quote:Zoek eens op in de van Dale wat "overmacht" betekent. En geen mogelijkheid tot omrijden bestaat bijna niet, de onwil van mensen om even mee te werken is veel schreinender.
Op woensdag 24 september 2003 07:07 schreef --focus-- het volgende:[..]
ik vind het natuurlijk stijlloos als je de weg 15 min verspert, en er is absoluut geen mogelijkheid om om terijden. ofzo
Je bent waarschijnlijk niet de enigste die werkt. op het moment kan je opdrachtgever ook een minidumper ofzo huren.
De ambulance zou ook eens langs moeten kunnen, bijvoorbeeld
quote:Maar sommige mensen doen zo lang over achteruitrijden en keren dat ze beter kunnen blijven wachten tot de weg weer vrij is
Op woensdag 24 september 2003 19:31 schreef Grayburn het volgende:[..]
Zoek eens op in de van Dale wat "overmacht" betekent. En geen mogelijkheid tot omrijden bestaat bijna niet, de onwil van mensen om even mee te werken is veel schreinender.
quote:Mja dat is ook weer zo
Op woensdag 24 september 2003 19:40 schreef Virus.NL het volgende:[..]
Maar sommige mensen doen zo lang over achteruitrijden en keren dat ze beter kunnen blijven wachten tot de weg weer vrij is
quote:Maar die mensen horen helemaal niet in een auto. Iig niet als bestuurder.
Op woensdag 24 september 2003 19:40 schreef Virus.NL het volgende:[..]
Maar sommige mensen doen zo lang over achteruitrijden en keren dat ze beter kunnen blijven wachten tot de weg weer vrij is
Mijn grootste ergenis is als mensen zich zo ergeren dat ze hun rijgedrag hierdoor gaan aanpassen (talking about asociaal)...
quote:Zodra het CBR en evt. BNOR je leeggeplukt hebben mag je in Nederland autorijden, raar maar waar.
Op woensdag 24 september 2003 19:44 schreef Light het volgende:[..]
Maar die mensen horen helemaal niet in een auto. Iig niet als bestuurder.
quote:ik bedoel dus.
Op woensdag 24 september 2003 19:31 schreef Grayburn het volgende:[..]
Zoek eens op in de van Dale wat "overmacht" betekent. En geen mogelijkheid tot omrijden bestaat bijna niet, de onwil van mensen om even mee te werken is veel schreinender.
Ik heb al talloze methodes geprobeerd.. Niet dat ik dezelfde figuren tegenkom (thank god) maar ik denk niet dat het echt helpt...
quote:gewoon: listen to the gun.
Op donderdag 25 september 2003 11:30 schreef lastig het volgende:
Nu we weten wat de ergernissen zijn in het verkeer, vraag ik me af hoe je diegene duidelijk maakt dat hij/zij asociaal bezig is?Ik heb al talloze methodes geprobeerd.. Niet dat ik dezelfde figuren tegenkom (thank god) maar ik denk niet dat het echt helpt...
quote:
Op donderdag 25 september 2003 11:38 schreef shilizous_88 het volgende:
opa's en oma's en laten we eerlijk zijn: vrouwen
- Langzame linksrijders
- Vrachtwagens die elkaar inhalen
- Caravans op de linkerrijstrook
- Mensen die in een file bij in- uitvoegen er mensen tussenlaten die op het laatste moment er nog tussen willen schieten
- Mensen die al op de snelweg beginnen te remmen om uit te kunnen voegen
- Mensen die geen snelheid maken op de invoegstrook
quote:met 120kmh/h 15 m?????
Op woensdag 24 september 2003 16:23 schreef Voronwe het volgende:
Hmm Hele topic doorgelezen en wat mij opvalt is dat er bijna geen mensen zijn die zich ergeren aan het niet gebruiken van de richting aanwijzer. Daar erger ik me dood aan. Rij je lekker met je motor door de stad kom je bij een rotonde. moet je als een gek in de ankers omdat een kerel/wijf toch maar rechts afgaat terwijl jij dacht dat diegene doorreed.of nog erger richting naar rechts aangeven als ze de rotonde oprijden en dan toch rechtdoor of 3/4 gaan. Lig je met je helm op straat...Verder heb ik het niet zo op mensen die niet weten dat de remweg van een motor bij 120km/h maar 15 meter is terwijl die van hun auto meer dan 50meter is.
Mensen die aan het bellen zijn in de auto, handsfree of niet. hun concentratie ligt dan niet bij het rijden.
Mensen die zonder licht rijden. Met licht aan weet je zeker dat die auto in beweging kan komen of idd al beweegt.
Als ik alle ergernissen op ga noemen als ik op de motor zit tov automobilisten kan ik nog wel even doorgaan.
en autos 50m is ook veeel te weinig dan sta je dus in 2-2.5 sec ongeveer stil
daar erger ik me dus aan mensen die hun remweg onderschatten of nog erger die van anderen..(bv fietsers die denken oow die brommer remt nog wel
als je 50 rijd met een brommer is je remweg zon 25-30 m bij goede omstandigheden,goeie remmen en goeie banden (iets wat de meeste brommers en scooters niet hebben ) en dan rem je dus voluit met voor en achterrem
en dan heb ik het nog niet over regen of opgevoerde brommers/scooters
die soms met 90 over een fietspad scheuren (en daar ook me inhalen want da rijden vind ik nog niet zo'n ramp maar als je als fietse ineens een brommer/scooter voorbij scheurt met 90 op minder dan een halve m van je af dan schrik je wel hoor
en ik merk dat sommige oudjes al schrikken als je al van te voren afremt en met 40 langs komt dan slingeren ze van schrik bijna tegen jouw aan of van de weg af
hm dit wsas dus al 2 irritanmte dinegn
De kijkers-file is meestal langer dan de file aan de kant van de aanrijding.
en linksplakkers natuurlijk.
Voor dat soort mensen zou cruise control verplicht moeten worden
quote:Mensen die vooraan in de file rijden zijn irritant
Op maandag 29 september 2003 08:44 schreef Bosbeetle het volgende:
mensen die in een file staan zijn irritant
quote:Die is goed
Op dinsdag 30 september 2003 10:59 schreef Xtreem het volgende:
Ik ben blijkbaar een van de weinigen die zich niet irriteert aan inhalende vrachtwagens.... ik geef ze altijd ruimte, odner het motto: dan heb ik zo een lege weg voor me
dus dan geef ik meestal ff een straaltje gas en dan ben ik weer 5 minuten van diegene verlost
quote:remmen werkt beter
Op woensdag 1 oktober 2003 12:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
ik heb echt een schijthekel aan bumperklevers..dus dan geef ik meestal ff een straaltje gas en dan ben ik weer 5 minuten van diegene verlost
quote:mja maar ik wil ook niet iemand in mijn kofferbak hebben
Op woensdag 1 oktober 2003 12:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
remmen werkt beter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |