Zoek gewoon ff op google man, of kijk op kazaa, daar zal alles wel gewoon staan (uiteraard niet downloaden, want dat mag niet van BREIN!!).
quote:ben al hele tijd bezig om de goeie songlist te zoeken, de perfecte songlist, van t programma precies
Op zondag 21 september 2003 21:37 schreef ianweeks het volgende:
Volgens mij is het nooit als album uitgebracht ... ik heb het destijds van de televisie op een cassettebandje opgenomen ... zijn iets van 6 a 7 liedjes als ik het me goed kan herinneren, Even Flow, State of Love and Trust, Jeremy, Once ...Zoek gewoon ff op google man, of kijk op kazaa, daar zal alles wel gewoon staan (uiteraard niet downloaden, want dat mag niet van BREIN!!).
suc6,
Pascal
iemand voor mij PJ posters?
[Dit bericht is gewijzigd door Binauralhead op 13-11-2003 17:22]
quote:graag
Op donderdag 13 november 2003 17:14 schreef Binauralhead het volgende:
Ik kan @ reqeust wel wat online zetten.
quote:MTV unplugged op mpeg, om mee te beginnen?? als t teveel werk is hoeft t nie, maar als t wel zou kunnen, HEEEEL GRAAAG
Op zaterdag 15 november 2003 13:07 schreef Binauralhead het volgende:
a "specific" request that is ofcourse
quote:Het is maar de vraag in hoe verre het warez is. In het geval van video wel, maar in het geval van audio is het maar de vraag. Het ligt er een beetje aan bij wie de rechten liggen voor deze opname. Als deze (mede)bij Pearl Jam liggen (wat niet raar zou zijn aangezien MTV zelden de unplugged van Pearl jam uitzend) zou het niet illegaal zijn aangezien Pearl Jam een taperfriendly policy (ten opzichte van audio, niet van video) heeft. Dus het is niet illegaal om "bootlegs" te ruilen (of B&P of weet ik veel wat zolang t maar zonder winstbejag is).
Op woensdag 19 november 2003 10:17 schreef Seborik het volgende:
Gelieve de gesprekken over warez e.d. over msn of mail te voeren, maar niet hier.
Ik heb de VCD (die niet compleet is er is geen 100% complete video, maar daar kan ik je dus niet mee helpen omdat dat warez zou zijn). Eventueel wel met de audio in SHN (lossless) waarvan van ik deze release heb. (info file van internet geplukt omdat ik niet thuis zit). Dit is een betere release dan de gemiddelde "kazaa mp3".
03/16/1992 Kaufman Astoria Studios: Queens, New York
Source: dSBD > DAT > dEDIT > mkwACT > .shn > cdr
Sound: A+
Time: 98:27 min [CD1: 44:35 min] [CD2: 53:52 min]
CD 1: Soundcheck
01. Oceans.......................................................... 03:25
02. (drum check/tuning)......................................... 06:06
03. State of Love and Trust.................................... 04:59
04. Alive.............................................................. 05:31
05. Black.............................................................. 05:21
06. (talking/tuning).................................................. 07:21
07. Jeremy........................................................... 05:35
08. (talking)........................................................... 01:01
09. Porch............................................................. 03:59
10. tuning............................................................ 04:30
CD 2: Show
1. Intro...................................................................... 02:18
2. Oceans.................................................................. 03:20
3. State of Love and Trust.................................... 05:56
4. Alive...................................................................... 05:42
5. Black..................................................................... 07:39
6. Angie/Improv........................................................... 03:06
7. Jeremy................................................................... 06:02
8. Porch.................................................................... 07:57
9. Evenflow................................................................ 06:24
10. Rockin' In The Free World.................................. 05:26
Comments:
This is the only known source for 'Unplugged' that includes a complete soundcheck and complete show, and the sound quality is fantastic! The soundcheck is more laid back with Ed saying the words sometimes instead of singing them, giving the songs a really cool sound. During the show, the guys give one of the best performances of 'Porch' that I've ever heard, and during the jam in the middle, Ed stands on his stool and proceeds to write the words 'PRO-CHOICE' on his arm in black marker. After a beautiful version of 'Black' Mike play's 'Angie' on his guitar during a break and you can hear Ed singing above it all in the background. Mike's solo in 'Evenflow' is amazing. The whole band really show that can still rock out just as much acoustically as when plugged in. This show is absolutely amazing, it is a must have for anyone who is even remotely interested in Pearl Jam.
[Dit bericht is gewijzigd door DIJK op 19-11-2003 10:41]
quote:Ik denk dat ik em ooit van The sky I scrape gedownload heb toen die nog elke week een nieuw concert of videocd te downloaden hadden. Die tijd is helaas niet meer.
Op woensdag 19 november 2003 11:21 schreef Theeboon het volgende:
Yoooo... waar heb je die SHN vandaan?
Maar ik kan em vanaf school wel ff uploaden als je een beetje een fatsoenlijke internet connectie hebt. Anders wil ik em ook wel B&Pen ofzo. Mail (S.P.Dijkstra@uvt.nl) me maar op dan regelen we wel wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |