Wat vind jij ervan, en wat is hun beste werk volgens jou?
[Dit bericht is gewijzigd door Hugo_Weaving op 21-09-2003 19:47]
Hun beste CD is naar mijn mening "Secret Samadhi", op de hielen gezeten door "Throwing Copper". Hun slechtste plaat vind ik "V". Daar waren ze de weg een beetje érg kwijt. De plaat die ze maakten als Public Affection, "Death of a Dictionary" is ook het beluisteren waard, als je hem ergens tegenkomt.
Hun beste album vind ik Throwing Chopper zonder twijfel. Maar het mooiste liedje vind ik toch Heaven. Ik ben echt onder de indruk van de band, en ben er fan van geworden door het album V. Ik vond V opzich wel mooi en leuk, en ben daarom als een gek gaan downloaden en ben erachter gekomen dat V Live's beste werk helemaal niet is. V vind ik toch echt wel relaxt hoor.
De 2 beste nummers vind ik They Stood Up For Love en Lightning Crashes
[Dit bericht is gewijzigd door salvation op 21-09-2003 19:53]
Live
tja..
Verantwoord Alternatief noemen ze dat geloof ik
quote:Ik vind V ook niet slecht. Met deze plaat werd ik geintroduceerd met de band. Maar Throwing Copper is uiteindelijk toch het beste, hoewel in mijn ogen V in de buurt ligt. V heeft wat meer pit.
Op zondag 21 september 2003 19:51 schreef rolandb5 het volgende:
Ik vind V juist de beste van allemaal
quote:Dan moet je het vooral zo'n topictitel geven....
Op zondag 21 september 2003 19:44 schreef Hugo_Weaving het volgende:
Ik heb nog geen echt topic over de rockband Live gevonden bij de search. Het was dan ook wel moeilijk zoeken, aangezien Live ook een andere betekenis heeft.
Ontopic. Goede band, zeker de eerste albums zijn erg goed! Vind ze alleen een beetje overhyped worden in Nederland.
Saaie muziek. Vooral om meer dan 1 nummer te horen.
Heb ze gezien op Lowlands omdat er toch nix anders boeiends was en ook dat kon me niet bekoren.
Het is allemaal te makkelijk wat ze spelen. Erg verantwoord en politiek correct. Daarnaast zijn ze in nederland echt overhyped.
Zoek maar eens op Live
quote:Mij is het toch gelukt 20 tot 30 liedjes te bemachtigen. Helemaal geen problemen mee. Zolang je maar op ARTIST zoekt en niet op ALL, is er niks aan de hand. Anders ben je idd fucked.
Op zondag 21 september 2003 20:04 schreef SnowBite het volgende:
jah het heeft wel een perfecte naam om uitwisseling via P2P-programma's zoals Kazaa te voorkomen.Zoek maar eens op Live
Vreemd dat niemand nog "Mental Jewelry" heeft genoemd". "Pain Lies On The Riverside" en "Beauty of Gray" zijn wel degelijk... beauties..
quote:Idd prachtige liedjes. Maar er is nog niet veel op gereageerd en zal vast nog wel eens voorbij komen in de loop van tijd. Alhoewel ik het idee begin te krijgen dat hier weinig op gereageerd op vanwege de populariteit van Live. Misschien ligt die wel heel laag.
Op zondag 21 september 2003 20:16 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Toch blijf ik "Secret Samadhi" beter vinden dan "Throwing Copper".
De laatste plaat is vrij aardig, alleen beginnen ze nu in herhalingen te vallen. "Heaven" heeft wel iets weg van "Run to the Water", bijvoorbeeld. En veel akkoordenschema's zijn al es eerder gebruikt.Vreemd dat niemand nog "Mental Jewelry" heeft genoemd". "Pain Lies On The Riverside" en "Beauty of Gray" zijn wel degelijk... beauties..
quote:*helemaal aansluiten doet, ik had het niet beter kunnen verwoorden
Op zondag 21 september 2003 19:47 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Best een fijne band.Hun beste CD is naar mijn mening "Secret Samadhi", op de hielen gezeten door "Throwing Copper". Hun slechtste plaat vind ik "V". Daar waren ze de weg een beetje érg kwijt. De plaat die ze maakten als Public Affection, "Death of a Dictionary" is ook het beluisteren waard, als je hem ergens tegenkomt.
Trouwens, ik kom ff niet op de naam, maar de laatste cd en de cd met Dolphins cry e.d. zijn tochwel het beste:)
Edit: En ga nu niet zeuren dat ik oude Live niet ken, ja dat ken ik wel en die albums vind ik ook super
Beste nummers in mijn ogen: Selling the drama, Waitress, Ghost, Insomnia and the hole in the universe.
ik luister et ook altijd met plezier
Maar als het je wel aanspreekt.. tsja.. dan is dat heel mooi! Ik zou willen dat het mij ook aansprak
Heb ze nou drie keer gezien (waarvan ik alleen de eerste keer echt super vond): pinkpop 2000, goffertpark 2003 (samen met coldplay enz.) en lowlands 2003. Ze waren ook op Lowlands 2001 (toch?) als verrassingsact, maar toen had ik betere dingen te doen
Al met al een goede band met enkele regelrechte klassiekers op hun naam. Favoriete nummers : Turn my Head, Lakini's Juice, Ghost, All over You, Selling the Drama en Lightning Crashes (en stieken toch ook nog I alone )
quote:Ben ik het mee eens ja, die volgorde hou ik ook aan. Maar het meest speciale nummer voor mij staat toch op TDTH, dance with you. Op die muziek ben ik op komen lopen op onze trouwdag, aangezien m'n man en ik beide enorme LIVE fans zijn...
Op zondag 21 september 2003 19:47 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Best een fijne band.Hun beste CD is naar mijn mening "Secret Samadhi", op de hielen gezeten door "Throwing Copper". Hun slechtste plaat vind ik "V". Daar waren ze de weg een beetje érg kwijt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |