Koeriers en vertegenwoordigers vind ik de ergste weggebruikers. Wat een stelletje eikels zijn dat! Ze denken werkelijk dat de weg van hun is en hebben overal schijt aan; op het laatste moment invoegen, afsnijden, bij file op de vluchtstrook etc. etc.
quote:Ik heb een hekel aan mensen die denken dat je zo snel mogelijk in moet voegen.
Op maandag 22 september 2003 08:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Om welke reden dan ook.op het laatste moment invoegen.
quote:grappig hoe mensen iets lezen en totaal iets anders doorkrijgen in hun hersens. zie jij ergens staan dat ik zsm wil invoegen? want dat is natuurlijk onzin, maar nog ff snel doorrijden tot je niet meer kunt en dan knipperlicht uit en naar links, degene wacht toch wel...das aso.
Op maandag 22 september 2003 08:14 schreef Makkinen het volgende:[..]
Ik heb een hekel aan mensen die denken dat je zo snel mogelijk in moet voegen.
quote:Ik heb een hekel aan mensen die hem bij het invoegen op het laatste moment er nog net even voorgooien zodat de hele rij auto`s erachter op de rem kan
Op maandag 22 september 2003 08:14 schreef Makkinen het volgende:[..]
Ik heb een hekel aan mensen die denken dat je zo snel mogelijk in moet voegen.
Ohwja.... Bejaarden, zondagsrijders en 75% vande vrouwen achter het stuur.
quote:Als het goed is maak je op de invoegstrook snelheid, pas je je snelheid aan aan het overige verkeer en voeg je dan aan het einde van de invoegstrook in. Zo is de regel.
Op maandag 22 september 2003 08:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
grappig hoe mensen iets lezen en totaal iets anders doorkrijgen in hun hersens. zie jij ergens staan dat ik zsm wil invoegen? want dat is natuurlijk onzin, maar nog ff snel doorrijden tot je niet meer kunt en dan knipperlicht uit en naar links, degene wacht toch wel...das aso.
quote:Ik heb een hekel aan mensen die denken dat ze moeten remmen als er iemand met voldoende snelheid invoegt
Op maandag 22 september 2003 08:17 schreef 1Nismo1 het volgende:[..]
Ik heb een hekel aan mensen die hem bij het invoegen op het laatste moment er nog net even voorgooien zodat de hele rij auto`s erachter op de rem kan
.
quote:een rooie toyota, he...zal ik onthouden
Op maandag 22 september 2003 08:34 schreef Tjabbo het volgende:
Ik.
quote:
Op maandag 22 september 2003 08:29 schreef Tombert het volgende:
Bumperklevers...Had er laatst nog 1 voor me
In dit geval: Ik was dus degene die er links naast reed, en nu zit te wachten op de schade-expert of mijn auto niet total-loss is
quote:Da's heel erg mindur!
Op maandag 22 september 2003 08:44 schreef Croga het volgende:
Mensen die op het allerlaatste moment toch besluiten die vrachtwagen in te moeten halen, zonder te kijken wie er links naast ze rijd.....In dit geval: Ik was dus degene die er links naast reed, en nu zit te wachten op de schade-expert of mijn auto niet total-loss is
Verder: bejaarden, leswagens, vertegenwoordigers en alle andere idioten in leasewagens, zondagsrijders en alle vrouwen in andere dan veel te grote wagens .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |