* golfer is benieuwd of ie zijn recordscore van 27 fouten kan verbeteren straks.
*zucht*
Zag het toevallig vanmorgen in de tv-gids staan en ik heb meegeschreven, ben benieuwd !
oeioeioei...in het begin had iknog best wat zelfvertrouwen! Maar naarmate het dictee vorderde begon ik steeds meer en meer te twijfelen. *bijt nagels af in spanning*
hehe
goed..zometeen ff de boel verbeteren...geen IDEE wat ik kan verwachten aan fouten
quote:Alleen maar géén minpunten, mag dat ook
Op maandag 15 december 2003 21:20 schreef KWAKje het volgende:
krijg ik punten voor het goed weten van het onderwerp
Damn, als ik het nog eens zo nalees en dat commentaar op tv hoor .. dan kom ik lang niet onder de 40 fout denk ik .
quote:het probleem is: het LIJKT zo makkelijk, maar volgens mij heb ik best veel fouten gemaakt..... alweer
Op maandag 15 december 2003 21:22 schreef Miss_Nexhil het volgende:[..]
Alleen maar géén minpunten, mag dat ook
.
Damn, als ik het nog eens zo nalees en dat commentaar op tv hoor .. dan kom ik lang niet onder de 40 fout denk ik
.
Nouja, inmiddels flink wat fouten, hier mijn versie:
De hittegolf
In deze dagen van buiig sinterklaasweer en goeddeels illusoire kerstpakketten gaan de gedachten van velen terug
naar de voorbije recordzomer; wekenlang zaten we bekaf onderuitgezakt bij onhollandse temperaturen, een daarbij
behorend colaatje binnen handbereik.
Bij tijd en wijle werden we getrakteerd op tenminste eenendertig graden Celsius; sommigen vielen dientengevolge
abrupt in katzwijm en apocalyptische tv-beelden uit New York illustreerden hoe gestrande metropassagiers in het
pikkedonker langs fluorescerende noodverlichting huns weegs gingen.
Niettemin wilden tallozen hun geplande exodus naar het zuiden voltooien; Chauffeurs van beiderlei kunnen wachten
in hun luxueuze carrosserieën in eindeloze files soms tot Sint Juttemis, terwijl blèrende dreumesen in pyjamaatjes
achterin de auto met hun geëtter slapstickachtige taferelen aanrichten.
's Middags, nadat ten lange leste in het Middellandse-Zeegebied de turkooizen zee was bereikt, kwamen de minuscule
bikinitjes tevoorschijn; al ras vleidden gepiercte, halfontblote of van indiaanse mocassins en van flatteuze tanga's
voorziene lijven zich dicht opeen.
In dierentuinen legde de gelouterde langoust, de onthechte kaketoe als ook de doorgaans flegmatieke kapucijneraap
alledrie bijkans het lootje; op de Veluwe daarentegen gedijde de exotische koninginnepage en in lommerrijke
stadstuinen zocht de heidevlinder nijver naar nectar.
Ten gevolge van de weersgesteldheid verspreidden zich afgelopen zomer plantensoorten die we in onze kontreien
ternauwernood kenden; ongebreideld floreerden allerwegen acacia, eucalyptus en apenbroodboom _nog even en
veldleeuweriken kunnen hun nesteldrift botvieren in hoog opgeschoten pampagras.
Majesteitelijk trok de zonnegod Helios in zijn door galoperende paarden voortgetrokken wagen langs het
azuurblauwe zeelint; lang geleden gebrevetteerde meteorologen bepeinsden of twijfels over rigoureuze
klimaatschommelingen niet ijlings moesten worden geloogenstraft.
Goedbeschouwd snakten we kortgeleden nog naar Syberische vrieskou, maar inmiddels word je door een bijdehante HAVO-leerling
die halverwege juli nog spectaculair in de rondte skateboardde, alweer ontactisch toegesnauwd dat hij een zonovergoten
pinksterdag verbeidt; het is ook nooit goed!
Zo slecht had ik het toch niet voorspeldt.
Tevens heb ik wel vaak in één woord meerdere fouten toegekendt.
[Dit bericht is gewijzigd door Ype op 15-12-2003 21:46]
Maar rigoureus daar tuinde ik na vorig jaar niet meer in.
quote:
Op maandag 15 december 2003 21:47 schreef raaskal het volgende:
20 fout. Mijn beste ooit
Ach ja, volgend jaar maar eens proberen om onder de 40 te komen...
quote:oe
20 fout. Mijn beste ooit
Dat is me nog nooit overkomen.
quote:Hey, wat goed zeg
20 fout. Mijn beste ooit
Hulde!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |