Hoe kan dit? de opening is niet echt groot en echt ALLES gaat erin! resultaat; een grote bonk die in de machine veel lawaai maakt.
Ik kan 't wel verhelpen door de opening dicht te maken met elastiekjes ofzo maar ik vroeg me gewoon af hoe 't komt...
quote:ja iedereen lijkt me..... er moet toch een verklaring voor zijn?
Op zaterdag 20 september 2003 21:22 schreef Robertje het volgende:
Ik heb er ook last van.
quote:Het gebeurt daarvoor al
Op zaterdag 20 september 2003 21:25 schreef Robertje het volgende:
Door het centrifugeren. Het wordt er in gedraaid.
Had laatst een radioprogramma gehoord waarin ze deze vraag ook stelde, was er een vrouw die het zo graag wilde weten en maar gewoon voor de wasmachine is gaan zitten en kijken wat er gebeurde. Ze zei dat het al voor het centrifugeren gebeurd....
quote:Mag jij de volgende keer mijn was doen
Op zaterdag 20 september 2003 21:33 schreef schatje het volgende:
Ik doe het altijd apart draaien.
*Nieuwe anti-materie theorie!!!*
quote:hahaha kzal het 's testen
Op zaterdag 20 september 2003 21:43 schreef _Flash_ het volgende:
En als je nou alleen twee dekbedovertrekken in de wasmachine doet, hoe zou dat empirisch gezien uitpakken? Of zouden beide in elkaar proberen te kruipen en zal het totaal verdwijnen???*Nieuwe anti-materie theorie!!!*
quote:zou kunnen maar in de wasmachine gebeurt het ook.
Op zaterdag 20 september 2003 21:48 schreef elcastel het volgende:
Het enige wat ik me erbij kan voorstellen is dat door de wind in de droger de achterkant open komt te staan, waardoor andere stukken erin waaien, zoiets ...
quote:ik wel....
Op zaterdag 20 september 2003 21:52 schreef elcastel het volgende:
Hmmm ik heb het pertinent niet in de wasmachine, voor zover ik me kan herrineren.
Net als de wasmachine-sokken-kabouters. Die jatten je sokken. En altijd maar 1 van een paar. .
quote:ze zei dus dat de was op een gegeven moment allemaal in het dekbedovertrek 'kroop' (vraag me af hoe je zoiets kunt zien in een draaiende wasmachine maar goed.....) en verder zag ze vrij weinig...
Op zaterdag 20 september 2003 22:39 schreef Jelief het volgende:
maruh Szaenne jij weet zeker ook niet meer wat die mevrouw dan zag.
* Jelief slaat zich voor haar hoofd
nee tuurlijknie anders had ze dat wel gezegd...
toch ook maar eens kijken dan
quote:Hou op schei uit.
Op zaterdag 20 september 2003 22:41 schreef MUUS het volgende:
Het is één van de Grote Mysteries Des Levens.Net als de wasmachine-sokken-kabouters. Die jatten je sokken. En altijd maar 1 van een paar.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |