Shit, ondanks alle herhalingen heb ik die aflevering nog nooit gezien.quote:Op maandag 15 maart 2004 20:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
heb niet gekeken waar over het ging... direct weg gezapped...
vond het vandaag wle weer een leuke aflevering, met het feest en Anita en Lee die een XTC-pil namen... whahah... wat een sukkel is die Lee toch ook , en Drazic zag er wel cool uit in zn 70s pakje![]()
jaquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:33 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Die Gem is toch de bitch volgend seizoen?
nee maandga gaat het gewoon verder..quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:27 schreef martinuhhh het volgende:
laatste aflevering vandaag?
Carson was dus nieuw, en hij verbood zoenen en andere intimiteiten op het schoolplein, waarop de leerlingen in opstand kwamen. Hierbij werd Lee bjina geschorst, maar hij kwam er makkelijk vanaf.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:42 schreef S-Two het volgende:
heb ut niet gezien... kan iemand het ff samenvatten mayb??
Ja hoor, die zit er nog wel een tijdje in..quote:Op maandag 22 maart 2004 20:37 schreef doll_ het volgende:
Was leuke aflevering!![]()
Wel errug jammer dat Ryan enzo eruit zijn...
Maar met Drazic vermaakt ik me ook wel![]()
Die nieuw, Zack, was ook leuk...Weet iemand of hij er langer in blijft?
Ik hou van HBH!
thanx!!quote:Op maandag 22 maart 2004 19:59 schreef Salmonella het volgende:
[..]
Carson was dus nieuw, en hij verbood zoenen en andere intimiteiten op het schoolplein, waarop de leerlingen in opstand kwamen. Hierbij werd Lee bjina geschorst, maar hij kwam er makkelijk vanaf.
Drazic wordt gefilmd voor de nationale televisie als voorbeeld van de werkloze jongeren in Australië, en maakt daarbij D'esop zwart, die hem de dag daarvoor had ontslagen.
Ow, oke danquote:Op maandag 22 maart 2004 21:05 schreef Salmonella het volgende:
[..]
Ja hoor, die zit er nog wel een tijdje in..
En, over een tijdje, denk nog een weekje of 2 misschien, komt er nog eenexemplaar bij, Marco.
But you'll have to wait and see
ja precies, en gelukkig is dennis er ook nogquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:50 schreef sannuh het volgende:
Hmmm ik vind HBH nu een stuk saaier.. zonder Ryan... maarja Drazic is er nog
Ja en nog wat later komt er ook nog ene Tess bij.quote:Op maandag 22 maart 2004 21:05 schreef Salmonella het volgende:
[..]
Ja hoor, die zit er nog wel een tijdje in..
En, over een tijdje, denk nog een weekje of 2 misschien, komt er nog eenexemplaar bij, Marco.
But you'll have to wait and see
Dat zou pas leuk zijn!!!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 10:51 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ja en nog wat later komt er ook nog ene Tess bij.
Trouwens, weet iemand of de VARA HBH weer vanaf het begin gaat uitzenden als dit laatste seizoen afgelopen is?
Zijn deze week maar twee uitzending geweest, maar ik volg 't nog welquote:Op vrijdag 9 april 2004 18:41 schreef S-Two het volgende:
al een tijd dat er hier niet meer gepost is...
zijn er haast geen mensen meer die het volgend?
ik vind die nieuwe kerel (die italiaan ofso) wel cool, en dennis blijft natuurlijk ook toppie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |