Aan de uitspraak van Frits schort inderdaad nog wel eens wat, maar ze hebben toch bijna altijd hele vernieuwende, vaak alternatieve (en vaak ook harde) muziek.
quote:Ja, maar daar zeg ik ook niks van
Op maandag 3 november 2003 16:05 schreef bloodymary het volgende:
Aan de uitspraak van Frits schort inderdaad nog wel eens wat, maar ze hebben toch bijna altijd hele vernieuwende, vaak alternatieve (en vaak ook harde) muziek.
Maar goed, Muse is dus woensdag al in NL. Misschien kunnen ze de pauzes dan opfleuren met wat muziek op school
.
quote:En hij heeft vorige week al kunnen oefenen op de naam bij het optreden van de Nederlandse wereldkampioene strippend paaldansen op Muse.
Op maandag 3 november 2003 16:05 schreef bloodymary het volgende:
Dat vind ik een beetje flauw van jullie.Aan de uitspraak van Frits schort inderdaad nog wel eens wat, maar ze hebben toch bijna altijd hele vernieuwende, vaak alternatieve (en vaak ook harde) muziek.
quote:ik denk "En nu een leuk engels popbandje, Coldpl... eh.. Moes!"
Op maandag 3 november 2003 15:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
En hoe zouden B&vD Muse gaan uitspreken?
quote:heeey tog nog!!! toppie
Op maandag 3 november 2003 22:39 schreef rena het volgende:
Ik heb op het laatste moment toch nog een kaartje kunnen regelen! Ik ga dus ook. Echt gigantisch vet en ik heb er zo'n ontzettend zin in.
quote:Hey, foto toestel meej hea... En druk da ding voor zn kop en make die fotows!!
Op zaterdag 1 november 2003 17:20 schreef punkchic het volgende:[..]
IK GA NAAR MUSE!! EN IK GA ZE OOK NOG ONTMOETEN DAARNA
![]()
quote:doet ie allemaal zelf toch? I.i.g verven en zo.
Op dinsdag 4 november 2003 10:53 schreef StorieZnl het volgende:[..]
Hey, foto toestel meej hea... En druk da ding voor zn kop en make die fotows!!
Uiteraard daarna hier poste..
En vraag daarna ook ff waar die zn hare meestal doet!!
quote:Ik zit echt al helemaal in spanning.
Op dinsdag 4 november 2003 11:30 schreef Echoes het volgende:
een oud klasgenootje had ze ook 2 keer ontmoet (toen ze nog niet zooo bekend waren) en heeft al zijn albums en singles laten signeren. Wel gaaf..
quote:ik zal je bij de rest van het (je krijgt de groetjes van..)lijstje zetten
Op dinsdag 4 november 2003 20:45 schreef gekke_sandra het volgende:
Oe doe de groeten aan die hunkerige bassist
quote:wat ga je allemaal vragen/doen?
Op dinsdag 4 november 2003 22:34 schreef punkchic het volgende:[..]
ik zal je bij de rest van het (je krijgt de groetjes van..)lijstje zetten
quote:ik ook. Ben net verkouden geworden. Maar ik ga toch. Vorige keer (9-10) was ik ook al ziek :-(
Op dinsdag 4 november 2003 20:33 schreef CherryLips het volgende:
kuuuuuut ik zit tegen n griepje aan! moet dat NU??? donderdagnacht mag ik ziek worden! of liever vrijdagavond anders kots ik t bed van een vriendin onder das ook zo lullig
quote:Ik ben nog wel in voor een kaartje
Op dinsdag 4 november 2003 20:33 schreef CherryLips het volgende:
kuuuuuut ik zit tegen n griepje aan! moet dat NU??? donderdagnacht mag ik ziek worden! of liever vrijdagavond anders kots ik t bed van een vriendin onder das ook zo lullig
quote:Ik ook
Op woensdag 5 november 2003 08:55 schreef TIC het volgende:[..]
Ik ben nog wel in voor een kaartje
quote:ik weet het echt niet...ik denk dat ik echt met een bek vol tanden sta als ik ze zie...
Op dinsdag 4 november 2003 23:06 schreef keijz het volgende:wat ga je allemaal vragen/doen?
quote:Vraag voor mij of Nina Simone (voor haar dood) Feeling Good heeft gehoord
Op woensdag 5 november 2003 10:32 schreef punkchic het volgende:[..]
ik weet het echt niet...ik denk dat ik echt met een bek vol tanden sta als ik ze zie...
Mag je trouwens foto's maken tijdens het concert? Op het kaartje staat van niet.. Maar bij deftones waren er ook zat mensen met een camera.
en vanavond allemaal B&vD kijken!
quote:sorry, lees foutje.
Op maandag 22 september 2003 12:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Deel 3 alweer van de alom geprezen band Muse. ......
[Dit bericht is gewijzigd door thefreezeman op 05-11-2003 11:45]
quote:nee, helaas mag dat niet van Mojo. Beetje skraal, laat de band dat zelf beslissen. Degene die camera wel mee hebben, hebben hem gewoon mee gesmokkeld
Op woensdag 5 november 2003 11:30 schreef Random_hero het volgende:[..]
Mag je trouwens foto's maken tijdens het concert? Op het kaartje staat van niet.. Maar bij deftones waren er ook zat mensen met een camera.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |