quote:Werken toch precies hetzelfde?
Op zondag 28 december 2003 13:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Ik ben zeer slecht met speren, en bij mij mikken die dingen op iemand anders, altijd, dus gebruik ik de ouderwetse projectielen.
quote:Ik ben daar gewoon beter mee, misschien een jeugdtrauma ofzo?
Op zondag 28 december 2003 13:24 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Werken toch precies hetzelfde?
quote:Een speer in je hoofd gekregen? Iemand een speer in zijn/haar hoofd gegooit?
Op zondag 28 december 2003 13:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Ik ben daar gewoon beter mee, misschien een jeugdtrauma ofzo?
quote:Nee, meer dat het gewoon niet lukt met die dingen...
Op zondag 28 december 2003 13:41 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Een speer in je hoofd gekregen? Iemand een speer in zijn/haar hoofd gegooit?
/sc
quote:Welk gedeelte is moeilijk? Heb je moeite met al die Orcs?
Op zondag 28 december 2003 16:00 schreef N.T.B het volgende:
Ik ben bij nu bij de Black gate wie kan vertellen hoe ik die moet uit spelen?
quote:Ik heb moeite met die reuze orcs hun schilden zijn sterk welke move kan ik het beste gebruiken
Op zondag 28 december 2003 16:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Welk gedeelte is moeilijk? Heb je moeite met al die Orcs?
Ps Ik speel met Gandalf
quote:Orc Hewer oid? Doe onder geen beding je Fierce oplaad aanval... Ik heb dat level met Legolas gedaan, dus ik kan je niet echt helpen...
Op zondag 28 december 2003 16:25 schreef N.T.B het volgende:[..]
Ik heb moeite met die reuze orcs hun schilden zijn sterk welke move kan ik het beste gebruiken
Ps Ik speel met Gandalf
quote:Kan ik U ff wijzen op een post van mij eerder in dit topic?
Op zondag 28 december 2003 16:29 schreef Inquistor87 het volgende:
Ik word me toch zo schijtziek van die King of the Death
quote:Ik probeer niet anders! Ik ben wel verder dan normaal, hij ging nu windjes laten
Op zondag 28 december 2003 16:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Kan ik U ff wijzen op een post van mij eerder in dit topic?
[All]Lord of the rings : Return of the king
quote:Neus dicht dan.
Op zondag 28 december 2003 16:42 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Ik probeer niet anders! Ik ben wel verder dan normaal, hij ging nu windjes laten
quote:Hopen dat dat gaat lukken
Op zondag 28 december 2003 16:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Neus dicht dan.
quote:Gokje, je hebt iets van een joystick of iets in die richting nodig...
Op zondag 28 december 2003 17:02 schreef Nori het volgende:
Ik ben nu al best ver ermee, en ik heb hier thuis een netwerkje liggen, maar ik kan de optie Coop niet eens aanklikken, wat is er mis ?
quote:kijk, daar heb ik wat aan, ik dacht dat et via het internet of ee netwerk kon dat je samen zou spelen!
Op zondag 28 december 2003 17:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Gokje, je hebt iets van een joystick of iets in die richting nodig...
quote:Nope met zn 2en op 1 pc
Op zondag 28 december 2003 17:48 schreef Nori het volgende:[..]
kijk, daar heb ik wat aan, ik dacht dat et via het internet of ee netwerk kon dat je samen zou spelen!
quote:Dat had ik dus ook! Plus dat je op de Xbox minder snel Perfect mode kan krijgen (Aragorn zonder extra upgrade kon zelfs sneller dan Legolas mèt upgrade Perfect mode krijgen..!).
Op zondag 28 december 2003 08:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Op de PC heb ik het gevoel dat Legolas sneller loopt...
Raar!
quote:Kan dat niet aan het feit liggen dat Aragorn betere hits krijgt? Hij doet wel wat meer schade, dus zou ie daar ook meer van dat balkje voor moeten krijgen, denk ik. (Voor de logica, een zwaard van 50 CM lang, doet denk ik wel meer schade dan 2 zwaardjes van 2 keer 20 cm...) en vergeet niet dat Aragorn ook wel wat bedrevener met het zwaard is, denk ik...
Op zondag 28 december 2003 19:49 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Dat had ik dus ook! Plus dat je op de Xbox minder snel Perfect mode kan krijgen (Aragorn zonder extra upgrade kon zelfs sneller dan Legolas mèt upgrade Perfect mode krijgen..!).
Raar!
quote:Mja, mischien omdat het me opeens opvalt omdat we co-op spelen.. Maar dat Aragorn op de XBOX sneller kan lopen dan Legolas kan ik me met de pet niet bij...
Op zondag 28 december 2003 19:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Kan dat niet aan het feit liggen dat Aragorn betere hits krijgt? Hij doet wel wat meer schade, dus zou ie daar ook meer van dat balkje voor moeten krijgen, denk ik. (Voor de logica, een zwaard van 50 CM lang, doet denk ik wel meer schade dan 2 zwaardjes van 2 keer 20 cm...) en vergeet niet dat Aragorn ook wel wat bedrevener met het zwaard is, denk ik...
quote:Obstakels? Waar speel je? Dat kan misschien uitmaken...
Op zondag 28 december 2003 20:10 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Mja, mischien omdat het me opeens opvalt omdat we co-op spelen.. Maar dat Aragorn op de XBOX sneller kan lopen dan Legolas kan ik me met de pet niet bij...
quote:Huh? Hoe heet het level, kan je dat ff opzoeken? Ik zou het nl. ff niet weten wat je bedoelt...
Op zondag 28 december 2003 20:21 schreef Knip6510 het volgende:
ik zit nu met lotr in het level dat je zon grote deur moet verdedigenen the Elf moet helpen, maar hoelang moet je wel niet die deur verdedigen...een eeuwigheid? Of moet ik ergens iets vernietigen ofzo om verder te komen
quote:Nee, gewoon altijd. Tijdens die instortgedeelte na de King of the Dead, tijdens Pelennor met die Mumakil als we door die kloof moeten rennen, altijd is Aragorn sneller of haalt me in. Andersom niet.
Op zondag 28 december 2003 20:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Obstakels? Waar speel je? Dat kan misschien uitmaken...
quote:Dan zou ik het niet weten. Jij valt wel sneller aan.
Op zondag 28 december 2003 20:39 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Nee, gewoon altijd. Tijdens die instortgedeelte na de King of the Dead, tijdens Pelennor met die Mumakil als we door die kloof moeten rennen, altijd is Aragorn sneller of haalt me in. Andersom niet.
quote:Ik heb al die minions afgeslacht en de deur geopend. Wegwezen!
Op maandag 29 december 2003 02:41 schreef Nori het volgende:
Heel veel afweren/parry met Q en ff kijken wat zn slag patroon is, dan steeds aanvallen met Fierce attacks (RMB). En dood vantevoren de mannetjes die eromeen staan met messen gooien!
Maar ja, later kwam ik weer een paar van die bazen tegen en toen heb ik idd veel Q (Parry) gedaan ondanks dat zijn hamer Sam wegdreunde. En daarna met de Fierce Attack zijn borstplaat weggeslagen en hakken maar.
Ik heb de laatste paar games veel last van spontane reboots tijdens het spelen. Heel even hoor je het geluid zich snel herhalen en reboot de pc. Ws is al die actie iets te veel en wordt het systeem te warm?
quote:lees dit topicje ff terug khad de oplossing al gegeven voor die eindbaas van osgoliath
Op vrijdag 26 december 2003 18:42 schreef Gamedemon het volgende:[..]
tip voor riool "eindbaas"
spoiler:
als je daar aankomt kan je em op verschillende manieren naaien
1.Schiet met je mesjes iedereen weg behalve die eikel...sla dan 3 keer met die armour brekende move recht op zen smoel...en blijf em dan constant raken...als je slim bent koop je orc hewer voor de hele fellowship want je word zoiezo level 2 in osgoliath...dan gebruik je die na het armour breken
2.Schiet weer al die ventjes weg...ga dan zelf Cloacken ...ga dan achter die gast staan...(je hoeft zen armour niet te breken) en gebruik dan die nasteek move...je pakt em dan in 1 keer (leuk die foutjes in het spel)
3.schiet al die andere ventjes als het echt nodig is...anders gewoon gecloacked naar dat rad lopen en draaien tot het hek open is...ookal krijg je klapjes...ik had de mazzel dat frodo die klapjes kreegen dan gewoon naar buiten wandelen...nix aan het handje
King of the dead
spoiler:
hij slaat je als het goed is 4 keer...3 keer snel dan korte pauze dan weer een keer...block ze alle 4...na die 4de keer doe je aleen maar die snelle hakjes op em en als hij door de grond zakt snel die nahak move dan raak je em nog iets altijd handig!...tot hij weer begint....block je weer 4 keer ...sla je em weer iets van 4 keer...dan komen die geestjes...als het gewonen zijn die gasten weghakken...anders pijltjes schieten...als hij die windvlagen gaat doen op een gegeven moment...Achter die steen hangen...tot ie langs is geweest...1 anders 2 pijltjes schieten en er weer achter...als het goed is slaat ie dan 5 keer na de 4de keer pauze gewoon weer blocken snelle move blablabla je hebt em dan zo.....
quote:Ah, die zat verborgen in de spoiler tag en de browser kon em daarom niet met Ctrl+F vinden.
Op maandag 29 december 2003 03:27 schreef Gamedemon het volgende:[..]
lees dit topicje ff terug khad de oplossing al gegeven voor die eindbaas van osgoliath
quote:Tussen de middelste en de rechter ballista. (catapult) is een pad.
Op maandag 29 december 2003 17:31 schreef Inquistor87 het volgende:
Met dat level die Palentatinaskljasdashd Fields, de 1e olifant ok die kan ik met boog afschieten, maar dan die 2e!!! ik kan niet van dat plateau af, er liggen daar boom stammen voor dus ik kan niet weg, en die 2e kan ik niet raken!!!! HELLLLLUUUUP
quote:Af en toe ben je geweldig! (nu mag je me wel dingen voorkauwen
Op maandag 29 december 2003 18:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Tussen de middelste en de rechter ballista. (catapult) is een pad.
Nu kan ik tenmionste met coop (daar heb ik de king of death wel verslagen dus ik weet nu beter hoe het moet).
quote:Aangegeven met een setje pijlen die je kan oppakken.
Op maandag 29 december 2003 18:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Tussen de middelste en de rechter ballista. (catapult) is een pad.
Ik speel op de PC
quote:ikikikikikikikik
Op maandag 29 december 2003 22:33 schreef N.T.B het volgende:
Helpp ik ben nu bij de Black Gate heb het al 100 keer geprobeerd maar het lukt me nietwie heeft een super tip!
Ik speel op de PC
[Dit bericht is gewijzigd door Gamedemon op 29-12-2003 23:34]
quote:spoiler:
Op maandag 29 december 2003 22:33 schreef N.T.B het volgende:
Helpp ik ben nu bij de Black Gate heb het al 100 keer geprobeerd maar het lukt me nietwie heeft een super tip!
Ik speel op de PC
Ik heb em bijna uitgespeeld via coop, nu alleen nog path of the hobbits (is pas unlocked als je de rest hebt uitgespeeld.....)
quote:Edit je post de laatste TAG is niet goed [/spoiler] moet het zijn
Op maandag 29 december 2003 23:28 schreef Gamedemon het volgende:[..]
ikikikikikikikik
spoiler:
Black gate....ren naar die brug...wacht tot die trol springt...terug rennen...pak die speer...schiet em...1 klap die trol weg...ren naar links...slacht alles rond de eerste katapult...Launch...volgende katapult...launch....ren dan naar rechts daar staat ook een katapult...launch...Trol bovenop gelijkt beschadigt...dan daar omhoog waar je de torn gemolt hebt...pijlen schieten op die trol tot ie dood is...dan op die olifant schieten tot ie instort...dan deur openen met hendel...zie je die orcs onder je verschijnen....gewoon die potten omgooien die boven ze staan...brand je ze allemaal plat...weer naar beneden...brug over...mission complete...
volgorde klopt mischien niet helemaal
en dat is black gate niet
quote:whoops hoe heetdat level dan?
Op maandag 29 december 2003 23:31 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Edit je post de laatste TAG is niet goed [/spoiler] moet het zijn
en dat is black gate niet
quote:The South Gate is die ene die je net uitgelegd hebt.
Op maandag 29 december 2003 23:40 schreef Gamedemon het volgende:[..]
whoops hoe heetdat level dan?
kweet nu welke die bedoelt...gewoon goed heenenweer lopen tussen die ventjes die aangevallen worden
...gewoon in de gaten houden
Op maandag 29 december 2003 23:28 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
spoiler:
als je vast zit bij de Nazgul, gebruik vuurIk heb em bijna uitgespeeld via coop, nu alleen nog path of the hobbits (is pas unlocked als je de rest hebt uitgespeeld.....)
Op dinsdag 30 december 2003 17:53 schreef Inquistor87 het volgende:
Ok ik ben bij het einde, dus in Mt Doom. Maar hoe versla je die klootzak, hij blijft me maar aanvallen en als ik blok, dan breekt ie door mn blok
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 20:43 schreef Gamedemon het volgende:[..]
spoiler:
]
Zorg dat ie bij de rand staat...sla em met hard attacks...zorg dat hij aan het randje hangt...doe dan die nasteek slag...(R op de xbox)
doe dit een stuk of 5 keer en je bent klaar....spoiler:
ik krijg em alleen niet bij de rand, k krijg em er soms met toeval af, maar daar blijft het bij
Op dinsdag 30 december 2003 21:08 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Dat nummer zoek ik, weet iemand die?
quote:Ik heb Legolas al een geruime tijd op LVL 20, even een heel oude screenshot updiggen
Op donderdag 1 januari 2004 13:31 schreef Inquistor87 het volgende:
Ik heb em uitgespeeld (tenmisnte de standaard dingen) ik ga nu elke char naar lvl20 brengen, en de 2 secret levels doen.
XP punten zitten nu rond de 500000
quote:Ik heb het spel een week
Op donderdag 1 januari 2004 13:38 schreef -Mzraki- het volgende:[..]
Ik heb Legolas al een geruime tijd op LVL 20, even een heel oude screenshot updiggen
XP punten zitten nu rond de 500000
quote:Ik nu ook
Op donderdag 1 januari 2004 13:39 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Ik heb het spel een week
week en 2 dagen dan, laatste 4 niet gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |