quote:Da's wat anders. Ik ook.
Op zondag 21 september 2003 21:51 schreef schatje het volgende:
[..]Ik zou er ook om gelachen hebben.
quote:Juist. Een happy vrouwenfamily is best leuk. 2 afleveringen. Laat het gekrab, gevecht, gestechel en gejank nu maar beginnen
Op zondag 21 september 2003 21:59 schreef static het volgende:
Mooi zo. Spanning en sensatie.
Natuurlijk is die Björn een eikel eersteklas, met zijn krokodillentranen.
En dat met die kippen heeft hij gewoon verkeerd aangepakt; eerst dat er doorheen douwen (terwijl je gewoon op je klompen kunt aanvoelen dat dat door gaat eikelen, daarna Esther dwars willen zitten door de rijst te minderen 'omdat we nu kip hebben' terwijl je wist dat zij dan alleen rijst zouden eten). Hij heeft het gewoon verkeerd aangepakt.
En die Esther heeft gewoon gelijk dat ze dat genep van die baardmans niet pikt. Dat dramatische gebaar toen hij als leider moest kiezen wie volgende keer de extra stem krijgt
![]()
Wat een sukkel, en kudos to Esther ![]()
V.
quote:Wel ja, doe er een paar valkuilen bij!
Op zondag 21 september 2003 22:04 schreef Kanzaki het volgende:
Waneer zetten ze een paar leeuwn en tijgers op dat eiland. Plus een gifslangetje hier en daar. Dan wordt het pas leuk en spannend.
Ik hoop dat ze er snel uit is!
Wat een bits is dat zeg...
De hele tijd maar moeilijk doen. Ik denk dat de stemming op dat eiland een stuk beter zal worden als zei weg is.
En dan nog dat gezeur over die kip, thuis eet ze waarschijnlijk ook vaak genoeg kip, terwijl ze ook gewoon een vegetarissche hap kan nemen.
weg met die Esther
[Dit bericht is gewijzigd door mwuhaha op 21-09-2003 22:11]
quote:Dat zei ze ook helemaal niet
Op zondag 21 september 2003 22:09 schreef Lexie het volgende:
Bjorn is de man. Laat hem nou maar lekker bepalen hoe ze beste kunnen overleven, daar heeft Esther toch geen verstand van
.
Als ze de kip nou wilde bewaren voor barre tijden, ok, maar niet omdat het tegen haar normen en waarden ingaat. Doos, thuis at ze toch ook vlees? Als het dan nog rondloopt hoeft het opeens niet meer
.
quote:ja ga jij in je ladenkast ook altijd zo spastisch naar je mes zoeken en alle vrouwen in huis ebschuldigen dat JOUW mes weg is/
Op zondag 21 september 2003 22:09 schreef Lexie het volgende:
Bjorn is de man. Laat hem nou maar lekker bepalen hoe ze beste kunnen overleven, daar heeft Esther toch geen verstand van
.
Als ze de kip nou wilde bewaren voor barre tijden, ok, maar niet omdat het tegen haar normen en waarden ingaat. Doos, thuis at ze toch ook vlees? Als het dan nog rondloopt hoeft het opeens niet meer
.
quote:Precies.
Op zondag 21 september 2003 22:02 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Laat het gekrab, gevecht, gestechel en gejank nu maar beginnen
.
quote:In de biechtstoel zei ze ook dat het tegen haar normen en waarden inging.
Op zondag 21 september 2003 22:13 schreef schatje het volgende:[..]
Dat zei ze ook helemaal niet
![]()
![]()
.Ze wou de kippen voor later bewaren omdat er nog genoeg voedsel was.
quote:Ja ach, hij is natuurlijk een beetje geschift, maar hij heeft wel het beste voor met de groep. En ik kan me voorstellen dat je een beetje flipt als een van de belangrijkste voorwerpen weg is. Niet dat ik zo over de rooie zou gaan.
Op zondag 21 september 2003 22:14 schreef Jerruh het volgende:[..]
ja ga jij in je ladenkast ook altijd zo spastisch naar je mes zoeken en alle vrouwen in huis ebschuldigen dat JOUW mes weg is/
.
quote:Ze zenden ook wel maar zo'n klein deel uit van die week dat moet je ook even in je hoofdje houden.
Op zondag 21 september 2003 22:18 schreef texelonia het volgende:
Iedereen vindt Esther helemaal geweldig nu ze zo tegen Björn in gaat, maar persoonlijk vind ik dat ook wel weer meevallen.
Bovendien vind ik dat ze het overdrijft. Ze heeft wat goeie punten, en Björn is ook erg hypocriet. Maar nu gaat ze zich bij alles aan Björn irriteren, en overal over lopen zeiken. En dat gaat straks mis.
de andere dames zijn (nog) vol lof over Björn, bovendien heeft Björn nog immuniteit. Dus Esther moet oppassen, want anders komt het plannetje van Björn nog uit...
quote:Doe jij dat ook bij Björn dan? Want in een ander topic kraak jij hem juist helemaal af.
Op zondag 21 september 2003 22:24 schreef Riann het volgende:[..]
Ze zenden ook wel maar zo'n klein deel uit van die week dat moet je ook even in je hoofdje houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |