quote:Inderdaad. En ook om een reden: het is namelijk geen standaard-PC maar een machine die een specifieke taak moet verzorgen en alleen de onderdelen heeft die 'ie voor die taak nodig heeft.
Op zaterdag 20 september 2003 21:36 schreef Aaargh! het volgende:[..]
Nee, het is iets wat normaliter standaard aanwezig is, en wat in dit uitzonderlijke geval is weggelaten.
Het enige wat er nog ontbreekt is een atoomklokkaartje. Dus... weet jij waar je die dingen kunt kopen? (Het duurt even, maar dan heb je het ook on-topic )
quote:irrelevant, een internet verbinding is standaard nodig en aanwezig als je via die verbinding de klok synced brengt dat geen extra kosten met zich mee.
Op zaterdag 20 september 2003 21:33 schreef Tijn het volgende:
Laten anders even een kosten-baten-berekening maken voor zowel de internetverbinding als het atoomklokkaartje.
quote:Ja, nieuws uitzendingen doen, en hoe had je dat gedacht zonder netwerk
Op zaterdag 20 september 2003 21:38 schreef Tijn het volgende:[..]
Inderdaad. En ook om een reden: het is namelijk geen standaard-PC maar een machine die een specifieke taak moet verzorgen en alleen de onderdelen heeft die 'ie voor die taak nodig heeft.
quote:Ja, conrad dat is al genoemd, pagina 29 van de nieuwste catalogus, maar je kan beter op pagina 8 kijken (netwerk apparatuur)
Het enige wat er nog ontbreekt is een atoomklokkaartje. Dus... weet jij waar je die dingen kunt kopen? (Het duurt even, maar dan heb je het ook on-topic)
[Dit bericht is gewijzigd door Aaargh! op 20-09-2003 21:43]
quote:Wrong.
Op zaterdag 20 september 2003 21:39 schreef Aaargh! het volgende:[..]
irrelevant, een internet verbinding is standaard nodig
quote:Waarom zou een internet verbinding nodig zijn? Om patches te downloaden welke de beveiligingslekken in windows te stoppen, welke boven komen bij een... internetverbinding?
irrelevant, een internet verbinding is standaard nodig en aanwezig als je via die verbinding de klok synced brengt dat geen extra kosten met zich mee.
quote:Like, audio uitzenden en dat de ether in blazen?
Op zaterdag 20 september 2003 21:40 schreef Aaargh! het volgende:[..]
Ja, nieuws uitzendingen doen, en hoe had je dat gedacht zonder netwerk
![]()
quote:Dank U, hoef ik het iig niet zelf te typen.
Op zaterdag 20 september 2003 21:40 schreef Tijn het volgende:[..]
Like, audio uitzenden en dat de ether in blazen?
quote:
irrelevant, een internet verbinding is standaard nodig en aanwezig
Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar hier in Haarlem is dat niet zo! Een rare kijk heb jij op computers!
quote:Alsof er nog mensen via de ether luisteren, er zijn maar een paar stations die uberhaupt via de ether mogen uitzenden, niet de moeite waard om een FM receiver voor te kopen.
Op zaterdag 20 september 2003 21:40 schreef Tijn het volgende:[..]
Like, audio uitzenden en dat de ether in blazen?
quote:Blijkbaar, want de topicstarter doet het voor een radiostation. En die verzorgen radio-uitzendingen. Je weet wel, audio door de ether of over de kabel enzo.
Op zaterdag 20 september 2003 21:44 schreef Aaargh! het volgende:[..]
Alsof er nog mensen via de ether luisteren
quote:Nee klopt, "slechts" 340 legale lokale radiostations in nederland.
Alsof er nog mensen via de ether luisteren, er zijn maar een paar stations die uberhaupt via de ether mogen uitzenden, niet de moeite waard om een FM receiver voor te kopen.
quote:Het is een zieken-omroep, in een ziekenhuis, die hebben hun eigen gesloten radio-systeem.
Alsof er nog mensen via de ether luisteren, er zijn maar een paar stations die uberhaupt via de ether mogen uitzenden, niet de moeite waard om een FM receiver voor te kopen.
quote:Nee, helaas. Je moet wel ziek zijn om dit soort vrijwilligerswerk te gaan doen, dat wel
Op zaterdag 20 september 2003 21:48 schreef Zon het volgende:[..]
Het is een zieken-omroep, in een ziekenhuis, die hebben hun eigen gesloten radio-systeem.
quote:Volgens mij loopt 'ie ons expres te stangen.
Op zaterdag 20 september 2003 21:48 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:[..]
![]()
't valt me in enen op dat ik de laatste 40 minuten deze smiley verdacht vaak nodig heb gehad)
quote:That's what we're here for.
Op zaterdag 20 september 2003 21:51 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:[..]
Ik heb volgens mij een half uur geleden iedereen al bedankt voor de nuttige en lachwekkende reacties, maar de discussie gaat maar door.....
quote:Nou ja zeg, zou je denken? Zoiets doe je toch niet?
Op zaterdag 20 september 2003 21:51 schreef Zon het volgende:
Volgens mij loopt 'ie ons expres te stangen.
quote:Oeps foutje, komt inderdaad door dat "vrijwiligers werk".
Op zaterdag 20 september 2003 21:51 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:[..]
Nee, helaas. Je moet wel ziek zijn om dit soort vrijwilligerswerk te gaan doen, dat wel
Het is een lokaal radiostation, met een bereik van zo'n 50.000 mensen...
quote:Hmmm, jij klinkt ook als een verspilling van bandbreedte... Kortzichtig zeg maar in het extreme.
Op zaterdag 20 september 2003 21:06 schreef Aaargh! het volgende:
Errr... een PC zonder internet verbinding is ongeveer net zo nuttig als een PC zonder processor of geheugen.
quote:Dus als ik een receiver zou kopen en op m'n stereo zou aansluiten dan zou ik 340 kanalen kunnen ontvangen ? (nog weinig trouwens, tegen de duizenden op internet)
Op zaterdag 20 september 2003 21:48 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:[..]
Nee klopt, "slechts" 340 legale lokale radiostations in nederland.
quote:Daarvoor hebben ze de autoradio met mp3 speler uitgevonden.
Enne, in de auto is een stream via inet ook vrij lastig te volgen.
quote:Ja, als je ermee door het land zou rijden wel. Het zijn namelijk lokale zenders.
Op zaterdag 20 september 2003 21:55 schreef Aaargh! het volgende:[..]
Dus als ik een receiver zou kopen en op m'n stereo zou aansluiten dan zou ik 340 kanalen kunnen ontvangen ? (nog weinig trouwens, tegen de duizenden op internet)
quote:Oh cool, jij hebt het nieuws van elk uur van de dag op een mp3CD gebrand?
Daarvoor hebben ze de autoradio met mp3 speler uitgevonden.
quote:Nou dan, dan heb je daar toch een netwerkverbinding voor nodig, hoe krijg je anders de audio stream op de kamers.
Op zaterdag 20 september 2003 21:48 schreef Zon het volgende:
Het is een zieken-omroep, in een ziekenhuis, die hebben hun eigen gesloten radio-systeem.
quote:Wederom dank, jouw reacties schelen mij een hoop tikwerk
Op zaterdag 20 september 2003 21:56 schreef Tijn het volgende:[..]
Ja, als je ermee door het land zou rijden wel. Het zijn namelijk lokale zenders.
[..]Oh cool, jij hebt het nieuws van elk uur van de dag op een mp3CD gebrand?
quote:Het is dus ook niet voor een ziekenhuis. Een ziekenhuis zou trouwens inderdaad wel een netwerk hebben gehad evenals een internetverbinding.
Op zaterdag 20 september 2003 21:56 schreef Aaargh! het volgende:[..]
Nou dan, dan heb je daar toch een netwerkverbinding voor nodig, hoe krijg je anders de audio stream op de kamers.
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 21:51 schreef Zon het volgende:[..]
Volgens mij loopt 'ie ons expres te stangen.
quote:Oh. Hmm... Wil je ook even?
Op zaterdag 20 september 2003 21:57 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:[..]
Wederom dank, jouw reacties schelen mij een hoop tikwerk
quote:was jij niet bezig om de video recorders te vervangen voor een mp3computer voor de lokale omroep?
Op zaterdag 20 september 2003 21:19 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:[..]
Samba? Backup? Heb je wel de goeie voor je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |