quote:Gefeliciteerd!!!!!!
Op maandag 22 september 2003 13:00 schreef Quinny het volgende:[..]
Voel me lichamelijk al een stuk beter. Maar in mijn hoofd is het nog een prins Clausplein. Ben nu aan het ontzwangeren
.
Bastard nog gefeliciteerd met jullie huwelijk. Kan zien dat je er erg blij mee bent.Moest lachen om die grijns op je gezicht.
ontzwangeren
quote:Jou hallo zeggen
Op maandag 22 september 2003 13:02 schreef Quinny het volgende:[..]
Ker, wat deed jij vanmorgen op het oudertopic?
quote:Dank u
Op maandag 22 september 2003 13:00 schreef Quinny het volgende:[..]
Voel me lichamelijk al een stuk beter. Maar in mijn hoofd is het nog een prins Clausplein. Ben nu aan het ontzwangeren
.
Bastard nog gefeliciteerd met jullie huwelijk. Kan zien dat je er erg blij mee bent.Moest lachen om die grijns op je gezicht.
Khad choco al gefeliciteerd maar voor jou ook heel veel plezier gewenst met de kleine Daan. Bevalling was een hel als ik het goed begreep he?
Voor je krachten.
quote:Ja Cho had me al een mailtje gestuurd. Moest er wel om lachen. Vooral die foto met Gijsje er onder.
Op maandag 22 september 2003 13:03 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Jou hallo zeggen
En lees maar 1/2 pagina's terug over Tig
quote:ja wat denk jij dan?
Op maandag 22 september 2003 13:03 schreef kepler het volgende:[..]
Gefeliciteerd!!!!!!
ontzwangeren
Poep eens een kokkosnoot uit.
quote:Dank je wel!
Op maandag 22 september 2003 13:06 schreef Bastard het volgende:[..]
Dank u
Khad choco al gefeliciteerd maar voor jou ook heel veel plezier gewenst met de kleine Daan. Bevalling was een hel als ik het goed begreep he?
Voor je krachten.
quote:proest
Op maandag 22 september 2003 13:07 schreef Bastard het volgende:[..]
ja wat denk jij dan?
Oh kind er uit, chips uit de kast, ff hollen naar de bus?Poep eens een kokkosnoot uit.
quote:Ja dan kon je alvast verklappen in het topic.. zou mn zwager het al gelezen hebben
Op maandag 22 september 2003 13:00 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
ps het is idd Eeyor
ps 2 : Bastard, belgie geboren betekend extra veel papierwerk of niet?
ps 3 : Bastard wat een fucking ongezelli trouwzaal zeg en nog klein ook sjezus!Sorry dat ik het zeg maar het lijkt zo te zijn.
quote:Foto
Op maandag 22 september 2003 13:06 schreef Quinny het volgende:[..]
Ja Cho had me al een mailtje gestuurd. Moest er wel om lachen. Vooral die foto met Gijsje er onder.
quote:Moest mn geboorteakte hebben uit Belgie.. daar ging wel gekloot overheen met transfer dingen via de bank.. en wat tijd
Op maandag 22 september 2003 13:09 schreef Magneet het volgende:
Quinny gefeliciteerd nogmaals, tis een leuke knul geworden daar binnen in jouw.
ps het is idd Eeyor
ps 2 : Bastard, belgie geboren betekend extra veel papierwerk of niet?
ps 3 : Bastard wat een fucking ongezelli trouwzaal zeg en nog klein ook sjezus!Sorry dat ik het zeg maar het lijkt zo te zijn.
Trouwzaal? Twas een kamer met een kleine tribune! Ben er 10 minuten geweest, toen wast al klaar
quote:*Foto wil zien van snurkende moeder en Daan in elkaars armen*
Op maandag 22 september 2003 13:09 schreef Quinny het volgende:
Ik ga weer
Even een tukkie doen
quote:Je komt uit Belgie???
Op maandag 22 september 2003 13:11 schreef Bastard het volgende:[..]
Moest mn geboorteakte hebben uit Belgie.. daar ging wel gekloot overheen met transfer dingen via de bank.. en wat tijd
Trouwzaal? Twas een kamer met een kleine tribune! Ben er 10 minuten geweest, toen wast al klaar
Klote stadskantoor he ![]()
Ik heb er gewerkt ![]()
Ik ga ' werken'
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Ker_Plunk op 22-09-2003 13:12]
quote:
Op maandag 22 september 2003 13:12 schreef Bastard het volgende:
Er is trouwens iets geheimzinnigs aan de hand bij Ker en Tiggy en ik kan mn vinger er maar niet opleggen.. hoogst irritant btw
quote:
Op maandag 22 september 2003 13:12 schreef Ker_Plunk het volgende:Ik ga ' werken'
![]()
quote:JA IK KOM UIT BELGIE
Op maandag 22 september 2003 13:12 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Je komt uit Belgie???
quote:
Op maandag 22 september 2003 13:07 schreef Bastard het volgende:[..]
ja wat denk jij dan?
Oh kind er uit, chips uit de kast, ff hollen naar de bus?Poep eens een kokkosnoot uit.
maar dat dat ook zoveel met je hoofd doet, wist ik niet
quote:zou ze toch zwanger zijn?
Op maandag 22 september 2003 13:12 schreef Bastard het volgende:
Er is trouwens iets geheimzinnigs aan de hand bij Ker en Tiggy en ik kan mn vinger er maar niet opleggen.. hoogst irritant btw
quote:mijn broer en me zus zijn in indonesie geboren ( wel zelfde ouders als ik, die hebben daar 5 jaar oid gewerkt ) en die moesten weer heel veel papieren opnieuw hebben daarvandaan. Gelukkig heeft mijn broer daar stage kunnen lopen en 80% van het papierwerk binnen 2 weken geregeld de andere 20% duurde nog maanden via de ambassade enzo als hij de rest niet zelf gedaan had ( voor beide ) had er jaren overheen gegaan kunnen zijn voor het geregeld was.
Op maandag 22 september 2003 13:11 schreef Bastard het volgende:[..]
Moest mn geboorteakte hebben uit Belgie.. daar ging wel gekloot overheen met transfer dingen via de bank.. en wat tijd
quote:Amai !
Op maandag 22 september 2003 13:15 schreef Bastard het volgende:[..]
JA IK KOM UIT BELGIE
quote:belgen zijn gaaf
Op maandag 22 september 2003 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Amai !
quote:En geil
Op maandag 22 september 2003 13:35 schreef kepler het volgende:[..]
belgen zijn gaaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |