En zo is hetquote:Op maandag 26 april 2004 23:48 schreef Poerkie het volgende:
Morgen weer een dag
Daar zal wel weer een kleine 2 jaar overheen gaan voordat ze dat doen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 01:00 schreef Greetings het volgende:
Tja.. .HBH is nou eenmaal stukken minder in dit laatste seizoen. Laten we er maar het beste van maken zou ik zeggen en vooral (tegen beter weten in misschien) hopen dat ze na dit seizoen weer beginnen bij aflevering 1.
Maar ze kunnen natuurlijk niet eeuwig dezelfde serie blijven uitzenden, er zal wel een keer wat nieuws komen. Maar een hele tijd terug alweer was het ook op de Belg (seizoen1), misschien dat die in de toekomst nog wat gaan uitzendenquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:15 schreef Baklap het volgende:
[..]
Daar zal wel weer een kleine 2 jaar overheen gaan voordat ze dat doen.
Nee dit is een ander huis.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:59 schreef S-Two het volgende:
hey ik heb ff een vraagje:
Is het huis waar die Tess en die pa nu wonen hetzelfde als waar: Lee en family, Ray en Anita enzo hebben gewoond??? of zit ik nu helemaal verkeerd???
vond de aflevering van vandaag btw niet echt super... beetje saai en voorspelbaar
Wat is er dan gebeurd...?quote:Op woensdag 28 april 2004 17:02 schreef Baklap het volgende:
[..]
Nee dit is een ander huis.
Ik vond dit wel een goede aflevering opzich, het Drazic part alleen. Pedo Zac boeide me niet echt.
De pa van Draz had het geld gestolen uit het huis. Waren ze dus niet zo blij mee, maar later kwam hij het terugbrengen. Draz nog pissed en ze krijgen ruzie. Pa valt op de grond en komt in ziekenhuis. Daar hoort Draz dat zn pa kanker heeft en niet lang meer heeft. Dus Drazic probeert te vergeven en ze spenden nog wat quality time samen. Pa stort weer in en ligt in coma. Drazic vergeeft hem en hij gaat dood.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:03 schreef brighton het volgende:
[..]
Wat is er dan gebeurd...?
Ik heb het gemist vandaag![]()
Doe maar wel voor de zekerheidquote:Op woensdag 28 april 2004 17:13 schreef brighton het volgende:
Okee, bedankt
Nou, als er een irritante reeks afleveringen volgt, hoef ik de videorecorder ook niet in te stellen denk ikBen volgende week weg
Dennis: 'It calms me down, you should've seen me before'quote:Op woensdag 28 april 2004 17:10 schreef Baklap het volgende:
Tess heeft geen vrienden en social life. Pa haalt haar over om een of andere wazige non contact inner mind rust vechtsport te doen. Dennis komt ze daar ook tegen. Ze worden een beetje vrienden en Dennis komt regelmatig over de vloer en neemt het op voor Tess. Het begin van een irritante reeks afleveringen.
Ja ok, dat was wel weer leukquote:Op woensdag 28 april 2004 17:31 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dennis: 'It calms me down, you should've seen me before'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |