[Dit bericht is gewijzigd door Ouwesok op 25-10-2003 11:36]
Foto is wel goed gelukt overigens .
Eén of andere bloem voor het Rode Kruis in Genève.
Gemaakt met een Sony DSC-V1
F2,8
Sluitertijd 1/500
ISO 100
[Dit bericht is gewijzigd door Ouwesok op 25-10-2003 11:37]
quote:Hmm, ik denk dat iets meer scherptediepte mooier was geweest, dat de figuur op de achtergrond nét iets duidelijker naar voren komt.
Op woensdag 15 oktober 2003 23:22 schreef Doodkapje het volgende:
Mijn eerste echte macro-opname, gelijk met scherptediepteEén of andere bloem voor het Rode Kruis in Genève.
Gemaakt met een Sony DSC-V1
F2,8
Sluitertijd 1/500
ISO 100
quote:Hmm... dus je bedoelt dat het diepteverschil hier teveel is...? Tsja misschien wel...
Op woensdag 15 oktober 2003 23:26 schreef Lithion het volgende:[..]
Hmm, ik denk dat iets meer scherptediepte mooier was geweest, dat de figuur op de achtergrond nét iets duidelijker naar voren komt.
Ik heb ook wel eens zoiets gemaakt bij het fotograferen van mijn vriendin afgelopen zomer:
Nikon F-401 AF met Nikor lens, 200 ASA, verder weet ik het niet
Canon A60 - 1/1002 sec - F/2,8 - standje automaat
edit: formaat aangepast
[Dit bericht is gewijzigd door iemoe op 16-10-2003 11:24]
quote:is hierboven al gebeurd,
Op donderdag 16 oktober 2003 11:16 schreef iemoe het volgende:
wordt ik afgeschoten als ik een foto van 1024x768 hier neerzet?
enne ben ik de enige die vind dat m'n auto op een speelgoedautootje lijkt op deze foto
Yashica 230AF 105mm werkdiafragma: 5.6
* Moderatorshoofddeksel van spijkertje pakt en op hoofd plaatst
Denkt allen een beetje aan de size van je plaatjes plz. Staat een alleraardigst kleverig topic over bovenin de list.
quote:Die is wel geinig !! dat blauwe licht iets meer ( wat aan de linkerkant zit ) en dan de rest wat donkerder geeft dan helemaal zo een futuristishe look *spacey*
Op zaterdag 25 oktober 2003 10:36 schreef Ger-E het volgende:
[afbeelding]
*Klein kickje*
ben hier echt totaal nieuw mee..
dus al het commentaar is welkom:)
quote:qua thema is de tweede beter dab de eerste zou ik zeggen, en heeft de scherpte diepte een functionele relatie, mooie foto
Op zondag 15 februari 2004 20:38 schreef tjAb het volgende:
weinig activiteit hier verder...
net nog 1 gemaakt..ben hier echt totaal nieuw mee..
dus al het commentaar is welkom:)
quote:Die eerste vindt ik echt heel erg mooi. De compositie is erg goed
Op zaterdag 14 februari 2004 11:53 schreef metallicattim het volgende:
...plaatjes...
Hier is er eentje van mij. Het is een stuk geroest betongaas.
Er wordt hierboven gevraagd om gegevens: hmmm lijkt wel wat op pimp hier met je uitrustig maar toch: eos 10D, 300mm op f/4, iso 200 vanaf statief. Maar hoe langer de lens en hoe lager het f-getal hoe duidelijker het scherpte/onscherpte effect.
Is het wat of is het een saaie foto?
quote:eerlijk gezegt vind ik hem wat saai...
Op maandag 16 februari 2004 09:05 schreef luap het volgende:Is het wat of is het een saaie foto?
[afbeelding]
detulp050: Met een zwarte achtergrond was hij wat spannender geweest denk ik, dan is het echt een mooi kleureffect.
quote:Doe em gewoon eens zwart shoppen
Op maandag 16 februari 2004 09:49 schreef luap het volgende:
Xilantof: eerlijk gezegt vind ik hem wat saai...detulp050: Met een zwarte achtergrond was hij wat spannender geweest denk ik, dan is het echt een mooi kleureffect.
Ok das dan duidelijk niet goed. Volgende keer beter (hoop ik maar).
Ik had de foto wat hoger ( of lager voor de christenen onder ons )genomen, zodat je er een kruis van kunt maken
Ik vind em eerlijk gezegd best mooi
Enneh ik had die foto van die staalkabel gemaakt voor de fotowedstrijd, maar het straalt geen klassiek uit, maar het is wel klassiek want het hij is genomen bijhet industrion in kerkrade end at heeft allemaal te maken met de mijnen van vroeger enz... mjah..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |