abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14450374
Het was ontzettend gaaf!!!!
Wat een ontzettend goede band is het toch. Ik heb dan wel het voorprogramma gemist. Was dat wat? Ach, ik heb Muse niet gemist, is veel belangrijker. Vooral met die ballonnen aan het eind was gaaaaf.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_14450486
Ow het was zeker vet, mja Cave-In vondt ik maar een beejte metellica onnabees, en et klonk neit echt, maar Muse waas zo zo vet

vooral plugin baby

Ik moest wel 20mins eerder weg, kan iemand mij vertellen of ze stockholm syndrome hebben gespeeld daarna?

pi_14450590
het concert was het beste muse-concert wat ik tot nu toe gezien heb (het was m'n vierde)..
de show was perfect, de liedjes waren geweldig.
en matthew was om te ...
ik heb genoten van begin tot eind.. (cave-in wat minder dan, die waren een beetje saai)

alleen jammer dat ik naderhand nog tot half 1 in de kou heb staan wachten en dat ze toen NOG steeds niet naar buiten kwamen.. (toen had ik er dus geen zin meer in)..

heb ook een shirtje gekocht en een poster..

pi_14450602
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 08:09 schreef -Muse- het volgende:
Ow het was zeker vet, mja Cave-In vondt ik maar een beejte metellica onnabees, en et klonk neit echt, maar Muse waas zo zo vet

vooral plugin baby

Ik moest wel 20mins eerder weg, kan iemand mij vertellen of ze stockholm syndrome hebben gespeeld daarna?

ja, volgens mij hebben ze stockholm syndrome gespeeld hoor
ze hebben echt superveel gespeeld..

heeft iemand een playlist? met wat en in welke volgorde ze gespeeld hebben?

pi_14450669
Het concert was echt gaaf! Mooie mix van oude en nieuwe nummers. En Matthew...
* Mini heeft zelfs een shirtje gekocht.
Heb ik het nou verkeerd verstaan, of zei hij echt "see you at Pinkpop"?

Oja, waar kwamen die Cave In in godsnaam vandaan, die hebben dus echt niks te maken met Muse (andere stijl, véél slechter)... Maar goed dat ik te laat was.

Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 7 november 2003 @ 08:34:21 #231
61399 Superher0
Is it a plane?
pi_14450699
Ze komen naar Pinkpop!! Zanger zei het hemzelf.. Ga ik ze lekker voor de vierde keer zien!

het was erg goed, goede liveshow. EN die gozer heeft me toch een stem!

Superhero to the rescue!
pi_14450937
Hoi mensjes
hiero ikke!! Jah het concert was vet he!
Ondanks de vertraagde trein (ik heb 4 uur gereist
voor een trip van normaal 1 1/2 uur omdat er een ongeluk
was gebeurd ) stond ik nog lekker vooraan.

De Meet and Greet was echt heel erg vet
We kwamen binnen en gingen ze gelijk voor mij een
supergrote poster (groter dan een deur!!) signeren
en daarna gingen we met ze op de foto en toen
nog een beetje kletsen maar die 2 meisjes die
ook hadden gewonnen vroegen hun een paar dingen
dus we konden niet veel zeggen want toen zei die
venter van Pias dat we weg moesten . (we
waren net 5 minuten binnen ofsow )
Ojah Matt is echt heel lief hoor! Hij verwelkomde ons
met van die lekkere chocolatjes, alleen ik mijnes
maar in mijn tas gestopt want ik was zo freaky dat
ik echt geen hap door mijn keel kreeg en anders
echt zou moeten ! en hij is helemaal niet zo lelijk hoor,
valt reuze meej van dichtbij! en Dom ... jah die was weer eens hot!!!
Maarja de foto`s zijn hopelijk snel klaar want ik ben erg
benieuwd Heel veel kusjes Iris

pi_14451268
Stockholm Syndrome is inderdaad gespeeld. De toegift was namelijk: Blackout en Stockholm Syndrome.

Ik zei zelf al dat ik Cave In ook niet zo bijzonder vond, maar vannacht heb ik een album gedownload en die klinkt dan toch best wel aardig

En pinkpop volgend jaar ben ik er zeker bij, hij zei inderdaad: "See you at pinkpop, next year!"

You are going to lose..............................................................[B]DEATH[/B]
  vrijdag 7 november 2003 @ 09:24:07 #234
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_14451409
was behoorlijk te versmaden!
pi_14451423
Ik ben gisteren ook geweest, het was de eerste keer en hoewel we k**plaatsen hadden (was te laat voor het veld en zaten nu aan de zijkant van het podium 2e ring bovenaan - hoe verzin je het?!) was het GOED!

MUSE is de enige - de enige, ja- hedendaagse band waar ik naar luister, en na gisteren weet ik weer waarom. WOW

Ik zit zelfs bijna te overwegen om volgend jaar naar Pinkpop te gaan, maar dat is weer een ander verhaal.

pi_14452308
Ik zal wel weer de enige zijn die het ietwat tegen vond vallen
Geluid was WEER (!) kut. Ik stond in de zaal best goed in het midden. Maar het was een grote galm/brei. Zijn stem kwam er niet altijd lekker uit. Ook gitaar en bas kwamen er niet lekker uit. Dom heb ik geen 1 keer horen zingen. Of dit aan geluidsman (net als in Melkweg) ligt of aan Ahoy zelf..ik denk beide

De show die Muse gaf was goed, maar was niet echt iets extra's had ik het idee. Ze deden hun dingetje. De setlists van de hele tour zijn bijna hetzelfde met als "toegift" black out en Stockholm Syndrome. Ook niet echt verrassend dus. Ik was blij dat ze 2 grote videoschermen hadden want ik zag ook zeer weinig. En ik had ook nog een zingend vies wijf achter me staan die niet kon zingen. Hele tijd hoorde je dat erdoor heen Ben toen stukkie verder gaan staan. Irri!

Kortom, goede en toffe show , maar niet echt spectaculair net als bij Placebo. Dat knalde nog veel meer. En zij gingen ook veel langer door.
Dit is dus ook mooi mijn laatste keer Ahoy..ik ga er niet meer voor mijn lol heen.

[Dit bericht is gewijzigd door Echoes op 07-11-2003 10:16]

pi_14452344
foutje..dubbel
pi_14452363
Setlist Muse:

01. Apocalypse Now

02. Hysteria

03. New Born

04. Sing for Absolution

05. Thoughts of a Dying Atheist

06. Citizen Erased

07. Piano Interlude

08. Space Dementia

09. Endlessly

10. Feeling Good

11. Butterflies & Hurricanes

12. The Smallprint

13. Sunburn

14. Muscle Museum

15. Time Is Running Out

16. Bliss

17. Plug-In Baby

Encores:

18. Blackout

19. Stockholm Syndrome

Nu ga ik even verder nagenieten

Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_14452401
zekerz doe ikke ook nu!!
pi_14452615
Talkshowhost, thx voor duidelijke lijst

jah ik heb ook maar ff een t-shirt + poster gekocht, want bandwear van Muse is nergens te vinden in en rondom eindhoven

verder vond ik de "pit"maar irritant, er werd eigenlijk alleen maar geduwd, dus je moes tjezelf telkens in evenwicht houden... wel jammer dus... waren nog 2 meisje voor me flauwgevallen, lijkt me ook neit leuk.
en ohja... die ballonen, liep daar ff half uur met een doof oor rond omdat er eentje naast me oor kapot klapte :s

en ik baal dr echt van dat ik stockholm syndrome heb gemist

pi_14452728
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 10:29 schreef -Muse- het volgende:
verder vond ik de "pit"maar irritant, er werd eigenlijk alleen maar geduwd, dus je moes tjezelf telkens in evenwicht houden... wel jammer dus... waren nog 2 meisje voor me flauwgevallen, lijkt me ook neit leuk.
en ohja... die ballonen, liep daar ff half uur met een doof oor rond omdat er eentje naast me oor kapot klapte :s
Jah ik stond dus middenin bij dat uitstekende stukje podium denk 3e rij ofsow dus ook recht in de " pit". Soms heel irritant dat je je echt aan iedereen moest vasthouden anders lag je op de grond... wel grappig dat ik ineens helemaal links van het podium stond en even later weer op mijn oude plek.. maarja toen stond ik wel tussen kei lange mannen en achter mijn een headbagende hippie .. maarja dat hoort erbij
pi_14452879
Ik baal er wel van dat ze Showbiz niet gespeeld hebben
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_14452910
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 10:36 schreef punkchic het volgende:

[..]

Jah ik stond dus middenin bij dat uitstekende stukje podium denk 3e rij ofsow dus ook recht in de " pit". Soms heel irritant dat je je echt aan iedereen moest vasthouden anders lag je op de grond... wel grappig dat ik ineens helemaal links van het podium stond en even later weer op mijn oude plek.. maarja toen stond ik wel tussen kei lange mannen en achter mijn een headbagende hippie .. maarja dat hoort erbij

ik stond recht onder de rechtse ballonnen (aant plafond), ondegeer 3e rij, in mijn net gekochte muse t-shirt :y

[Dit bericht is gewijzigd door -Muse- op 07-11-2003 10:48]

vrijdag 7 november 2003 @ 10:47:24 #244
39128 S_
Shame on you
pi_14452935
Ik ben gister ook geweest het was echt te gek
  vrijdag 7 november 2003 @ 10:49:56 #245
39128 S_
Shame on you
pi_14452989
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 08:09 schreef -Muse- het volgende:

vooral plugin baby

Dan heb je het beste gemist!!
pi_14453013
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 10:44 schreef TalkShowHost het volgende:
Ik baal er wel van dat ze Showbiz niet gespeeld hebben
ja maar muscle museum was
wow wat een superband is het toch! echt zooo geweldig. Cave in viel me wel tegen, ik had al een cd van hun maar daar klonken ze echt veel beter...
pi_14453089
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 10:49 schreef S_ het volgende:

[..]

Dan heb je het beste gemist!!

ja wrijf het er maar lekker in :p

ik baal er zo van dat ik die gemist heb... daar keek ik eigenlijk het meeste naar uit

pi_14453879
Hm... Punkchic... misschien was ik die headbangende hippy wel? Alhoewel.... zal wel niet... maar ik stond wel links

2 subpagina's terug ging het over het meesmokkelen van camera's.... heeft iemand foto's van het concert?

Komt tijd, komt Grolsch Drinkontbijt
pi_14453952
Citizen Erased .

Wat een prachtig concert! Maar dat is logisch . Ik heb alleen een blauwe plek van het gespring gekregen . But it's all worth it.

.

vrijdag 7 november 2003 @ 11:28:33 #250
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_14454059
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Citizen Erased .

Wat een prachtig concert! Maar dat is logisch . Ik heb alleen een blauwe plek van het gespring gekregen . But it's all worth it.

.

Nog thuis gekomen?
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')