quote:* keijz heeft geen dvd speler
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:15 schreef pascalheister het volgende:
heb de cd binnen
zondag bij bol.com besteld en vandaag binnengekomen
dvdtje is ook leuk om te zien
quote:Dat is dan heel jammer
Op dinsdag 7 oktober 2003 16:17 schreef keijz het volgende:[..]
* keijz heeft geen dvd speler
quote:Oh, om hierop terug te komen...
Op zaterdag 4 oktober 2003 21:02 schreef CherryLips het volgende:[..]
ikke ook!
Inderdaad nog een klein maandje, heb voor de zekerheid ook maar de dag erna vrij genomen, kan ik nog rustig nagenieten.
quote:Ja hoor. Maar gelukkig word niet alles wat op TMF komt te populair. \
Op zondag 5 oktober 2003 19:36 schreef spacemangraig het volgende:[..]
Op TMF!?! Laat het niet waar zijn..
quote:Jajaja ik zit dan voor de tv
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zondagavond van 21.00 tot 22.00 i.v.m. Rocktober op MTV een muziekspecial (goh) over Muse! Yay!
quote:Sweeeeet!
Op zaterdag 18 oktober 2003 15:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zondagavond van 21.00 tot 22.00 i.v.m. Rocktober op MTV een muziekspecial (goh) over Muse! Yay!
quote:Ik heb t ook gekeken, ik vind t persoonlijk altijd wel jammer dat ze er clips doorgooien want die heb ik allang op band ;-). Ik zie liever nieuw materiaal. En altijd die stomme reclame tussendoor. Interview vond ik opzich leuk om te zien (omdat t vrij recent is) maar de vragen die hij stelde (behalve of Matt de flamenco kon dansen) staan al in duizend interviews, dus de antwoorden zijn lekker standaard. Verzin es wat leuks denk ik dan. (vragen)
Op maandag 20 oktober 2003 13:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb de special gezien. Knap van MTV, een interview van 10 minuten omtoveren tot een special van een uur. En die Sander, zijn Engels is ook niet echt geweldig
. En hij is ook geen beste interviewer.
Maar toch leuk.
Ik zag vannacht trouwens de clip van Stockholm Syndrome op TV. Vage clip. Ik vond 'm ook niet zo heel erg mooi (allemaal psychedelische kleuren en raar ook), maar ja, dat komt misschien nog wel. Die clip kwam bij MTV:new, vaag want ik dacht dat Hysteria de nieuwe single zou worden.
quote:Ja ik heb ook gekeken en ook ik vind dat ze best wel iets leuks kunnen doen, al die standaard vragen en antwoorden
Op maandag 20 oktober 2003 16:22 schreef Yamyam het volgende:[..]
Ik heb t ook gekeken, ik vind t persoonlijk altijd wel jammer dat ze er clips doorgooien want die heb ik allang op band ;-). Ik zie liever nieuw materiaal. En altijd die stomme reclame tussendoor. Interview vond ik opzich leuk om te zien (omdat t vrij recent is) maar de vragen die hij stelde (behalve of Matt de flamenco kon dansen) staan al in duizend interviews, dus de antwoorden zijn lekker standaard. Verzin es wat leuks denk ik dan. (vragen)
De clip van SS vind ik trouwens wel erg mooi, voor een keertje dan.
quote:Waarom staat zoiets nooit in de gids
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gisternacht was er een concert van Muse (geen idee waar) op MTV. Dat was erg okay.
quote:Waarschijnlijk was dat in de melkweg voor oor.
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gisternacht was er een concert van Muse (geen idee waar) op MTV. Dat was erg okay.
quote:Was een concert uit 2001, in Leeds, althans zoiets stond op de aftiteling.
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:02 schreef Yamyam het volgende:[..]
Waarschijnlijk was dat in de melkweg voor oor.
En dat wist ik dus niet. Wel dat die special herhaald werd, maar niet dat daarachter nog een concert kwam. Verdorie.
quote:Oh ok. Ik dacht, leek me wel logisch in de melkweg want dat interview is in Amsterdam :-)
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:24 schreef OLP_Moose het volgende:[..]
Was een concert uit 2001, in Leeds, althans zoiets stond op de aftiteling.
quote:Grrr dat heb ik dus ook totaal gemist
Op dinsdag 21 oktober 2003 15:02 schreef Yamyam het volgende:[..]
Waarschijnlijk was dat in de melkweg voor oor.
En dat wist ik dus niet. Wel dat die special herhaald werd, maar niet dat daarachter nog een concert kwam. Verdorie.
quote:Hehehe, dat duimen heeft dus geholpen
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:55 schreef punkchic het volgende:
IK HEB EEN MEET AND GREET MET MUSE GEWONNEN!!!! (3fm)
IKKE BEN NU ECHT FUCKING HAPPY![]()
![]()
Doe ze de groeten van me .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |