Nee geen idee hoe ze heet. Ik vond dr vrij irritant en lelijk. Behalve dat stukje dat ze bij Lee in bed kroopquote:Op dinsdag 13 april 2004 17:17 schreef valek het volgende:
maar weet je de echte naam van die clare.
Ik vond haar wel iets hebben.
quote:Op woensdag 14 april 2004 10:15 schreef blablasjit het volgende:
Draz 4-ever
mis de laatste tijd nog wel us wat afleveringen.... maarruh waarom is Anita weg dan?quote:Op woensdag 14 april 2004 19:13 schreef Baklap het volgende:
Wat een kutaflevering zeg. Gem die nog-stop loopt te zingen alsof er een varken geslacht wordt en Marc met irritante stalkmodus.
Veels te weinig rare acties van Dennis en Drazic. En wanneer komt Anita terug?
Die had ik ook gemist, ze zat eerst te kloten met die cop.quote:Op donderdag 15 april 2004 11:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
mis de laatste tijd nog wel us wat afleveringen.... maarruh waarom is Anita weg dan?
o ja, klopt ook wel, ff vergeten, ze was met die juut meegegaan ja, volgens mij dat ja , maar ze komt dus wel weer terug?? ja toch?quote:Op donderdag 15 april 2004 12:41 schreef Baklap het volgende:
[..]
Die had ik ook gemist, ze zat eerst te kloten met die cop.
En volgens mij ging ze ergens anders studeren, maar im not sure.
Oh ok...tnx voor de spoilerquote:Op donderdag 15 april 2004 15:32 schreef Greetings het volgende:
Ja hoor Anita komt terug... wees maar niet bang.
Op het einde van de serie gaat ze zelfs trouwen met Drazic! Dat zal over zo'n 5-6 weken zijn ofzo.
ik wist dat al (beejte dom dat ik daar niet aan dacht toen ik vroeg of ze terug kwam :S)quote:Op donderdag 15 april 2004 16:27 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
Oh ok...tnx voor de spoiler![]()
quote:Op maandag 19 april 2004 19:19 schreef Baklap het volgende:
Kvind de huidige crew sowieso minder. Lee, Zack, Gemma zijn het meest in beeld en kunnen me weinig boeien. Dennis lijkt ook steeds menselijker te worden naarmate Draz (helaas) steeds meer naar de achtergrond verdwijnt sinds Anita weg is. En Marc vind ik nou ook niet alles na dat stalkgedoe.
Doe mij maar good old rivers, bolton, draz, danielle, gekke dennis, katherina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |