quote:dat is wel weer gebleken
Op donderdag 9 oktober 2003 13:11 schreef DIGGER het volgende:[..]
Nee, alleen Arsenal spelers krijgen traditioneel boetes.
quote:ManU is niet de aartsvijand van LFC en AFC (dat zijn respectievelijk EFC en THFC). Van NUFC hebben als ik het goed heb als aartsvijanden Boro en Sunderland. Wat de echte aartsvijand van CFC is weet ik eigenlijk niet (ook THFC?).
Op zaterdag 11 oktober 2003 14:27 schreef Qi het volgende:[..]
Dat Liverpool, Arsenal, Manchester City en wellicht in mindere mate Newcastle United & Chelsea Manchester United haten kan ik mee inkomen, dat zijn naaste concurrenten in de titelstrijd en de aartsvijand
Vergeet vooral LUFC niet: die hebben MUFC WEL als aartsvijand.
Ik denk dat MUFC vooral al jaren gehaat wordt omdat het een "poenerige" club is.
Het is een beetje zoals Ajax in NL en (Bayern in Duistland) ook door de meeste andere supporters gehaat worden (ook als ze geen succes hebben). Houdt niet in dat er ook mensen zijn die Ajax wel succes gunnen, maar dat zijn de mensen die ieder NLs team succes gunnen. Dergelijk mensen zitten ook in Engeland.
Ik sprak een tijdje geleden met een LFC supporter die het nog over de CL finale SCUM - Bayern had: die had-ie gezien met een Stuttgart-fan. De Duitser van was voor SCUM en hij voor Bayern
quote:Ook in de tijd dat LFC veel succesvoller was, was ManU meer gehaat, dus dat is het echt niet alleen.
Op zondag 12 oktober 2003 00:32 schreef Qi het volgende:Kijk, het zou natuurlijk kunnen dat United meer gehaat wordt, maar ik kan dat gewoon nauwelijks geloven. Waarom worden ze meer gehaat dan? Daar moet toch een reden voor zijn? Ik kan maar één ding bedenken, en dat is afgunst. Succesvolle clubs worden nou eenmaal gehaat. Het komt, als ik gelijk heb, dan ook niet zozeer omdat het United is, maar meer omdat ze succesvol zijn.
Volgens mij echt meer de "poenerigheid" van de club.
Brum - CFC
Sat Oct 18 2003
13:00 uur
Leeds United v Man Utd
16:00
Arsenal v Chelsea
Fulham v Wolves
Man City v Bolton
Middlesbrough v Newcastle
Portsmouth v Liverpool
Sun Oct 19 2003
13:00
Birmingham v Aston Villa
15:00
Leicester City v Tottenham
17:05
Everton v Southampton
Mon Oct 20 2003
21:00
Blackburn v Charlton
Tue Oct 21 2003
20:45
Fulham v Newcastle
Met LUFC - MUFC als 'emotioneel' een leuker wedstrijd, en AFC - CFC een belangrijke voor het kampioenschap.
Hier verder Premier League 2003/2004 Part seven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |