quote:Ik heb die film niet alleen gezien, ik heb m hier zelfs staan op video
Op donderdag 13 november 2003 22:28 schreef SuperSiem het volgende:
Nu we het toch over films hebben: zijn er mensen die de film 'The Heartbreak Kid' hebben gezien? Het is de film waarop de serie gebaseerd is en veel acteurs uit de eerste seizoenen spelen ook een rol in de film. Ik heb hem jaren geleden eens gekeken op Fox8 (ik geloof tenminste dat het toen Fox8 was) en hij was best aardig, vooral als je ook fan bent van de serie.
Was niet zo'n beetje fan hoor.....
quote:Was Stassi dat meisje waar Bolton wel een oogje op had?
Op vrijdag 14 november 2003 17:01 schreef GeFrenzy2 het volgende:[..]
Ik vond Stassi wel leuk...gedeelde eerste plek met de lerares waar Rivers wat mee had...
Die was idd erg
quote:Ik ben zelfs een hele dag aan het zoeken geweest naar die school toen ik in Sydney was. Bleek helemaal aan de andere kant van Sydney te zijn. Eerst met de boot erheen, toen nog een hele rit met de bus (ondertussen al wat bekende buitenplaatsen (strand enzo) tegenkomend). Toen nog een half uur lopen en dan zou het om de hoe moeten zijn.
Op vrijdag 14 november 2003 21:05 schreef Pechvogel het volgende:[..]
Was niet zo'n beetje fan hoor.....
En jahoor, ik kom de hoek omlopen en ik zie hem staan . Kippenvel. Prachtig!!! Hele gebied was afgesloten aangezien ze alles aan het opknappen waren voor een nieuwe serie die er zou worden opgenomen, maar goed, daar liet ik me natuurlijk niet door weerhouden
Door het prikkeldraad heen en toen het bekende padje opgelopen door die 'metaaldetector' heen. Op het basketball pleintje gestaan, de trappen opgelopen, het dak op geweest, de gangen door en natuurlijk het bekende looppad
Was echt super. Helemaal geweldig. Alles herkende je zo makkelijk al was het allemaal een beetje bouwvallig.
Wilde ook nog even de achterkant van de school langslopen alleen toen kwam er een vent naar me toe die me zei weg te gaan. Mocht er natuurlijk niet komen. Ik ff mijn verhaal uitgelegd (fan van Heartbreak High enzo) en toen liet ie me nog even dat pand/garage zien waar de meesten altijd woonden. Keukentje stond er nog. Verder stonden er veel andere zooi voor de verbouwing. Maar goed, heb het iig ook gezien.
Met een rolletje vol foto's (als ik tijd heb zal ik ze wel eens scannen), ben ik helemaal voldaan weer aan de terugreis begonnen!!
Was echt helemaal
quote:Welke school heb je dan gevonden? Die van de eerste 5 seizoenen of van de laatste twee?
Op vrijdag 14 november 2003 21:57 schreef Hare het volgende:[..]
*leuk verhaal over school*
Ik ben door de serie ook behoorlijk nieuwsgierig geworden naar Australië (en Sydney). Ik wil er ooit nog wel een keer heen, vooral naar die stranden waar ze altijd gingen surfen enzo.
quote:Laatste paar jaar. Die andere kan ik me niet eens meer herinneren!
Op vrijdag 14 november 2003 23:30 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Welke school heb je dan gevonden? Die van de eerste 5 seizoenen of van de laatste twee?
Ik ben door de serie ook behoorlijk nieuwsgierig geworden naar Australië (en Sydney). Ik wil er ooit nog wel een keer heen, vooral naar die stranden waar ze altijd gingen surfen enzo.
quote:Wat ik me er nog van kan herinneren is dat het een enorme wit-grijze betonbunker was. Erg saai en lelijk gebouw. De reden dat ze ook verhuisd zijn naar het gebouw wat jij hebt bezocht is dat het afgebroken moest worden.
Op zaterdag 15 november 2003 03:31 schreef Hare het volgende:[..]
Laatste paar jaar. Die andere kan ik me niet eens meer herinneren!
quote:cool verhaal
Op vrijdag 14 november 2003 21:57 schreef Hare het volgende:[..]
-verhaal-
Ik kan niet wachten tot 2 februari! Beginnen ze dan weer daar waar het was afgelopen in juni?
maargoed, HBH to the core
Is de Heartbreak Kid ook ergens te downloadenofzo
quote:Dat laatste
Op zondag 1 februari 2004 17:44 schreef Virus3000 het volgende:
begint het helemaal overnieuw of waar ze gestopt zijn vorig jaar?
quote:
16:05 Heartbreak High
Jet is een nieuwe leerlinge op school. Ze is net uit de jeugdgevangenis en moet zich een beetje gedeisd houden. Draz valt wel voor haar en raakt daardoor ook een beetje op het slechte pad.
quote:hmmm...*;
Op zaterdag 20 september 2003 17:26 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Ja ik snapte er al geen fok van, maar als zelfs een modje het niet snapt
moet het wel heeeeeeeeel bijzonder zijn. anyway.. ontopic
Aniiiiiiiiiiiita
ben wel blij dat ut weer hervat is, vind altyd wel eem chillen
heb het vandaag helaas niet kunnen zien (trainen) nog iets boejends gebeurt?
Toen ik 16 was ofzo (zo'n 7 jaar geleden) keek ik HBH altijd nadat ik van (middelbare) school afkwam op Ned3 tussen 4 en 5 !!!
Nu ben ik ook weer gaan kijken! Drazje en A(neet)a rocks !!
HBH
quote:Niets echt boeiends voor het totale verhaal.. Kurt gaat weer terug naar school, Sarah wil lerares worden en nieuwe vriendin van Draz (hoe heette ze ook alweer) wil niet meer met me
Op dinsdag 3 februari 2004 21:56 schreef S-Two het volgende:heb het vandaag helaas niet kunnen zien (trainen) nog iets boejends gebeurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |