Ik heb 3 computers. Deze draaien de volgende OS's:
- 2 draaien er Linux 2.4 (SuSE 8.2 en ClarkConnect)
- 1 draait er Mac OS X (BSD variant)
Mijn mailserver draait geen virusbeveiliging (Postfix). Ook al heb ik die beveiligingen niet, hoe groot is de kans dat ik aangetast wordt?
maar mischien is een firewall of firescanner of whatever wel handig
quote:dat heb ik dus wel, maar ik bedoel virusbeveiliging, dus een programma draaien of een debiel mailtje binnenhalen
Op zaterdag 20 september 2003 20:06 schreef jurn het volgende:
57,9854% volgens de algemende statestiekenmaar mischien is een firewall of firescanner of whatever wel handig
spoiler:
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 20:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Weet je waarom er voor Apple computers nauwelijks virussen zijn?spoiler:
Er valt niks te verneuken aan die apparatenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar heb ik nou echt iets te vrezen of mag ik nog steeds mijn buurtgenoten uitlachen dat zij die nieuwe RPC patches moeten installeren?
quote:Die mag je best uitlachen, maar denk jij er wel aan om de laatste sendmail en openSSH patches te installeren?
Op zaterdag 20 september 2003 20:12 schreef EdSchouten het volgende:[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Maar heb ik nou echt iets te vrezen of mag ik nog steeds mijn buurtgenoten uitlachen dat zij die nieuwe RPC patches moeten installeren?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Overigens hoef je die RPC patches ook niet noodzakelijk te installeren. Als je die poorten maar afschermt vanaf de grote boze buitenwereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop