quote:*check*
Op maandag 22 september 2003 15:48 schreef Smots het volgende:[..]
nee, kan ook gewoon op een NL xbox gespeeld worden
en er komen ook geen verzendkosten bij.
PLay.com=ZWAAR OK
Ik heb Colin McRae Rally 04 bij play besteld voor 20 euro goedkoper als de FRS. Ik moet wel tot woensdag wachten (7 dagen levertijd) maar voor 20 euro vind ik dat niet zo'n probleem
quote:Je kan alle PAL games op je Xbox spelen, dus ook de games van play.com en dvdcrave (online shop in australië).
Op maandag 22 september 2003 15:46 schreef Kondros het volgende:
Als je games koopt op play.com voor de Xbox. Kan je die dan alleen maar spelen op een UK xbox... Ik las daar precies zoiets. En moet je per spel nog veel transport kosten betalen. ik zag achter de tital staan for ex. 19.99 pound delivered. Betekend dit dan dat je geen verzend en import meer betaalt.bij voorbaat dank.
quote:"Jawelllll, kommmm naarrrr beneden en sla je slaggggg....Smotsss! Hoi Smots, wat denk je dat we gaan doen? We gaaaaaaaaaaannnnnnnn vissuhnnnnnnnn. Maar je zal denken, 'Hoe kan dat nouuuuuhouuuuu, ik zie helemaal geen waturrrrrrrr, Mike?' Nou, dat ga ik je vertellen!" ......
Op maandag 22 september 2003 15:46 schreef Smots het volgende:
Met die eerste ben ik wel blij, maar wat moet je in godsnaam met een fucking VIS-SPEL?

![]()
Vis-ze
http://www.play.com/Play247.asp?pa=stcs1&page=title&r=XBOX&title=115392
ff doen dus, vandaag bestellen, volgende week maandag op de mat ![]()
*zucht* 2 nieuwe games binnen 1 week, i'm doomed
quote:http://www.gcshop.nl/
Op maandag 22 september 2003 16:31 schreef Doopy-X- het volgende:
Nice, Soul Calibur 2 is al te bestellen/te leveren op play.com (12 euro goedkoper).http://www.play.com/Play247.asp?pa=stcs1&page=title&r=XBOX&title=115392
ff doen dus, vandaag bestellen, volgende week maandag op de mat
*zucht* 2 nieuwe games binnen 1 week, i'm doomed
/edit: IK zal maar een regeltje toevoegen dat dit geen spam is, slechts behulpzaam t.o.v. een medegamer. Ik heb geen enkel belang bij GCShop. Enzo
quote:
Op maandag 22 september 2003 16:35 schreef twi het volgende:[..]
/edit: IK zal maar een regeltje toevoegen dat dit geen spam is, slechts behulpzaam t.o.v. een medegamer. Ik heb geen enkel belang bij GCShop. Enzo
krijg ik die zowiezo het land wel binnen (via play.com, dus de UK)?
quote:Ik vind vissen in het echt al een afgrijselijk saaie bezigheid, dus een game die daarop is gebaseerd lijkt me helemaal kut.
Op maandag 22 september 2003 15:56 schreef twi het volgende:
"Jawelllll, kommmm naarrrr beneden en sla je slaggggg....Smotsss! Hoi Smots, wat denk je dat we gaan doen? We gaaaaaaaaaaannnnnnnn vissuhnnnnnnnn. Maar je zal denken, 'Hoe kan dat nouuuuuhouuuuu, ik zie helemaal geen waturrrrrrrr, Mike?' Nou, dat ga ik je vertellen!" ......
Vis-ze
quote:Mwach, ik vind die tycoon-games daar al teveel van weg hebben
Op maandag 22 september 2003 16:59 schreef Smots het volgende:[..]
Ik vind vissen in het echt al een afgrijselijk saaie bezigheid, dus een game die daarop is gebaseerd lijkt me helemaal kut.
What's next?
Een belastinggame?
quote:
Op maandag 22 september 2003 11:02 schreef ladygrinningsoul het volgende:
Vroeger speelde ik in de arcadehallen op vakantie heel veel NBA JAM, er zijn wel wat basketball spellen voor de Xbox maar wat is nou de beste/leukste? Of misschien is er een goeie als budgettitel?
quote:*kuch* wat de FUCK heeft AvP: E te maken met de Live Tags van een handjevol fokkers (geen uitdaging voor fans dus, eerder van kiss-ups...)
Op maandag 22 september 2003 18:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Win Aliens vs. Predator Extinction voor de XBOX!.
quote:Niets, vraag 2 ook niet..
Op maandag 22 september 2003 20:05 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
*kuch* wat de FUCK heeft AvP: E te maken met de Live Tags van een handjevol fokkers (geen uitdaging voor fans dus, eerder van kiss-ups...)
quote:Je hebt geluk, NBA Jam voor de Xbox is gold gegaan en zal over een maand of twee hier in de winkel liggen. Kan je door met je oude game in een nieuw jasje
Op maandag 22 september 2003 11:02 schreef ladygrinningsoul het volgende:
Vroeger speelde ik in de arcadehallen op vakantie heel veel NBA JAM, er zijn wel wat basketball spellen voor de Xbox maar wat is nou de beste/leukste? Of misschien is er een goeie als budgettitel?
BOOOOOMSHAKALAKA
De enige basketballtitel die me ooit heeft aangesproken
quote:Wat ben jij opstandig de laatste tijd?
Op maandag 22 september 2003 20:05 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
*kuch* wat de FUCK heeft AvP: E te maken met de Live Tags van een handjevol fokkers (geen uitdaging voor fans dus, eerder van kiss-ups...)
quote:Eh, waarin nog meer, behalve mijn twists met Strollie?
Op maandag 22 september 2003 20:19 schreef twi het volgende:[..]
Wat ben jij opstandig de laatste tijd?
quote:Misschien dat de twist met Strolie me opviel en nu de ietwat irrelevante commentaren op de prijsvraag. Kan geen concrete voorbeelden bedenken en ook niet zo veel zin om te zoeken, maar 't viel gewoon op
Op maandag 22 september 2003 20:34 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Eh, waarin nog meer, behalve mijn twists met Strollie?
quote:* Skull-splitter is sceptisch en rebels
Op maandag 22 september 2003 20:50 schreef twi het volgende:[..]
Misschien dat de twist met Strolie me opviel en nu de ietwat irrelevante commentaren op de prijsvraag. Kan geen concrete voorbeelden bedenken en ook niet zo veel zin om te zoeken, maar 't viel gewoon op
Special Features
*Grand Theft Auto III
*Over 80 gangland missions and loads of side missions.
*Work your way through the hierarchy of the gangs, meet bigger bosses, get better jobs
*Multi-layered missions interweave story elements from level to level.
*Revenge plot drives the player through the game, whilst retaining non- linearity and freedom of previous games.
*Over two dozen ways to take out another character: fist fighting (punch, kick and head butt), base ball bat, handgun, Uzi, machine gun, M-16, rocket launcher, grenade, Molotov cocktail and flame thrower.
*Organized police forces including cops, SWAT Teams, FBI, and the Army work strategically to keep Liberty City properly corrupt and somewhat safe.
*Grand Theft Auto: Vice City
*120 Vehicles - 70 more than GTA3, including rideable motorbikes.
*Improved AI will allow for more intelligent gangs and police.
*Over 10 hours of music will feature in the game, including 90 licensed songs with tracks from Judas Priest, Grandmaster Flash, Kool and the Gang, Cutting Crew and Flock of Seagulls.
*The new city will be over twice the size of the one featured in predecessor GTA3.
Deze komt 4 november uit dus schrijf dat maar alvast in je agenda.
quote:Neem aan van wel, de controller vind ik toch altijd makkelijker dan het toetsenbord.
Op maandag 22 september 2003 23:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ben benieuwd. Vond GTA altijd al leuk maar GTA3 niet zo. (op de pc) Hopelijk speelt het een stuk fijner op de Xbox.
quote:Heb ze ook beiden op de PS2 maar wil deze ook zekers op de X-Box hebben.
Op maandag 22 september 2003 23:42 schreef twi het volgende:
Vanwaar deeigenlijk? Ik zie dat er totaal niks anders is dan aan de PS2 versie. Dus in het drukke games-seizoen laat ik deze gewoon aan me voorbij gaan, aangezien ik ze beide al voor m'n PS2 heb...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |