En de smiley-typologie?
Smiley's komen niet specifiek in het woordenboek, misschien wel de interpunctierichtlijnen
quote:Is dat zo? Ik had er nooit eerder van gehoord hoor. Ik dacht dat het een specifieke persoonsgebonden gymnasiummeisjes uitdrukking was. Iig is het een vaste uitdrukking op Fok! geworden, waaraan een al bijna 2 jaar durende ietwat melige topic voor de incrowd gewijd is en sindsdien grmblen ook andere users wat af op Fok!
Op maandag 29 september 2003 16:40 schreef Isabeau het volgende:
GRMBL is op zich best een bekende uitdrukking, en is niet echt fok-gerelateerd. Daarbij is de betekenis van het woord redelijk herkenbaar.
quote:Nou ja, ik had er een vraagteken achtergezet. Maar als interpunctierichtlijnen opgenomen worden in het Fok! woordenboek dan dekt dat ook de lading natuurlijk.
Smiley's komen niet specifiek in het woordenboek, misschien wel de interpunctierichtlijnen
quote:Ahhh, het befaamde zilverkleurige boekje
Op maandag 29 september 2003 18:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
-Zilveren Boekje: Oude zilverkleurige agenda van TARAraboemdijee, met daarin opgetekend heel veel gegevens over FOK!kers.
V.
quote:En even ter illustratie (op verzoek van Isabeau)
Op maandag 29 september 2003 22:43 schreef Verbal het volgende:[..]
Ahhh, het befaamde zilverkleurige boekje
V.
quote:en daar issie dan.......
Op maandag 29 september 2003 23:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
En even ter illustratie (op verzoek van Isabeau)
[afbeelding]
had er al over gehoord op de grun meeting
quote:Jup, meerdere malen gestolen, enkele keren zoek
Op dinsdag 30 september 2003 02:52 schreef Isabeau het volgende:
Dat is wel een heel erg beroemd boekje
Was die niet ooit gestolen/zoek?
Hij ligt nu in 3 delen ergens op mijn kamer
Ik heb Internet
Wow
offtopic
[Dit bericht is gewijzigd door Vlens_de_Vos op 30-09-2003 04:09]
quote:oh...was dát het!
Op dinsdag 30 september 2003 03:58 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Übercrew de = De uitvinders van 3-dimensionale hybride fora en voorstanders van een overgang van het vertrouwde imperatieve forumgebruik naar het revolutionaire functionele forumgebruik. Tevens de heersende klasse op Fok!, verantwoordelijk voor de dominante ideologie in de forummaatschappij, en hoogste bestuursorgaan achter de schermen.
quote:Jup, ik had het al gemerkt
Op dinsdag 30 september 2003 03:15 schreef Isabeau het volgende:
Tara!!! Ik zit op m'n werk!Ik heb Internet
Wow
offtopic
zi·geu·ner·top·ic (het ~, ~s)
1 topic dat regelmatig naar een ander forum verplaatst wordt, [inf.] geintroduceerd door JohnnyKnoxville in deze post
quote:HAAAAAAHHAHAHAHHA!
Op zondag 21 september 2003 20:04 schreef Skv het volgende:
een leuke (matige) grap op een rommelmarkt. -> gaat als volgt:Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
quote:Dat komt helaas pas af na 20 oktober
Op vrijdag 10 oktober 2003 09:47 schreef chibibo het volgende:
Hoe staat het met het woordenboek, Isabeau?
Ik heb namelijk geheel onverwacht eenmondeling toegewezen gekregen die me 9 maanden niets doen kan schelen en waarmee ik co-schappen kan gaan lopen. Dat mondeling moet ik dan dus wel halen! (gezakt op 0,01 punt namelijk).
quote:Zorg er dan even voor dat in de uitleg de term 'feuilleton-kloon' voorkomt. Zij was namelijk de eerste (en de enige).
Op zondag 21 september 2003 23:35 schreef Isabeau het volgende:[..]
Ik vind dat Jezebel niet mag ontbreken
V.
quote:Erg bekende term idd. Heb je er zelf een duidelijke uitleg voor?
Op vrijdag 10 oktober 2003 09:52 schreef Verbal het volgende:
Zorg er dan even voor dat in de uitleg de term 'feuilleton-kloon' voorkomt. Zij was namelijk de eerste (en de enige).V.
quote:De term feuilleton-kloon heb ik bedacht om aan te geven dat het Jez een kloon was die allerlei vermakelijke dingen meemaakte in 'haar leven' en daar (hopelijk) mensen mee entertainde op het forum.
Op vrijdag 10 oktober 2003 09:53 schreef Isabeau het volgende:[..]
Erg bekende term idd. Heb je er zelf een duidelijke uitleg voor?
Nu ik het zo lees verdient feuilleton-kloon een eigen plekje in het F!-WB, als cross reference naar Jezebel
V.
quote:en de naam Helga komt bij me op terwijl ik dit lees
Op vrijdag 10 oktober 2003 09:55 schreef Verbal het volgende:Nu ik het zo lees verdient feuilleton-kloon een eigen plekje in het F!-WB, als cross reference naar Jezebel
V.
quote:Succes!
Op vrijdag 10 oktober 2003 09:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb namelijk geheel onverwacht eenmondeling toegewezen gekregen die me 9 maanden niets doen kan schelen en waarmee ik co-schappen kan gaan lopen. Dat mondeling moet ik dan dus wel halen! (gezakt op 0,01 punt namelijk).
quote:Volgens mij was het":
Op zondag 21 september 2003 23:42 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ik was de eerste botte lul hier op fok en de uitspraak was "Hoi, Neuken?" © Swetsenegger
eilanden (ww) Het posten en lezen op het Fok!Eiland
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 16:41 schreef FlyingFox het volgende:De JA/Ja-sticker
quote:Ik heb ze nog
Op woensdag 29 oktober 2003 16:42 schreef E_Motion het volgende:[..]
Wat een topics waren dat
quote:doe eens mail sturen?
Op woensdag 29 oktober 2003 16:45 schreef FlyingFox het volgende:[..]
Ik heb ze nog
allemaal
smi·ley·to·pic (de ~, ~s)
Topic, bevattende posts met een excessief gebruik van de zgn. smilies
quote:Van : "Isabeau" <Isabeau@fok.nl>
Op woensdag 29 oktober 2003 16:48 schreef FlyingFox het volgende:
Voor de vertaling mot je maar meelen ofzo
Beantwoorden Allen beantwoorden Doorsturen Verwijderen In map plaatsen
Beste FlyingFox,
Ik zou het heel erg op prijs stellen om ook de vertalingen van de door jou genoemde woorden in het Fokwoordenboektopic te ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Isabeau
De informatie verzonden met dit E-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan. De afzender staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden E-mail, noch voor
tijdige ontvangst daarvan.
Mededeling: Bijlagen worden automatisch op virussen gescand met behulp van
quote:Ok.
Op donderdag 30 oktober 2003 11:45 schreef Isabeau het volgende:[..]
De informatie verzonden met dit E-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde.
Fokstalgie
zelfst naamwoord
Ophalen van oude topics teneinde nostalgisch en ze terug te lezen...
quote:Die kende ik niet eens
Op vrijdag 12 december 2003 02:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Fokstalgie:
Verder the usual..
"TS begint"
BHFH-topic
bash-topic
terugvindpost
afkoelban
baggeruser
kloon
slotje
gastslotje
meet
meetingtopic
En yvonne verdient natuurlijk een plekje in het woordenboek, onder de f van fok-mythologie en tevens onder de f van fok-archeologie
En de Tararabijzettafeltjeindianenhuttoestanden van MHM.
quote:Moi non plus...
Op vrijdag 12 december 2003 10:06 schreef Isabeau het volgende:[..]
Die kende ik niet eens
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |