quote:Aan het downen is zal wel erg
Op dinsdag 23 september 2003 22:18 schreef Fuxl het volgende:Een filmpje van Top Spin met Anna erin
quote:Ziet er erg goed uit.
Op dinsdag 23 september 2003 22:18 schreef Fuxl het volgende:Een filmpje van Top Spin met Anna erin

Of spellen goed zullen lopen met een processor die 2x zo snel is staat nog te bezien. In tegenstelling tot bij PCs hoeven XBox ontwikkelaars normaal gesproken geen rekening te houden met verschillende processorsnelheiden. De Turbo mode zou in ieder geval uitgeschakeld moeten kunnen worden, maar dan nog heeft deze processor 2x zoveel cache geheugen. Console spelen worden over het algemeen sterk getuned voor de eigenschappen van de CPU.
quote:Wat heb je daar nou aan, er wordt toch geen enkel spel voor uitgebracht.
Op dinsdag 23 september 2003 22:27 schreef Vibromass het volgende:
Het gerucht gaat dat het Japanse bedrijf OverTop een snellere XBox zou willen uitbrengen.Of spellen goed zullen lopen met een processor die 2x zo snel is staat nog te bezien. In tegenstelling tot bij PCs hoeven XBox ontwikkelaars normaal gesproken geen rekening te houden met verschillende processorsnelheiden. De Turbo mode zou in ieder geval uitgeschakeld moeten kunnen worden, maar dan nog heeft deze processor 2x zoveel cache geheugen. Console spelen worden over het algemeen sterk getuned voor de eigenschappen van de CPU.
quote:De officiele Fast and the Furious game wel, maar deze komt pas in het eerste kwartaal van 2004 uit.
Op dinsdag 23 september 2003 20:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is NFS:U live enabled?.
.
quote:Bedankt voor de filmpjes.
Op dinsdag 23 september 2003 22:23 schreef Fuxl het volgende:
Hier trouwens nog 3:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Huuuuuh!!
Op dinsdag 23 september 2003 22:27 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Ziet er erg goed uit.
quote:Mooie graphics, maar de gameplay leek een beetje sloom eigenlijk.
Een filmpje van Top Spin met Anna erin
quote:Ik merk soms thuis en bij vrienden toch wel dat de framerate niet altijd even hoog is. Als de CPU daarvan de schuldige is, zou zo'n Xbox met Turbo knop ervoor zorgen dat je ZEKER weet dat het allemaal soepeltjes gaat lopen.
Op dinsdag 23 september 2003 22:30 schreef Fuxl het volgende:
Wat heb je daar nou aan, er wordt toch geen enkel spel voor uitgebracht.
quote:Mjah, ach... Alleen Halo heeft hier en daar last van framedrops geloof ik, maar dat komt door haastwerk...
Op woensdag 24 september 2003 00:10 schreef TripleM het volgende:[..]
Ik merk soms thuis en bij vrienden toch wel dat de framerate niet altijd even hoog is. Als de CPU daarvan de schuldige is, zou zo'n Xbox met Turbo knop ervoor zorgen dat je ZEKER weet dat het allemaal soepeltjes gaat lopen.
quote:Midtown Madness 3, Moto GP 2, en F1 2002 ook van de spellen die ik heb gehad
Op woensdag 24 september 2003 00:17 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Mjah, ach... Alleen Halo heeft hier en daar last van framedrops geloof ik, maar dat komt door haastwerk...
quote:Ken ze niet, maar vond je ze zo storend dat je er een verse Xbox voor laat komen?
Op woensdag 24 september 2003 00:20 schreef twi het volgende:[..]
Midtown Madness 3, Moto GP 2, en F1 2002 ook van de spellen die ik heb gehad
quote:Zou voor mij te ver gaan iig, maar er zijn van die mensen..
Op woensdag 24 september 2003 00:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Ken ze niet, maar vond je ze zo storend dat je er een verse Xbox voor laat komen?
quote:Ja of dat het spel veel te snel loopt. In tegenstelling tot voor de PC geprogrammeerde spellen hoeven XBox spellen normaal gesproken geen timing loops te bevatten om rekening te houden met verschillende processorsnelheden. Dus kan het best dat niet alleen de framerate omhoog gaat maar ook de speelsnelheid.
Op woensdag 24 september 2003 00:10 schreef TripleM het volgende:[..]
Ik merk soms thuis en bij vrienden toch wel dat de framerate niet altijd even hoog is. Als de CPU daarvan de schuldige is, zou zo'n Xbox met Turbo knop ervoor zorgen dat je ZEKER weet dat het allemaal soepeltjes gaat lopen.
quote:Neen, maar uhm, als er een 1 GHz in had gezeten met 128 MB RAM had ik het niet echt verkeerd gevonden. Zoveel duurder had het niet geweest, en de hardware was al voorhanden indertijd
Op woensdag 24 september 2003 00:21 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Ken ze niet, maar vond je ze zo storend dat je er een verse Xbox voor laat komen?
quote:In dat soort gevallen zul je inderdaad de Turbo weer uit moeten schakelen. Ben benieuwd hoeveel van die spellen inderdaad geen timing loops bevatten. Misschien binnenkort meer op de site van die Japanners?
Op woensdag 24 september 2003 00:44 schreef Vibromass het volgende:
Ja of dat het spel veel te snel loopt. In tegenstelling tot voor de PC geprogrammeerde spellen hoeven XBox spellen normaal gesproken geen timing loops te bevatten om rekening te houden met verschillende processorsnelheden. Dus kan het best dat niet alleen de framerate omhoog gaat maar ook de speelsnelheid.
quote:Mjah, het had makkelijk gekund op moment van de productie, voor dezelfde prijs waar ze eerder de 700Mhz in hadden gepropt...
Op woensdag 24 september 2003 00:44 schreef twi het volgende:[..]
Neen, maar uhm, als er een 1 GHz in had gezeten met 128 MB RAM had ik het niet echt verkeerd gevonden. Zoveel duurder had het niet geweest, en de hardware was al voorhanden indertijd
quote:be ashamed, be very ashamed
Op woensdag 24 september 2003 10:02 schreef Smots het volgende:
Burnout 2 (niet nieuw, maar die had ik nog niet)
Have fun ![]()
* Doopy-X- wacht echt met smart totdat SC2 en CMR4 op de mat ploffen
quote:Wat doe je hier ? Ga eens gauw Otogi spelen !
nieuw binnen:
Freedom Fighters
Otogi
Burnout 2 (niet nieuw, maar die had ik nog niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |