quote:Weeeeeeeeeeeeer?
Op maandag 10 november 2003 21:15 schreef -Mk- het volgende:[..]
Hearthbreak High wordt vanaf 2 februari 2004 weer uitgezonden op Nederland 2.
quote:Ze gaan verder met waar ze waren gestopt tijdens zomer 2003, ergens in het midden
Op maandag 10 november 2003 21:15 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Weeeeeeeeeeeeer?
Dan kan ik die pagina nog steeds niet van mn webspace flikkeren.
quote:Is hij dat? Teeering, dat had ik NOOIT gezien.
Op maandag 10 november 2003 20:22 schreef SuperSiem het volgende:
En heeft iedereen Ian Bliss (leraar Andrew Bell in een paar van de eerste seizoen van HBH) al ontdekt in de Matrix Reloaded en Revolutions (daar speelt hij Bane)?Ik zag het pas toen ik op imdb zijn naam nakeek. Zijn ook wel erg verschillende rollen.
quote:Haha, was me ook helemaal niet opgevallen. Dat was toch die leraar met dat blonde haar? Dat zachte mannetje
En heeft iedereen Ian Bliss (leraar Andrew Bell in een paar van de eerste seizoen van HBH) al ontdekt in de Matrix Reloaded en Revolutions (daar speelt hij Bane)?Ik zag het pas toen ik op imdb zijn naam nakeek. Zijn ook wel erg verschillende rollen.
Lijkt in totaal niet op elkaar nee. In Matrix is ie echt stoer
quote:en declan ook gezien?
quote:Verdomd, je hebt gelijk!
Op donderdag 13 november 2003 10:34 schreef kootje het volgende:[..]
en declan ook gezien?
Had jij het wel meteen gezien? Of had je ook hulp nodig van IMDB ofzo?
quote:Nederlandstalig? Dan kwamen ze sowieso van die site van mij af, ik heb ze allemaal zelf vertaald/geschreven.
Op donderdag 13 november 2003 10:36 schreef Stranger het volgende:
Q? is die site van jou al heel oud? Volgens mij heb ik namelijk 6-7 jaar geleden een keer een episode guide met samenvattingen uitgeprint, kan dat van jou website afkomen?
Hij is idd behoorlijk oud, heb er al dik 3 jaar ongeveer niets meer aan gedaan.
quote:Haha, gaaf zeg!! Dat ze zoveel lui van Heartbreak High erin hebben zal vast komen doordat ze het in Sydney hebben opgenomen. Voor de minder belangrijke rollen kun je dan natuurlijk heel goed, goeie acteurs uit Australie halen.
Op donderdag 13 november 2003 12:42 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Verdomd, je hebt gelijk!
Declan speelt ook mee, als Lock's Lieutenant. Ik zou niet meer weten wie dat was. Ik zal er eens op letten als ik Revolutions nog een keer kijk.
Had jij het wel meteen gezien? Of had je ook hulp nodig van IMDB ofzo?
En waar zijn die beter te halen dan bij die lui van Heartbreak High!
quote:De assistente van The Oracle in Deel 1 van The Matrix was ook zo'n lerares.
Op donderdag 13 november 2003 14:08 schreef Hare het volgende:[..]
Haha, gaaf zeg!! Dat ze zoveel lui van Heartbreak High erin hebben zal vast komen doordat ze het in Sydney hebben opgenomen. Voor de minder belangrijke rollen kun je dan natuurlijk heel goed, goeie acteurs uit Australie halen.
En waar zijn die beter te halen dan bij die lui van Heartbreak High!
quote:Ik heb sinds 1998 (ben er in 1996 ofzo mee begonnen) al meer dan 110.000 bezoekers gehad.
Op donderdag 13 november 2003 14:17 schreef RemCow het volgende:
LOL!
Ik heb die site van Qyroz ook ooit jaaaaren geleden bezocht, hij staat zelfs nog in mijn favorieten.
quote:Die had ik idd al ontdekt ja. 4 nu in totaal. Catherina, die bruine lerares, Drazic en die blonde leraar.
Op donderdag 13 november 2003 14:13 schreef QyRoZ het volgende:[..]
De assistente van The Oracle in Deel 1 van The Matrix was ook zo'n lerares.
Wie kan er nog meer ontdekken?
quote:Ik heb hem een keer op Duitsland gezien. Erg fout. Duitsland dus.
Op donderdag 13 november 2003 22:28 schreef SuperSiem het volgende:
Nu we het toch over films hebben: zijn er mensen die de film 'The Heartbreak Kid' hebben gezien? Het is de film waarop de serie gebaseerd is en veel acteurs uit de eerste seizoenen spelen ook een rol in de film. Ik heb hem jaren geleden eens gekeken op Fox8 (ik geloof tenminste dat het toen Fox8 was) en hij was best aardig, vooral als je ook fan bent van de serie.
quote:Jodie
Op donderdag 13 november 2003 22:38 schreef Hakkert het volgende:
Vroeger regelmatig gekeken... Kvond die ene meid altijd zo kjoetweenie meer hoe ze heet.. Een blonde in ieder geval die in een band zat ofzo
quote:drazic ??
Op donderdag 13 november 2003 18:53 schreef Hare het volgende:[..]
Die had ik idd al ontdekt ja. 4 nu in totaal. Catherina, die bruine lerares, Drazic en die blonde leraar.
Wie kan er nog meer ontdekken?
quote:Sorry, Declan
Op vrijdag 14 november 2003 00:38 schreef kootje het volgende:[..]
drazic ??
quote:Anita is kjoeter
Op vrijdag 14 november 2003 00:32 schreef GeFrenzy2 het volgende:[..]
Jodie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |