dit was het wel zo´n beetje, je vergeet alleen te vertellen dat Claire en Zack op het eind nog wel aan het zoenen warenquote:Op maandag 19 april 2004 21:36 schreef niksan het volgende:
Jackie vond een nep-joint op haar bureau en verdacht Marc ervan (als wraakactie), Thania was degene die het er neergelegd had. Gem en Dennis "stalkte" (hoe heet die man ook alweer..) de directeur van de school en verspreidde het gerucht dat hij homo was. Dat Engelse meisje (Clare?) dacht dat Zac haar leuk vond, hij ging er niet op in omdat hij vond dat hij dat tegenover Gem niet kon doen. (tsja het is wat verwarrend)en...... o ja, Jill de moeder van Lee had een relatie met haar baas. (zie de vorige afleveringen) In deze aflevering maakte ze het uit en hij ontsloeg haar daarom.
Dit was het, geloof ik.![]()
Ja inderdaad.. waarom eigenlijk? gister was t welquote:Op woensdag 21 april 2004 16:53 schreef Greetings het volgende:
T was vandaag weer eens niet.![]()
3e, hooguit 4equote:Op woensdag 21 april 2004 16:59 schreef -Irisje- het volgende:
Ik ben boos, weer ging een aflevering niet doormoet een verslaafd persoon als ik nu??? (Ik kijk de complete serie al voor de 5e keer, tjah...)
i know, maar daarom kan ik het nog wel kut vinden.quote:Op donderdag 22 april 2004 15:55 schreef niksan het volgende:
eehh...Het komt maar 3 dagen in de week, hoor: maandag tot en met woensdag![]()
tegen zulke mensen zeggen we...quote:Op donderdag 22 april 2004 16:40 schreef niksan het volgende:
![]()
hoooouuuu oooooooohhhoooooppquote:Op zaterdag 20 september 2003 17:26 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ja ik snapte er al geen fok van, maar als zelfs een modje het niet snaptmoet het wel heeeeeeeeel bijzonder zijn. anyway.. ontopic
Aniiiiiiiiiiiita
[afbeelding]
whehehe, ja precies!!quote:Op maandag 26 april 2004 19:01 schreef Baklap het volgende:
Jeuh, vandaag was weer een lekkere bout-aflevering. Lee ging flippen omdat hij zo kut is dat hij geen social life heeft. Dus hij flikkert eindelijk op uit de serie. Drazic moet niet zo volwassen doen maar een voorbeeld nemen aan Dennis, anders is het lang niet zo leuk meer.
ja gem is zwaar irritant , zac vind ik op zich nog wel strak...quote:Op maandag 26 april 2004 19:10 schreef Baklap het volgende:
Verder krijg ik zwaar genoeg van Gemma en ook een beetje Zac.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |