quote:Het enige wat ik hieruit kan opmaken is dat je 'All I Want' hebt gehoord.
Op maandag 29 september 2003 20:28 schreef xJapser het volgende:
Ok...misschien een vage vraag. Maar ik meende laatst een track van the Offspring gehoord te hebben met daarop op zn duitsachtig gezongen " Jajaja" . Ok ik weet t, dit is alles wat ik ervan heb opgepikt, maar t nummer is in m'n hoofd blijven hangen en nu wil ik toch wel eens weten of 1) hoe dit nummer heet en 2) of dit een track is van het nieuwe album als vraag 1 positief beantwoord is.edit> typo's
quote:dat zou een goede optie kunnen zijn
Op maandag 29 september 2003 21:13 schreef Jassie het volgende:[..]
Het enige wat ik hieruit kan opmaken is dat je 'All I Want' hebt gehoord.
En die staat niet op het nieuwe album.
Ik denk rond 11 november.
Thx mensen
quote:Alsteblieft naamgenoot.
Op dinsdag 30 september 2003 13:09 schreef xJapser het volgende:
Jajaja!! Het is idd All i WantEn die heb ik nu lekker keihard aanstaan...goed nummer !
Thx mensen
quote:Ik denk niet dat iemand die hier heeft.
Op dinsdag 30 september 2003 16:50 schreef TIC het volgende:
na aanleiding van jassie zn usericon, wie heeft eigelijk de offsrping the offspring cd met originele voorkant volgens mij niemand.
Zijn er 500 van ofzo
Ik denk dat in Californië nog wel mensen zijn die hem ergens op zolder hebben liggen, zonder dat ze het zelf weten.
quote:dom
Op dinsdag 30 september 2003 17:04 schreef Ixnay het volgende:[..]
Ik denk niet dat iemand die hier heeft.
Maar er zijn er waarschijnlijk nog minder als 500 van in omloop.
Toen die plaat werd gemaakt, was The Offspring nog zo'n kleine band.
Mensen hebben 3 keer die plaat geluisterd en weggegooid.Ik denk dat in Californië nog wel mensen zijn die hem ergens op zolder hebben liggen, zonder dat ze het zelf weten.
quote:Zoals de vliegende panters ooit zijden
Op dinsdag 30 september 2003 20:20 schreef Jassie het volgende:
Kunnen we niet alle (ex)punks uit die omgeving hun zolder verplicht laten opruimen om te zien of die plaat er nog ergens ligt?
Een arrestatiedwangbevel
quote:ik gooi tegenwoordig nog steeds al die Offspring cd's die ik net gekocht heb, naar 3x luisteren weg. stom klein kut bandje
Op dinsdag 30 september 2003 17:04 schreef Ixnay het volgende:[..]
Ik denk niet dat iemand die hier heeft.
Maar er zijn er waarschijnlijk nog minder als 500 van in omloop.
Toen die plaat werd gemaakt, was The Offspring nog zo'n kleine band.
Mensen hebben 3 keer die plaat geluisterd en weggegooid.Ik denk dat in Californië nog wel mensen zijn die hem ergens op zolder hebben liggen, zonder dat ze het zelf weten.
quote:misschien dat je ze beter niet meer kunt kopen dan
Op woensdag 1 oktober 2003 00:08 schreef Nitro_YE het volgende:[..]
ik gooi tegenwoordig nog steeds al die Offspring cd's die ik net gekocht heb, naar 3x luisteren weg. stom klein kut bandje
Binnenkort dus waarschijnlijk weer tour dates op de site te vinden.
Ik denk ook dat we in de komende 2 weken een hele update krijgen over Splinter. Dit was ook het geval bij Americana en Conspiracy of One. Ongeveer 2 maanden voordat het album te koop was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |