Ja die ken ik, muziek is wat slap, eigenlijk vind ik alleen reality - when you die wel aan te horen.
Bestaan ze nog?? Ik dacht dat ze gestopt waren.
quote:de metal battle is toch net zoiets?
Op maandag 22 september 2003 13:49 schreef Tokus het volgende:
Op zondag 23 november vindt in de Maaspoort in Den Bosch de Metal Bash-XL plaats. Op dit evenement zullen vier bands strijden voor de titel "beste metalband van Nederland", en de gitaristen gaan voor de titel "beste gitarist van Nederland". Tevens zijn er optredens van onder andere Machine Head, Epica, Trouble, Xystus en Silent Edge, en houden bekende muzikanten clinics. De Dynamo Roadshow is ook aanwezig, evenals een heuse metal bios, en twee zalen vol met cds, dvds, merchandise, instrumenten en nog veel meer.Kaarten voor het evenement zijn te verkrijgen via Large, en kosten 30 euro.
De voorrondes voor de Metal Bash vinden plaats in de Bosuil in Weert op vrijdag 14 november, en in de Atak in Enschede op zaterdag 15 november.
quote:ja, maar dat is alleen die battle, met voorrondes op een stuk of 4 locaties.
Op maandag 22 september 2003 21:33 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
de metal battle is toch net zoiets?
quote:aah ok.
Op maandag 22 september 2003 21:41 schreef Tokus het volgende:[..]
ja, maar dat is alleen die battle, met voorrondes op een stuk of 4 locaties.
quote:voor
Op maandag 22 september 2003 19:44 schreef pro_jeex het volgende:
Gorefest,
quote:En toch zijn het flauw gekozen titels
Op maandag 22 september 2003 21:41 schreef Tokus het volgende:[..]
ja, maar dat is alleen die battle, met voorrondes op een stuk of 4 locaties.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 22-09-2003 22:00]
quote:Precies! Beetje pussy kleren ook
Op maandag 22 september 2003 22:02 schreef mr_cucumber het volgende:
Zijn scheiding zit nog wel hetzelfde..maar das dan ook het enigste..
quote:weg hele goeie beeld van Gorefest
Op maandag 22 september 2003 21:54 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
voor
[afbeelding]
na
[afbeelding]
Satyricon is trouwens heersend
voor:
na:
quote:HAAL ET WEG
Op maandag 22 september 2003 22:18 schreef mr_cucumber het volgende:
Hij heeft trouwens een beetje dezelfde 'ontwikkeling' doorgemaakt als David Vincent van Morbid Angel:voor:
[afbeelding]na:
[afbeelding]
quote:Oude gorefest is idd wel wat gaver(ik heb die albums welliswaar nog niet maar ja) maar ik vind dit toch wel een erg gaaf album.Maar goed,ik heb nu eenmaal een rare muzieksmaak.
Op maandag 22 september 2003 19:40 schreef Summoner het volgende:[..]
Ik vind er eigenlijk weinig aan, de oude Gorefest platen spreken me veel meer aan. En een belachelijk saaie hoes.
quote:CHRIST!
Hij heeft trouwens een beetje dezelfde 'ontwikkeling' doorgemaakt als David Vincent van Morbid Angel:voor:
[afbeelding]na:
[afbeelding]
quote:Ik heb hier maar een ding over te zeggen:
Op maandag 22 september 2003 22:36 schreef mr_cucumber het volgende:
Moet je voor de grap eens hier kijken, staan nog wat meer foto's van 'Evil D' (niet geschikt voor mensen die net gegeten hebben)
"How the Mighty Have Fallen".
quote:Ik vind het geen slecht album, muzikaal is het een stuk vernuftiger dan de oude Gorefest, maar op een of andere manier heeft "Chapter 13" m'n aandacht nooit weten te houden.
Op maandag 22 september 2003 22:45 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Oude gorefest is idd wel wat gaver(ik heb die albums welliswaar nog niet maar ja) maar ik vind dit toch wel een erg gaaf album.Maar goed,ik heb nu eenmaal een rare muzieksmaak.
quote:You spin me right round, baby, right round, like a record baby, right round, round round.
na:
[afbeelding]
Hij kan zo bij Dead Or Alive.
quote:Ik hoopte het. Net als die band toen met die tongbreker als naam. Phlebotomized ofzo. Herrie-death.
Op maandag 22 september 2003 19:44 schreef pro_jeex het volgende:
quote:Het was altijd al Jan Chris de Knoeier en dat bevestigd ie toch maar mooi even weer op die foto
Op maandag 22 september 2003 21:54 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
voor
[afbeelding]
na
quote:Komt door z'n vrouwtje met haar Genitorturers clubje, kinky Dave
[afbeelding]na:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |