abonnement Unibet Coolblue
pi_13353095
Ik ben op zoek naar een bedrijf/website/stichting waar ik een huisje kan huren voor een groep van zo'n 12 tot 15 man. Het gaat over een skivakantie in Oostenrijk. Overal waar ik kijk zie je georganiseerde reizen voor max 8 personen. Ik ben op zoek naar een huisje dat wel op loopafstand is van de piste, omdat we per trein richting oostenrijk gaan.

Waar boeken jullie dit soort dingen? Zijnhier ook gidsen van, zo ja waar zijn deze te verkrijgen. Ik ben al bij reisbureaus geweest, maar daar krijg je allemaal gidsen mee met busreizen...

Chiel Montagne for President!!
pi_13353168
Ik boek altijd bij http://www.belvilla.nl

Hebben ze ook een paar huissies voor 12 mensen..

~= Everyone is entitled to be stupid, but some abuse the privilege. =~
  maandag 22 september 2003 @ 10:10:28 #3
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_13353223
ik weet het niet ik ga met mijn klas naar Oostenrijk en de school regelt alles
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_13353233
Ik heb thuis een gids liggen van snowtrex waar zulke huisjes in staan..
pi_13353375
quote:
Op maandag 22 september 2003 10:11 schreef ultimater het volgende:
Ik heb thuis een gids liggen van snowtrex waar zulke huisjes in staan..
Maar zijn dat ook "losse huisjes" waar je kunt boeken en op eigen vervoer naar toe kunt gaan? Wil wel een beetje een huisje aan de piste omdat we niet met een auto gaan en dus alles lopend moeten afleggen.
Chiel Montagne for President!!
pi_13464372
Iemand anders nog tips?!
Chiel Montagne for President!!
pi_14130346
het beste kan je denk ik gewoon naar een reisbureau stappen... zo doe ik het al enige jaren met een groep vrienden, en dat bevalt tot dusver prima....
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_14139025
quote:
Op maandag 22 september 2003 10:19 schreef MauriceVD het volgende:

[..]

Maar zijn dat ook "losse huisjes" waar je kunt boeken en op eigen vervoer naar toe kunt gaan? Wil wel een beetje een huisje aan de piste omdat we niet met een auto gaan en dus alles lopend moeten afleggen.


als je niet met de auto gaat, kun je beter een pakket kopen waar accomodatie, vervoer, skipas etc bij in zit. goedkoop zijn www.husk.nl en www.sportura.nl. kijk anders is op http://wintersport.pagina.nl, reisbureaus genoeg.
  zondag 19 december 2004 @ 20:40:27 #9
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_24088712
Sportura is altijd zeer goedkoop maar die schijnt niet meer in de SGR te zitten. Kan dus link zijn.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_24096268
Als je al een idee hebt naar welke plaats je wilt, kun je het ook via de plaatselijke VVV proberen. Vaak hebben ze op de website een zoekfunctie voor beschikbare accomodaties. Voor zo'n grote groep zul je via de normale reisorganisaties nauwelijks meer iets vinden.
Zu hause ist alles besser
pi_24096833
Elk boerengat heeft tegenwoordig een website waar je alle onderkomens op kunt vinden. Gewoon even uitzoeken welk plaatsje je ziet zitten, wat mailtjes direct aan huiseigenaren sturen of een mailtje naar de vvv van het betreffende dorp met je vraag. Ik hoop voor je dat je buiten de vakanties wil gaan, anders wordt het waarschijnlijk moeilijk iets te vinden.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')