abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13418417
quote:
Op woensdag 24 september 2003 07:07 schreef --focus-- het volgende:

[..]

ik vind het natuurlijk stijlloos als je de weg 15 min verspert, en er is absoluut geen mogelijkheid om om terijden. ofzo
Je bent waarschijnlijk niet de enigste die werkt. op het moment kan je opdrachtgever ook een minidumper ofzo huren.
De ambulance zou ook eens langs moeten kunnen, bijvoorbeeld

Zoek eens op in de van Dale wat "overmacht" betekent. En geen mogelijkheid tot omrijden bestaat bijna niet, de onwil van mensen om even mee te werken is veel schreinender.
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_13418625
quote:
Op woensdag 24 september 2003 19:31 schreef Grayburn het volgende:

[..]

Zoek eens op in de van Dale wat "overmacht" betekent. En geen mogelijkheid tot omrijden bestaat bijna niet, de onwil van mensen om even mee te werken is veel schreinender.

Maar sommige mensen doen zo lang over achteruitrijden en keren dat ze beter kunnen blijven wachten tot de weg weer vrij is
pi_13418648
quote:
Op woensdag 24 september 2003 19:40 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Maar sommige mensen doen zo lang over achteruitrijden en keren dat ze beter kunnen blijven wachten tot de weg weer vrij is

Mja dat is ook weer zo .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_13418733
quote:
Op woensdag 24 september 2003 19:40 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Maar die mensen horen helemaal niet in een auto. Iig niet als bestuurder.
pi_13418808
Ik irriteer mij aan de ego's van mensen in het verkeer... Mensen die denken dat het verkeer om hun draait in plaats van dat zij déélnemen aan het verkeer.
opsomming hiervan:
-nog net ff voor een obstakel voorbij schieten zodat jij vol in de remmen moet.... terwijl het handiger was geweest als hij/zij dan ff wat gas mindert...
-mensen die niet juist kunnen voorsorteren, oftewel jij staat dan onnodig lang stil
-mensen die asociaal rijden (te hard, nog nét ff door rood rijden, voorrang denken te hebben op iedereen)

Mijn grootste ergenis is als mensen zich zo ergeren dat ze hun rijgedrag hierdoor gaan aanpassen (talking about asociaal)...

[b]Positieve spirituele verandering is oké olé olé![/b]
pi_13418852
quote:
Op woensdag 24 september 2003 19:44 schreef Light het volgende:

[..]

Maar die mensen horen helemaal niet in een auto. Iig niet als bestuurder.

Zodra het CBR en evt. BNOR je leeggeplukt hebben mag je in Nederland autorijden, raar maar waar.
pi_13420949
quote:
Op woensdag 24 september 2003 19:31 schreef Grayburn het volgende:

[..]

ik bedoel dus.
Als voor mij op de weg een vracht wagen staat om dat hij moet lossen, en het kan absoluut niet anders. zal ik niet zeiken.
Maar ik ben inmiddels in de tijd dat ik zelf heb zulk een situatie tegen gekomen.
Maar ik ben wel heel vaak tegen gekomen dat een trucker "even" gaat lossen onder de noemer "het kan niet anders" vooral bevoorraders van supermarkten hebben daar een handje aan.
Terwijl als ie 50 meter verder op stopt het wel met minder hinder kan.
Ik wil vaak niet zeggen dat de trucker zelf er wat aan kan doen, mischien tijdsdruk.
Mischien stuurt je baas je met een 5 asser een woonerf in. om daar een m3 cement te lossen.
Ik weet het niet, maar de keren dat ik op even lossen heb moeten wachten was het te voorkomen geweest, niet dat het er zo ontzettend veel keer is geweest in 12 jaar en een 600 000 km verder schat ik zo.
pi_13429834
Nu we weten wat de ergernissen zijn in het verkeer, vraag ik me af hoe je diegene duidelijk maakt dat hij/zij asociaal bezig is?

Ik heb al talloze methodes geprobeerd.. Niet dat ik dezelfde figuren tegenkom (thank god) maar ik denk niet dat het echt helpt...

pi_13430006
quote:
Op donderdag 25 september 2003 11:30 schreef lastig het volgende:
Nu we weten wat de ergernissen zijn in het verkeer, vraag ik me af hoe je diegene duidelijk maakt dat hij/zij asociaal bezig is?

Ik heb al talloze methodes geprobeerd.. Niet dat ik dezelfde figuren tegenkom (thank god) maar ik denk niet dat het echt helpt...

gewoon: listen to the gun.
or you won't listen anymore
  donderdag 25 september 2003 @ 11:37:29 #110
50356 Dinant
Zwolle on tour
pi_13430010
Ik word ook helemaal schijt en schijtziek van die kut 50+'ers en die trieste figuren die op het laatste moment nog ff willen invoegen enzvoorts...
remedi: gewoon bumperkleven, groot licht aan de kant drukken!!
Ja hier zijn we weer..
pi_13430030
opa's en oma's en laten we eerlijk zijn: vrouwen
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_13430105
quote:
Op donderdag 25 september 2003 11:38 schreef shilizous_88 het volgende:
opa's en oma's en laten we eerlijk zijn: vrouwen
pi_13454455
Ik heb een hekel aan bumperklevers vooral als ze voor me rijden
pi_13454960
Ik zit zelf regelmatig op de snelweg en ik stoor me het meest aan:

- Langzame linksrijders
- Vrachtwagens die elkaar inhalen
- Caravans op de linkerrijstrook
- Mensen die in een file bij in- uitvoegen er mensen tussenlaten die op het laatste moment er nog tussen willen schieten
- Mensen die al op de snelweg beginnen te remmen om uit te kunnen voegen
- Mensen die geen snelheid maken op de invoegstrook

vrijdag 26 september 2003 @ 12:13:01 #115
42202 sniker
ouwe lurker
pi_13455332
quote:
Op woensdag 24 september 2003 16:23 schreef Voronwe het volgende:
Hmm Hele topic doorgelezen en wat mij opvalt is dat er bijna geen mensen zijn die zich ergeren aan het niet gebruiken van de richting aanwijzer. Daar erger ik me dood aan. Rij je lekker met je motor door de stad kom je bij een rotonde. moet je als een gek in de ankers omdat een kerel/wijf toch maar rechts afgaat terwijl jij dacht dat diegene doorreed.of nog erger richting naar rechts aangeven als ze de rotonde oprijden en dan toch rechtdoor of 3/4 gaan. Lig je met je helm op straat...

Verder heb ik het niet zo op mensen die niet weten dat de remweg van een motor bij 120km/h maar 15 meter is terwijl die van hun auto meer dan 50meter is.

Mensen die aan het bellen zijn in de auto, handsfree of niet. hun concentratie ligt dan niet bij het rijden.

Mensen die zonder licht rijden. Met licht aan weet je zeker dat die auto in beweging kan komen of idd al beweegt.

Als ik alle ergernissen op ga noemen als ik op de motor zit tov automobilisten kan ik nog wel even doorgaan.

met 120kmh/h 15 m?????
da vind ik knap want dan sta je binnen 1 seconde stil

en autos 50m is ook veeel te weinig dan sta je dus in 2-2.5 sec ongeveer stil

daar erger ik me dus aan mensen die hun remweg onderschatten of nog erger die van anderen..(bv fietsers die denken oow die brommer remt nog wel
als je 50 rijd met een brommer is je remweg zon 25-30 m bij goede omstandigheden,goeie remmen en goeie banden (iets wat de meeste brommers en scooters niet hebben ) en dan rem je dus voluit met voor en achterrem

en dan heb ik het nog niet over regen of opgevoerde brommers/scooters
die soms met 90 over een fietspad scheuren (en daar ook me inhalen want da rijden vind ik nog niet zo'n ramp maar als je als fietse ineens een brommer/scooter voorbij scheurt met 90 op minder dan een halve m van je af dan schrik je wel hoor
en ik merk dat sommige oudjes al schrikken als je al van te voren afremt en met 40 langs komt dan slingeren ze van schrik bijna tegen jouw aan of van de weg af
hm dit wsas dus al 2 irritanmte dinegn

please don't show any ass, tits or other female body parts. it wil drive annimal inside crazy.
pi_13467738
Weggebruikers die vergeten gas te geven als er aan de andere kant een aanrijdinkje is gebeurd

De kijkers-file is meestal langer dan de file aan de kant van de aanrijding.

pi_13478744
mensen die veel te veel onder de maximumsnelheid zitten. ik haat dat als je kan blijven inhalen

en linksplakkers natuurlijk.

pi_13498271
Mensen die geen constante snelheid aanhouden, dus het ene moment 105 rijden en dan weer 95 en even later 110

Voor dat soort mensen zou cruise control verplicht moeten worden

Moderator maandag 29 september 2003 @ 08:44:35 #119
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_13513281
mensen die in een file staan zijn irritant
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_13529400
quote:
Op maandag 29 september 2003 08:44 schreef Bosbeetle het volgende:
mensen die in een file staan zijn irritant
Mensen die vooraan in de file rijden zijn irritant
  dinsdag 30 september 2003 @ 10:59:37 #121
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_13539952
Ik ben blijkbaar een van de weinigen die zich niet irriteert aan inhalende vrachtwagens.... ik geef ze altijd ruimte, odner het motto: dan heb ik zo een lege weg voor me
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  dinsdag 30 september 2003 @ 13:52:03 #122
42307 Darknezz
Mercedes 250D Powerrrrr
pi_13543999
quote:
Op dinsdag 30 september 2003 10:59 schreef Xtreem het volgende:
Ik ben blijkbaar een van de weinigen die zich niet irriteert aan inhalende vrachtwagens.... ik geef ze altijd ruimte, odner het motto: dan heb ik zo een lege weg voor me
Die is goed
Die ga ik voortaan ook gebruiken
Mercedes 250D, automaat
pi_13567783
ik heb echt een schijthekel aan bumperklevers..

dus dan geef ik meestal ff een straaltje gas en dan ben ik weer 5 minuten van diegene verlost

pi_13567803
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 12:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
ik heb echt een schijthekel aan bumperklevers..

dus dan geef ik meestal ff een straaltje gas en dan ben ik weer 5 minuten van diegene verlost

remmen werkt beter
pi_13567977
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 12:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

remmen werkt beter

mja maar ik wil ook niet iemand in mijn kofferbak hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')