dinsdag 23 september 2003 21:24 schreef charmed_angel het volgende:[..]
nou nou winnares......
Ik hoop dat ze er zo snel mogelijk uitvliegt!
quote:Jaa gezellig met z'n allen op 't luchtbed (zonder bjorn want die is hard aant werken ofzo)
Op dinsdag 23 september 2003 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
Tja.....
quote:Daar zit ze juist Bjorn uit te lachen, omdat hij zo idioot 'twijfelt' wie hij die extra stem zal geven.
Op dinsdag 23 september 2003 21:15 schreef super_honda het volgende:
OMG die een na laatste foto![]()
quote:En bedankt voor tip
Op dinsdag 23 september 2003 18:26 schreef berney het volgende:edit: spoiler verwijderd
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 24-09-2003 10:23]
quote:ja pik omhoog, ga jij het nog ff lekker lopen quoten dan
Op dinsdag 23 september 2003 22:28 schreef DJH het volgende:[..]
En bedankt voor tip
![]()
k'had er in eerste instantie overheen gelezen.
quote:%*&(*&%&%#$^()*^@!(%#@ !!!!!!!!
Op dinsdag 23 september 2003 22:28 schreef DJH het volgende:[..]
En bedankt voor tip
![]()
Ik hoopte nog zo dat het geen spoiler was van die doos.
quote:Ik neem aan dat dit speculatie van je is?
Op dinsdag 23 september 2003 18:26 schreef berney het volgende:[..]
-edit: spoiler verwijderd-
[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 24-09-2003 13:13]
quote:Heb ik ooit al eens gedaan met Berney.
Op dinsdag 23 september 2003 23:06 schreef Gert het volgende:[..]
Ik neem aan dat dit speculatie van je is?
Zo niet, dan laat ik jou ook leegbloeden in een kuiltje. Alleen ik zaag nóg langzamer. En daarna gaan we voetballen en trap ik je kop in de aars van een Friese roodbontkoe.
Trekt ze zich niks van aan.
Deze foto zegt alles.
quote:Idd, ze heeft hem gewoon 100% door.
Op dinsdag 23 september 2003 21:45 schreef Moonah het volgende:[..]
Daar zit ze juist Bjorn uit te lachen, omdat hij zo idioot 'twijfelt' wie hij die extra stem zal geven.
Superfoto!
quote:Maar het lucht wel op toch?
Op dinsdag 23 september 2003 23:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik ooit al eens gedaan met Berney.Trekt ze zich niks van aan.
quote:Het is geen speculatie van me.
Op dinsdag 23 september 2003 23:06 schreef Gert het volgende:[..]
Ik neem aan dat dit speculatie van je is?
Zo niet, dan laat ik jou ook leegbloeden in een kuiltje. Alleen ik zaag nóg langzamer. En daarna gaan we voetballen en trap ik je kop in de aars van een Friese roodbontkoe.
quote:Wat ter wereld heb ik je ooit misdaan dan? Dat je zoiets bij me wilt doen.
Op woensdag 24 september 2003 07:22 schreef Gert het volgende:[..]
Maar het lucht wel op toch?
quote:[edit] vriend, ga het dan niet weer herhálen.
Op woensdag 24 september 2003 09:41 schreef berney het volgende:[..]
Wat ter wereld heb ik je ooit misdaan dan? Dat je zoiets bij me wilt doen.
![]()
.
Spoilers zijn verwijderd, Berney, het is heel jammer als je zoiets post, dat verpest het programma voor anderen, denk je daar de volgende keer even aan?
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 24-09-2003 10:25]
quote:Maar wat is er dan mis mee op de spoiler te laten staan en de spoiler tags te gebruiken? Ikzelf lees de spoilers wel graag!
Op woensdag 24 september 2003 10:11 schreef Gert het volgende:[..]
[edit] vriend, ga het dan niet weer herhálen.
Spoilers zijn verwijderd, Berney, het is heel jammer als je zoiets post, dat verpest het programma voor anderen, denk je daar de volgende keer even aan?
[/edit]
quote:Het stond niet verborgen achter spoilertags.
Op woensdag 24 september 2003 12:35 schreef Drinkemaatje het volgende:[..]
Maar wat is er dan mis mee op de spoiler te laten staan en de spoiler tags te gebruiken? Ikzelf lees de spoilers wel graag!
Psst, Berney, Big Brother 5 wordt volgend jaar gewonnen door ene Miranda.
quote:Dat is duidelijk, maar kon dan niet in plaats van de spoiler verwijderen er een spoiler tag om heengezet worden? Dat is de vraag.
Op woensdag 24 september 2003 13:19 schreef Gert het volgende:[..]
Het stond niet verborgen achter spoilertags.
quote:Pfff, kíjk nou maar gewoon.
Op woensdag 24 september 2003 13:23 schreef Drinkemaatje het volgende:[..]
Dat is duidelijk, maar kon dan niet in plaats van de spoiler verwijderen er een spoiler tag om heengezet worden? Dat is de vraag.
Op woensdag 24 september 2003 15:57 schreef GFP het volgende:
Is dit nou het spoilertag-topic, of het ER2003 topic
Maar ik ben dus wel zo'n muts dat ik die spoilers niet kan weerstaan.
Ik las dus die van Isabeau, en baalde er een beetje van. Maar goed, ze schrijft dat het niet waar is, dus daar ga ik dan maar een beetje vanuit.
quote:Een soort QED zou ik hier onder kunnen zetten
Op woensdag 24 september 2003 16:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik las dus die van Isabeau, en baalde er een beetje van. Maar goed, ze schrijft dat het niet waar is, dus daar ga ik dan maar een beetje vanuit.
Maar in mijn spoilers staat dus niets wat niemand wil weten hoor
En ik weet al helemaal de winnaar niet.
Ik had het op die manier aangegeven omdat ik weet dat veel (ik bijvoorbeeld ook) mensen die spoilers toch aanklikken uit nieuwsgierigheid en jezus, als daar dan ineens de naam van de winnaar of iets anders staat wat je echt niet wilt weten...da's gewoon kut.
Dus misschien moet iemand ook boven een spoiler iets zetten waar de spoiler ongeveer over gaat (zonder iets te verraden).
Onzin:
spoiler:
quote:
Op woensdag 24 september 2003 16:22 schreef dolle_hond het volgende:[..]
spoiler:
dat mag pas over 10 weken bekend worden gemaakt
quote:Winnaar is nog niet bekend wel de 2 finalisten, maar ik zal ze niet noemen
Op woensdag 24 september 2003 16:50 schreef Brighteyes het volgende:
Kan men dan ten minste als ze de spoilers gebruiken erbij zetten dat ze de winnaar bekend gaan maken.
De rest wil ik wel lezen.
Bijvoorbeeld over aanstaande ruzies en zo, maar ik zou toch echt niet willen weten wie er wint.Maar ik ben dus wel zo'n muts dat ik die spoilers niet kan weerstaan.
quote:Ik vind alles best als Jutta
Op woensdag 24 september 2003 17:02 schreef GFP het volgende:[..]
Winnaar is nog niet bekend wel de 2 finalisten, maar ik zal ze niet noemen
Voor de duidelijkheid: spoilers die geplaatst worden zonder de spoiler tags worden niet op prijs gesteld; je vergalt het plezier van een ander er compleet mee.
quote:Ik ook.
Op woensdag 24 september 2003 20:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben voor een spoilertopic.
Dus.
quote:14,4 modem ofzo??
Op woensdag 24 september 2003 21:08 schreef Svensational het volgende:
Bovendien, als de pagina aan het laden is (duurt bij mij altijd even) werken de spoilertags nog niet, waardoor je het alsnog te zien krijgt.
quote:ehhhh.....werkelijk geen idee
Op woensdag 24 september 2003 21:15 schreef schatje het volgende:[..]
14,4 modem ofzo??
quote:
Op woensdag 24 september 2003 21:05 schreef static het volgende:
Met dank aan Svensational: Expeditie Robinson [Spoilers]
quote:
Op woensdag 24 september 2003 21:04 schreef schatje het volgende:
Spoilertopic![]()
![]()
.
Ik ben ook voor!
quote:hey spoiler topic is er al! Echt toppie
Op woensdag 24 september 2003 21:27 schreef charmed_angel het volgende:[..]
![]()
![]()
.
Ik ben ook voor!
quote:lijkt me niet he! Duh..... we hebben nu een spoiler topic!
Op woensdag 24 september 2003 21:29 schreef cptmarco het volgende:
even voor de duidelijkheid: hier mag dus geen enkele spoiler meer gepost worden??
quote:Nee, eindelijk een topic dat leesbaar is
Op woensdag 24 september 2003 21:29 schreef cptmarco het volgende:
even voor de duidelijkheid: hier mag dus geen enkele spoiler meer gepost worden??
quote:Hij vraagt het toch normaal, jeetje wat reageer jij vaak kwaad zeg, ook op anderen... Sneu.
Op maandag 22 september 2003 17:39 schreef schatje het volgende:[..]
spoiler:
Niet zeiken vent
quote:zo is schatje nou eenmaal.......ik heb ook heel vaak een felle woordewissleing/ruzie met haar gehad......komt wel weer goed
Op woensdag 24 september 2003 21:50 schreef Leila het volgende:[..]
Hij vraagt het toch normaal, jeetje wat reageer jij vaak kwaad zeg, ook op anderen... Sneu.
quote:Hm, oke. Het lijkt wel alsof ze gefrustreerd is zo vaak komt het er als een aanval uit.
Op woensdag 24 september 2003 21:54 schreef charmed_angel het volgende:[..]
zo is schatje nou eenmaal.......ik heb ook heel vaak een felle woordewissleing/ruzie met haar gehad......komt wel weer goed
Maar oke, all fine. Dankjewel.
quote:Als ik ze niet weet kan ik ze toch ook niet noemen
Op woensdag 24 september 2003 17:27 schreef _Supreme het volgende:
dus je weet het wel???judge heeft toch een zwijgplicht formulier getekend??
Maar uhm ik kan nu al niet wachten tot afl. 3 en als er een DVD box komt van alle seizoenen tot nu toe + veel extra materiaal dan ga ik die zeker halen!
quote:Ik schrok me het leplazarus....
Op woensdag 24 september 2003 15:53 schreef Isabeau het volgende:
spoiler:Fatima wint Expeditie Robinson
-
-
-
-
-
-
-
spoiler:het grote probleem met spoilertags is dat volgens mij iedereen ze wel leest, puur uit nieuwsgierigheid. Maar stel je voor dat je iets als het bovenstaande leest (is nie waar hoor)....dat had je dan mooi echt niet willen weten! Er wordt teveel gebruik gemaakt van die dingen voor allerlei onzin opmerkingen. Zoals deze.
[Dit bericht is gewijzigd door SoesGSX600 op 27-09-2003 01:50]
quote:Zeker weten
Op zaterdag 27 september 2003 01:45 schreef SoesGSX600 het volgende:
Trouwens; http://www.xs4all.nl/~mk84/muziekfragment5.mp3 (6,32mb) het intro liedje van ERIk vind het wel lekkere muziek
quote:Hoewel ie na 20 min wel erg gaat vervelen moet ik zeggen
Op zaterdag 27 september 2003 01:51 schreef -Mk- het volgende:[..]
Zeker weten
![]()
*Media player uitzet
Bjorn rules! althans voor nog even dan
quote:Ja, en morgen ben ik er niet
Op zaterdag 27 september 2003 12:43 schreef schatje het volgende:
Morgen weer een nieuwe aflevering![]()
.
Ik ga wel 2 video's zetten en vlak voordat het begint aan mijn ouders vragen of ze ze allebei even willen checken of ze lopen.
quote:Waarom twee?
Op zaterdag 27 september 2003 12:43 schreef Stranger het volgende:[..]
Ja, en morgen ben ik er niet
Ik ga wel 2 video's zetten en vlak voordat het begint aan mijn ouders vragen of ze ze allebei even willen checken of ze lopen.
quote:Daarom had ik dat ook zo geschreven. Simpel omdat ikzelf echt alle spoilertags aanclick die er zijn
Op zaterdag 27 september 2003 01:40 schreef Bombie het volgende:Ik schrok me het leplazarus....
Echt één van de weinige keren dat ik uit baldadigheid een spoiler lees en dat dát er staat!
Ik ben blij dat je het zelf weer ontkracht.
Enne, ik kan niet wachten op vanavond! Jammer dat het maar 1x per week is zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |