abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 september 2003 @ 22:01:48 #26
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_13344995
Edit: doe normaal.

[Dit bericht is gewijzigd door static op 21-09-2003 22:35]

pi_13345014
ik vindt der niks
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  Moderator zondag 21 september 2003 @ 22:02:43 #28
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_13345020
quote:
Op zondag 21 september 2003 21:51 schreef schatje het volgende:
[..]

Ik zou er ook om gelachen hebben.

Da's wat anders. Ik ook.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_13345022
quote:
Op zondag 21 september 2003 22:01 schreef SqueaK het volgende:
-knip
overdrijven kan je ook

Edit: quote verwijderd.

[Dit bericht is gewijzigd door static op 21-09-2003 22:35]

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_13345027
quote:
Op zondag 21 september 2003 21:59 schreef static het volgende:
Mooi zo. Spanning en sensatie.
Juist. Een happy vrouwenfamily is best leuk. 2 afleveringen. Laat het gekrab, gevecht, gestechel en gejank nu maar beginnen .
  zondag 21 september 2003 @ 22:04:17 #31
136 V.
Like tears in rain...
pi_13345064
Vorige aflevering trok ik die Esther voor geen meter, maar ik moet erg om haar lachen...

Natuurlijk is die Björn een eikel eersteklas, met zijn krokodillentranen.

En dat met die kippen heeft hij gewoon verkeerd aangepakt; eerst dat er doorheen douwen (terwijl je gewoon op je klompen kunt aanvoelen dat dat door gaat eikelen, daarna Esther dwars willen zitten door de rijst te minderen 'omdat we nu kip hebben' terwijl je wist dat zij dan alleen rijst zouden eten). Hij heeft het gewoon verkeerd aangepakt.

En die Esther heeft gewoon gelijk dat ze dat genep van die baardmans niet pikt. Dat dramatische gebaar toen hij als leider moest kiezen wie volgende keer de extra stem krijgt

Wat een sukkel, en kudos to Esther

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 21 september 2003 @ 22:04:38 #32
67733 Kanzaki
Allemaal als nOOb begonnen
pi_13345073
Waneer zetten ze een paar leeuwn en tijgers op dat eiland. Plus een gifslangetje hier en daar. Dan wordt het pas leuk en spannend.
Very funny, Scotty. Now beam down my clothes.
  zondag 21 september 2003 @ 22:06:45 #33
32307 Cactus
Licht prikkelend
pi_13345124
Ondanks dat ze de vrouwen wat meer kans hebben proberen te geven voor bij de samensmelting, door een eiland vol voedsel(in tegenstelling tot de mannen), verwacht ik niet dat ze het waar gaan maken. Je zou eerder kunnen zeggen dat het misschien tegen ze gaat werken.
Heb ze bijna nog geen 1 keer iets zien doen wat eventueel bij zou kunnen dragen aan een fenomeen als overleven. Nou is dat misschien ook niet strikt noodzakelijk op het eiland wat ze hebben, maar toch had dan iets gebouwd waar je sowieso hoog en droog en zacht slaapt als je niet kan slapen ... maar ja ..
Soms scherp doch altijd licht prikkelend ...
pi_13345134
quote:
Op zondag 21 september 2003 22:04 schreef Kanzaki het volgende:
Waneer zetten ze een paar leeuwn en tijgers op dat eiland. Plus een gifslangetje hier en daar. Dan wordt het pas leuk en spannend.
Wel ja, doe er een paar valkuilen bij!
pi_13345142
Ze past gewoon niet in het plaatje
Billie Holiday is Lady Day!
pi_13345192
Ik verbaas me erover dat er zoveel mensen pro-Esther zijn.

Ik hoop dat ze er snel uit is!
Wat een bits is dat zeg...

De hele tijd maar moeilijk doen. Ik denk dat de stemming op dat eiland een stuk beter zal worden als zei weg is.

En dan nog dat gezeur over die kip, thuis eet ze waarschijnlijk ook vaak genoeg kip, terwijl ze ook gewoon een vegetarissche hap kan nemen.

weg met die Esther

pi_13345210
Bjorn is de man . Laat hem nou maar lekker bepalen hoe ze beste kunnen overleven, daar heeft Esther toch geen verstand van .
Als ze de kip nou wilde bewaren voor barre tijden, ok, maar niet omdat het tegen haar normen en waarden ingaat . Doos, thuis at ze toch ook vlees? Als het dan nog rondloopt hoeft het opeens niet meer .
pi_13345262
Esther moest niet zeiken over die kip als ze zelf geen vegetarier is. Die chick is er niet om simpelweg alleen maar gevoed te worden, het levert proteinen.

[Dit bericht is gewijzigd door mwuhaha op 21-09-2003 22:11]

pi_13345268
ze is geweldig
  zondag 21 september 2003 @ 22:12:45 #40
46215 ZiaNini
cherry poppers
pi_13345313
Esther moet op het eiland blijven om bjorn te irriteren.
De rest van de vrouwen doet nog steeds veel te lief tegen hem. Esther kan tenminste beetje jennen.
Go Esther!
cxx((::::::::::::::>
pi_13345350
quote:
Op zondag 21 september 2003 22:09 schreef Lexie het volgende:
Bjorn is de man . Laat hem nou maar lekker bepalen hoe ze beste kunnen overleven, daar heeft Esther toch geen verstand van .
Als ze de kip nou wilde bewaren voor barre tijden, ok, maar niet omdat het tegen haar normen en waarden ingaat . Doos, thuis at ze toch ook vlees? Als het dan nog rondloopt hoeft het opeens niet meer .
Dat zei ze ook helemaal niet .Ze wou de kippen voor later bewaren omdat er nog genoeg voedsel was.
  zondag 21 september 2003 @ 22:14:17 #42
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13345364
quote:
Op zondag 21 september 2003 22:09 schreef Lexie het volgende:
ja ga jij in je ladenkast ook altijd zo spastisch naar je mes zoeken en alle vrouwen in huis ebschuldigen dat JOUW mes weg is/ .
put
your
clothes
on!
  zondag 21 september 2003 @ 22:14:54 #43
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_13345396
quote:
Op zondag 21 september 2003 22:02 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Laat het gekrab, gevecht, gestechel en gejank nu maar beginnen .

Precies.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_13345410
quote:
Op zondag 21 september 2003 22:13 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat zei ze ook helemaal niet .Ze wou de kippen voor later bewaren omdat er nog genoeg voedsel was.

In de biechtstoel zei ze ook dat het tegen haar normen en waarden inging.
pi_13345445
quote:
Op zondag 21 september 2003 22:14 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ja ga jij in je ladenkast ook altijd zo spastisch naar je mes zoeken en alle vrouwen in huis ebschuldigen dat JOUW mes weg is/ .

Ja ach, hij is natuurlijk een beetje geschift, maar hij heeft wel het beste voor met de groep. En ik kan me voorstellen dat je een beetje flipt als een van de belangrijkste voorwerpen weg is. Niet dat ik zo over de rooie zou gaan.
pi_13345490
Iedereen vindt Esther helemaal geweldig nu ze zo tegen Björn in gaat, maar persoonlijk vind ik dat ook wel weer meevallen.
Bovendien vind ik dat ze het overdrijft. Ze heeft wat goeie punten, en Björn is ook erg hypocriet. Maar nu gaat ze zich bij alles aan Björn irriteren, en overal over lopen zeiken. En dat gaat straks mis.
de andere dames zijn (nog) vol lof over Björn, bovendien heeft Björn nog immuniteit. Dus Esther moet oppassen, want anders komt het plannetje van Björn nog uit...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
ŠDumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_13345528
Jeeee, hup Esther hup!
Die Bjorn leidt wel een heuse dictatuur lijkt het wel. Zodra iemand tegen hem ingaat, moet zij het kamp uitgewerkt worden. Leuk, leuk.
Laten we van de dood iets aangenaams maken en geen drakenspel.
pi_13345670

meer heb ik niet te zeggen. Wat een walgelijk mens vind ik dat.

Geef mij maar Nolleke!

pi_13345732
quote:
Op zondag 21 september 2003 22:18 schreef texelonia het volgende:
Iedereen vindt Esther helemaal geweldig nu ze zo tegen Björn in gaat, maar persoonlijk vind ik dat ook wel weer meevallen.
Bovendien vind ik dat ze het overdrijft. Ze heeft wat goeie punten, en Björn is ook erg hypocriet. Maar nu gaat ze zich bij alles aan Björn irriteren, en overal over lopen zeiken. En dat gaat straks mis.
de andere dames zijn (nog) vol lof over Björn, bovendien heeft Björn nog immuniteit. Dus Esther moet oppassen, want anders komt het plannetje van Björn nog uit...
Ze zenden ook wel maar zo'n klein deel uit van die week dat moet je ook even in je hoofdje houden.
pi_13346018
quote:
Op zondag 21 september 2003 22:24 schreef Riann het volgende:

[..]

Ze zenden ook wel maar zo'n klein deel uit van die week dat moet je ook even in je hoofdje houden.

Doe jij dat ook bij Björn dan? Want in een ander topic kraak jij hem juist helemaal af.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
ŠDumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')