whahah, dat was echt te wreed... die Charlie die alles doet enso... maar idd wel mooie afleveringenquote:Op woensdag 5 mei 2004 10:53 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Katharina is echt zo geweldig, met name die afleveringen waarin ze wat heeft met Charlie en hem zo commandeert, echt GEWELDIG personage
huh?? ze laten hem niet elke aflevering zien! gelukkig......quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:21 schreef Poerkie het volgende:
Mis ik nou wat? Despo was er gisteren nog niet en ik herinner me de aflevering nog wel dat die voor het eerst kwam bij Drazic.
*skip forward* ?
Idd vrij walgelijk. Aan Dennis, Drazic, Anita heb ik in deze reels wel genoeg.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:59 schreef niksan het volgende:
[..]
huh?? ze laten hem niet elke aflevering zien! gelukkig......![]()
In een bokswedstrijd.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:01 schreef Baklap het volgende:
Hoe was Nick doodgegaan dan?
4quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:16 schreef niksan het volgende:
Hoeveel afleveringen zjin er nog voor het einde??![]()
Die relatie met Todd is voordat ze Drazic hielp in de garage al uitgegaan, dacht ik. Ik heb namelijk een aflevering gemist. Heeft Drazic die garage nu nog of niet??quote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:00 schreef Greetings het volgende:
Nog maar 2 afleveringen.![]()
Die relatie tussen Anita en Drazic komt wel erg laat op gang! In de laatste aflevering gaan ze trouwen en het is nu nog niet eens duidelijk dat ze al een relatie hebben! Trouwens ook niet helemaal duidelijk of Anita nu nog iets met die Todd heeft.
whaha, ja dat zou wel stupid zijn... maar in de laatste aflevering gaan .... en .... toch trouwen??quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:10 schreef Greetings het volgende:
Ik denk dat Carson morgen of in de laatste aflevering gaat golfen met Marc. Maar ik weet zeker dat er nog maar 2 afleveringen te gaan zijn, helaas.
Ben trouwens benieuwd wanneer ze die laatste uitzenden, want nu komen er toch 2 weken Roland Garros aan als ik het goed heb? Beetje vaag om dan 2 weken te wachten en dan nog die ene uitzending uit te zenden.
Wat is die Gem toch een irritante trut zeg!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:17 schreef Baklap het volgende:
Woensdag 19 mei 2004
Gem probeert aan te pappen met Marc nu het uit is met Thania. Als deze haar afwijst, klaagt ze hem aan wegens aanranding. Ze doet dit zo overtuigend dat zelfs Thania haar gelooft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |