abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 september 2003 @ 15:09:49 #2
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_13359792
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als ze hadden moeten blijven staan ben ik ervan overtuigd dat Bjorn eerder had losgelaten.
Dat denk ik ook wel en dat had zijn machtspositie pas helemaal ondermijnd. Eigenlijk jammer dat dat niet gebeurd is.
pi_13359812
Hier of daar?
pi_13359816
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:00 schreef -Mk- het volgende:

[..]

Dat is elk jaar zo, als er iemand vrijwillig uit gaat moeten ze alsnog stemmen. Maar wel lekker tijdens de eilandraad, dat was dan wel weer smerig

Ja precies... die meiden hadden beter moeten weten!! Ze hadden gewoon moeten gaan stemmen. Maar hoeveel stemmen kreeg die Esther nou uiteindelijk? Allemaal 2?
  maandag 22 september 2003 @ 15:10:42 #5
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_13359823
Hier.
pi_13359841
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:10 schreef Golfen het volgende:

[..]

Ja precies... die meiden hadden beter moeten weten!! Ze hadden gewoon moeten gaan stemmen. Maar hoeveel stemmen kreeg die Esther nou uiteindelijk? Allemaal 2?

Ja 2 ja
pi_13359847
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:10 schreef Golfen het volgende:

[..]

Esther kreeg 2 stemmen, en Jutta en Franca ook....toch????
pi_13359886
Wat gebeurde er nou gisteren met de stemming?? Kwas net aan de telefoon! Marlieke wilde toch dat ze haar er uit zouden stemmen? En daarna werd er nog een keer gestemd en ging "hoe heet ze" eruit!

Hoe zit dat nou?

pi_13359911
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:11 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Esther kreeg 2 stemmen, en Jutta en Franca ook....toch????

En toen ging Bjorn zo moeilijk denken, terwijl Esther allang wist dat die stem voor haar was. Dat deed Bjorn wel ontzettend expres zeg!!

Sorry schatje

pi_13359920
Er ging niemand uit gister, Boefke!

Marlieke ging vrijwillig weg, en toen werd er gestemd voor een extra stem mee te nemen naar de volgende eilandraad. Esther, Jutta en Franca-Maria hadden evenveel stemmen en toen moest de leider beslissen wie de extra stem zou krijgen. Dat werd dus Esther.

pi_13359932
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:13 schreef Boefke het volgende:
Wat gebeurde er nou gisteren met de stemming?? Kwas net aan de telefoon! Marlieke wilde toch dat ze haar er uit zouden stemmen? En daarna werd er nog een keer gestemd en ging "hoe heet ze" eruit!

Hoe zit dat nou?

Marlieke moest al het eiland verlaten voordat ze gingen stemmen, omdat de productie het natuurlijk wist dat ze weg wilde.

Daarna is nog gewoon gestemd, toen werd het gelijkspel tussen 3 dames geloof ik. Toen mocht Bjorn de beslissende stem geven en stemde (na hevig nadenken) toch op Esther.

Die heeft nu 1 stem bij het begin van de volgende eilandraad.

pi_13359951
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:13 schreef Boefke het volgende:

Hoe zit dat nou?

Die Marlieke mocht vrijwillig vertrekken... en toen moesten ze alsnog gaan stemmen. Esther kreeg (zo ongeveer) de meeste stemmen, dus die heeft nu al een tegenstem op zak voor de volgende eilandraad,
pi_13359989
O dus Esther heeft alvast 1 stem gekregen! Vaag zeg!
pi_13360043
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:15 schreef Golfen het volgende:

[..]

Esther kreeg (zo ongeveer) de meeste stemmen, dus die heeft nu al een tegenstem op zak voor de volgende eilandraad,

Dus het is aannemelijk dat Bjorn volgende week weer een plannetje bedenkt zodat zij verliezen.
pi_13360071
bjorn vliegt er gewoon uit als hij immuniteit kwijt is
pi_13360079
Ik dacht (en misschien zit ik er wel helemaal naast) dat als ze van t eiland af kwamen op het vaste land in een hotel moesten blijven totdat het programma ten einde was en dat ze dan allemaal tegelijk terug naar NL gaan. Maar wat voor zin heeft het voor Marlieke dan om naar huis te gaan????? .

Of heb ik dit gewoon zelf verzonnen en gaat ze lekker naar paps en mams?

I live in my own little world, but it's okay, they know me here.....
pi_13360080
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:18 schreef schatje het volgende:

[..]

Dus het is aannemelijk dat Bjorn volgende week weer een plannetje bedenkt zodat zij verliezen.

ik haat plannetjes...

Net als op het manneneiland. We hadden afgesproken om Simon eruit te stemmen en toch kreeg ik 3 stemmen tegen....

bah

pi_13360082
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:16 schreef Boefke het volgende:
O dus Esther heeft alvast 1 stem gekregen! Vaag zeg!
1 extra stem.

Dat was vorig jaar ook al zo hoor.

pi_13360092
goed programma!
zelfde regels als vorig jaar..en inderdaad de regie wist al dat ze weg wou! dus het plan we stemmen haar gewoon weg dan zijn wij safe ging niet op.
pi_13360101
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:20 schreef Floffy het volgende:
Ik dacht (en misschien zit ik er wel helemaal naast) dat als ze van t eiland af kwamen op het vaste land in een hotel moesten blijven totdat het programma ten einde was en dat ze dan allemaal tegelijk terug naar NL gaan. Maar wat voor zin heeft het voor Marlieke dan om naar huis te gaan????? .

Pas na de samensmelting, gaan diegene die weggestemd waorden niet naar huis, maar blijven in een hotel.
pi_13360114
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:20 schreef dolle_hond het volgende:
bjorn vliegt er gewoon uit als hij immuniteit kwijt is
Denk ik niet.. die vrouwen zijn wel zo slim dat ze doorhebben dat als Bjorn weg is ze hun eigen boontjes moeten doppen en ze zullen toch wel snappen dat het dan snel achteruit gaat met t vrouweneiland....
pi_13360122
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:20 schreef Floffy het volgende:

Dan kan ze tenminste bellen en schrijven en emailen, EN relaxen .
pi_13360128
Lijkt trouwens Big Brother wel, wie het snelste is met topic openen .
pi_13360132
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:21 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Pas na de samensmelting, gaan diegene die weggestemd waorden niet naar huis, maar blijven in een hotel.

Ah ik snap.. Thanks!
pi_13360159
quote:
Op maandag 22 september 2003 14:49 schreef mbn het volgende:

Wow, totaal mee eens.

.
quote:
Als man zijnde snap ik er geen fuck van dat de vrouwen in Bjorn trappen en al helemaal niet dat er ook maar iemand in Ryan trapt.
Volgens mij zijn die vrouwen op het Bjorn-eiland uitgekozen om hun domheid. Echt niet te geloven gewoon. Slaafs gedrag. . Geen eigen mening. . Ogen neerslaan en vooral niks zeggen als Esther haar eigen mening uit. . Je 24 uur per dag laten aanspreken met "meisje". .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_13360208
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:18 schreef schatje het volgende:

[..]

En dat is toch wel zo dom.

De man denkt "tactisch" bezig te zijn, maar die lul snapt niet dat 1 persoon die je niet zo aardig vindt in de groep, altijd nog beter is dan een persoon minder.

Oi!
pi_13360274
die je eten moet geven....
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:24 schreef MUUS het volgende:

[..]

En dat is toch wel zo dom.

De man denkt "tactisch" bezig te zijn, maar die lul snapt niet dat 1 persoon die je niet zo aardig vindt in de groep, altijd nog beter is dan een persoon minder.

pi_13360404
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:26 schreef paria_heemskerk het volgende:
die je eten moet geven....
[..]
En die je kunnen helpen een proef te winnen.
Oi!
pi_13360649
Ik begrijp ook niet dat de makers van ER telkens van die jonkies toelaten op het eiland, want die vinden bijna nooit aansluiting bij de groep (wegens een verschil in levenservaring?) en hebben bijna altijd heimwee (misschien nog te afhankelijk van anderen in de thuissituatie?). Je zag nu ook al weer dat zowel Simon als Marlieke na een paar dagen al weer instortten.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_13360731
mja ok heb je gelijk in,
maar alleen maar oudjes is ook niet phun
leuker om naar zo'n jong meiske te kijken dan zo'n oude :0
mja
Tri State. Tri State. !
  maandag 22 september 2003 @ 15:49:39 #31
31611 Svensson
floeperdefloep :-þ
pi_13361010
Ik snap echt niet waarom Esther zo loopt te zeiken, zeg. Juist dankzij de directe no-nonsense aanpak van Björn gaat het zo goed. Er is genoeg te eten, ze hebben tot dan toe álle proeven gewonnen en de sfeer in het kamp is relaxed. De taak van Björn is om iedereen gezond en fit naar de samensmelting te brengen en dat doet hij prima. Geen reden tot klagen dus.

Maar Esther moet zonodig dwars liggen. Ze heeft nog maar weinig aan de groep bijgedragen, maar ondertussen loopt ze wel te blèren alsof zij het daar voor het zeggen heeft. Volgens mij is ze van huis uit gewoon verwend en heeft ze een probleem met gezag.

Het klopt dat Björn af en toe weinig ruimte voor discussie laat, maar hij heeft steeds weer bewezen dat hij de juiste beslissingen kan maken. Als je een andere mening hebt, oké, maar breng dat dan respectvol of desnoods eerst onder 4 ogen. Zoals Esther dat doet, wordt de sfeer in de groep alleen maar minder. Bovendien maakt het haar kansen om weggestemd te worden alleen maar groter. Als ze slim was, had ze haar commentaar voor zich gehouden tot na de samensmeling. Dan heeft iedereen immers weer gelijke kansen.

Ik ben het niet echt eens met de beslissing van Björn om opzettelijk de proef te verliezen zodat Esther eruit gestemd te worden, maar ik begrijp zijn zienswijze wel. Hij ziet haar als storende factor in zijn groep en wil haar daarom zo snel mogelijk eruit werken, voordat ze de kans krijgt om de sfeer nog meer te ondermijnen. Beter was geweest om privé met haar een gesprek te voeren over wat haar zo dwars zit en er met z'n alleen proberen uit te komen. Maar Björn ziet dit blijkbaar als nutteloze verspilling van energie en kiest voor de rigoreuze aanpak, zoals een echte killer betaamt.

Je kan in ieder geval niet zeggen dat het geen leuke televisie is!

You must have big rats, if you need Hattori Hanzo's steel...
  maandag 22 september 2003 @ 15:51:52 #32
3542 Gia
User under construction
pi_13361057
Even een vraagje: Zijn de leiders nu wel of niet na 7 dagen de imuniteit kwijt?

Heb al gezocht op ER sites, maar kan die regeltjes niet vinden.

pi_13361107
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:51 schreef Gia het volgende:

Volgens mij zijn ze idd na een week hun immuniteit kwijt. Bjorn kan weg wat mij betreft
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_13361108
Ik zat het topic ER #7 nog even door te lezen. De meest memorabele quote van dat topic:
quote:
Op zondag 21 september 2003 22:27 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

En die arme Marlieke stond daar maar met dat druipende stuk vlees tussen haar benen.

Misschien dat we bij elk nieuw sequentieel topic een 'Memorable quote' op moeten nemen.

1. En zet die zuiger op je fontanelletje!
  maandag 22 september 2003 @ 15:54:41 #35
31611 Svensson
pi_13361134
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:51 schreef Gia het volgende:

Volgens mij wel. In ieder geval vanaf de samensmelting, maar weet niet of die na 7 dagen plaatsvindt.
  maandag 22 september 2003 @ 15:55:33 #36
3542 Gia
User under construction
pi_13361156
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze idd na een week hun immuniteit kwijt. Bjorn kan weg wat mij betreft

Mja, dat bedoel ik.
pi_13361209
quote:

[..]

Maar het was toch al dag 8?
pi_13361264
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:57 schreef -Mk- het volgende:

[..]

Maar het was toch al dag 8?

Volgens mij had Ernst-Paul het al over dag 11.

Vervalt dus na de samensmelting .

pi_13361348
quote:

[..]

Nee-hee. Bjorn is de tweede Nolleke, hij moet bljiven. .
pi_13361468
quote:
En die arme Marlieke stond daar maar met dat stuk druipende vlees tussen haar benen
LOL ja inderdaad..petje af trouwens hoor..vond wel dat ze lef had..ging Bjorn nog even weg..en Marlieke bleef gewoon droog met die halfdode kip tussen haar benen staan

Vond trouwens wel dat Esther op een gegeven moment begon te overdreven, ze raakte naar mijn mening wat te overtuigd (waarschijnlijk omdat niemand, behalve Bjorn, haar tegensprak) van haar anti-kip-eet-stelling..En Bjorn had ook best wel gelijk in sommige dingen..zoals Marlieke ook al zei..hij is rustig en wil geen chaos in de groep..al vind ik het ook weer een rare vent..maar ok..een typische belg he
...

pi_13361469
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:01 schreef berney het volgende:

[..]

Nee-hee. Bjorn is de tweede Nolleke, hij moet bljiven. .

bjorn samen met ryan: leuk
pi_13361484
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:23 schreef MUUS het volgende:
Volgens mij zijn die vrouwen op het Bjorn-eiland uitgekozen om hun domheid. Echt niet te geloven gewoon. Slaafs gedrag. . Geen eigen mening. . Ogen neerslaan en vooral niks zeggen als Esther haar eigen mening uit. . Je 24 uur per dag laten aanspreken met "meisje". .
Toch wel typisch dat de vrouwen van vorig jaar ook al van die mutsen waren.

óf de vrouwen die aan zo'n programma deelnemen zijn geen goede afspiegeling van de samenleving, óf de meeste vrouwen blijken gewoon een stel meningloze mutsen te zijn als ze bij elkaar zijn. Ik wacht met spanning op de rest van de vrouwelijke eigenschappen, achterdocht, jaloezie, haat enz.

maandag 22 september 2003 @ 16:11:03 #43
31611 Svensson
pi_13361635
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:05 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

LOL ja inderdaad..petje af trouwens hoor..vond wel dat ze lef had..ging Bjorn nog even weg..en Marlieke bleef gewoon droog met die halfdode kip tussen haar benen staan

Vond trouwens wel dat Esther op een gegeven moment begon te overdreven, ze raakte naar mijn mening wat te overtuigd (waarschijnlijk omdat niemand, behalve Bjorn, haar tegensprak) van haar anti-kip-eet-stelling..En Bjorn had ook best wel gelijk in sommige dingen..zoals Marlieke ook al zei..hij is rustig en wil geen chaos in de groep..al vind ik het ook weer een rare vent..maar ok..een typische belg he
...

Inderdaad. Thuis eet ze wel lekker vlees en nu is het ineens van "Hoe haal je in je hoofd om die kip te gaan slachten, och arm beestje." Ga nou toch gauw zeg.

Björn heeft gewoon het beste voor met de groep, wil winnen, en doet wat daarvoor nodig is. En gelijk heeft ie, het is verdorie geen luilekker-vakantie!

pi_13361636
Ik wil trouwens nog even terugkomen op wat ik eerder zei over Marlieke dat ze moest blijven, dat blijkt niet zo te zijn.

De mensen die voor de samensmelting eruit gaan gaan naar huis terug.

Afvallers die na de samensmelting eruit gaan blijven in het resort tot de expeditie is afgelopen.

pi_13361764
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:11 schreef Svensson het volgende:

[..]

Inderdaad. Thuis eet ze wel lekker vlees en nu is het ineens van "Hoe haal je in je hoofd om die kip te gaan slachten, och arm beestje." Ga nou toch gauw zeg.

Achjah, dat heb je met mensen he, als ze zien wat er geslacht gaat worden (dier dat nog in leven is) dan eten ze het niet.

Maar zodra het in de supermarkt ligt (natuurlijk al lekker verpakt) denkt ze "oh, vanavond eten we lekker kip".

Typisch..

maandag 22 september 2003 @ 16:15:02 #46
3542 Gia
User under construction
pi_13361773
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:05 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

...

Niks overdrevens aan. Esther had gelijk. Het was nog nergens voor nodig om die kip te slachten. Zeker niet voor de illiminatieproef, want die wilde Björn toch al verliezen.
Dat Esther standvastig blijft en de kip weigert te eten, vind ik bewonderenswaardig.

Dat Björn haar daarna er alsnog toe probeert te dwingen door ineens de rijst te rantsoeneren, vind ik een zeer laffe move.

Esther heeft groot gelijk dat je dergelijke beslissingen niet in je eentje neemt. De voorraad is van allemaal.
Björn is geen leider, hij is een despoot.

pi_13361912
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:23 schreef MUUS het volgende:

[..]

.
[..]

"Meiske"

Maar idd ik vind het maar trieste meiden zonder eigen mening, hopelijk veranderd dat nog een beetje de komende dagen (op TV weken).

maandag 22 september 2003 @ 16:20:11 #48
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_13361917
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:14 schreef -Mk- het volgende:

[..]

Achjah, dat heb je met mensen he, als ze zien wat er geslacht gaat worden (dier dat nog in leven is) dan eten ze het niet.

Maar zodra het in de supermarkt ligt (natuurlijk al lekker verpakt) denkt ze "oh, vanavond eten we lekker kip".

Typisch..

Ze zei heel duidelijk dat ze zich realiseerde dat die kip dood moest. Ze vond het alleen onzin om dat te doen ten tijde van overvloed en ik kan het niet anders dan met haar eens zijn. Maar dat moet ze dan weer op zo'n mutserige wijze brengen, waarmee ze alles direct ondermijnt.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  maandag 22 september 2003 @ 16:24:32 #49
31611 Svensson
pi_13362069
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:15 schreef Gia het volgende:

[..]

Niks overdrevens aan. Esther had gelijk. Het was nog nergens voor nodig om die kip te slachten. Zeker niet voor de illiminatieproef, want die wilde Björn toch al verliezen.
Dat Esther standvastig blijft en de kip weigert te eten, vind ik bewonderenswaardig.

Dat Björn haar daarna er alsnog toe probeert te dwingen door ineens de rijst te rantsoeneren, vind ik een zeer laffe move.

Esther heeft groot gelijk dat je dergelijke beslissingen niet in je eentje neemt. De voorraad is van allemaal.

Het besluit om de proef te verliezen kwam pas later. Met die beslissing ben ik het dan weer niet eens, maar goed.

En wat extra krachtvoer kan nooit kwaad. Na zoveel tijd heeft je lichaam behoorlijke behoefte aan proteïne en het is verstandig om die kip daarvoor op te offeren. Juist dom en ondankbaar van Esther om er dan niet van te eten.

pi_13362173
quote:

[..]

nee ik vind van niet
ik vind dat de leider, björn dus, mag beslissen.
dat kippetje konden ze ook voor later bewaren maar was wel lekker
en ze hebben nog 2 andere.
maar ik vind dat de vrouwen nu gewoon gewend zijn dat björn geen leider voor ze is, en dat ze nu denken dat alles samen moet worden gedaan
björn aan de macht
Tri State. Tri State. !
pi_13362177
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:24 schreef Svensson het volgende:

[..]

En wat extra krachtvoer kan nooit kwaad. Na zoveel tijd heeft je lichaam behoorlijke behoefte aan proteïne en het is verstandig om die kip daarvoor op te offeren. Juist dom en ondankbaar van Esther om er dan niet van te eten.

Pas ruim een week hoor.
pi_13362187
quote:

[..]

Dat ze die kip wouden verorberen (ook al vond ik het ook sneu voor die kip) om juist op krachten te blijven (goeie zet) kan ik me wel in vinden. Ik vond én Bjorn én Esther op een gegeven moment gewoon kinderachtig doen. Esther omdat ze wel erg in haar element was en daardoor geen respect meer toonde en Bjorn omdat hij ook kinderachtig (idd zoals met die rijst opeens) begon te doen.

Twee kleuters die gelijk willen krijgen..ze hadden beiden water bij de wijn kunnen doen, want als ze slimmer zouden zijn (vooral Bjorn als leider en Esther als eigenwijs) weten ze dat dit niet echt stimulerend voor de groepsband is. Vooral sommige meiden in de groep zijn (of lijken) daar wat gevoeliger voor en dat drukt ook weer een stempel. Niet denken met het verstand, maar met het gevoel (ego)..Tja das is het leuke ook weer van ER..In het begin was die band helemaal goed en wonnen ze ook alles..dat begint nu al minder te worden..
...

maandag 22 september 2003 @ 16:31:15 #53
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_13362301
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:49 schreef Svensson het volgende:
Ik snap echt niet waarom Esther zo loopt te zeiken, zeg. Juist dankzij de directe no-nonsense aanpak van Björn gaat het zo goed. Er is genoeg te eten, ze hebben tot dan toe álle proeven gewonnen en de sfeer in het kamp is relaxed. De taak van Björn is om iedereen gezond en fit naar de samensmelting te brengen en dat doet hij prima. Geen reden tot klagen dus.
Esther zeikt omdat haar al die kleine irritante dingetjes van Bjorn allemaal op hun plaats vallen. Ze heeft hem door. Ze hebben genoeg te eten omdat er genoeg te eten op het eiland is.
quote:
Zoals Esther dat doet, wordt de sfeer in de groep alleen maar minder. Bovendien maakt het haar kansen om weggestemd te worden alleen maar groter. Als ze slim was, had ze haar commentaar voor zich gehouden tot na de samensmeling. Dan heeft iedereen immers weer gelijke kansen.
Ik bewonder dat gewoon. Ze is niet zo'n smiecht die dat voor d'r houdt tot ze de macht heeft om Bjorn weg te stemmen.
quote:
Beter was geweest om privé met haar een gesprek te voeren over wat haar zo dwars zit en er met z'n alleen proberen uit te komen.
Bjorn bezit de communicatieve vaardigheden niet om een prive gesprek met haar te beginnen. Als Bjorn een dergelijk gesprek begint zou hij de persoon met wie hij praat al na 1 minuut compleet laten doordraaien.
quote:
Je kan in ieder geval niet zeggen dat het geen leuke televisie is!
Helemaal mee eens
Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_13362312
Ik ga echt heel erg balen als het vanavond inderdaad niet op tv blijkt te komen. Ik had al helemaal besloten dat dit mijn maandagavondbesteding ging worden (vorige week gekeken rond elf uur 's avonds op Net 5).

En nu, zoals al in deel #7 opgemerkt, staat het in geen enkele tv-gids vermeld (heb er al verschillende op nageslagen). Op zondagavond kan ik het niet kijken (andere zaakjes) en een video heb ik ook niet tot mijn beschikking...

Ik hoop dat het een massale fout in alle gidsen is, ik ga vanavond gewoon stug de hele avond Net 5 checken.

pi_13362350
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:31 schreef Arinna het volgende:
Ik ga echt heel erg balen als het vanavond inderdaad niet op tv blijkt te komen. Ik had al helemaal besloten dat dit mijn maandagavondbesteding ging worden (vorige week gekeken rond elf uur 's avonds op Net 5).

En nu, zoals al in deel #7 opgemerkt, staat het in geen enkele tv-gids vermeld (heb er al verschillende op nageslagen). Op zondagavond kan ik het niet kijken (andere zaakjes) en een video heb ik ook niet tot mijn beschikking...

Ik hoop dat het een massale fout in alle gidsen is, ik ga vanavond gewoon stug de hele avond Net 5 checken.

Het word vannacht om 23:55 herhaald geloof ik...
  maandag 22 september 2003 @ 16:33:52 #56
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_13362387
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:27 schreef sweetgirly het volgende:

Twee kleuters die gelijk willen krijgen..ze hadden beiden water bij de wijn kunnen doen, want als ze slimmer zouden zijn (vooral Bjorn als leider en Esther als eigenwijs) ...

Da's ook waar. Esther had gewoon moeten inzien dat de wereld rare kostgangers heeft en er gewoon mee leren leven dat Bjorn niet iemand is met wie je een gesprek op niveau kan voeren.
  maandag 22 september 2003 @ 16:33:55 #57
31611 Svensson
pi_13362389
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:27 schreef schatje het volgende:

[..]

Pas ruim een week hoor.

Pas een week
Eet jij maar eens een week geen eiwit, en zie hoe verslapt je raakt. Je lichaam gaat al na een dag of twee je eigen spiermassa "opeten" om in de proteïne-behoefte te voorzien.
pi_13362425
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:31 schreef Arinna het volgende:

Zondag wordt door Net5 voor de vaste hap een korte samenvatting van de week ervoor uitgezonden.

Begint om 19:50 .

pi_13362460
ja maar das maar een half uurtje en niet de hele aflevering
Tri State. Tri State. !
pi_13362461
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:34 schreef schatje het volgende:

[..]

Zondag wordt door Net5 voor de vaste hap een korte samenvatting van de week ervoor uitgezonden.

Begint om 19:50 .

Erg handig als je op zondagavond nooit thuis bent en geen video hebt
  maandag 22 september 2003 @ 16:37:19 #61
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_13362497
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:11 schreef Svensson het volgende:

[..]

Björn heeft gewoon het beste voor met de groep, wil winnen, en doet wat daarvoor nodig is. En gelijk heeft ie, het is verdorie geen luilekker-vakantie!

precies, ik-kom-uit-amsterdam-esther kon ook al niet slapen vanwege de bobbeltjes en de zandvloeien en dan wil ze ook geen kip ( "thuis wel hoor, maar hier vind ik het zielig en onnodig" ) , dat ze niet lekker mee gaat doen aan temptation Island, kan ze lekker bubbelen op een waterbed en kip eten die al geslacht is.

Bjorn had gewoon gelijk, variatie in het eten geeft kracht en goede sfeer, esther heeft door haar gestook bij het eten de sfeer verpest , niet Bjorn.

Voor alle duidelijkheid, ik ben geen Bjorn-fan, maar in deze had hij gelijk.

pi_13362498
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:33 schreef Svensson het volgende:

[..]

Pas een week
Eet jij maar eens een week geen eiwit, en zie hoe verslapt je raakt. Je lichaam gaat al na een dag of twee je eigen spiermassa "opeten" om in de proteïne-behoefte te voorzien.

Genoeg ander voedsel in de voorraadkist, o.a. blikvoedsel enzo.
  maandag 22 september 2003 @ 16:37:28 #63
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_13362501
Waar ik trouwens bang voor ben is dat de andere dames Esther eruit stemmen om zo de sfeer weer terug te laten komen omdat Bjorn nu eenmaal immuniteit heeft. Ze weten dat na de samensmelting die contactgestoorde holbewoner zichzelf er wel uitknikkert.
pi_13362502
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:33 schreef SoesGSX600 het volgende:

[..]

Het word vannacht om 23:55 herhaald geloof ik...

Volgens de TVgids kijk je rond die tijd naar Will & Grace, vorige week was het dus wel zo, maar nu???
pi_13362508
De kip had niet geslacht te hoeven worden. Bjorn wist dat het andere eiland vergeleken met 'zijn' eiland nauwelijks tot geen voedsel had, en hij heeft ze hun visnet afgenomen waardoor hun geringe voedsel voorraad nog meer slinkt.

Ze wisten dat ze hoe dan ook een voordeel hadden qua voedsel en dus qua kracht. De kip op dit moment slachten was een overbodige actie. Ik zou hebben gewacht met het slachten van de kip tot het voedsel op het eigen eiland pas echt schaars zou worden.

Bjorn is een ranzige vent. Hij gaat over lijken en is trots dat hij over lijken bereid is te gaan. Ik zou me niet veilig voelen met zo'n stuk vreten op een eiland door te brengen.
Ik zat nog te twijfelen toen hij op rooftocht ging, of hij niet gewoon alles dat hij niet mee kon nemen, kort en klein zou slaan, terwijl het schuim hem op de mond staat en hij als een helse Rasputin krijst dat ze maar moeten sterven.

Walgelijk figuur.

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_13362584
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:37 schreef Arinna het volgende:

[..]

Volgens de TVgids kijk je rond die tijd naar Will & Grace, vorige week was het dus wel zo, maar nu???

Ow nee toch niet... Ik las op het E.R 2003 forum dat er geen herhaling komt, alleen volgende week zondag om 19:55, maar daar heb je dan ook weinig aan
  maandag 22 september 2003 @ 16:41:46 #67
31611 Svensson
pi_13362624
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:31 schreef Vamos het volgende:

[..]

Esther zeikt omdat haar al die kleine irritante dingetjes van Bjorn allemaal op hun plaats vallen. Ze heeft hem door. Ze hebben genoeg te eten omdat er genoeg te eten op het eiland is.

Ben je vergeten dat Björn de allereerste proef had gewonnen en hiermee een grote kist eten verdiend had al voordat er ook maar 1 vrouw op het eiland was?
quote:
Ik bewonder dat gewoon. Ze is niet zo'n smiecht die dat voor d'r houdt tot ze de macht heeft om Bjorn weg te stemmen.
Ze hoeft het ook niet voor zich te houden. Zoals ik al zei, ze kan het normaal brengen en als ze dat niet kan, onder 4 ogen met Björn. Zo als ze nu doet, haalt ze de sfeer omlaag. En nogmaals, er is zeer weinig reden tot klagen. Iedereen is het erover eens dat ze het zeer goed hebben op dat eiland, dus waarom gaan zeuren over kleinigheden? Wees blij met wat je hebt en spaar je energie voor later of voor belangrijkere dingen die beslist nog zullen komen.
quote:
Bjorn bezit de communicatieve vaardigheden niet om een prive gesprek met haar te beginnen. Als Bjorn een dergelijk gesprek begint zou hij de persoon met wie hij praat al na 1 minuut compleet laten doordraaien.
Ben het met je eens dat het niet zo'n prater is, dat is inderdaad een min-punt.
  maandag 22 september 2003 @ 16:44:24 #68
22389 boku
Oppermoppermidget
pi_13362701
Ze hadden inderdaad nog wel even iets langer kunnen wachten met het slachten van die kip. Zo erg hebben ze het op dit moment ook weer niet.

[offtopic]
Kugari Ken? Je sig klopt niet helemaal. In het japans maakt je met 'ka' de zin vragend de '?' is dus overbodig.
[/offtopic]

“Do nothing which is of no use.” - Miyamoto Musashi
pi_13362706
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:40 schreef SoesGSX600 het volgende:

[..]

Ow nee toch niet... Ik las op het E.R 2003 forum dat er geen herhaling komt, alleen volgende week zondag om 19:55, maar daar heb je dan ook weinig aan

Lekker: bij deze is ER2003 dus na een week meteen al afgelopen voor mij. Dacht ik ook weer eens iets te kunnen volgen......
  maandag 22 september 2003 @ 16:45:19 #70
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13362726
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:20 schreef kingmob het volgende:

[..]

Ze zei heel duidelijk dat ze zich realiseerde dat die kip dood moest. Ze vond het alleen onzin om dat te doen ten tijde van overvloed en ik kan het niet anders dan met haar eens zijn. Maar dat moet ze dan weer op zo'n mutserige wijze brengen, waarmee ze alles direct ondermijnt.

Nee, je hebt groot gelijk gelijk, eerst het blikvoer aan de kippen voeren en dan pas de kippen slachten
You're probably wondering where you are. I'll tell you where you might be. You might be in the room that you die in. Up until now, you've simply sat in the shadows. So, you're going to watch yourself die today, Adam. Or do something about it.
pi_13362781
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:44 schreef Arinna het volgende:
Lekker: bij deze is ER2003 dus na een week meteen al afgelopen voor mij. Dacht ik ook weer eens iets te kunnen volgen......
Er zal toch wel iemand bereid zijn om het voor je op video op te nemen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 22 september 2003 @ 16:47:35 #72
31611 Svensson
pi_13362803
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:37 schreef schatje het volgende:

[..]

Genoeg ander voedsel in de voorraadkist, o.a. blikvoedsel enzo.

Ik denk niet dat dat blikvoer zo'n hoge voedingswaarde heeft als een kip. En als dat zo zou zijn, waarom maak je je dan zo druk dat ze die kip opeten? Eten is toch immers eten? Of er nu een paar blikjes minder zijn of een kip, er moet iets gegeten worden.
  maandag 22 september 2003 @ 16:49:03 #73
3542 Gia
User under construction
pi_13362846
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
De kip had niet geslacht te hoeven worden. Bjorn wist dat het andere eiland vergeleken met 'zijn' eiland nauwelijks tot geen voedsel had, en hij heeft ze hun visnet afgenomen waardoor hun geringe voedsel voorraad nog meer slinkt.

Walgelijk figuur.

Precies. Ze hadden ook allang dat geplunderde visnet kunnen gebruiken. Hadden ze ook eiwitten binnen gekregen.

Maar Björn zal wel zo paranoïa zijn dat hij denkt dat de anderen misschien ook kunnen komen plunderen en heeft alles op een geheime plaats begraven, i.p.v. het te gebruiken.

pi_13362853
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er zal toch wel iemand bereid zijn om het voor je op video op te nemen?

En dan bij andere mensen moeten gaan kijken, ook niet prettig. Nee, ik geloof dat ik me er maar bij neer ga leggen
Iig bedankt voor de vele suggesties...
  maandag 22 september 2003 @ 16:49:21 #75
31611 Svensson
pi_13362859
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:45 schreef GFP het volgende:

[..]

Nee, je hebt groot gelijk gelijk, eerst het blikvoer aan de kippen voeren en dan pas de kippen slachten

Inderdaad. Mensen vergeten hier dat die kippen zelf ook te eten moeten hebben.
pi_13362881
ach dat kippetje was toch lekkah!
later komt er wel weer meer eten
Tri State. Tri State. !
pi_13362911
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:37 schreef starbuck het volgende:

[..]

sesther heeft door haar gestook bij het eten de sfeer verpest ,

Voor alle duidelijkheid, ik ben geen Bjorn-fan, maar in deze had hij gelijk.

Esther is gewoon een vrouw die zegt waar op het staat .

Hulde aan haar .

Bjorn is gewoon een egoïstisch manneke.Hij vroeg de anderen ook helemaal niet wat zij vonden van zijn voorstel om de kip te slachten.Hij had ook voor kunnen stellen om te stemmen.Op een gegeven zal zijn houding dan ook in zijn nadeel werken.Met Nolleke werd ook na de samensmelting afgerekend .

pi_13362973
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:44 schreef boku het volgende:
Ze hadden inderdaad nog wel even iets langer kunnen wachten met het slachten van die kip. Zo erg hebben ze het op dit moment ook weer niet.

[offtopic]
Kugari Ken? Je sig klopt niet helemaal. In het japans maakt je met 'ka' de zin vragend de '?' is dus overbodig.
[/offtopic]

Ach Bjorn is gewoon een enge Raspoetin. Hij lijkt bezeten te zijn door de duivel zelf.

Mensen die boven halen dat er kleine dingetjes worden opgeblazen, en dat ze het over het algemeen het hardstikke goed hebben op dat eiland, vergeten dat het juist die kleine dingen zijn die de relaties onderling vrijwel onmogelijk kunnen maken.
Je zit dag en nacht met dezelfde mensen opgescheept, een klein minpuntje is lang niet meer zo klein als je daar tig keer per dag tegenaan komt te lopen.

Bjorn is absoluut geen goede leider, hij denkt dat hij een leider is, hij is ervan overtuigd dat hij een leider is, maar als de zon over de horizon zakt, is hij nog altijd de enige die die mening heeft. De rest knikt af en toe, ze glimlachen wat akelig naar hem, noemen ze naam en plakken er positieve woorden voor en achter, maar niemand op dat eiland, behalve Bjorn, denk dat die Raspoetin ook maar in de buurt komt van het zijn van een goede leider.
De schijn van leiderschap wil niet zeggen dat er ook echt leiderschap is. Op dit moment is Esther een natuurlijke leidster gebleken, omdat ze opkomt voor zichzelf en voor de groep, en het gedrag van de aangewezen leider in twijfel trekt.

Bjorn is leider 'omdat het zo nu eenmaal is'.

off-topic

er zijn nog wel meer dingen fout met mijn sig. Je spreekt Desu niet uit zoals je het schrijft, en I kura bestaat niet eens.

/off topic

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_13363031
Misschien een domme opmerking, maar eh...kip = eieren

Of leggen deze kipjes geen eieren

maandag 22 september 2003 @ 16:55:05 #80
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13363033
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:50 schreef schatje het volgende:

[..]

Hulde aan haar .

Bjorn is gewoon een egoïstisch manneke.Hij vroeg de anderen ook helemaal niet wat zij vonden van zijn voorstel om de kip te slachten.Hij had ook voor kunnen stellen om te stemmen.Op een gegeven zal zijn houding dan ook in zijn nadeel werken.Met Nolleke werd ook na de samensmelting afgerekend .

In een groep kan je niet altijd zeggen waar het op staat, als je de goede sfeer in de groep wil bewaren althans, maar moet je de dingen met tact aanpakken. Nou dit amsterdamse babyfantje heeft dus net zoveel tact als een stekelvarken op een springkussen.
Voor de duidelijkheid, ik neem het niet voor Bjorn op, hij spoort ook niet echt naar mijn mening, maar Esther zorgt wel voor een splitsing, nee sorry geen splitsing, want de andere dames zijn te timide om een kant te kiezen, jammer voor Esther, maar ik zie ze nog geen coup plegen...
You're probably wondering where you are. I'll tell you where you might be. You might be in the room that you die in. Up until now, you've simply sat in the shadows. So, you're going to watch yourself die today, Adam. Or do something about it.
  maandag 22 september 2003 @ 16:58:08 #81
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13363097
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:54 schreef Isabeau het volgende:

en hoeveel voedsel hebben deze kippetjes nodig om een ei te produceren?
Of zijn het sigfried & roy kippetjes en die ze uit thin air tevoorschijn toveren?
  maandag 22 september 2003 @ 16:59:42 #82
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_13363127
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:49 schreef Arinna het volgende:
En dan bij andere mensen moeten gaan kijken, ook niet prettig. Nee, ik geloof dat ik me er maar bij neer ga leggen
Iig bedankt voor de vele suggesties...
Dit is het jaar 2003. Voor een paar tientjes heb je een 2e hands video recorder op elke willekeurige markt of internetveiling en voor 100 euro een nieuwe. Als je die paar tientjes er niet voor over hebt, dan ben je geen echte Robinson fan
  maandag 22 september 2003 @ 17:01:16 #83
22389 boku
Oppermoppermidget
pi_13363168
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:52 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

Ach Bjorn is gewoon een enge Raspoetin. Hij lijkt bezeten te zijn door de duivel zelf.

Mensen die boven halen dat er kleine dingetjes worden opgeblazen, en dat ze het over het algemeen het hardstikke goed hebben op dat eiland, vergeten dat het juist die kleine dingen zijn die de relaties onderling vrijwel onmogelijk kunnen maken.
Je zit dag en nacht met dezelfde mensen opgescheept, een klein minpuntje is lang niet meer zo klein als je daar tig keer per dag tegenaan komt te lopen.

Bjorn is absoluut geen goede leider, hij denkt dat hij een leider is, hij is ervan overtuigd dat hij een leider is, maar als de zon over de horizon zakt, is hij nog altijd de enige die die mening heeft. De rest knikt af en toe, ze glimlachen wat akelig naar hem, noemen ze naam en plakken er positieve woorden voor en achter, maar niemand op dat eiland, behalve Bjorn, denk dat die Raspoetin ook maar in de buurt komt van het zijn van een goede leider.
De schijn van leiderschap wil niet zeggen dat er ook echt leiderschap is. Op dit moment is Esther een natuurlijke leidster gebleken, omdat ze opkomt voor zichzelf en voor de groep, en het gedrag van de aangewezen leider in twijfel trekt.

Bjorn is leider 'omdat het zo nu eenmaal is'.

off-topic

er zijn nog wel meer dingen fout met mijn sig. Je spreekt Desu niet uit zoals je het schrijft, en I kura bestaat niet eens.

/off topic

Ach geef een vrachtwagenchauffeur een leidersrol en hij denkt dat hij koning is. Hij heeft nooit geleerd om zaken democratisch aan te pakken. Ben erg benieuwd hoe dat bij zijn vriendin gaat.

"Zeg meiske....is het eten al klaar?"

[offtopic] desu spreek je uit zonder u dus gewoon des.
[offtopic]

[Dit bericht is gewijzigd door boku op 22-09-2003 17:02]

“Do nothing which is of no use.” - Miyamoto Musashi
pi_13363216
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:55 schreef GFP het volgende:

[..]

maar Esther zorgt wel voor een splitsing, nee sorry geen splitsing, want de andere dames zijn te timide om een kant te kiezen, jammer voor Esther, maar ik zie ze nog geen coup plegen...

spoiler:
Bjorn wordt in aflevering 4 gedwongen het eiland te verlaten.Dus wat nou goede leider??
pi_13363295
Ik vind het alletwee niks eigenlijk.

Bjorn voelt zich beter dan de rest omdat ie toevallig als leider is aangewezen en gedraagt zich behoorlijk denigrerend. Bovendien zie ik hem niet op een normale manier communiceren met anderen en was het slachten van die kip nu echt niet nodig. Hij levert wel leuke televisie op.

Wat positief aan Esther is, is dat ze haar mond durft open te trekken. Wat negatief is, is de manier waarop ze dat doet: aanvallend en irritatieverhogend.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_13363302
quote:
Op maandag 22 september 2003 17:03 schreef schatje het volgende:
spoiler:
Bjorn wordt in aflevering 4 gedwongen het eiland te verlaten.Dus wat nou goede leider??

spoiler:
Dat is voorkennis, beetje makkelijk om aan de hand daarvan te concluderen. Er zijn genoeg andere actuele redenen te vinden. Slap hoor.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  maandag 22 september 2003 @ 17:06:50 #87
3542 Gia
User under construction
pi_13363308
quote:

[..]

spoiler:

Hoe kun je deze spoilers lezen zonder eerst op de reageer-toets te drukken?

Enneh....waar haal jij die info vandaan?

maandag 22 september 2003 @ 17:08:31 #88
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13363346
quote:

[..]

spoiler:

Goed lezen he schatje, maar ik heb nergens gezegd dat Bjorn een goede leider is...
Hij doet veel voor de groep, voornamelijk voor zichzelf eigenlijk, maar dat maakt je nog geen leider...
  maandag 22 september 2003 @ 17:09:08 #89
31611 Svensson
pi_13363364
quote:

[..]

Hulde aan haar .

Esther is een vrouw die onnodig loopt te zeuren en niet nadenkt over de consequenties die dit kan hebben voor de sfeer in de groep en daarmee ook nog eens het leiderschap van Björn in twijfel trekt, terwijl hij tot dan toe alleen nog maar goede beslissingen heeft genomen.

Björn is een fanatieke killer die heel graag wil winnen en daar alles voor wil doen wat nodig is, maar die ook het beste voorheeft met de groep. Hij is niet altijd even democratisch als het aankomt op het nemen van beslissingen, maar weet wel goed waar hij mee bezig is en is daarom toch een goede leider.

[Dit bericht is gewijzigd door Svensson op 22-09-2003 17:10]

pi_13363372
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:54 schreef Isabeau het volgende:

Kippen leggen meestal een tijd geen eieren als ze in een nieuwe omgeving komen. Maar ik had ook eerst de kalkoen geslacht.
  maandag 22 september 2003 @ 17:09:45 #91
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13363380
quote:
Op maandag 22 september 2003 17:06 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoe kun je deze spoilers lezen zonder eerst op de reageer-toets te drukken?

Enneh....waar haal jij die info vandaan?

Met de muis het gebied selecteren
  maandag 22 september 2003 @ 17:15:22 #92
3542 Gia
User under construction
pi_13363505
quote:
Op maandag 22 september 2003 17:09 schreef GFP het volgende:

[..]

Met de muis het gebied selecteren

Aha, bedankt, vond het al zo omslachtig met die reageertoets.
pi_13363544
quote:
Op maandag 22 september 2003 17:06 schreef elcastel het volgende:

[..]

spoiler:

Dat is voorkennis, beetje makkelijk om aan de hand daarvan te concluderen. Er zijn genoeg andere actuele redenen te vinden. Slap hoor.

spoiler:
Het is gewoon het meest voor de handliggende.Als Ernst-Paul in een interview zegt dat in aflevering 4 de crew nog net op tijd kon ingrijpen, dan weet ik wel hoe laat het is.

Maar goed, dan vind je het maar slap.Ik ben niets anders van je gewend

Duh

pi_13363566
quote:
Op maandag 22 september 2003 17:08 schreef GFP het volgende:

[..]

Goed lezen he schatje, maar ik heb nergens gezegd dat Bjorn een goede leider is...

Oké..het spijt me.
  maandag 22 september 2003 @ 17:20:35 #95
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13363606
quote:
Op maandag 22 september 2003 17:18 schreef schatje het volgende:

[..]

Oké..het spijt me.

No problem
pi_13363623
quote:
Op maandag 22 september 2003 17:09 schreef Svensson het volgende:

Hij is niet altijd even democratisch als het aankomt op het nemen van beslissingen, maar weet wel goed waar hij mee bezig is en is daarom toch een goede leider.

Dus iedereen die weet waar ie mee bezig is, is een goede leider? Hij zit bij de eilandraad zo overduidelijk te acteren dat het stuitend is, communiceert totaaal niet op een normale manier, verdeelt de taken niet, kan niet omgaan met mensen die kritiek hebben en komt niet al te slim over... Ik vind hem nu niet bepaald een geode leider.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_13363670
quote:
_.

Precies!

En trouwens : HIJ wil een kip slachten en hangt dan die kip vervolgens bij Marlieke tussen d'r benen en dan mag Marlieke z'n kop afzagen. (Afzagen nog wel . Hak dan meteen die kop eraf) Guttegut, wat zal die man moe zijn van al dat slachten. .

Oi!
pi_13363673
quote:
Op maandag 22 september 2003 17:17 schreef schatje het volgende:
spoiler:
Ooooeeeehhh rustig maar hoor Esther schatje.
Gelul ook elke keer , Björn heeft zelfs bij mij punten verloren, maar dat kun je natuurlijk niet basseren op waarschijnlijkheden die nog moeten plaatsvinden. Het hele Esther verhaal zit je kennelijk nogal hoog.
Ik zal niet meer klagen.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  maandag 22 september 2003 @ 17:27:59 #99
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13363770
quote:
Op maandag 22 september 2003 17:23 schreef elcastel het volgende:

[..]

spoiler:

Ooooeeeehhh rustig maar hoor Esther schatje.
Gelul ook elke keer , Björn heeft zelfs bij mij punten verloren, maar dat kun je natuurlijk niet basseren op waarschijnlijkheden die nog moeten plaatsvinden. Het hele Esther verhaal zit je kennelijk nogal hoog.
Ik zal niet meer klagen.

Ehm....waar was die spoilertag voor nodig
pi_13363797
quote:
Op maandag 22 september 2003 17:27 schreef GFP het volgende:
Ehm....waar was die spoilertag voor nodig
Is privé.
  Moderator maandag 22 september 2003 @ 17:36:47 #101
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13363954
Ik weet dat die spoiler een relatief nieuw speeltje is en daarom leuk, en ik weet ook dat ik niet de eerste ben die er over begint, maar toch een verzoek aan de heavy-users om je te realiseren dat een bladzijde als de vorige niet héél erg prettig leest. Dus geniet maar spoil met mate pleaz.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 22 september 2003 @ 17:37:25 #102
31611 Svensson
pi_13363964
quote:
Op maandag 22 september 2003 17:21 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dus iedereen die weet waar ie mee bezig is, is een goede leider? Hij zit bij de eilandraad zo overduidelijk te acteren dat het stuitend is, communiceert totaaal niet op een normale manier, verdeelt de taken niet, kan niet omgaan met mensen die kritiek hebben en komt niet al te slim over... Ik vind hem nu niet bepaald een geode leider.

Nee, zo bedoelde ik het niet. Ik zeg zeker niet dat het een ideale leider is, maar hij doet gewoon wat er gedaan moet worden. Ik begrijp je punten van kritiek, maar kijk naar de resultaten. Het gaat ze op hun eiland echt voor de wind, en ik kan me met alle moeite niet bedenken wie van die vrouwen het beter zou kunnen doen dan hij. Ze hebben gewoon niet de killer-mentaliteit, die daarvoor nodig is en met uitzondering van Esther zijn het allemaal afwachtende types.

Kijk naar Fatima op eiland Timo. Zij is net zo'n type als die dames van Björn. Aardige meid, maar weet niet voldoende van aanpakken en durft nauwelijks belangrijke beslissingen te nemen.

Nee, dan zou ik liever met harde hand geregeerd willen worden. Bovendien is het niet zo dat ze maanden naar hem moeten luisteren ofzo. Over een paar dagen heeft hij weer net zo weinig te zeggen als zij en zal hij opnieuw moeten laten zien of hij zijn plaats op het eiland waardig is na de samensmelting. Tot dan heeft Björn het voor het zeggen en dat vergeet Esther volgens mij regelmatig.

maandag 22 september 2003 @ 17:38:53 #103
31611 Svensson
pi_13363995
quote:
Op maandag 22 september 2003 17:37 schreef Svensson het volgende:

[..]

Nee, dan zou ik liever met harde hand geregeerd willen worden.

Oké, dit komt er misschien een beetje fout uit...
Zo'n onderdanig type ben ik ook weer niet, maar hopelijk snappen jullie wat ik bedoel.
pi_13363999
quote:
Op maandag 22 september 2003 17:36 schreef Gert het volgende:
Dus geniet maar spoil met mate pleaz.
Je hebt gelijk, maar ik reageerde op een spoiler, dus ik bleef er een beetje in hangen. Game on.
pi_13364005
quote:
Ik weet dat die spoiler een relatief nieuw speeltje is en daarom leuk, en ik weet ook dat ik niet de eerste ben die er over begint, maar toch een verzoek aan de heavy-users om je te realiseren dat een bladzijde als de vorige niet héél erg prettig leest. Dus geniet maar spoil met mate pleaz.
spoiler:
Niet zeiken vent
pi_13364074
Zijn hier een aantal mensen die Bjorn zo afkraken, maar kom op zeg, Net5 heeft die man niet voor niks uitgekozen . Die mafkees wast zich achterom in zn eigen vijver . Total freak dus, dat maakt expeditie robinson ook zo leuk. Btw voor mij is de nieuwe Nolleke bekend, wat een debiel wijf is die Esther zeg . Echt zo iemand die thuis niks te zeggen heeft en op t eiland een beetje de leidster uit wil hangen. Bjorn heeft groot gelijk dattie haar weg wil hebben.

Wat me ook opvalt op Fok! hier, is dat er wel door de vrouwen veel gekankerd wordt op Bjorn, maar dat de mannen hier op Fok! bijna helemaal geen kritiek op Fatima hebben . Schijnbaar is t voor de vrouwen moeilijk te aanvaarden dat de vrouwen op t eiland een man als leider hebben met in hun ogen zn barbaarse gewoontes ofzo

Discussie over die kip: Niet zeiken, die kip moest toch n keer dood, en nu zit er teminste nog wat vlees aan, over 2 weken is t ook zon mager scharminkel geworden. Dus kun je m beter nu opeten dan dat je t arme beest nog 2 weken honger laat lijden.

al met al n leuk programma, volg t al sinds de 1e Expeditie en t gaat gewoon nooit vervelen

|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  Moderator maandag 22 september 2003 @ 17:42:26 #107
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13364078
quote:
Tot dan heeft Björn het voor het zeggen en dat vergeet Esther volgens mij regelmatig.
Esther is zo stom om niet te snappen dat het een spél is. Ze laat zich leiden door haar emoties. Die emoties zeggen haar dat ze het als assertieve zelfstandige "Amsterdamse" niet moet pikken dat Bjorn bepaalt wat er gebeurt.

Als ik nou wat tactiek kon bespeuren bij Esther, zou ik meer respect voor haar hebben, maar ze laat zich gewoon gaan als de eerste de beste domme Viva-doos.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator maandag 22 september 2003 @ 17:44:27 #108
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13364117
quote:
Op maandag 22 september 2003 17:39 schreef schatje het volgende:

[..]

spoiler:

Niet zeiken vent

spoiler:
HOOOOOOOOOEEEERRR!!!!
pi_13364232
quote:
Ze hebben gewoon niet de killer-mentaliteit
God, wat een Bjorn-uitdrukking. . Alsof je daar over lijken moet gaan. Je moet zien te overleven in een GROEP. Geen inboorlingen uitmoorden ofzo. .
quote:
Kijk naar Fatima op eiland Timo. Zij is net zo'n type als die dames van Björn. Aardige meid, maar weet niet voldoende van aanpakken en durft nauwelijks belangrijke beslissingen te nemen.

Nee, dan zou ik liever met harde hand geregeerd willen worden. Bovendien is het niet zo dat ze maanden naar hem moeten luisteren ofzo. Over een paar dagen heeft hij weer net zo weinig te zeggen als zij en zal hij opnieuw moeten laten zien of hij zijn plaats op het eiland waardig is na de samensmelting. Tot dan heeft Björn het voor het zeggen en dat vergeet Esther volgens mij regelmatig.

Ehm, omdat je toevallig dat stempeltje "leider" hebt gekregen, betekent het nog niet dat je daar met harde hand in je eentje moet gaan staan brullen natuurlijk. Je kunt ook gewoon besluiten dat leiderschap overboord te gooien en dingen in de groep te gooien en op die manier samen dingen te besluiten.

Samen iets besluiten bevordert de sfeer in een groep.

Oi!
pi_13364252
quote:
Op maandag 22 september 2003 17:42 schreef Gert het volgende:
Viva-doos.
Ik kreeg er het Margriet gevoel bij, ze deed me trouwens denken aan Margriet uit BB4.
Ook zo'n ....
vrouw.
pi_13364422
quote:
Op maandag 22 september 2003 17:42 schreef TheGHunter het volgende:
Zijn hier een aantal mensen die Bjorn zo afkraken, maar kom op zeg, Net5 heeft die man niet voor niks uitgekozen . Die mafkees wast zich achterom in zn eigen vijver . Total freak dus
Als je het interview van hem leest dan is het eigenlijk een gewoon persoon. Ligt ook aan de manier van monteren, hoe NET5 het doet.
pi_13364497
quote:
Op maandag 22 september 2003 17:57 schreef -Mk- het volgende:

[..]

Als je het interview van hem leest dan is het eigenlijk een gewoon persoon. Ligt ook aan de manier van monteren, hoe NET5 het doet.

Zijn belachelijke uitspraken monteert NET5 niet in elkaar, hoor.
Oi!
pi_13364646
Ik vraag me af of Esther zich nou op de "verwen-dag" de hele dag heeft zitten verbijten.
pi_13364838
quote:
spoiler:
Hoe meer spoilers, hoe beter. Ik wil meer, meer,meer
  maandag 22 september 2003 @ 18:20:29 #115
6941 APK
Factual, I think.
pi_13364941
Wat een gelul met die spoilers.
Allemaal speculatie.
Ik moet nog zien of het waar is.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_13366014
quote:
Op maandag 22 september 2003 18:01 schreef MUUS het volgende:

[..]

Zijn belachelijke uitspraken monteert NET5 niet in elkaar, hoor.

Nee, daar heb je gelijk in, maar het was nu een beetje overkill aan rare acties .
pi_13366398
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:40 schreef SoesGSX600 het volgende:

[..]

Gdvrrrrr!!!
en haalt het maar net!
pi_13366771
quote:
Op maandag 22 september 2003 19:33 schreef Tjingtjangtjong het volgende:

[..]

Gdvrrrrr!!!

hmmm, ik kom er ook net achter dat ik het gemist heb,... jammers hoor dat het niet herhaald wordt...
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 22 september 2003 @ 20:07:46 #119
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_13367122
Bjorn is de uberbitch natuurlijk.. maar Esther komt ook in de buurt. Ik was het wel volledig met haar eens over het slachten van de kip (ben niet voor niets vegetarier) maar echt.. Tactisch is ze voor geen meter.

Zoals anderen mensen al zeiden: Gewoon bespreken met Bjorn privé en als dat écht niet lukt je er bij neerleggen. Zo werk je jezelf tegen en zorg je ervoor dat de sfeer slecht wordt.

pi_13368029
Van de SBS admin:
quote:
ER 2003 wordt op het moment niet herhaald maar zal later dit jaar wel volledig herhaald worden.

Hier is voor gekozen omdat we van de zondag avond DE ER-avond willen maken/houden. We willen niet dat het kijkers-publiek verspreid wordt over 2 avonden.

pi_13368145
Column Nico Dijkshoorn:
quote:
De Amsterdamse Esther van Kamp Noord kon niet meer slapen. We hebben het over Expeditie Robinson. Ik vind dat helemaal niet gek. Ik zou geen oog dichtdoen met Björn, de krankzinnige mensengeit, om me heen. Björn, leider van kamp Noord en in een vorig leven een stuk ingedroogd Japans zeewier, ontpopt zich als een lugubere leider met totalitaire trekjes.

Lees verder op: http://www.veronica.nl/modules.php?name=special&site=babesnieuws&sid=719

maandag 22 september 2003 @ 20:56:06 #122
593 sjak
Juffie Bloem
pi_13368459
quote:
Op maandag 22 september 2003 20:46 schreef -Mk- het volgende:
Column Nico Dijkshoorn:

Ik ben nog niet alle topics doorgeworsteld, maar vraag me af (en waarschijnlijk is de vraag al eens beantwoord) hoe het komt dat in kamp noord zo veel eten is en het andere kamp zo weinig. Ik kan me niet voorstellen dat de mannen en fatima zo slecht zoeken.
Ik vind het eigenlijk gewoon erg oneerlijk!
Lekker douchen!
  maandag 22 september 2003 @ 20:58:01 #123
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_13368534
quote:
Column Nico Dijkshoorn:
[..]
Bwaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaa.. Geweldig!!

Trouwens, ik zou ook niet slapen als ik die Esther om me heen had hoor, wat een rans-wijf. Ik moest zo lachen toen Bjorn d'r zowat door dat gat moest duwen.. en toen ze ging springen om bovenop de kooi te komen.. bwahahahahahahahahaha.. ik heb me echt kostelijk vermaakt.

Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_13371800
En wat zei Ester nou de eerste uitzending ook alweer, zoiets als: "Bweh ik voel me heel erg lelijk". Stomme slet.
pi_13371910
quote:
Op maandag 22 september 2003 20:56 schreef sjak het volgende:

[..]

Ik ben nog niet alle topics doorgeworsteld, maar vraag me af (en waarschijnlijk is de vraag al eens beantwoord) hoe het komt dat in kamp noord zo veel eten is en het andere kamp zo weinig. Ik kan me niet voorstellen dat de mannen en fatima zo slecht zoeken.
Ik vind het eigenlijk gewoon erg oneerlijk!

Vroeg ik me ook al af.... zoeken ze niet goed? Is het bewust gedaan?
En dat terwijl de mannen toch al sneller lijken te verzwakken door tekort aan voedsel....
spoiler:
Wanneer zou de vishaakactie van Jutta en Bjorn komen? (voorstukje bij voorstellen kandidaten)
Climb every mountain......follow every rainbow enne huisartsen forever
pi_13372154
quote:
Column Nico Dijkshoorn:
[..]
Niet meer zo verrassend eigenlijk.
pi_13372341
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:22 schreef schatje het volgende:
Lijkt trouwens Big Brother wel, wie het snelste is met topic openen .
Bij gebrek aan Big Brother dit jaar stort iedereen zich maar op Expeditie Robinson. RLS in combi met Fok.

als Hummie deze "verslavingsverschijnselen" ziet zal ze wel snel weer BB produceren.

maandag 22 september 2003 @ 22:51:26 #128
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13372400
quote:
Op maandag 22 september 2003 22:43 schreef schatje het volgende:

[..]

Vond ik ook al, af en toe is het nog wel leuk, maar voornamelijk is het op dezelfde manier schoppen tegen bekende zaken.
pi_13372408
quote:
Op maandag 22 september 2003 22:43 schreef schatje het volgende:

[..]

Meer van hetzelfde inderdaad..
  maandag 22 september 2003 @ 22:58:57 #130
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_13372621
Ik vraag me af hoelang het nog goed gaat op dat eiland waar Fatima met haar mannen zit.
Met 1 bouillonblokje en wat insekten kun je toch niet gezond blijven?
Zeker niet als dat nog veel langer zo doorgaat.
Dat kan niet gezond zijn.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  FOK!fossiel maandag 22 september 2003 @ 23:00:44 #131
8443 cptmarco
it's captain...
pi_13372683
quote:
Op maandag 22 september 2003 22:58 schreef mazaru het volgende:

Zeker niet als dat nog veel langer zo doorgaat.
Dat kan niet gezond zijn.

de programmamakers laten ze heus niet dood gaan... ik neem aan dat ze ingrijpen als het helemaal uit de hand loopt.
pi_13372771
quote:
Op maandag 22 september 2003 23:00 schreef cptmarco het volgende:

[..]

de programmamakers laten ze heus niet dood gaan... ik neem aan dat ze ingrijpen als het helemaal uit de hand loopt.

Er zal wel een proef komen waar veel spierkracht voor nodig is en waar erg veel rijst mee te verdienen valt
  maandag 22 september 2003 @ 23:03:24 #133
38396 mazaru
pi_13372780
quote:
Op maandag 22 september 2003 23:00 schreef cptmarco het volgende:

[..]

Is dat wel eens gebeurd dan?
  maandag 22 september 2003 @ 23:04:35 #134
38396 mazaru
pi_13372812
quote:
Op maandag 22 september 2003 23:03 schreef SoesGSX600 het volgende:

[..]

Er zal wel een proef komen waar veel spierkracht voor nodig is en waar erg veel rijst mee te verdienen valt

Maar dat is dan toch hartstikke oneerlijk, die mensen hebben amper nog kracht over door gebrek aan voedsel.
  maandag 22 september 2003 @ 23:06:48 #135
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13372883
quote:
Op maandag 22 september 2003 23:04 schreef mazaru het volgende:

[..]

Maar dat is dan toch hartstikke oneerlijk, die mensen hebben amper nog kracht over door gebrek aan voedsel.

Als je weet dat je door het winnen van een proef eten krijgt, moet je eens kijken wat je er dan nog uit kan persen...
pi_13372899
quote:
Op maandag 22 september 2003 23:04 schreef mazaru het volgende:

[..]

Hehe ik bedoel een proef die in mannelijk voordeel is
  maandag 22 september 2003 @ 23:09:14 #137
38396 mazaru
pi_13372958
quote:
Op maandag 22 september 2003 23:07 schreef SoesGSX600 het volgende:

[..]

Hehe ik bedoel een proef die in mannelijk voordeel is

Ik hoop het, want ze doen zo hun best.
En op dat andere eiland is het net luilekkerland.
  maandag 22 september 2003 @ 23:11:01 #138
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13373018
quote:
Op maandag 22 september 2003 23:09 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik hoop het, want ze doen zo hun best.
En op dat andere eiland is het net luilekkerland.

Ontberingen brengen een groep tot elkaar, ' luxe ' zorgt voor twist...
pi_13373140
quote:
Op maandag 22 september 2003 23:03 schreef mazaru het volgende:

[..]

Is dat wel eens gebeurd dan?

In 2002 werd in aflevering 4 de gehele boel (mannen en vrouwen) weer opnieuw ingedeeld, waarom dat precies was weet ik niet meer.
  maandag 22 september 2003 @ 23:15:36 #140
38396 mazaru
pi_13373156
quote:
Op maandag 22 september 2003 23:11 schreef GFP het volgende:

[..]

Ontberingen brengen een groep tot elkaar, ' luxe ' zorgt voor twist...

Dat is waar.
En het is nog maar net bezig, misschien worden de rollen nog omgedraaid in de loop van het programma.
Eens kijken wat er dan gaat gebeuren met de vakantiegangers.
quote:
Op maandag 22 september 2003 23:15 schreef -Mk- het volgende:

[..]

In 2002 werd in aflevering 4 de gehele boel (mannen en vrouwen) weer opnieuw ingedeeld, waarom dat precies was weet ik niet meer.

Hehehe, ik zie die Ryan al samen met Bjorn op 1 eiland zitten.
Dat zal wel kijkgenot brengen.

[Dit bericht is gewijzigd door mazaru op 22-09-2003 23:17]

pi_13373219
Oja, de herindeling was omdat de vrouwen het niet lang meer zouden hebben volgehouden, dus om een drama te voorkomen zijn werden er nieuwe kampen gevormd.
pi_13373296
quote:
Op maandag 22 september 2003 23:17 schreef -Mk- het volgende:
Oja, de herindeling was omdat de vrouwen het niet lang meer zouden hebben volgehouden, dus om een drama te voorkomen zijn werden er nieuwe kampen gevormd.
Hehehe en die Richard (toch ) helemaal huilen; Mn kamp
pi_13373327
quote:
Op maandag 22 september 2003 23:19 schreef SoesGSX600 het volgende:

[..]

Hehehe en die Richard (toch ) helemaal huilen; Mn kamp

Raymond
  maandag 22 september 2003 @ 23:59:46 #144
31611 Svensson
pi_13374322
quote:
Op maandag 22 september 2003 17:49 schreef MUUS het volgende:

God, wat een Bjorn-uitdrukking. . Alsof je daar over lijken moet gaan. Je moet zien te overleven in een GROEP. Geen inboorlingen uitmoorden ofzo. .

Een groep waarvan hij toevallig wel de leider is ja. Björn wil gewoon heel graag winnen en houdt niet van dat halfzachte gedoe. Dat is het grote verschil tussen Björn en de rest. Zij zien het meer als gezellig uitje en Björn ziet het echt als zijn levensmissie. Geef zo'n kerel ook eens de kans om zich helemaal te geven joh. En inboorlingen uitmoorden Kom op zeg, je kan ook overdrijven...
quote:
Ehm, omdat je toevallig dat stempeltje "leider" hebt gekregen, betekent het nog niet dat je daar met harde hand in je eentje moet gaan staan brullen natuurlijk. Je kunt ook gewoon besluiten dat leiderschap overboord te gooien en dingen in de groep te gooien en op die manier samen dingen te besluiten.

Samen iets besluiten bevordert de sfeer in een groep.

Zo kan het inderdaad ook ja, maar dat is nu eenmaal niet de manier die Björn heeft gekozen. En zo lig je misschien beter in de groep als leider, maar dat wil nog niet zeggen dat het dan ook als groep persé beter hoeft te gaan.

Nogmaals de vergelijking met het andere eiland: Fatima doet het daar precies zoals jij beschrijft, namelijk de groep laten besluiten en zelf half langs de kant gaan staan. Maar ik kan niet echt zeggen dat daar een goede sfeer heerst. Mensen lopen zich daar constant aan elkaar te irriteren dat de een te veel hooi op z'n vork neemt om zichzelf te bewijzen, terwijl die zich weer stoort aan de ander omdat die het altijd beter denkt te weten. De spanningen tussen groep Ryan <-> groep Geert om het zo maar te zeggen.

Nu kun je zeggen dat mannen zich ten opzichte van elkaar altijd willen bewijzen en dat het hongergevoel het alleen maar erger maakt, maar ik ben er zeker van dat wanneer Fatima de touwtjes strenger in handen had genomen, dit veel minder zou zijn geweest. Nu gaat iedereen een beetje z'n eigen gang en het is logisch dat je je dan aan elkaar gaat lopen ergeren.

En tot die aanvaring met Esther was de sfeer heel goed in het vrouwenkamp. Ze vonden Björn natuurlijk wel een apart mannetje, maar iedereen was vol lof over hem en hij werd gerespecteerd om zijn aanpak. En waarom zouden ze ook zeuren? Er is voedsel in overvloed, ze hebben zowat alle proeven gewonnen en Esther kan lekker slapen op haar luchtbedje. Beetje respectloos om Björn dan aan te vallen alsof hij alleen maar pijn en ellende heeft gebracht en slechte beslissingen neemt.

dinsdag 23 september 2003 @ 00:03:58 #145
31611 Svensson
pi_13374403
quote:
Op maandag 22 september 2003 23:11 schreef GFP het volgende:

[..]

Ontberingen brengen een groep tot elkaar

Misschien, maar waarom lopen zich dan zoveel mensen aan elkaar te ergeren op Timo?
  dinsdag 23 september 2003 @ 00:07:08 #146
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13374463
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 00:03 schreef Svensson het volgende:

[..]

Misschien, maar waarom lopen zich dan zoveel mensen aan elkaar te ergeren op Timo?

Had je eens moeten kijken hoe ze zich aan elkaar zouden ergeren als ze geen honger hadden gehad, nu uiten ze het wel, maar willen ze toch als een groep eten vinden...
  dinsdag 23 september 2003 @ 00:09:01 #147
31611 Svensson
pi_13374495
quote:
Op maandag 22 september 2003 17:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Esther is zo stom om niet te snappen dat het een spél is. Ze laat zich leiden door haar emoties. Die emoties zeggen haar dat ze het als assertieve zelfstandige "Amsterdamse" niet moet pikken dat Bjorn bepaalt wat er gebeurt.

Als ik nou wat tactiek kon bespeuren bij Esther, zou ik meer respect voor haar hebben, maar ze laat zich gewoon gaan als de eerste de beste domme Viva-doos.

Inderdaad, ineens transformeerde ze tot volleerd feministisch vrijheidsstrijdster met stoom uit haar oren.
pi_13374496
quote:
Op maandag 22 september 2003 23:59 schreef Svensson het volgende:

[..]

Beetje respectloos om Björn dan aan te vallen alsof hij alleen maar pijn en ellende heeft gebracht en slechte beslissingen neemt.

Hallo??

Jutta zorgde voor dat luchtbedje .

pi_13374516
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 00:09 schreef Svensson het volgende:

[..]

Inderdaad, ineens transformeerde ze tot volleerd feministisch vrijheidsstrijdster met stoom uit haar oren.

Dus eigenlijk mogen de dames hun mond niet open doen??
  dinsdag 23 september 2003 @ 00:13:43 #150
31611 Svensson
pi_13374577
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 00:07 schreef GFP het volgende:

[..]

Had je eens moeten kijken hoe ze zich aan elkaar zouden ergeren als ze geen honger hadden gehad, nu uiten ze het wel, maar willen ze toch als een groep eten vinden...

Precies, daarom zeg ik: Met harde hand regeren die hap!
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 00:09 schreef schatje het volgende:

[..]

Hallo??

Jutta zorgde voor dat luchtbedje .

En daar had Björn toch geen bezwaar tegen? Ik zie niet in waarom dat hem tot boeman maakt.
  dinsdag 23 september 2003 @ 00:16:21 #151
31611 Svensson
pi_13374614
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 00:10 schreef schatje het volgende:

[..]

Dus eigenlijk mogen de dames hun mond niet open doen??

Lees je wel wat ik schrijf eigenlijk? Natuurlijk mogen ze hun mond open doen, maar Esther doet dat nu niet bepaald op een respectvolle manier. Eerder aanvallend en irritatie-bevorderend.
pi_13374651
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 00:16 schreef Svensson het volgende:

[..]

Lees je wel wat ik schrijf eigenlijk?

Nou, het is een beetje laat, dus vergeef me.
  dinsdag 23 september 2003 @ 00:27:10 #153
31611 Svensson
pi_13374782
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 00:18 schreef schatje het volgende:

[..]

Nou, het is een beetje laat, dus vergeef me.

Tuurlijk joh, ik ga ook slapen.
pi_13374792
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 00:27 schreef Svensson het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, ik ga ook slapen.

Weltrusten .
  dinsdag 23 september 2003 @ 00:30:00 #155
31611 Svensson
pi_13374832
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 00:27 schreef schatje het volgende:

[..]

Weltrusten .

See, you're not so bad after all...
pi_13374845
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 00:30 schreef Svensson het volgende:

[..]

See, you're not so bad after all...

Dacht je dat dan??
  dinsdag 23 september 2003 @ 00:33:45 #157
31611 Svensson
pi_13374875
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 00:31 schreef schatje het volgende:

[..]

Dacht je dat dan??

Nee joh, ik zit je alleen maar wat te pesten Maar nu ga ik echt slapen, trusten
pi_13376359
hmm, hier eindelijk dan mijn reactie (niet dat het een toegevoegde waarde heeft maargoed)

ik vind bjorn dus echt een eikel
"nee marlieke je mag niet gaan, ik mis mijn vriendin ook" pinkt een traatje weg

KOTS KOTS

pi_13376374
is het trouwens ooit voorgekomen dat 2 expeditieleden iets met elkaar kregen?
Dat zou natuurlijk wel cool zijn gheghe
Bjorn en Esther ofzo
pi_13376392
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 07:56 schreef amaranta het volgende:
is het trouwens ooit voorgekomen dat 2 expeditieleden iets met elkaar kregen?
In Nederland is het nog nooit gebeurd, geloof ik . Maar ik geloof dat je als je op dat eiland zit ook niet aan sex denkt ofzo.
  Moderator dinsdag 23 september 2003 @ 08:08:30 #161
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13376439
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 08:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
In Nederland is het nog nooit gebeurd, geloof ik . Maar ik geloof dat je als je op dat eiland zit ook niet aan sex denkt ofzo.
Dus jij vindt honger, constante ruzie en zandvlooien niét erotiserend?
pi_13376467
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 08:08 schreef Gert het volgende:
Dus jij vindt honger, constante ruzie en zandvlooien niét erotiserend?
Eerlijk gezegd niet nee.
pi_13376480
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 08:13 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd niet nee.

Gert is dan ook een oude man.
  Moderator dinsdag 23 september 2003 @ 08:23:24 #164
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13376535
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 08:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Gert is dan ook een oude man.
Pfff, doe jij je mond nou maar voor andere dingen open dan dat geblaat.
pi_13376580
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 08:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Pfff, doe jij je mond nou maar voor andere dingen open dan dat geblaat.

.
pi_13376604
Wat ik me nou afvraag hè.....hoe was het gegaan als Bjorn leider was geworden van het mannenkamp? Hadden ze hem geaccepteerd als leider denk je?
pi_13376653
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 08:31 schreef Isabeau het volgende:
Wat ik me nou afvraag hè.....hoe was het gegaan als Bjorn leider was geworden van het mannenkamp? Hadden ze hem geaccepteerd als leider denk je?
Natuurlijk niet kind.

Die kerels hadden nog meer in een deuk gelegen van het lachen.De samensmelting zal dan ook interessant zijn.Ik verwacht dat ze hem direct wegstemmen.

Moderator dinsdag 23 september 2003 @ 08:41:58 #168
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13376678
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 08:29 schreef schatje het volgende:

[..]

.

Ghehehe adrem hoor, op de vroege morgen.
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 08:31 schreef Isabeau het volgende:
Tja, da's moeilijk te bepalen. Maar: Bjorn mag er in ieder geval inblijven tot aan de samensmelting. Hij geniet momenteel erg van zijn machtsrol; ik denk dat hij er veel moeite mee zal hebben om straks over te schakelen en 'just one of the guys' te worden! Heeft-ie ineens geen leidershut meer enzo, afzien hoor!
pi_13376683
Voor Bjorn was het ook een verrassing dat er vrouwen aan zijn eiland werden toegewezen. Wat had hij gedacht dat er zou gebeuren als het mannen waren geweest? Hij zal toch in "de maatschappij" wel doorhebben dat mensen vreemd tegen hem aankijken? Ik denk ook niet dat hij zou worden geaccepteerd als leider en dat bijv. Ryan de (onwelkome) leider was geworden. Het was helemaal een ramp geweest voor hem; want er was nog geen voedsel geweest ook...
  Moderator dinsdag 23 september 2003 @ 08:53:08 #170
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13376787
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 08:42 schreef Isabeau het volgende:
Het was helemaal een ramp geweest voor hem; want er was nog geen voedsel geweest ook...
Nou onderschat je hem toch wel, denk ik. Het is wel een aanpakker, desnoods had hij in zijn eentje dat hele eiland doorgestruind totdat hij wat te eten had gevonden voor z'n team.

Maar goed, dit is allemaal wel erg koffiedik kijken.. speaking about:

pi_13377128
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 08:53 schreef Gert het volgende:

Het is wel een aanpakker, desnoods had hij in zijn eentje dat hele eiland doorgestruind totdat hij wat te eten had gevonden voor z'n team.

Nou, hier ben ik het wel met je eens. Hij had wel veel meer zijn best gedaan!
  dinsdag 23 september 2003 @ 09:25:24 #172
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13377255
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 08:02 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Dit kan ik beamen, er werd alleen maar aan eten gedacht, of aan familie thuis, maar niet aan sex...
pi_13380045
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 09:25 schreef GFP het volgende:

[..]

Dit kan ik beamen, er werd alleen maar aan eten gedacht, of aan familie thuis, maar niet aan sex...

Maar al die vrouwen met dikke tetten (Eva) in bikini dan?
pi_13380295
Er was nog wat consternatie wanneer er samengesmolten zou worden en wanneer de imuniteit van de leiders weg zou vallen en waar de wegvallers zouden blijven:
quote:
http://www.expeditierobinson.vt4.be/
De Fusie
In aflevering 7, halverwege de expeditie, worden alle overgebleven 'survivors' uit beide groepen samengebracht. Deze expeditieleden verhuizen naar een nieuw onbewoond eiland: Kelapa.
Vanaf dan is het dus 'ieder voor zich', alhoewel, ze voor het fysieke overleven nog steeds op elkaar aangewezen blijven. Ook nu zijn er elke vier dagen twee confrontaties:
De winnaar van de eerste strijd krijgt een individuele beloning die z'n eigen verblijf even aangenamer zal maken.
De winnaar van de tweede confrontatie verkrijgt immuniteit: dit wil zeggen dat hij of zij niet kan worden weggestemd in de eerstvolgende 'Eilandraad'. Als symbool van deze immuniteit krijgt deze eilandbewoner de Robinson-amulet.
Alle eilandbewoners die na deze 'fusie' wegvallen, blijven nog wel vanaf een naburig eiland het wel en wee van hun lotgenoten volgen. Hun rol is immers nog niet uitgespeeld
  dinsdag 23 september 2003 @ 11:59:33 #175
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13380508
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 11:43 schreef Drinkemaatje het volgende:

[..]

Maar al die vrouwen met dikke tetten (Eva) in bikini dan?

Nou, daar word je opgewonden van zeg
pi_13380741
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 11:59 schreef GFP het volgende:

[..]

Nou het kan klikken tussen mensen en ik ken wel mensen die 30 dagen zonder sex een verschrikking vinden en het niet vol zouden kunnen houden.

Ik had Jutta trouwens ouder geschat dan 30.

dinsdag 23 september 2003 @ 14:02:33 #177
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13383423
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 12:10 schreef mbn het volgende:

[..]

Nou het kan klikken tussen mensen en ik ken wel mensen die 30 dagen zonder sex een verschrikking vinden en het niet vol zouden kunnen houden.

Ik had Jutta trouwens ouder geschat dan 30.

En hoeveel van die mensen hebben op een eiland gezeten waar bijna geen eten is?
Ik ken ook zo iemand die een gezond seksleven heeft en het ook niet zou willen missen, maar op dat eiland dacht hij alleen maar aan eten hoor...
  dinsdag 23 september 2003 @ 15:20:37 #178
68465 stewardoosje
wilt u nog een kopje koffie?
pi_13385532
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 14:02 schreef GFP het volgende:

[..]

Ik ken ook zo iemand die een gezond seksleven heeft en het ook niet zou willen missen, maar op dat eiland dacht hij alleen maar aan eten hoor...

En wie was diegene dan?
ben ik niet mooi?
  dinsdag 23 september 2003 @ 16:01:56 #179
3542 Gia
User under construction
pi_13386785
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 15:20 schreef stewardoosje het volgende:

[..]

En wie was diegene dan?

Judge toch? Of was het iemand anders die Judge kent? Als Lee, dan.
pi_13387650
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 11:59 schreef GFP het volgende:

[..]

Ik vind Eva wel lekker eigenlijk...
  dinsdag 23 september 2003 @ 17:12:31 #181
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13389050
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 16:01 schreef Gia het volgende:

[..]

Judge toch? Of was het iemand anders die Judge kent? Als Lee, dan.

idd Judge...
  dinsdag 23 september 2003 @ 17:19:25 #182
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_13389238
Ik vroeg me af he, weet iemand zeker tot wanneer die kampleiders immuniteit hebben? Tot de samensmelting zou beetje jammer wezen
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_13390774
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 17:19 schreef Afwezig het volgende:
Ik vroeg me af he, weet iemand zeker tot wanneer die kampleiders immuniteit hebben? Tot de samensmelting zou beetje jammer wezen
edit: spoiler verwijderd.

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 24-09-2003 10:22]

pi_13395210

pi_13395282
Slachten van de kip:

pi_13395322
Tja.....

pi_13395437
Esther

dinsdag 23 september 2003 @ 21:15:50 #188
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_13395717
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
Esther

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

OMG die een na laatste foto
Forum voor beginnende motorrijders: www.25kw.net
FOK!Fotoboek
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 september 2003 @ 21:23:12 #189
7889 tong80
Spleenheup
pi_13395996
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 21:15 schreef super_honda het volgende:

[..]

Geweldig toch ?

Een winnares in spé.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_13396043
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 21:23 schreef tong80 het volgende:

[..]

Geweldig toch ?

Een winnares in spé.

nou nou winnares......

Ik hoop dat ze er zo snel mogelijk uitvliegt!

Trouwste user 2022 dinsdag 23 september 2003 @ 21:31:32 #191
7889 tong80
Spleenheup
pi_13396298
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 21:24 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

nou nou winnares......

Ik hoop dat ze er zo snel mogelijk uitvliegt!

Ja, vrouwen met een mening. Bah.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 23 september 2003 @ 21:41:49 #192
46215 ZiaNini
cherry poppers
pi_13396633
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
Tja.....

[afbeelding]

Jaa gezellig met z'n allen op 't luchtbed (zonder bjorn want die is hard aant werken ofzo)
cxx((::::::::::::::>
  dinsdag 23 september 2003 @ 21:45:18 #193
11682 Moonah
Jolie femme
pi_13396777
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 21:15 schreef super_honda het volgende:
Daar zit ze juist Bjorn uit te lachen, omdat hij zo idioot 'twijfelt' wie hij die extra stem zal geven.
Superfoto!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_13398244
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 18:26 schreef berney het volgende:

edit: spoiler verwijderd

En bedankt voor tip

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 24-09-2003 10:23]

pi_13398323
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 22:28 schreef DJH het volgende:

[..]

En bedankt voor tip

ja pik omhoog, ga jij het nog ff lekker lopen quoten dan

k'had er in eerste instantie overheen gelezen.

b o a r d e n : k i t e / s n o w / w a k e
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 september 2003 @ 22:37:40 #196
7889 tong80
Spleenheup
pi_13398501
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 22:28 schreef DJH het volgende:

[..]

En bedankt voor tip

%*&(*&%&%#$^()*^@!(%#@ !!!!!!!!

Ik hoopte nog zo dat het geen spoiler was van die doos.

Moderator dinsdag 23 september 2003 @ 23:06:11 #197
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13399255
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 18:26 schreef berney het volgende:

[..]

-edit: spoiler verwijderd-

Ik neem aan dat dit speculatie van je is?
Zo niet, dan laat ik jou ook leegbloeden in een kuiltje. Alleen ik zaag nóg langzamer. En daarna gaan we voetballen en trap ik je kop in de aars van een Friese roodbontkoe.

[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 24-09-2003 13:13]

Trouwste user 2022 dinsdag 23 september 2003 @ 23:18:06 #198
7889 tong80
Spleenheup
pi_13399628
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 23:06 schreef Gert het volgende:

[..]

Zo niet, dan laat ik jou ook leegbloeden in een kuiltje. Alleen ik zaag nóg langzamer. En daarna gaan we voetballen en trap ik je kop in de aars van een Friese roodbontkoe.

Heb ik ooit al eens gedaan met Berney.

Trekt ze zich niks van aan.

pi_13402879

Deze foto zegt alles.

pi_13402891
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 21:45 schreef Moonah het volgende:

[..]

Daar zit ze juist Bjorn uit te lachen, omdat hij zo idioot 'twijfelt' wie hij die extra stem zal geven.
Superfoto!

Idd, ze heeft hem gewoon 100% door.
  Moderator woensdag 24 september 2003 @ 07:22:16 #201
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13402913
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 23:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik ooit al eens gedaan met Berney.

Trekt ze zich niks van aan.

Maar het lucht wel op toch?
pi_13403922
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 23:06 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is geen speculatie van me. . En ik hou ook zóveel van jou. .
pi_13403964
quote:
Op woensdag 24 september 2003 07:22 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar het lucht wel op toch?

Wat ter wereld heb ik je ooit misdaan dan? Dat je zoiets bij me wilt doen. .
  Moderator woensdag 24 september 2003 @ 10:11:56 #204
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13404503
quote:
Op woensdag 24 september 2003 09:41 schreef berney het volgende:

[..]

Wat ter wereld heb ik je ooit misdaan dan? Dat je zoiets bij me wilt doen. .

[edit] vriend, ga het dan niet weer herhálen.

Spoilers zijn verwijderd, Berney, het is heel jammer als je zoiets post, dat verpest het programma voor anderen, denk je daar de volgende keer even aan?
[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 24-09-2003 10:25]

pi_13407170
quote:
Op woensdag 24 september 2003 10:11 schreef Gert het volgende:

[..]

[edit] vriend, ga het dan niet weer herhálen.

Spoilers zijn verwijderd, Berney, het is heel jammer als je zoiets post, dat verpest het programma voor anderen, denk je daar de volgende keer even aan?
[/edit]

Maar wat is er dan mis mee op de spoiler te laten staan en de spoiler tags te gebruiken? Ikzelf lees de spoilers wel graag!
  Moderator woensdag 24 september 2003 @ 13:19:39 #206
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13408226
quote:
Op woensdag 24 september 2003 12:35 schreef Drinkemaatje het volgende:

[..]

Maar wat is er dan mis mee op de spoiler te laten staan en de spoiler tags te gebruiken? Ikzelf lees de spoilers wel graag!

Het stond niet verborgen achter spoilertags.

Psst, Berney, Big Brother 5 wordt volgend jaar gewonnen door ene Miranda.

pi_13408321
quote:
Op woensdag 24 september 2003 13:19 schreef Gert het volgende:

[..]

Het stond niet verborgen achter spoilertags.

Dat is duidelijk, maar kon dan niet in plaats van de spoiler verwijderen er een spoiler tag om heengezet worden? Dat is de vraag.
pi_13411988
quote:
Op woensdag 24 september 2003 13:23 schreef Drinkemaatje het volgende:

[..]

Dat is duidelijk, maar kon dan niet in plaats van de spoiler verwijderen er een spoiler tag om heengezet worden? Dat is de vraag.

Pfff, kíjk nou maar gewoon.
spoiler:
Ik had het ook al gelezen. Bedankt berney...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_13412470
spoiler:
Fatima wint Expeditie Robinson

-
-
-
-
-
-
-
spoiler:
het grote probleem met spoilertags is dat volgens mij iedereen ze wel leest, puur uit nieuwsgierigheid. Maar stel je voor dat je iets als het bovenstaande leest (is nie waar hoor )....dat had je dan mooi echt niet willen weten! Er wordt teveel gebruik gemaakt van die dingen voor allerlei onzin opmerkingen. Zoals deze.
  woensdag 24 september 2003 @ 15:57:11 #210
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13412572
Is dit nou het spoilertag-topic, of het ER2003 topic
pi_13413400
quote:
Op woensdag 24 september 2003 15:57 schreef GFP het volgende:
Is dit nou het spoilertag-topic, of het ER2003 topic
spoiler:

dat mag pas over 10 weken bekend worden gemaakt
  woensdag 24 september 2003 @ 16:50:05 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_13414369
Kan men dan ten minste als ze de spoilers gebruiken erbij zetten dat ze de winnaar bekend gaan maken.
De rest wil ik wel lezen.
Bijvoorbeeld over aanstaande ruzies en zo, maar ik zou toch echt niet willen weten wie er wint.

Maar ik ben dus wel zo'n muts dat ik die spoilers niet kan weerstaan.

Ik las dus die van Isabeau, en baalde er een beetje van. Maar goed, ze schrijft dat het niet waar is, dus daar ga ik dan maar een beetje vanuit.

pi_13414572
quote:
Op woensdag 24 september 2003 16:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ik las dus die van Isabeau, en baalde er een beetje van. Maar goed, ze schrijft dat het niet waar is, dus daar ga ik dan maar een beetje vanuit.
Een soort QED zou ik hier onder kunnen zetten

Maar in mijn spoilers staat dus niets wat niemand wil weten hoor
En ik weet al helemaal de winnaar niet.

Ik had het op die manier aangegeven omdat ik weet dat veel (ik bijvoorbeeld ook) mensen die spoilers toch aanklikken uit nieuwsgierigheid en jezus, als daar dan ineens de naam van de winnaar of iets anders staat wat je echt niet wilt weten...da's gewoon kut.

Dus misschien moet iemand ook boven een spoiler iets zetten waar de spoiler ongeveer over gaat (zonder iets te verraden).

Onzin:
spoiler:

dit dus
  woensdag 24 september 2003 @ 17:01:19 #214
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13414739
quote:
Op woensdag 24 september 2003 16:22 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

spoiler:

dat mag pas over 10 weken bekend worden gemaakt

woensdag 24 september 2003 @ 17:02:15 #215
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13414764
quote:
Op woensdag 24 september 2003 16:50 schreef Brighteyes het volgende:
Kan men dan ten minste als ze de spoilers gebruiken erbij zetten dat ze de winnaar bekend gaan maken.
De rest wil ik wel lezen.
Bijvoorbeeld over aanstaande ruzies en zo, maar ik zou toch echt niet willen weten wie er wint.

Maar ik ben dus wel zo'n muts dat ik die spoilers niet kan weerstaan.

Winnaar is nog niet bekend wel de 2 finalisten, maar ik zal ze niet noemen
pi_13415545
dus je weet het wel???

judge heeft toch een zwijgplicht formulier getekend??

Tri State. Tri State. !
pi_13419270
quote:
Op woensdag 24 september 2003 17:02 schreef GFP het volgende:

[..]

Winnaar is nog niet bekend wel de 2 finalisten, maar ik zal ze niet noemen

Ik vind alles best als Jutta en Robin of Geert het maar zijn
Climb every mountain......follow every rainbow enne huisartsen forever
pi_13419292
Kan ik hier nog lurken als ik totaal geen spoilers wil weten, of raden jullie me aan hier niet meer op te klikken?
pi_13419810
Ik wil ook helemaal geen spoilers weten, ik geniet veel teveel van het programma (waarom komt het niet vaker per week...moet zo lang wachten). Maar ik highligh altijd wel die verrekte spoilerdingen. Stom van me, maar ja.
pi_13419862
Ik ben voor een spoilertopic.
pi_13419888
Ik eigenlijk ook wel
pi_13419928
De afgelopen 2 jaar heb ik ER ook flink op het forum besproken, nooit een spoiler gezien, alleen maar mensen die zichtbaar uit hun nek lulden. En nu hebben we eindelijk zo'n verrekte spoilertag, kan ik niet meer in het topic komen omdat er buiten alsnog teveel gespoilerd wordt.
  woensdag 24 september 2003 @ 20:37:26 #223
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_13420085
Zullen we het gewoon weer over ER i.p.v. het fenomeen spoileren hebben?

Voor de duidelijkheid: spoilers die geplaatst worden zonder de spoiler tags worden niet op prijs gesteld; je vergalt het plezier van een ander er compleet mee.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator woensdag 24 september 2003 @ 21:02:19 #224
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13420595
quote:
Op woensdag 24 september 2003 20:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben voor een spoilertopic.
Ik ook.
pi_13420634
Spoilertopic .
  woensdag 24 september 2003 @ 21:05:13 #226
15080 static
pi_13420655
Met dank aan Svensational: Expeditie Robinson [Spoilers]
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_13420687
Ik vind spoilertags in dit topisc overigens ook ongewenst.
Ook met het plaatsen van een tags wordt vaak al iets verraden.

Dus.

pi_13420729
Bovendien, als de pagina aan het laden is (duurt bij mij altijd even) werken de spoilertags nog niet, waardoor je het alsnog te zien krijgt.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_13420850
quote:
Op woensdag 24 september 2003 21:08 schreef Svensational het volgende:
Bovendien, als de pagina aan het laden is (duurt bij mij altijd even) werken de spoilertags nog niet, waardoor je het alsnog te zien krijgt.
14,4 modem ofzo??
pi_13420895
quote:
Op woensdag 24 september 2003 21:15 schreef schatje het volgende:

[..]

14,4 modem ofzo??

ehhhh.....werkelijk geen idee
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_13421059
quote:
Op woensdag 24 september 2003 21:05 schreef static het volgende:
Met dank aan Svensational: Expeditie Robinson [Spoilers]
pi_13421145
quote:
Op woensdag 24 september 2003 21:04 schreef schatje het volgende:
Spoilertopic .
.

Ik ben ook voor!

pi_13421172
quote:
Op woensdag 24 september 2003 21:27 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

.

Ik ben ook voor!

hey spoiler topic is er al! Echt toppie
  FOK!fossiel woensdag 24 september 2003 @ 21:29:22 #234
8443 cptmarco
it's captain...
pi_13421235
quote:
Op woensdag 24 september 2003 21:29 schreef cptmarco het volgende:
even voor de duidelijkheid: hier mag dus geen enkele spoiler meer gepost worden??
lijkt me niet he! Duh..... we hebben nu een spoiler topic!
pi_13421281
quote:
Op woensdag 24 september 2003 21:29 schreef cptmarco het volgende:
even voor de duidelijkheid: hier mag dus geen enkele spoiler meer gepost worden??
Nee, eindelijk een topic dat leesbaar is .
pi_13421765
quote:
Op maandag 22 september 2003 17:39 schreef schatje het volgende:

[..]

spoiler:

Niet zeiken vent

Hij vraagt het toch normaal, jeetje wat reageer jij vaak kwaad zeg, ook op anderen... Sneu.
Vind ik
pi_13421859
quote:
Op woensdag 24 september 2003 21:50 schreef Leila het volgende:

[..]

Hij vraagt het toch normaal, jeetje wat reageer jij vaak kwaad zeg, ook op anderen... Sneu.

zo is schatje nou eenmaal.......ik heb ook heel vaak een felle woordewissleing/ruzie met haar gehad......komt wel weer goed
pi_13422137
quote:
Op woensdag 24 september 2003 21:54 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

zo is schatje nou eenmaal.......ik heb ook heel vaak een felle woordewissleing/ruzie met haar gehad......komt wel weer goed

Hm, oke. Het lijkt wel alsof ze gefrustreerd is zo vaak komt het er als een aanval uit.

Maar oke, all fine. Dankjewel.

Vind ik
  woensdag 24 september 2003 @ 22:25:59 #240
21255 GFP
I'm H2O intoLerant...
pi_13422960
quote:
Op woensdag 24 september 2003 17:27 schreef _Supreme het volgende:
dus je weet het wel???

judge heeft toch een zwijgplicht formulier getekend??

Als ik ze niet weet kan ik ze toch ook niet noemen
pi_13472752
spoiler:

Grapje gheheheheh ..........................................................................

Maar uhm ik kan nu al niet wachten tot afl. 3 en als er een DVD box komt van alle seizoenen tot nu toe + veel extra materiaal dan ga ik die zeker halen!

pi_13472778
quote:
Op woensdag 24 september 2003 15:53 schreef Isabeau het volgende:
spoiler:
Fatima wint Expeditie Robinson

-
-
-
-
-
-
-
spoiler:
het grote probleem met spoilertags is dat volgens mij iedereen ze wel leest, puur uit nieuwsgierigheid. Maar stel je voor dat je iets als het bovenstaande leest (is nie waar hoor )....dat had je dan mooi echt niet willen weten! Er wordt teveel gebruik gemaakt van die dingen voor allerlei onzin opmerkingen. Zoals deze.

Ik schrok me het leplazarus....
Echt één van de weinige keren dat ik uit baldadigheid een spoiler lees en dat dát er staat!
Ik ben blij dat je het zelf weer ontkracht.
pi_13472836
Trouwens; http://www.xs4all.nl/~mk84/muziekfragment5.mp3 (6,32mb) het intro liedje van ER Ik vind het wel lekkere muziek (binnenkort maar ff trance remix maken )

[Dit bericht is gewijzigd door SoesGSX600 op 27-09-2003 01:50]

zaterdag 27 september 2003 @ 01:47:28 #244
15080 static
pi_13472865
Ja, leuk die spoiler-tag maar we hebben een apart topic zodat deze enigszins leesbaar blijft; niet doen dus.
pi_13472917
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 01:45 schreef SoesGSX600 het volgende:
Trouwens; http://www.xs4all.nl/~mk84/muziekfragment5.mp3 (6,32mb) het intro liedje van ER Ik vind het wel lekkere muziek
Zeker weten
pi_13473174
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 01:51 schreef -Mk- het volgende:

[..]

Zeker weten

Hoewel ie na 20 min wel erg gaat vervelen moet ik zeggen

*Media player uitzet

pi_13473703
Ik kan bijna niet wachten tot het zondag is.

Bjorn rules! althans voor nog even dan

pi_13476729
Morgen weer een nieuwe aflevering .
pi_13476744
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 12:43 schreef schatje het volgende:
Morgen weer een nieuwe aflevering .
Ja, en morgen ben ik er niet

Ik ga wel 2 video's zetten en vlak voordat het begint aan mijn ouders vragen of ze ze allebei even willen checken of ze lopen.

pi_13487291
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 12:43 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ja, en morgen ben ik er niet

Ik ga wel 2 video's zetten en vlak voordat het begint aan mijn ouders vragen of ze ze allebei even willen checken of ze lopen.

Waarom twee?
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_13493761
voor de zekerheid
Tri State. Tri State. !
  zondag 28 september 2003 @ 11:46:48 #252
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_13493939
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 01:40 schreef Bombie het volgende:

Ik schrok me het leplazarus....
Echt één van de weinige keren dat ik uit baldadigheid een spoiler lees en dat dát er staat!
Ik ben blij dat je het zelf weer ontkracht.

Daarom had ik dat ook zo geschreven. Simpel omdat ikzelf echt alle spoilertags aanclick die er zijn en stel je dan voor dat je leest wie de winnaar wordt....dat lijkt me zo verschrikkelijk veel vergallen. Dus ik ben reuze blij met een apart spoilertopic waar ik lekker nooit hoef te kijken en niet in de verleiding kom om ze te highlighten Heerlijk!

Enne, ik kan niet wachten op vanavond! Jammer dat het maar 1x per week is zeg.

pi_13494474
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 22:46 schreef pos het volgende:

[..]

Waarom twee?

Ik heb er ook twee geprogammeerd, een voor EastEnders spin off en de ander Noppen en Naaldhakken .
pi_13494479
vol
pi_13494484
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')