abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 september 2003 @ 15:09:49 #2
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_13359792
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als ze hadden moeten blijven staan ben ik ervan overtuigd dat Bjorn eerder had losgelaten.
Dat denk ik ook wel en dat had zijn machtspositie pas helemaal ondermijnd. Eigenlijk jammer dat dat niet gebeurd is.
pi_13359812
Hier of daar?
pi_13359816
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:00 schreef -Mk- het volgende:

[..]

Dat is elk jaar zo, als er iemand vrijwillig uit gaat moeten ze alsnog stemmen. Maar wel lekker tijdens de eilandraad, dat was dan wel weer smerig

Ja precies... die meiden hadden beter moeten weten!! Ze hadden gewoon moeten gaan stemmen. Maar hoeveel stemmen kreeg die Esther nou uiteindelijk? Allemaal 2?
  maandag 22 september 2003 @ 15:10:42 #5
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_13359823
Hier.
pi_13359841
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:10 schreef Golfen het volgende:

[..]

Ja precies... die meiden hadden beter moeten weten!! Ze hadden gewoon moeten gaan stemmen. Maar hoeveel stemmen kreeg die Esther nou uiteindelijk? Allemaal 2?

Ja 2 ja
pi_13359847
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:10 schreef Golfen het volgende:

[..]

Esther kreeg 2 stemmen, en Jutta en Franca ook....toch????
pi_13359886
Wat gebeurde er nou gisteren met de stemming?? Kwas net aan de telefoon! Marlieke wilde toch dat ze haar er uit zouden stemmen? En daarna werd er nog een keer gestemd en ging "hoe heet ze" eruit!

Hoe zit dat nou?

pi_13359911
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:11 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Esther kreeg 2 stemmen, en Jutta en Franca ook....toch????

En toen ging Bjorn zo moeilijk denken, terwijl Esther allang wist dat die stem voor haar was. Dat deed Bjorn wel ontzettend expres zeg!!

Sorry schatje

pi_13359920
Er ging niemand uit gister, Boefke!

Marlieke ging vrijwillig weg, en toen werd er gestemd voor een extra stem mee te nemen naar de volgende eilandraad. Esther, Jutta en Franca-Maria hadden evenveel stemmen en toen moest de leider beslissen wie de extra stem zou krijgen. Dat werd dus Esther.

pi_13359932
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:13 schreef Boefke het volgende:
Wat gebeurde er nou gisteren met de stemming?? Kwas net aan de telefoon! Marlieke wilde toch dat ze haar er uit zouden stemmen? En daarna werd er nog een keer gestemd en ging "hoe heet ze" eruit!

Hoe zit dat nou?

Marlieke moest al het eiland verlaten voordat ze gingen stemmen, omdat de productie het natuurlijk wist dat ze weg wilde.

Daarna is nog gewoon gestemd, toen werd het gelijkspel tussen 3 dames geloof ik. Toen mocht Bjorn de beslissende stem geven en stemde (na hevig nadenken) toch op Esther.

Die heeft nu 1 stem bij het begin van de volgende eilandraad.

pi_13359951
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:13 schreef Boefke het volgende:

Hoe zit dat nou?

Die Marlieke mocht vrijwillig vertrekken... en toen moesten ze alsnog gaan stemmen. Esther kreeg (zo ongeveer) de meeste stemmen, dus die heeft nu al een tegenstem op zak voor de volgende eilandraad,
pi_13359989
O dus Esther heeft alvast 1 stem gekregen! Vaag zeg!
pi_13360043
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:15 schreef Golfen het volgende:

[..]

Esther kreeg (zo ongeveer) de meeste stemmen, dus die heeft nu al een tegenstem op zak voor de volgende eilandraad,

Dus het is aannemelijk dat Bjorn volgende week weer een plannetje bedenkt zodat zij verliezen.
pi_13360071
bjorn vliegt er gewoon uit als hij immuniteit kwijt is
pi_13360079
Ik dacht (en misschien zit ik er wel helemaal naast) dat als ze van t eiland af kwamen op het vaste land in een hotel moesten blijven totdat het programma ten einde was en dat ze dan allemaal tegelijk terug naar NL gaan. Maar wat voor zin heeft het voor Marlieke dan om naar huis te gaan????? .

Of heb ik dit gewoon zelf verzonnen en gaat ze lekker naar paps en mams?

I live in my own little world, but it's okay, they know me here.....
pi_13360080
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:18 schreef schatje het volgende:

[..]

Dus het is aannemelijk dat Bjorn volgende week weer een plannetje bedenkt zodat zij verliezen.

ik haat plannetjes...

Net als op het manneneiland. We hadden afgesproken om Simon eruit te stemmen en toch kreeg ik 3 stemmen tegen....

bah

pi_13360082
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:16 schreef Boefke het volgende:
O dus Esther heeft alvast 1 stem gekregen! Vaag zeg!
1 extra stem.

Dat was vorig jaar ook al zo hoor.

pi_13360092
goed programma!
zelfde regels als vorig jaar..en inderdaad de regie wist al dat ze weg wou! dus het plan we stemmen haar gewoon weg dan zijn wij safe ging niet op.
pi_13360101
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:20 schreef Floffy het volgende:
Ik dacht (en misschien zit ik er wel helemaal naast) dat als ze van t eiland af kwamen op het vaste land in een hotel moesten blijven totdat het programma ten einde was en dat ze dan allemaal tegelijk terug naar NL gaan. Maar wat voor zin heeft het voor Marlieke dan om naar huis te gaan????? .

Pas na de samensmelting, gaan diegene die weggestemd waorden niet naar huis, maar blijven in een hotel.
pi_13360114
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:20 schreef dolle_hond het volgende:
bjorn vliegt er gewoon uit als hij immuniteit kwijt is
Denk ik niet.. die vrouwen zijn wel zo slim dat ze doorhebben dat als Bjorn weg is ze hun eigen boontjes moeten doppen en ze zullen toch wel snappen dat het dan snel achteruit gaat met t vrouweneiland....
pi_13360122
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:20 schreef Floffy het volgende:

Dan kan ze tenminste bellen en schrijven en emailen, EN relaxen .
pi_13360128
Lijkt trouwens Big Brother wel, wie het snelste is met topic openen .
pi_13360132
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:21 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Pas na de samensmelting, gaan diegene die weggestemd waorden niet naar huis, maar blijven in een hotel.

Ah ik snap.. Thanks!
pi_13360159
quote:
Op maandag 22 september 2003 14:49 schreef mbn het volgende:

Wow, totaal mee eens.

.
quote:
Als man zijnde snap ik er geen fuck van dat de vrouwen in Bjorn trappen en al helemaal niet dat er ook maar iemand in Ryan trapt.
Volgens mij zijn die vrouwen op het Bjorn-eiland uitgekozen om hun domheid. Echt niet te geloven gewoon. Slaafs gedrag. . Geen eigen mening. . Ogen neerslaan en vooral niks zeggen als Esther haar eigen mening uit. . Je 24 uur per dag laten aanspreken met "meisje". .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')