quote:Dan concert kan me aan m'n reet roesten. Wat je over Kanwulf zei dat geloof ik niet.
Op dinsdag 23 september 2003 14:44 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Het betreffende concert was op 25 februari 2002 met Antaeus, Nargaroth en Heretic.
quote:nogmaals dan doe je dat lekker niet, ik weet het heel zeker, waarom zouden die lui van Heretic daarom liegen
Op dinsdag 23 september 2003 14:52 schreef OphiOn het volgende:[..]
Dan concert kan me aan m'n reet roesten. Wat je over Kanwulf zei dat geloof ik niet.
quote:Dat lijkt me niet. Anders reageer je niet zo.
Op dinsdag 23 september 2003 15:00 schreef pro_jeex het volgende:[..]
nogmaals dan doe je dat lekker niet, ik weet het heel zeker, waarom zouden die lui van Heretic daarom liegen
Kijk wat jij er dan van vind of gelooft als buitenstaande zal mij aan mijn reet roesten.
quote:Wat jij erover dat interesseert me niet, want ik weet dat het zo is. Wat mij doet reageren is dat je mij:
Op dinsdag 23 september 2003 15:05 schreef OphiOn het volgende:[..]
Dat lijkt me niet. Anders reageer je niet zo.
(Volgensmij loop ik hier een Unite topic om zeep te helpen maar goed)
quote:Maar dan met jongens, how gay
Op dinsdag 23 september 2003 15:17 schreef ParanoidEv het volgende:
Bitchfight
![]()
Gaat Seb volgend jaar nog naar een Priest concert?
quote:ED JE NOEMDE ZE GAY
Op dinsdag 23 september 2003 15:49 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Maar dan met jongens, how gay
quote:Nou en?
Op dinsdag 23 september 2003 15:57 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
ED JE NOEMDE ZE GAY
Niet dat ik heen ga, maar ik weet dat er hier fans komen.
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 15:57 schreef Seborik het volgende:
Wat denk jezelf?Judas Priest met Rob Halford.
Super toch?
Idd... ik lig bij wijze van spreke al voor de ticketservice ![]()
![]()
Ben toch wel benieuwd
Vorige keer was ik met iemand teksten aan het mee reciteren (echt zingen kon je het niet noemen.) sommige mensen stonden echt zo van "Wtf wat hebben die"
quote:Hey stoer, ff kijken of ze nog ergens anders spelen.
Op dinsdag 23 september 2003 16:01 schreef pro_jeex het volgende:
20 November Overkill in de Kade.Niet dat ik heen ga, maar ik weet dat er hier fans komen.
quote:GVD wat een lekkere vette line up
10 oktober Bonded By Metal
Effenaar, Eindhoven
Met Exodus, Nuclear Assault, Agent Steel, God Dethroned, Grave, Mortician, Callenish Circle en Occult
Daar gaat ik dus wel heen
quote:Yeah
Op maandag 22 september 2003 22:18 schreef Graveland het volgende:Satyricon is trouwens heersend
quote:Inderdaad
GVD wat een lekkere vette line up
Ik ken alleen Grave niet, wat is dat?
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 23-09-2003 16:53]
quote:Mortician heb ik wel vaak live gezien, maar blijft vet!
Op dinsdag 23 september 2003 16:47 schreef Yokozuna het volgende:Inderdaad
En Mortician hehe, hopelijk hebben ze wat extra subwoofers geinstalleerd in de Effenaar, er is geen betere manier om Mortician te laten horen.
quote:Ga je schamen! Grave is meesterlijk! Vooral het album Soulless
Op dinsdag 23 september 2003 16:47 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ik ken alleen Grave niet, wat is dat?
aan de andere kant, ik schijn een Grand Belial's Key CD te hebben besteld bij Moribund
quote:Ik krijg altijd alles van de band zelf
Op dinsdag 23 september 2003 19:30 schreef Summoner het volgende:
Ik vind Heretic wel erg gaaf, Pro_Jeex. Jij bent gevraagd voor een gastoptreden of niet? Heb je het nieuwe "Breeding Babies to Sacrifice to Satan" materiaal al gehoord?
quote:Oke, maar dat is geen antwoord op m'n vraag.
Op dinsdag 23 september 2003 21:12 schreef pro_jeex het volgende:
Ik krijg altijd alles van de band zelf
quote:Ah, leuk. Heretic is een zeer gerespecteerde naam in het underground black metal wereldje, en welverdiend naar mijn mening. Succes er maar mee, met je nieuwe band... Komt er binnenkort een demo uit?
Ik ben inderdaad gevraagd voor een gast optreden en met de drummer breng ik binnerkort iets nieuws uit, maar dan in een andere band, waar we samen mee bezig zijn.
quote:Je schijnt?
Op dinsdag 23 september 2003 19:08 schreef Graveland het volgende:
Jeex, jij hoer, nu wil ik die Nargaroth LP hebben...aan de andere kant, ik schijn een Grand Belial's Key CD te hebben besteld bij Moribund
quote:Geen definitief werk op het moment, ik ga ff een sneak preview vragen deze week
Op dinsdag 23 september 2003 21:24 schreef Summoner het volgende:[..]
Oke, maar dat is geen antwoord op m'n vraag.
quote:Ja we gaan inderdaad een demo uitbrengen. Zodra hij af is dan zal ik wel ff een nummertje plaatsen. Ik ben echt superfan van Heretic
Ah, leuk. Heretic is een zeer gerespecteerde naam in het underground black metal wereldje, en welverdiend naar mijn mening. Succes er maar mee, met je nieuwe band... Komt er binnenkort een demo uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |